zo bijzonder na een mk en een ukkie op naar een 2e wonder!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleentje26, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen

Sorry maar wanneer was je jarig ook al weer? Ik ben in feb 30 geworden en heb nog geen oproep gehad namelijk??

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ik word in juli 30, maar iedereen die dit jaar 30 wordt, heeft een oproep gehad volgens mij. Dus jullie praktijk zal het wel clusteren en dan alle uitnodigingen tegelijk versturen....
    maar je komt ongetwijfeld aan de beurt hoor...

Meiden, ben vanavond even tennissen en dan morgen en vrijdag werken en dan eindelijk vakantie!!
    Ele, ben wel benieuwd wat het geworden is...

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Nog één dagje en dan vakantie!!!

Hoe is het met meiden hier??

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    VAKANTIE!!!!
    Eindelijk....

Maar dan... gisteravond had Esmee twee bultjes op haar buik. Vanmorgen op haar handjes, achter haar oortje, tussen haar billen (heel veel), op haar voorhoofd, dus o o... Even nagevraagd bij het kdv en waarschijnlijk zijn het de waterpokken. Het vreemde is alleen dat het niet heel snel vermeerderd. Dus misschien zet het niet echt door... Maar ik hoop niet dat ze op haar verjaardag de waterpokken heeft, want dan hebben we niet zo'n mooie foto's... En zo goed ben ik niet in fotoshoppen....

Hoe is het verde rmet iedereen?
    Lekker weertje!!
    En nog plannen voor vanavond/vannacht/morgen?

Wij gaan vanavond naar de feesttent in het dorp (lekker ouderwets op pad) en Esmee gaat lekker bij opa en oma slapen. Morgen blijven we in het dorp, terrasje of zo.

5. Kelleyy85

Kelleyy85 Actief lid

13 jun 2010
    300
    0
    0
    NULL
    Rhoon
    Wij hebben een missed abortion gehad in juni 2009 erna weer een miskraam en toen in januari 2010 zwanger geraakt van onze zoon! We willen, nu nog niet, maar over een tijd zeker weer beginnen! Vind het nu al spannend!!:D

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Kelleyy, het is echt een ellende he? Maar gelukkig nu in het bezit van een gezonde zoon, leuk hoor! Gaat het allemaal goed?

All, Esmee heeft echt de waterpokken, dus het is maar goed dat het uitje niet doorging, anders hadden jullie kids ze ook binnenkort.... Ik haalde haar op bij het kdv en ze heeft nu echt veel bultjes... Morgen maar een koninklijke foto maken, haha Hopelijk zijn de bultjes over 2 weken weg, want dan hebben we dus het feestje....

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden,

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa we hebben geboekt.. pff....

Nog een week zal ik jullie verwaarlozen en dan ben ik er weer op en top! ;)

Nijn, wat balen van de waterpokken.. heeft ze ze wel gelukkig gehad.. hopelijk krijgt ze ze niet 2 keer omdat ze nog net geen 1 is.. heeft ze er veel last van? hele dikke knuffel voor d'r en heel veel beterschap!
    en je hebt vakantie!!! joehoe!! geniet van je vrije dagen! ga je nog wat leuks doen?

Hoi kelleyy, sommige in dit topic zijn ook nog niet gericht aan de klus :) including me, maar toch weten we zeker dat we een 2de willen! ;) ik heb 2 miskramen gehad.. het lijkt nu alweer heel lang geleden, terwijl ze pas 2 jaar geleden zijn.. ik voel me ook gezegend met een geweldig lief mannetje.. ik durf nu ook niet goed zwanger te worden, ik denk dat ik er nog niet helemaal klaar voor zijn als ik nu gelijk weer een miskraam zou krijgen.. dus we klussen alleen niet rondom mijn ei ;)

marleen en anouk, jullie ook heel veel plezier met wat jullie ook gaan doen.. anouk denk ik bootje varen? :)
    leuk hoor, ik vond het vroeger ook schitterend als mijn ouders met de boot weggingen.. die tijd was zo leuk, naief onbezonnen en echt kinds als ik daaraan terugdenk, helemaal zo slecht nog niet! ;)
    marleen, ik wacht nog steeds met smacht op je spam! ;) zou wel heel toevallig zijn als je nu posi zou testen! ben benieuwd, als ik terug van vakantie ben, hoop ik goed nieuws te horen! :) ik zal heel hard voor jullie duimen!

en hier, ik heb er zin in! hurgada here we come.. ik zie wel hoe we ons door de vlucht heenslaan.. zal wel geen rozegeur en maneschijn zijn.. maar goed.. we kunnen dan slechts uitstappen he :p dus we zien wel.. denk ik..
    tot volgende week, mocht ik er morgen niet meer zijn.. en anders nog even tot morgen! :)

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen!!
    Nou ja, goede, pffff, voel mn biertjes van gistervond toch wel, hihi

Ele, jeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj, jullie hebben geboekt! Ben super benieuwd, maar het zal vast allemaal goed komen. En idd als jullie in het vliegtuig zitten, stap dan maar niet uit, hihi

Esmee heeft vannacht bij opa en oma geslapen en die gaan we zo ophalen. Dus hoe het nu met haar waterpokken gaat, geen idee. Bij het kdv zeiden ze dat ze ze nu waarschijnlijk niet nog eens krijgt. Want die grens ligt een beetje op 10 maanden ongeveer. Nou ja, we zullen zien, er is toch niks tegen te doen....

Meiden, ik ga er weer vandoor, vanmiddag naar een terrasje bij ons in het dorp. Vorig jaar ging ik nog naar Oss met mn dikke buik..
    O ja, regen gister heeft het geregend! Voor het eerst sinds heeeeel lange tijd.

Ele, super, super, super fijne vakantie en nogmaals ik ben erg benieuwd...

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    thanx nijn!!!

jij ook een fijne vakantie!! geniet lekker van je meisje en alle leuke dingen die je deze 2 weken gaat doen!!

ook voor de rest van de meiden natuurlijk! maar jullie hebben geen vakantie toch? :(

we hebben de koffers gepakt en gaan nu rijden!!

doeii meiden.. pls cross thumbs for tobight X

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    oeh net op tijd! fijne vakantie Ele!!

en nijn, jij gaat ook? Heel veel plezier!

@de rest: hallo, probeer weer eens bij te lezen :)

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, zit nu ongeveer in het vliegtuig denk ik... *duim, duim, duim*

Doortje, bijna je 20 weken echo!! Spannend...
    Nee, ik blijf lekker in NL, maar heb nu wel 2 weken vakantie. Tja, dat is het voordeel als juf zijnde...

All, Koninginnedag was gezellig op het terras. Esmee deed het super! Heb nog een super foto gemaakt, Esmee met haar wilde haren. zal het straks op hyves zetten. Doortje heb jij ook hyves?
    Meiden, fijne avond en tot morgen!!

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    de wonderen zijn de wereld nog niet uit...
    Vannacht 2x uit bed gemoeten, want mevrouw heeft zichzelf 2x op haar buik gedraaid (en dat met slaapzak aan)!! Ze sliep wel, maar vond het na een tijd niet meer fijn...

Ele, ben benieuwd hoe het vliegen gegaan is. En hoe het nu gaat...

Anouk, Marleen, Doortje, leuke koninginnedag gehad??

13. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    goedemorgen!!

Hier alles goed gisteren lekker een drukke dag gehad. Hier naar een leuke kindermarkt geweest!

Oh oh ik ga vandaag echt even spammen!!!

Meiden vind het echt erg dat ik gewoon amper tidj heb voor hier maar vidn het ook zo leuk om hier te lezen en te schrijven!!

We gaan zo eerst even naar het 'maaskantje' naar mijn opa en oma en dan eind van de middag vanavond ga ik echt even spammen!!

Ele en nijn: jullie gaan echt nog een super tijd meemaken met jullie ukkies!! Deze leeftijd is zo leuk.

GIsteren was Jens bv met opa een bloemetje voor mij halen (gewoon zomaar doet hij altijd met opa bijna elk weekend) En hij heeft ze gewoon zelf uitgekozen!!!Zo bijzonder. Opa gaf Jens meerder bosjes in zijn handen en die duwde hij telkens weg. Totdat hij mooie paarse tulpen kreeg en toen zij hij ja en liet ze niet meer los!! Echt heel bijzonder!!

Ele: meid hoop dat de vlucht goed gegaan is!! En dat je nu lekker aan het genieten bent op het strand!! Geniet ervan! En we zijn natuurlijk heel benieuwd naar je verhalen en spam!!

14. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Meiden ik zou nog even spammen vanavond. Ik kijk even of dit nog lukt. Heb namelijk een blaasontsteking een niet overdreven moet elke 3 minuten plassen nou ja plassen 3 druppels. En een pijn dat ik heb. Vanmiddag begon het en nu is het extreem erg. Moet tussen 22 en 22.30 een antibiotica kuur gaan halen hier bij de apotheeek.
    dus ik denk dat ik morgenavond even kom spammen!! Want dit doet te zeer en lig al in bed.

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marleen, heel veel beterschap!!
    En die spam, morgenavond deal!! Want we hebben nu lang genoeg gewacht, hihi
    En wat lief van Jens dat hij een mooi bosje heeft uitgezocht voor je. Wordt het allemaal nog leuker? Dit is al zo leuk!

Esmee had trouwens wel weer koorts van die stomme waterpokken... En de bultjes, er komen er nog steeds meer bij....

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    heeel snel!!

vliegen ging super!!!! arm kereltje,,v an smiddags 3 uur tot snachts 5 uur waren we onderweg...
    op vliegveld werd hij wat drukker.. pfff.. was toen heel bang voor een lange nacht..

kregen rij 1.. :) daar kun je babybedje aan muur vastmaken.. was ietsje kleiner dan hem maar op de zij met beentjes opgetrokken lukte dat best en heeft hij de hele vlucht geslapen.. opsteigen kreeg hij flesje en met dalen een flesje en een lolly ;)
    daarna duurde het wel lang.. rij voor visum en anderhalf uur op koffers moeten wachten.. en hij bleef maar wakker en zwaaien naar iedereen.. op de arm want de buggy hadden we ook nog niet terug..

daarna met busje naar hotel hem in bed gelegd en geslapen tot 9 uur..

we hebben wel een probleempje.. ze hebben geen echt kinderbed.. eerder een bed die wij tot op de helft van de hoogte hebben. hij klimt dus zo uit bed.. hij kan daardoor zijn ritme niet pakken.. hij wordt druk van en ons in de kamer.. ook al zitten we stil naast zijn bedje.. maar ook dat we hem telkens moeten neerleggen als hij gaat staan.. thuis staat hij vaak maar gaat aansluitende liggen en slaapt meteen..
    beetje moeilijk dus.. dat is het enige.. de rest..

hij vindt de zee fantastisch en het strand ook!!!

tot snel XX

sorry voro ego zijn.. heb maar 30 min wifi :p

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, wat super dat het vliegen zo goed gegaan is!!
    En nu lekker op het strand, heerlijk!
    Geniet er van, dat hebben jullie drie dubbel verdiend!!

All, Esmee is nu echt ziek van die waterpokken. Ze heeft al twee dagen koorts (38,6) en wil niet eten. Drinken gelukkig wel. Verder heeft ze heel veel jeuk en kan ze bijna niks hebben. Ze is heel hangerig... Hoop echt dat dit snel verbeterd, want dit is echt niks....

18. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Zoals beloofd even spammen!!

Hier zit ik heerlijk zelf te eten!!

19. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Tijdens diploma zwemmen guppie 2

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Leuke spam, Marleen, Ik wil mee zien!!
    Maar wat eet Jens al goed zeg! Hij knoeit helemaal niet zo veel...

En een spammetje van Esmee van zondag...
    Je alleen je beeldscherm even draaien, haha

Deel Deze Pagina