zo bijzonder na een mk en een ukkie op naar een 2e wonder!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleentje26, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    gezellig nijn! :D
    ik breng morgen herbie naar oma :) en ga weer eens aan mijn scriptie werken.. ik heb mezelf verplicht niet te gaan poetsen.. want dat kan ik elke week wel doen zeg.. maar schiet de schriptie niks mee op..

leuk, dan hebben herbie en esmee nu 4 tandjes! welke tandje heeft ze nu? in een andere vollegorde toch? herbie heeft nu 2 onder en 2 voor.. het konijntje is er een beetje vanaf hihihi.. en ook het babylachje is weg.. het wordt nu zo'n ondeugend dreumeskoppie :)
    ik zat trouwens net naar je banner te kijken en schrok wel een beetje.. esmee al dik 9 maanden! gek he.. in het begin leek het wonderlang die 6 weken verschil..
    Hoe is het trouwens met jullie huis? hebben jullie al kijkers gehad of mensen die geinteresseerd zijn?
    Leuk om morgen naar school te moeten.. geeft altijd zo'n charme om al die enthousiaste kindjes te zien die hun papa en mama zien die hun ophaalt..

Doortje, ik vind het nog steeds super leuk om je hier te zien :)

Marleen, had jens nu al kiezen of nog geen?

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen,

Jippiee, vanmorgen uigeslapen tot 7.00u!! Het gaat weer de goede kant op, hihi

Ele, vandaag druk met je scriptie, wat was je doel ook al weer? Voor kerst toch? Dacht dat je kerst 2010 bedoelde, maar het is kerst 2011, hihi ;) Hij is nu bijna af toch? Alleen nog verbeterpunten, toch? Werk ze dan vandaag en tja dat poetsen... dan gaan de weken echt snel, want dat moet altijd meteen weer....

Doortje, vind het zo leuk dat je weer zwanger bent! Wanneer heb je weer een echo? Balen dat je zo vermoeid en misselijk bent. Had je dat bij Sara ook?

Marleen, en hoe is het met Jens? Minder snotterig? En vanmorgen verrast met een extra tand/kies?

Tandjes, Esmee heeft nu 4 tandjes, 2 onder (de voortandjes) en 2 boven. Boven één voortandje en dracula tandje. Het andere voortandje zal morgen wel door zijn denk ik.

Ben benieuwd straks op school, haha
    Op een schoolplein hoor je altijd zo veel. Alleen ik nu nog niet denk ik, want ik ben tenslotte 'nieuw'...
    Vanavond even tennissen en Ele, het ligt nu dus niet stil. Even wat warmer aankleden en dan komt het goed, hoop ik...

Fjine dag allemaal!

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    en de tijd snel... zeg dat wel. Vandaag is Esmee al weer 40 weken!!
    Herbie is nu als eerste jarig over iets mer dan een maand :$
    Weten jullie al wat jullie gaan kopen?

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Goedemorgen!

zit nog bij mijn moeder.. was een beetje laat.. herbie ( kan hem beter Herrie noemen) kwam weer om 5 uur.. hij mag dus een voorbeeld nemen aan esmee zeg..
    daarna ben ik tot 9 uur inslaap gevallen.. tot herbie weer wakker werd... dat deed me wel even goed..

40 weken.. vond dat best een gek idee at hij ouder is dan dat hij in de buik gezeten heeft..

Doortje ik ben ook eigenlijk wel benieuwd hoe sara slaapt? laat ze je ook een beetje uitslapen? jens is een echte uitslaper toch?
    heeft iemand tips hoe je dit kunt rekken hihihih... laten huilen is geen optie dan gaat het huilen over in schreeuwen.. (alsof je hem niet zou horen huilen hihi)

bedoelde ik ook nijn voor kerst 2011!! hihihi.. het zijn idd verbeterpunten en aanvullingen.. dus ik ga snel boodschappen doen en naar huis.. dan kan ik het weer eens oppakken.. al dacht ik net toen ik in de woonkamer was.. hier moet nodig gepoetst worden.. zucht.. ;) niet doen dus.. ontwijken...

ik ben nu naar huis! tot misschien vanmiddag! ( leuke afleiding dan die zp! ;p)

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hup Ele aan de slag!!
    6 of 7 februari was de dag dat Esmee net zo lang in mn buik zat als er buiten was. Maar 40 weken, oei oei....

Tips voor langer uitslapen, heel graag!!!
    En het laten huilen heeft hier ook geen zin. Wat zeg je het leuk Ele, 'net of we hem niet horen'... Hier gaat het ook steeds harder en dan kom je op haar kamertje en dan lacht ze en heeft ze lol. En als ze bij ons in bed ligt, kletsen, kletsen, kletsen o ja en ook nog lachen. Ze heeft duidelijk geen last van een ochtendhumeur.
    Maar dit gaan we gebruiken als ze later groot is en is wezen stappen, hihi

Maar even zonder gekheid, 5 uur is echt wel vroeg zeg...
    *Herbie, laat je mama eens lekker uitslapen* (of wilde je zo graag naar oma toe?)

6. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    kom zo even kletsen eerst jens uit bed halen

7. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: spannend toch elke keer weer een nieuw tandje! En alweer 40 weken. Inderdaad een gek idee dat ze nu net zo oud is als de tijd die ze in je buik heeft gezeten. Kun je je helemaal niets bij voorstellen toch??

Ele: druk met de scriptie! Hoop voor je dat je er snel klaar mee bent weer een hoofdstuk kun je dan afsluiten! Ja Herbie al bijna 1 zeg wat vliegt de tijd!! Weten jullie al wat voor een cadeau het gaat worden en hoe je zijn 1e verjaardag gaat vieren??

Zo'n mijlpaal zo'n eerste verjaardag en ook zo emo heb heel wat tranen gelaten hoor! Mijn kleine mannetje dat 1 werd pfff

Dames laten we het gezellig houden ipv over poetsen hebben haha! Die weken vliegen ind nog het snelste als je weer met die was en badkamer bezig bent enzo

Uitslaap tips: nou moet zeggen jens slaapt ook niet meer zo lang. Komt hij ligt nog te rommelen met 1 of 2 keer slapen. 1 keer haalt hij het eigenlijk niet mee maar 2 dan komt het ook niet uit. Want hij slaapt dan rond 11 uur tot 1 maar dan word de tijd te lang tot 19.00 en ja dan valt hij rond 16.00 om en dan slaapt hij tot 18.00 en dan weer om 19.30 en ja dan is hij 's morgens eerder wakker. Later naa bed doen helpt ook niet 's avonds want dan is hij vroeger wakker. Dus elke dag is het anders nu wat betreft slapen.

8. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    zo lief jens kan ineens guus zeggen!
    Nu gaat het heel de dag juus juus en de hond vind het prachtig die komt er constand aan gekwispeld zo leuk om te zien!!!

Ik ga jens maar eens even lekker in bad doen!

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    haha marleen leuk is dat he! hier is het ook luca luca.. de laatste tijd ook echt duidelijk! hij noemt overigens de andere katten ook luca.. al weet hij als ik tegen hem zeg daar komt jimmy dat jimmy komt, dan maakt hij al een gilletje en kijkt rond waar hij dan is! :D zo lief he! en wat praten betreft, niet opschepperig bedoeld he.. hihi.. maar vandaag ging ik hem bij mijn moeder ophalen en toen was hij helemaal blij.. en toen zei hij de hele tijd iets.. en mijn moeder reageerde van ja mama is er he leuk he.. en ik dacht ??? snapt ze nu zijn taal al en ik niet???
    dus ik vraag wat zegt hij dan? zegt mijn moeder, mama.. mama.. dacht echt uhuh.. no way hoor.. hij brabbelt maar wat.. hoor je zegt mijn moeder.. en inderdaad.. opeens heel duidelijk.. mama mama.. hij kroop ook naar me toe.. zat ik op de grond bij mijn moeder een potje te huilen! maar het was echt heel duidelijk en het idee dat hij naar me toe kroop.. hij kruipt trouwens sinds dit weekend alleen nog maar, het teigeren is er niet meer bij.. nu ziet hij wel ineens veel ouder uit zeg! oh ja en ik vergeet het bijna te zeggen.. zegt mijn moeder ineens kijk wat hij kan.. dus ik denk, ok laat me verassen.. pakt hij een rondpoppetje.. en duwt het, wel met enige moeite, door het ronde gaatje van het huisje! NOU JA!!!! ja zegt mijn moeder, hij kan de andere vormpjes nog niet.. ik dacht wat doet mijn moeder met hem? nou moet ik eerlijk zeggen ze is zo lief, zingt de hele dag en is echt met hem bezig.. ze was vroeger ook kraamverzorgende.. ze heeft het denk ik meer in zich dan ik ofzo.. maar goed he! morgen dus maar eens kijken of hij het hier ook begrijpt hoe het moet! :)

Overigens de scriptie is niks geworden... erg he.. maar toen ik in de auto zat belde die vriendin mij op, waarover ik had verteld bij het voorval van anouk, of ik tijd had, ze stond voor mijn deur... ik was zo blij verrast.. dat we de hele middag hebben zitten kletsen en ik nog een keer heel uitgebreid over de zwangerschap en bevalling heb gehad.. ze vroeg zich af waarom ik nog steeds zo moe ben..
    voel me nu wel schuldig dat ik niks gedaan heb aan de scriptie..

Mar jens kan dus guus zeggen, lijkt me zo leuk, vooral omdat guus erop reageert! luca reageert dus niet als herbie dat zegt hihi..

Nijn hoe was je school avontuur? :) ZIe je het al voor je dat je over dik 3 jaar ook daar elke dag zal staan? Heb je ook op de neefjes moeten passen?

heeft iemand van jullie nu al een school op het oog? Wij nog helemaal niet, hier om te hoek, 200 meter, ligt de vrije school.. lekker dichtbij dus, maar of wij hem ook echt naar de vrije school zouden willen brengen.. ik vraag het me nog af..

marleen, wij hebben dat ook wel een beetje alleen zitten wij met 2-3 slaapjes.. en dan gaat hij ook tegen 17 uur naar bed.. en krijgt hij om 19 ( nu dus) nog de fles.. maar als we hem niet in bed leggen is het alleen jengelen en moe zijn.. en op zijn armpje bijten..

Gezellig nijn als esmee smorgens zoveel verteld! vinden jullie het ook zo leuk met z'n 3en in het grote bed? :D we hebben nu standaard een doosje speelgoed naast ons bed staan :)

Morgen trouwens weer voor het helmpje naar livit.. ben benieuwd wat ze zullen zeggen..

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    whaaaa dit is echt feest!
    vanmorgen stond hij aan zijn bedje, mama mama mama... nu is het echt overduidelijk dat hij me roept als hij mama roept!
    wat een schatje is het ook.. ben helemaal verliefd! :D wat kan zo'n klein monstertje al net met je doen he..

meiden een fijne dag! werk ze, luier ze, knuffel ze, speel ze, poets ze.. of wat dan ook! ;)

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Wat gaan die jongens van jullie toch hard met dat geklets!!

Super Marleen, dat Jens Guus roept en het leukere dat Guus er ook op reageert!! haha
    Is Jens weer opgeknapt?

Ele, jouw mannetje blijft je verrassen, leuk!! En dan 's morgens mama roepen, leuk (al zou ik hem snel papa laten roepen, kun jij nog even in bed blijven liggen, hihi)

Kruipen, rollen, tijgeren, hier niks van dat alles. Ben benieuwd wat ze er morgen op het cb van zeggen. Zaterdag kroop Esmee wel op haar rug achteruit, zag er behoorlijk vreemd uit....
    Wel heeft ze vanmorgen uitgeslapen tot 7.15u!! Dus hopelijk zijn het echt de tandjes geweest waardoor ze zo vroeg wakker werd steeds.

Esmee blijft dus echt op haar billen zitten tijdens het spelen, maar dat kan ze zo lang volhouden... ook echt leuk om te zien. En ligt iets te ver weg? Trekt ze aan het kleed om het dichterbij te halen...

Ele, heel veel succes vandaag met het helmpje. Het heeft volgens mij al wel goed geholpen, want op de foto's zie je niks aan Herbie's hoofdje (of je maakt heel tactisch de foto's, haha)

Meiden, fijne dag allemaal!

12. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: heel veel succes vandaag met Herbie!!
    Ook gezellig toch om even bij te kletsen met je vriendin! Leuke verrassing zo toch. En de scriptie wacht nog wel even die loopt niet weg haha
    Bijzonder he dat ze zo overduidelijk mama roepen en jou dan ook bedoelen!

Nijn: Lekker he dat esmee weer wat heeft uigeslapen net dat uurtje doet je goed! Dat kruipen,rollen tijgeren komt vanzelf! Hier duurde dat ook lang en jens tijgert nog alleen maar. Kruipen slaat hij gewoon over. Hij heeft het nu uitgevonden dat hij zelf langs de tafel kan lopen. Voorheen hield hij met 1 hand de tafel vast en met de andere ons als wij loslieten bleef hij staan er liep geen stap meer haha Jens is ook niet snel in ontwikkeling in de grove motoriek dan. Fijne motoriek juist weer wel! Hij bouwt zelf torens en de vormenstoof vind hij geweldig! Ik zeg altijd maar voordat hij 18 is loopt hij los haha

Hier vanmiddag toch weer terug naar de huisarts om 15.00 Jens is weer meer benauwd en rochelt weer ontzettend ook het hoesten komt helemaal terug. Baal er zo van denk je na een antibiotica kuur komt het goed ja 2 dagen en alles keert weer terug. En wil komend weekend toch ook echt wel genieten als we weg zijn!
    Dus het komt vanzelf nijn!

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    En Ele, het duurt nog even voordat het kerst 2011 is, haha

Marleen, wat vervelend dat Jens toch nog niet opgeknapt is... En dan idd maar weer naar de ha. Ben benieuwd. Hier heeft Esmee al weer een week een flinke loopneus, het wordt niet meer, maar ook niet minder. Hoesten doet ze er niet bij, dus ik denk dat ze er weinig last van heeft, gelukkig.

Jens ook niet zo'n snelle que grove motoriek? Ik dacht dat hij juist heel snel ging, maar maakt niet uit, voordat hij 18 is, zal hij vast wel lopen en hoef je zijn handje niet meer vast te houden, haha
    Om de ontwikkeling van Esmee maak ik me ook niet zo'n zorgen (ieder kind ontwikkelt zich tenslotte op een ander tempo), maar ik zou het wel leuk vinden als ze eens wat anders zou gaan doen dan zitten....

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    goedemiddag!
    Ik weet niet wat snel of langzaam is eigenlijk.. ik ken alleen de 2 kindjes van de yoga die rond dezelfde leeftijd zijn en daarbij is het jongetje zoveel sneller dan herbie! hij kroop al echt begin december en zegt duidelijk al een paar weken maam als hij ook echt mama bedoeld.. Herbie is wel altijd heel snel geweest in zichzelf optrekkenen gaan staan.. maar zoals jullie weten het omrollen en zelfs het kruipen heeft lang op zich laten wachten, maar toen hij eenmaal omrolde ging het snel en nu hij kruipt gaat het ook weer ineens heel snel.. oh ja en hij was heel snel met zelfstandig de fles vasthouden met 6 maanden.. dat doen de yoga kindjes ook nog niet.. en daar ben ik zooooow trots op ( is gewoon heel relaxed hihihihihihi)

Nijn en marleen gelukkig boeit het jullie ook niet of ze snel of langzaam zijn.. het is leuk als ze het kunnen.. maar als ze het eenmaal kunnen wordt het ook snel "normaal" vind ik dan en tja als het goed is lopen en praten ze hun hele leven nog.. dus nog even genieten van het baby zijn.. en jens met de fijne motoriek, ik denk niet dat levi dat snel aanleert.. het enige waarbij hij heel precies is, is met eten.. elk kruimeltje moet in de mond.. het verbaasde me daarom ook dat hij bij mijn moeder een blokje in het rondje duwde... hier was het vanmorgen geen succes... :) snapte er niks van.. en ik heb dan denk ik het geduld niet zoals mijn moeder :)

Bij livit heb ik net mijn ongenoegen geuit. je ziet nog steeds een hele grote bult op zijn linkerachterhoofd.. ( die hij dus ook had na de bevalling) en die zien hun ook.. ik was bijna in tranen, omdat ook hun niet meer kunnen voelen of de fontanel nog open is.. en als die dicht is, gebeurd er niks meer.. ik zei dus dat ik al die maanden voor de 6 maanden had aangegeven dat hij een helmpje moest en we het iedere week zagen verslechteren en dat we uiteindelijk met 6,5 maand een helmpje kregen, dat ik het erg vind dat er toen niet eerder actie werd ondernomen en nu blijft het voor alijd scheef..
    nijn, ik kijk inderdaad naar foto's hoe ze genomen zijn of je het goed ziet.. hij heeft niet meer echt een afplatting, gelukkig, maar zijn hoofd is wel heel scheef.. dat zie je bv op de hyves foto waar hij een blauw oog heeft.. linksachter steekt meer naar links uit en rechtsachter zit achter zijn hoofd.. ahum moeilijk uit te leggen... en omdat meneer nog steeds geen haar op zijn hoofd heeft valt het echt goed op.. nou ja hij heeft wel haar.. donshaar en op zijn hoofd 10 sprieten omhoog! :)

ik type weer hele verhalen, merk dat ik moe ben..
    Heerlijk dat esmee ook de draad weer oppakt van het uitslapen.. heerlijk lijkt me dat.. het lijkt nu een eeuwigheid geleden dat ik nog eens een nacht kon slapen zonder op te staan.. vanacht was het half 2.. :(

15. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Hoi meiden,
    Toch even snel vanuit Frankrijk, op bestemming niet te min vanuit de lobby, de auto wordt nog gemaakt maar zijn met een huurauto verder gaan rijden, Johan kwam met een Ford K aan zetten, ik vond het nog een wonder dat ik alle bagage erin kreeg, Erin was nauwelijks meer te zien hahaha maar we zijn aangekomen!
    Ze vindt de sneeuw wel leuk, alhoewel ze meer zonnenaanbidder is denk ik, want ze heeft het snel koud merken we.
    Wij ook nog even niet voor nummer twee maar volg jullie en je verhalen graag op weg naar nummer twee.

Ik dacht laat ik goed beginnen en heb alles teruggelezen!

Doortje, wij kennen mekaar niet maar heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap, misselijkheid, moeheid, hopelijk trekt het snel weg, ben benieuwd naar alle verhalen, mijn zwangerschap lijkt alweer zo lang geleden, het gaat allemaal zo hard.

Nijn, wij hebben met Erin en haar tandjes ook wel vroege ochtenden gehad, of met sprongetjes, vaak merk je dan na zo'n woelige week dat ze in eens weer wat nieuws kunnen. Hoe was het bij het cb of is dat morgen? niet kruipen of tijgeren, nou en, ze is slim zat ze weet hoe ze dingen bij zich moet krijgen en ze zit stevig, misschien is ze meer een prater, alle babies nemen hun eigen tempo, alleen het fysieke zie je sneller, maar zou me geen zorgen maken hoor!

Ele, zo'n scriptie, je blijft er tegen aan hangen, ik hoor het vaak om me heen, succes en hou voor ogen waarom je het doet en wat voor fijn gevoel het geeft als je er aan gewerkt hebt (lekker makkelijk gezegd, maar sterkte in ieder geval). Herbie rode wang, geen tandjes dus maar van de kou denk je, ik ken het niet, is het ook schraal? wij kregen van iemand weleda aangeraden op olie basis omdat de meeste creme op waterbasis is en dat bevriest buiten dus dat is slecht voor de huid, misschien is dat het niet maar dat kregen wij als tip.

Marleen, ik ben het helemaal met je eens als het twee keer lukt waarom dan geen derde x, gewoon stug blijven proberen, oefenen is ook leuk ;) vind je man vast ook geen probleem. Ben je trouwens alleen bezig met zwanger worden of denk je ook wel eens aan de zwangerschap, want die was voor jou geen pretje als ik me goed herinner, bekkeninstabiliteit en flink misselijk.

Nou meiden, ik denk tot na de vakantie of misschien vrijdagavond dan zitten we weer in het hotel (waar de auto strandde) met gratis wifi.

16. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    hee anouk: gezellig even een update vanuit frankrijk!!! Ik probeer vanavond even te reageren op je anders morgen want moet nu gaan werken voor het gastouderbureau!!
    Geniet nog even van je vakantie!!!

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marianne, ik vind het leuk om te horen dat je ons mist, maar wil je het heeel eerlijk weten? Ik vind het namelijk een beetje raar allemaal. Het gaat een aantal keer mis in ons oude topic. Daarna verwijder je ons van je hyves en nu wil je weer meekletsen?

Zo denk ik er over en ik weet niet hoe de andere meiden er over denken...

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Anouk, leuk dat je iets laat weten vanuit Vive La France (zo zeggen ze dat toch altijd?). En Erin meer een zonne-mens, haha Geef haar groot gelijk! En goed gedaan alles bijgelezen, haha
    Hele fijne vakantie nog (maar als je dit leest, een hele fijne terugreis!)

Marleen, hoe was het bij de ha?
    Ben erg benieuwd.

Ele, groot gelijk dat je je ongenoegen geuit hebt bij Livit. Jij zei het al vanaf het begin en pas na 6,5 maand deden ze er wat aan en nu is het misschien te laat... Hopelijk krijgt Herbie jouw haardos en niet die van je man...
    Je tactiek met foto's maken lukt goed hoor, want ik vind het helemaal niet echt opvallen en dan weten wij het. Dus als mensen het niet weten en de foto's zien, denk ik niet dat ze het zullen zien.

19. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Marianne ik vind het heel vervelend voor je dat je er nu achter komt dat je ons zo mist! Ik ben totaal niet haatdragend en erg vergevingsgezind, Maar ben er nu eigenlijk toch wel echt klaar mee!
    Telkens beloof je beterschap gaat het even goed en dan is er weer wat. En bied je je excuses aan (nu al de 3e keer) en zeg je dat het niet meer zal gebeuren en gebeurd het toch telkens weer. En moet zeggen dat ik daar niet meer op zit te wachten. Telkens weer een domper in ons topic.
    En vind dat erg jammer en zeer sfeer bepalend!! Kom hier om gewoon gezellig te kletsen met meiden die in het zelfde schuitje zitten en om de zoveel tijd word ik uitgemaakt voor van alles en heb daar geen zin meer in! Hoop dat je dat standpunt kunt begrijpen. Ik vind het dan ook oprecht erg voor je maar bij mij is de maat vol.

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hallo meiden,

een gezellig avond je kinderkledinghoppen gehad met vriendinnen! :) zo'n soort tuperware achtig iets alleen dan met kinderkleding.. was gezellig.. maar ook laat.. vooral als herbie vanacht zichzelf laat horen! :)

alo alo anouk, (dat is geen frans he? ik heb iig ook een poging gedaan hahaha) wat balen van de auto, dat geeft zo'n rompslomp en een hele andere dimensie aan de vakantie he? al die zorgen erbij.. wel ideaal dat je nu het hele jaar gelijk krijgt want het jaar is pas begonnen hihihi :):)
    maar op wintersport met erin! wat leuk! :) ze is dus een kouwkleumtje :) wel lief, bevordert het knuffelen misschien :):)

Thanx voor het compliment van de foto's nijn, we doen wel ons best en we maken ook wel heel veel foto's om vaak maar 1 goede te hebben hihihi... het geheim van de kok.. bij deze het rechte hoofdje :)

marleen nog hard gewerkt lees ik! :) morgen ook werken?
    hoe is het eigenlijk met verkoop van jullie app? ook nog geen potentiele kijkers? :(
    en bij jullie nijn? al geinteresseerden?

Doortje! :) ik denk aan je, oh dat klinkt ook fout he! hahaha.. Nog een week en dan is het 1 maart.. ik vraag me idd ook af of je nu misselijk bent dan bij sara?

Deel Deze Pagina