zo bijzonder na een mk en een ukkie op naar een 2e wonder!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleentje26, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    nijn: nee helaas niet heb er nog geen 1! En moet ze zelf ook hebben!

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    dat dacht ik al, maar ik denk ik vraag het even, hihi

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Joehoe meiden!
    Fijne moederdag gehad? Ik heb een heerlijk ontbijt op bed gehad en een lief kaartje met gekras van sara :) Met een saunabon erin! Zodra ik na de bevalling weer enigzinds toonbaar ben, gaan we heerlijk een dagje weg!
    @Ele: jeetje meis, zo aan de foto's van Herbie te zien(wat is het toch een knapperd!) hebben jullie een heerlijke vakantie gehad! Fijn, zo even weg! Waar waren jullie (dat heb ik even gemist...). Wat fijn dat je vriendinnetje is bevallen!
    @Nijn: superlieve foto's van Esmee! Je betn zeker wel blij dat de waterpokken voorbij zijn!?
    @Marleen: ik zie zeker een streepje!! Maar heb alleen het idee dat het iets te ver naar rechts staat. Ga je morgen weer testen? Haha, testte je bij Jens ook op moederdag positief? Dan moet het zo zijn! Ik duim!
    @Anouk: wat heb jij een ontzettend schattig meisje rondlopen! Zo cute met de hond!
    Heb ik nu iedereen? ;)

Hier gaat alles goed! Nog wel steeds moe, maar ja wat wil je met een kleintje om je heen, werk, man, sociaal leven!
    Ik groei goed (vergeet eigenlijk buikfoto's te maken, wat erg!), voel de kleine al best vaak! Zo'n tweede zwangerschap ervaar ik wel ander hoor! Ik ben er veel minder mee bezig. Natuurlijk is het niet allemaal nieuw meer, maar heb er ook niet zoveel tijd voor haha! Probeer af en toe mijn momentjes te pakken en even alleen met mijn zoon (!!!) te zijn. Jeetje een zoon! Ben er nog steeds van ondersteboven :)
    Heb net wat dingetjes in de uitverkoop bij Lief besteld, om een beetje in de sfeer te komen!

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Doortje, wat fijn om weer even iets van je te horen. En dat je nog steeds moet wennen aan een zoon... Maar goed om dan bij LIEF het e.e.a. te bestellen. Dan kun je niet meer om het blauw heen, haha
    En druk, druk druk, denk je wel een beetje aan jezelf? Maar genieten van jullie momentjes samen doe je ook, lijkt me ook weer zooooo leuk!!

Uitje, zeker snel een datumpje prikken!! Op dinsdag ben jij vrij toch Door? En jij ook he Marleen en Anouk? Dus dan wordt het een dinsdag in juni. Ik zou gaan voor eind juni, want van te voren heb ik het super druk....

5. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Sorry, ik breek even in op verzoek van Marleen.

Marleen, ik zie echt wel een streepje hoor. voorzichtig gefeliciteerd en overmorgen hopelijk een knaltest!!!
    Groetjes aan Jeroen en tot zondag.
    xx

breek weer uit:D

6. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    nee, helaas nooit vrij op dinsdag... Wel altijd op maandag en om de week op woensdag! Vanaf 5 augustus heb ik zeeen van tijd :)

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marleen, en en en?? Ben zo benieuwd....

Uitje, op maandag plannen? En anders op een woensdag?

8. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Elmo: leuk dat je nog even hier langsgekomen bent!!

Nijn: heb nog niet getest wacht tot morgen vroeg! Dan is mijn HCG (als ik dat heb) tenminste echt toegenomen!
    Dus we testen morgenvroeg!

Uitje: een maandag is goed! Woensdag werk ik altijd dus dat gaat niet lukken!

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ben zo benieuwd Marleen....
    Mijn duimen draaien overuren!!

Uitje op de maandag? Kan iedereen dan in principe??

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    whaaaa marleen!! dat je dat zo kunt uitstellen!!! pff.. ik had al tich testen gedaan hahaha..

op maandag ook helemaal goed! :)

pff vanacht zo en gedroomd.. mannetje ging dood! ja eng he.. en ik kon er niks meer aan doen.. daarna zat hij in mijn boodschappentas maar hij reageerde nergens meer op.. pff.. wat was dat akelig wakker worden.. goede morgen en dag vakantie ofzoiets..
    mijn man is weer werken.. herbie gaat zo naar mijn moeder, deze week een dag naar smoeder en donderdag nog eens naar mijn moeder.. die Ka-U-Thee scriptie MOET nu af.. anders kan ik het bekijken.. dus met bergen nieuwe energie..

nijn, hoe bevalt je de vakantie? :D

11. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: moet zeggen ben er eigenlijk ook wel heel relaxed onder!! wonder boven wonder!!
    Wil nu gewoon duidelijkheid en niet weer zo'n vage test vandaar dat ik wacht tot morgen!!

Uitje op maandag is goed! We zijn de eerste 2 weken van juni op vakantie dus vanaf 14 juni kunnen wij!

jjhkj jkhr72386924sd,mmc, nklfjlxl Jens zegt ook even goedemorgen

Ps de test van gisteren lijkt nu wel duidelijker geworden

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen Jens!!
    Wow, marleen, ik had, net als Ele, vandaag ook getest, maar goed dat je kunt wachten. Morgen zal de test dan wel duidelijker zijn. En dan heb je weer positief getest op moederdag!!

Ele, die scriptie.... maar als je er klaar mee bent (o dat ben je al , flauw grapje;), als ie af is, ben je er alleen maar blij/trots op.
    Nu 3 dagen hard werken en dan ben je een heel eind. Ik wil je overdag dus niet hier zien, al vind ik het wel gezellig hoor...
    Bah, wat een nare droom. Ik had pas ook een hele vervelende droom die zoo echt leek. Is niet fijn wakker worden.
    Spam je op je hyves wel nog mooie vakantie foto's?
    En je mannetje is hij weer beter?
    De vakantie bevalt hier prima!! En zeker met dit weer. Vanmiddag de taart bakken voor zaterdag en alvast de marsepein maken voor op de cupcakes.

Uitje, 20 juni?? Anders kan ik pas weer op maandag 11 juli en dan heeft Ele's mannetje weer vakantie.

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ow marleen je maakt het voor mij nog te spannend hihih.. maar kun je nog een foto maken van de test hoe hij er nu uitziet? ;)

hallo jens! gezellig dat je ook komt meekletsen met van die oude kletstantes! ;)

nijn, de foto's zijn on tha way :) moet ze echt selecteren..we hebben er zooooo gigantisch veel.. en omdat mijn man ziek was, en gisteren moederdag, is dat er nog niet van gekomen.. ik zal niet zeggen hoeveel foto's we hebben van dat weekje ;)
    kan zelf ook niet wachten om ze te showen.. of iig ze af te laten drukken en ze op te hangen! ;)

spannend hoor nijn, voel je de emo buien ook steeds groter worden? of heb je daar nog niet zo'n last van en zijn het voornamelijk zenuwen? zijn de blaasjes die opgedroogd waren wel al een beetje aan het verdwijnen? hoop dat zeop de foto's niet goed te zien zijn.. zou idd zonde zijn..

Doortje, ik vind het ook best een gek idee, een jongen, ik dacht zo dat je nog een meisje zou krijgen! en heerlijk shoppen!!! leuk hoor, nu kun je het altijd kopen als je iets leuks ziet voor een jongen of meisje ;)
    hoe is het eigenlijk met sara? is ze nog steeds een vrolijk opgewekt dreumesje? ze zal het denk ik nog niet echt beseffen he, dat ze grote zus wordt? lijkt me zo leuk! :)

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ele, ik wilde je hier vandaag niet zien *zei ze streng*
    Maar de emo buien, ben niet zo'n emo mens, maar denk wel steeds terug... Al weer 1 jaar.... Maar verder vooral last van de zenuwen... Daarnet Bumba gemaakt, zodat ik die vrijdag maar op de taart hoef te leggen en verder voor de cupcakes aan de slag geweest. Alles wat ik nu al gedaan heb, is meegenomen....

Meiden, vanavodn ga ik tennissen, dus ik denk tot morgen!!

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Marleen waar blijf je? ;P zei ik om 7 uur smorgens :):)

en nu we het over waar blijf je hebben.. Anouk denk je aan je quotum? :p

en nijn, wat een goed idee om bumba al te maken en daarna pas de taart! scheelt heel veel werk voor het feest!

Doortje, wel buikfoto's maken he! het is zo zonde! het is zo snel voorbij!

Moet ik nu wel of niet tegen jeanine praten? :p:p ik doe het lekker toch bij deze! :)

Mij valt trouwens op dat herbie nauwelijks een kleurtje heeft van vakantie.. mijn man en ik ook niet echt.. veel onder de parasol gezeten natuurlijk en hij heeft continu factor 50 gekregen en een hoedje op en in de schaduw.. (behalve als hij even in het water was dan) :)
    had gisteren al een paar foto's op hyves gezet.. maar jeetje wat moeilijk kiezen zeg.. het zijn er dan ook echt veel te veel! ;)
    deze morgen aan de scriptie werken en vanmiddag naar de meiden van de yoga, oftewel herbie zijn vriendjes ;)

gisteren was vaag.. was ik in de winkel met mijn moeder en stond ze te kletsen met een vrouw.. hoe oud is je kindje vroeg ze.. die vrouw zegt 14m..maar hij was 6w te vroeg hij zou in april komen.. leuk leuk.. loopt hij al.. nee zegt ze, hij loopt al maanden aan een hand maar een eigen stapje zet hij niet.. oh dat lijkt herbie wel!! hoe heet hij zegt ze.. mijn moeder herbie:)P) oh nee, hij ook!!! dat was geinig! 2 jongetjes van dezelfde leeftijd.. een donkere en een blonde.. allebei herbie :p
    toen begon ze te vertellen dat hij een moeilijke start gehad heeft.. nou ja.. maar nu komt het.. hij had zijn plasbuis niet goed op de plek ofzoiets.. whaaat.. ik dacht echt dat kan niet! ze is in hetzelfde zh bevallen.. daarna ook direct naar het andere zh naar de neonatologie.. is toch vaag he?? ze vroeg nog of ik het een keer leuk vond om met herbie te komen spelen ( klinkt ook vaag hahaha) maar weet niet meestal is datniks voor mij al was het een heel vaag en leuk gesprek..
    zoveel overeenkomsten!

en ik heb eigenlijk een vraag over de voeding..
    hij krijgt nu nog elke morgen de fles.. we zijn weer terug naar 7 uur.. en vinden dat veel te vroeg om te gaan ontbijten.. (elke dag!) in bed houden is moeilijk.. en als hij eenmaal uit bed komt.. zoekt hij die fles en gaat hij huilen tot hij hem heeft..
    we willen dat afbouwen.. hoe deden jullie dat? of hoe zijn jullie dat van plan?

en daarnaast krijgt hij nog altijd de avond fles vlak voor hij nar bed gaat.. die moet je toch ook langzaam afbouwen.. tenminste tot ze nu helemaal geen fles meer krijgen? hij eet met de pot mee rond half 6,maar dan is het toch veel te lang om hem niks meer te geven tot de dag erna (als het lukt) 8 uur?
    misschien is de oplossing simpel. maar ik weet het even niet! :)

16. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Goedemorgen,

Nou ja goede!

Meiden ik heb getest en de test bleef omo wit! Dus helaas zondag vals posi getest!!

Baal als een stekker heb nog nooit vals posi getest en je hoort het ook nauwelijks van kv 2 voor 5 euro. Maar ik ben er toch een voorbeeld van. Gisteren heb ik hem hier thuis aan iemand laten zien en die zei meteen oh gefeliciteerd je bent zwanger! Dus zo positief is hij wel!

Heb wel sinds gisteren buikpijn en heel de nacht gehad maar ook diarree dus dacht misschien daarvan! Maar zal wel zijn dat mijn ongi eraan komt. Moet zeggen heb normaal nooit buikpijn.
    En ik ben en blijf zo moe zondag middag 1,5 uur geslapen en gisteren middag 2 uur en ben nu al zo op dat ik vanmiddag weer mijn bed in duik.

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    bah marleen.. maar is het streepje niet alsnog te zien? dat het hcg nog iets te laag is, maar dat je wel alweer een streepje ziet?
    wat balen.. en ik heb het ook nog niet eerder gehoord dan dat de kv testen vals posi testen... maar geen bloed geeft moed toch?

18. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    helaas heb ik geen moed meer! Op naar de volgende ronde!!

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    bah ben je toch ongi geworden? :( wat flauw zeg..

en idd op naar de volgende ronde!

en nu we het erover hebben.. op vakantie hebben we het er weer over gehad. mijn man weet nml niet of ik nu wel of niet wil.. ik wil.. maar ik ontwijk ei.. ik laat een beetje ruis achter :)
    dus we hebben zitten kletsen, dat hij heel graag een 2de zou willen.. maar ook heel gelukkig is nu, dat als ik teveel twijfel ik het zeker niet moet doen.. maar twijfel is het gewoon niet.. ik zou het wel willen.. maar pfff.. weer 1,5 jaar uit de running zijn.. ik ga er niet vanuit dat ik nu opeens fluitend door de zw heenga... en als ik aan het eerste jaar denk, denk ik oef... ( lees NO WAY) nu heb ik mezelf de streefdatum scriptie duidelijk toegekend.. ik weet niet of het een smoes is of niet..
    natuurlijk hoor ik links en rechts de adviezen, als je eraantoe bent dan komt het wel... ntuurlijk komt het ergens wel, of ik moet het echt bij een kind houden.. maar het liefst zou ik de knop nu gewoon omdraaien... en ik lees bijna nergens dat meiden daar ook last van hebben :( cold water feet ofzoiets? :p

20. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nee ben nog niet ongi!!!

Maar heb al vanaf zondag het idee dat het mis is! Helemaal na alle buikpijn van gisteren en vanacht en vandaag! ik denk aan een vmk

Deel Deze Pagina