zo bijzonder na een mk en een ukkie op naar een 2e wonder!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleentje26, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ah bah, Marleen....
    Hele dikke knuffel hoor!! Maar het streepje staat er wel, dus jullie kunnen echt 'gewoon' zwanger worden!!
    Laat je nu maar lekker vertroetelen!!

Ele, wel/niet een 2e... Tja, lastig, maar fijn dat jullie het er goed over gehad hebben op vakantie. Wat jullie nu meegemaakt hebben qua zwschap en 1e jaar is natuurlijk wel extreem. De kans dat dat nog een keer gebeurd is natuurlijk klein(maar niet onmogelijk) en dat heb je goed in gedachten (misschien wel iets te goed).
    Maar eerst je scriptie dus af. Vandaag goed opgeschoten?
    En idd een vaag gesprek zeg....

All, vandaag weer een neefje (4,5 jaar) over de vloer gehad. Hij is zo lief voor Esmee en ze hebben samen zo'n lol!! Dan weet ik gewoon zeker dat ik zeker nog een 2e wil...

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, wat een super geweldige foto's op hyves zeg! Jullie hebben echt een super vakantie gehad en lekker genoten van elkaar!
    Ben echt helemaal jaloers, ik wil ook!! Maar ja, wij hebben nu even 2 huizen, dus dat wordt geen vakantie deze zomer....

Marleen, hoe is het met jou?
    Je buikpijn wat minder geworden?
    Nogmaals een hele dikke knuffel!

3. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Nijn: hebben jullie al kijkers gehad in jullie huis??

Hier nog steeds geen ongi en de buikpijn is helemaal weg! Dus we wachten maar gewoon af zit nu op dag 32!

Ele: ben ook wel jaloers hoor als ik die mooie plaatjes van jullei vakantie zie wow!!!

Hoe is het met de andere meiden??

Ik moet vanmiddag in de winkel werken en vanavond voor gob Dus zal er niet zijn.
    Morgen vroeg fysio met jens morgen middag werken gob.

Moet nu wat vaker op pad voor werk gob ivm onze vakantie vanaf 28 mei. Er stonden dan juist wat dingen op de planning die af moeten dus dat moet nog gebeuren voor onze vakantie!

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marleen, toch nog wel een beetje spannend dus.... Misschien een later eitje? Zolang er geen ongi is....
    Nu dus erg druk met het gob. En dan 28 lekker vakantie. Gaan jullie nog weg of naar jullie vakantiehuisje?

5. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    We gaan dan lekker naar ons vakantiehuisje! Even helemaal niets!

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Bedankt voor de leuke reacties.. ik word ook telkens weer overvallen met emoties als ik naar de foto's kijk.. het idee dat we er vorige week nog zaten is zo gek.. het lijkt nu het "normale' leven weer bezig is, alweer veel te lang geleden!

Gisteren was leuk met de vriendjes van levi, wat hij uiteindelijk deed is toch zelf lopen.. de stapjes die hij een paar maanden terug ook al zette, maar daarna niet meer!!! hij is wel nog heel erg onzeker, je ziet hem vooral oefenen met het gaan zitten, alsof hij zoiets heeft van, als ik dan maar kan als ik sta dan komt het goed.. dus leuk leuk.. hij is nu bij smoeder.. ja ja.. ze past op hem.. weet niet of ik het fijn vind, ik heb niet veel keus, die k scriptie moet af.. en ze is echt wel lief voor hem, maar we kijken het ook wel een beetje aan.. het is our way en anders no way.. dan zoeken we een kdv..

Marleen, maar nog geen ongi dus.. is de test van gisteren nog steeds spierwit?
    en veel werken dus.. julliegaan op vakantie of hebben vakantie 28 mei?

anouk, is alles goed bij jullie?

Nijn, ben ook wel benieuwd of jullie nog kijkers gehad hebben? staan er nog veel huizen bij jullie in de buurt/straat te koop? stiekem hadden jullie ook gehoopt dat er al meer kijkers zouden komen toch? en marleen jullie nog kijkers gehad?
    nijn, heerlijk aan het genieten van je vakantie? ben nog best jaloers eigenlijk ;) ik moet mijn man alweer missen.. het is allemaal zo snel gegaan.. op vakantie waren we heerlijk met z'n 3tjes maar dat zegt alweer genoeg denk ik :p dan geniet je toch minder van elkaar.. en gisteren kwam hij weer met de vraag thius of ik het ok vind dat hij vanmiddag werkt.. dat is dat vrijwilligers werk wat hij in de vakantie ook doet.. ( wordt overigens betaald dus zo vrijwillig is het niet) toen dacht ik weer even.. gaan we weer.. maar van de andere kant, het klussen gaat even op een laagpitje dat doen we in de zomervakantie wel.. dus hopelijk hebben we dan wel in de weekenden ietsje meer tijd..

ik dwaal af, ik was net nog jaloers op jou vakantie nijn! ;) heeft je man ook vrij of moet hij gewoon werken? hoe is het met de voorbereidingen voor zaterdag? spannend he.. je bent niet zo emo zeg je, beter dan die tranentirade hier.. ;) en heel stom, meteen na zijn verjaardag was ik er blij om en nu is het alleen maar leuker geworden! :)

zit alleen een beetje in de papzak.. we gaan vandaag met jimmy naar de da.. ik weet niet of er iets is, maar wil toch even een checkup.. hij is niet helemaal zichzelf lijkt het.. lijkt alweer zo hongerig.. (dat wat hij vorig jaar ook had en toen dacht ik nog dat hij grankte) en ik heb het gevoel dat hij is afgevallen.. maar dat kan ook bedrog zijn omdat herbie nu veel zwaarder is dan hem en hij veel lichter lijkt.. en ik vind hem wat verwildert uit zijn ogen kijken.. allemaal dingen die ook kunnen komen dus door het warme weer en omdat hij toch een weekje alleen is geweest.. maar andere jaren had hij er niet zo'n last van.. dus zal zo even de da bellen voor een afspraak zodat ze zijn bloed even kunnen controleren.. merk dat ik er anders toch niet gerust op ben..

7. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Even snel vanaf mijn werk.

ben super misselijk en heb al 2 keer overgegeven! Snap er niets van. Nog steeds geen ongi!!

8. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    * breekt in*

Marleen, misschien wel vals negatief getest ipv vals positief?;)

* breekt uit en duimt hard*

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marleen, je maakt het veel te spannend... Morgenvroeg misschien maar weer eens een testje wagen dan?? Zelfs ik vind het spannend, dus laat staan als ik in jouw sitautie zou staan...
    En lekker naar jullie vakantiehuisje. Hoelang gaan jullie?

Ele, smoeder heeft idd het beste met Herbie voor en volgens mij zijn jullie heeeeeel duidelijk geweest, dus komt het wel goed. Weer flink opgeschoten met je scriptie?

Het huis, tja, we hadden al wel op wat meer kijkers gehoopt, maar van de andere kant, ons nieuwe huis is pas op zijn vroegst in december klaar, dus we hebben nog even. Bij ons in de wijk staan er heeel veel te koop, maar de meesten zijn ruim bocven de 300.000, dus...

Feestje van Esmee, ik ben idd niet zo'n emo mens, maar toch wel meer emo dan anders nu... En ik zag van de week een foto van Esmee en toen vond ik haar echt geen baby meer (Zie onderstaande foto).... Had ik al verteld dat ze vanaf moederdag zelf drinkt??

Verder ontzettend moe, dus ik moet echt even gas terug nemen, anders komt het niet goed zaterdag...
    Dinsdag gaan we lekker met zn 3-en naar de dierentuin en woensdag hebben we studiemiddag en dan begint donderdag het werkende leventje weer... Mannetje heeft nu geen vakantie, jammer genoeg, maar hij heeft ook maar 24 dagen in het hele jaar (incl bouwvak), dus ben wel gewend dat hij zo weinig thuis is....

10. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Pff hier ben ik dan.... ik mis jullie het geklets tegen jullie, jullie goeie raad en tips, jullie geklets tegen mij, en dat ik zelf lekker kan klagen.... mag ik weer mee komen kletsen...?

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hoi smokey!

wat leuk! ben er erg verrast door, maar dat maakt het nog leuker! :):)
    gezellig hoor! :):) ben dan wel meteen heel benieuwd hoe het afgelopen tijd is gegaan met jullie! en de bruiloft staat bijna voor de deur toch?
    Vanuit mijn kant zou ik dan ook zeggen, leuk leuk! :)

Marleen, heb jij opnieuw getest??? ik zit heel hard te duimen voor je!

Nijn, bijna E-day! :) dus rustig aan doen, als je moe bent zaterdag heeft ook niemand iets aan je.. ik vond het al erg dat ik zo moest rennen voor iedereen dat je sowieso al weinig meekrijgt..

maud al 8 maanden he? smokey, geniet van het baby zijn.. toen dacht ik dat hij al baby af was.. en nu denk ik.. 8 maanden is nog een baby hahahah.

Doortje, hoe gaat het shoppen? en hoe gaat het met sara? hoe groot is ze nu eigenlijk? is ze groot voor haar leeftijd of gemiddeld? heb geen flauw benul eigenlijk, denk vraag het eens :)

anoukie! nog steeds heerlijk aan het genieten van jullie nieuwe bootje? :D

Hier werd ik wakker met keelpijn.. en niet zomaar keelpijn.. dit lijkt op hetzelfde als mijn man heeft en die heeft keelonsteking sinds we terug zijn van vakantie.. ben ik daar lekker zoet mee zeg... bah bah bah..
    Gisteren met jimmy naar de da, gelukkig zag zijn lever er goed uit, alleen de suiker was heel erg hoog.. niet zo goed dus.. wrs moet de insuline verhoogd worden.. volgende week nog een keer terug.. was al zo blij dat het zijn lever niet was.. maar er was dus schijnbaar toch iets aan de hand..

Vandaag gaat herbie weer naar mijn moeder, gisteren onverwachts toch veel opgeschoten met de scriptie, dat geeft goede moed voor vandaag! ;)

12. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Hee Smokey,

He meid!! Leuk dat je weer mee wil kletsen!! Echt leuk dta je van je laat horen en mee wil kletsen!!!! Ik ben ook blij verrast! Hoe gaat het met je en met Maud?? Zijn er nog veranderingen geweest in die tijd dat we je niet gesproken hebben??
    En hoe staat het met je bruiloft? Dat moet nog komen toch?? Sorry ben het even kwijt!!

Ele: testen ja hier nog geen ongi te bekennen en als dat zo blijft ga ik zaterdag/zondag testen! Zondag is jeroen jarig dus vind dat ok wel wee heel speciaal! Ik zit nu op dag 33 en mijn langste cyclus is 35 dagen. Dus het kan nog!

13. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ele dank je! helemaal blij:) hopelijk denken de andere dames er ook zo over anders hoor ik het wel.

Marleen ik las inderdaad dat je boven de pot hebt gehangen:D dat klinkt toch erg goed moet ik zeggen! Misschien een testje een dezer dagen.

Nijn Esmee drinken uit een gewone beker wat goed, ik zat me al druk te maken dat Maud dat nog niet doet hahah dat hoef ik dus niet te doen. En Esmee ook al bijna 1 tjee wat vliegt de tijd...

Anouk wat super gaaf een boot mannetje en ik vinden een boot ook helemaal leuk, we hebben laatst ook een sloepje gehuurd en heerlijk gevaren met een flesje rose erbij;)

Maud gaat super hoe klein ze is ook hoe ondeugend ze is nu al :) Op het kdv gaat het ook heel goed de leidsters zijn erg blij met haar, het is een echte kleine deugniet haha een vreemde hoeft haar ook niet de fles te geven of eten te geven haha En jaja gister en vannacht half 7 tot half 7 geslapen wauwie wat heerlijk:)

Bruiloft tja... volgende week vrijdag al, alleen mijn voeten mijn pezen zijn waarschijnlijik ontstoken heb ontst remmers en daar zou het minder van moeten worden, morgen uitslag van de bloedtest ook op jicht reuma en nog wat getest, kortom best stres of dat ik volgende week wel normaal kan lopen, het weer wordt ook al niet beter heb er dus een beetje de balen van. Maar vanmiddag naar de kapper voor proefkapsel.

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    oh nijn ik heb er idd ook nog niet op gereageerd dat esmee zelf an drinken! :) *schaam schaam*
    maar je bedoeld uit de fles of bekertje?
    Weet je wat een hele goede tip is, die had ik hier op het forum gelezen, de 360graden beker.. meneer drinkt sinds de vakantie alleen nog daar uit of de beker van de hema met het rietje.. ze zeggen dat een fles nu heel erg slecht voor de tanden is he? :S dat wist ik niet..
    maar wel super knap van esmee, dat scheelt een heleboel he zelf drinken.. ik had een beetje geluk met onze vreetschuur :) die kon de fles toen al met 6 mnd vasthouden.. ik denk puur omdat hij vraatzucht heeft ;)

marleen, dat je het zolang kunt uitstellen.. ik zou wel wat meer geduld willen hebben hier in zeg.. wat goed van je.. doet guus nog niet heel gek? nog last van andere rare kwaaltjes?

smokey, wat goed om te lezen dat het zo goed met jullie gaat! en een ondeugend meisje!
    maar inderdaad wel balen van je voet.. slaan de remmers al aan of merk je nog geen verschil? en het weer.. dat is inderdaad nog even afwachten.. dat zou heel erg zuur zijn als het dan ineens slecht weer blijft terwijl het al weken heel warm is.. ik duim hard voor je mee.. maar de meeste voorbereidingen zijn al klaar? kan me niet voorstellen dat onze bruiloft al bijna 2 jaar geleden is.. en toen kon ik jullie ook al!!! :):)

oh ik moet ervandoor, meneer is aan het huilen hij wil uit bed ( ik heb hem nog een paar keer teruggegeld, ik vond 7 uur toch ook net iets te vroeg ;) )

15. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Ik reageer straks nog even op smokey!! Moet zo naar de fysio met jens en even boodschappen doen!

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Smokey, welcome back!!
    En Maud ook al 8 maanden, gaat snel zeg. Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd naar spam....
    En bijna trouwen, spannend, leuk, maar vooral genieten die dag. Want het is echt zo voorbij!! Auw, ontstoken pezen... Hopelijk helpen de ontstekingsremmers snel en zijn de bloeduitslagen goed!

Marleen, wat goed dat je zo lang kunt wachten met testen!! En dan op Jeroens verjaardag positief, dat is wel super leuk!!
    Hier deze keer een lange cyclus, zit nu op dag 32, volgens mij...

Ele, een 360 graden beker? Nooit van gehoord. Ik weet idd dat drinken uit de fles slecht is voor de tandjes, maar ja, een beker "dat is toch iets waar je mee kan timmeren?" Tenminste Esmee vindt dat, haha Esmee vond het altijd erg handig dat wij de fles gaven, tja, blijkt nogmaals dat ze eigenlijk gewoon een beetje lui is, hihi

Morgen het feestje op het kdv en dan zaterdag groot feest... Vanavond gaat mannetje de boodschappen doen en komen de staantafels.... Morgen de taart verder versieren en de tent versieren. Morgen ben ik hier dus weinig.....

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Oe nijn, spannend he.. maar oh zo leuk!!! je kleintje die feest heeft zo bijzonder! :) herbie dronk gelukkig al snel uit een tuitbeker, en voor de vakantie probeerden we die beker en een rietjesbeker.. het rietje ging overigens heel makkelijk.. en ik merk dat dat ook super handig is dat hij dat nu kan.. ach alles wat met vreten te maken heeft is hij snel in.. :) pure hebzucht, daar is niks van kijk een wat hij kan aan! dat is puur hap slik weg nog een! :)

maar esmee is toch niet meer zo lui toch? ik vraag me meteen af hoe het oefenen met jullie nu gaat? merk je verbetering?

Heerlijk he nu ze zelf kan drinken, kun je even je "ding" doen.. deed ik tenminste altijd ;)

ik krijg ze dan toch echt steeds meer.. de babykriebels.. ik voel het.. het idee dat we nog zo'n klein hummeltje zouden kunnen krijgen lijkt me helemaal geweldig.. dat idee heb ik niet eerder gehad het verlangen naar zo'n minibaby.. hmmm.. of zou het komen omdat het ei weer voorbij is? ;)

en de onderzoeken smokey, die zijn niet mis zeg.. heb je er al langer last van? ben zooo benieuwd naar je jurk en hoe je eruit gaat zien! niet te druk maken he, het is hoe dan ook een bijzondere dag! wij hebben smorgens en de nacht ervoor heel veel regen gehad, zo erg dat de tent helemaal nat was.. en achteraf was dat denk ik nog het minst belangrijk! wat lijkt dat lang geleden... wordt tijd dat ik de foto's nog eens ga bekijken..
    en ik moet bekennen.. ik heb nog nooit het trouwfilmpje gezien.. erg he... al weet ik niet eens meer waar die ligt en mijn man volgens mij ook niet.. :S:S:S:S

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Bruiloft... tja, voor de liefhebbers, ik hield toen een website bij www.maikenjanine.bruiloftsite.nl Toen de kapster 's ochtends mijn haar deed, regende dat het goot in de loop van de dag werd het super mooi weer!! Het was echt een super dag!! Die veel te snel voorbij ging...

Ele, babykriebels!! Leuk!! Ik had het al, maar na dinsdag (oppasdag) heb ik het helemaal. Het verschil tussen neefje en Esmee is dan wel 3,5 jaar, maar toch. Het was zo leuk en ze waren zo leuk samen!!

Het oefenen... tja, het is al weer afgezwakt. Esmee kan vanuit buiklig gaan zitten, maar gaat gewoon niet op haar buik liggen. En als ze dat per ongeluk doet... tja, dan snel weer terug... Het billenschuiven gaat heel erg snel, dus qua grove motoriek is Esmee gewoon niet zo snel. Ik liep ook pas bij 18 maanden, dus wat dat betreft.... Ze trekt zichzelf in de box en aan sommige dingen op tot staan en lopen achter een loopwagentje begint ook al te komen, dus zorgen maak ik me niet en naar de fysio ga ik nog maar niet....

Herbie drinkt dus goed uit een rietje? Ik hield Esmee pas een rietje voor, maar daar dacht ze van te kunnen eten. En wat eten en drinken betreft, Esmee lust alles. Alleen had ik net andere appelsap dan anders (kinderappelsientje) en die hoeft ze dan weer niet... Hoezo kieskeurig...
    Ach ja, vanaf week 1 wisten we al dat ze een heel sterke eigen wil had en dat wordt alleen maar bevestigd, van wie zal ze dat toch hebben ;)

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hehe.. van wie dan? :p

kinderappelsientje? dat ken ik nog niet.. en mag je dat al geven? ik zit nog steeds alleen met roosvicee en (aanleng)melk meer krijgt hij niet.. heel af en toe een slokje van bv verse jus ofzo.. een meid van de yoga gaf ook al alles behalve prik :p hmmm misschien moet ik hem dan maar eens snel gaan verassen! ;)

Ik zou me ook zeker neit te veel zorgen maken en zo te horen is de fysio dus helemaal niet nodig! ze kan dus gaan zitten vanuit ligstand! whoeha! ;) de volgende keer kun je ze bij het cb een poepje laten ruiken.. ;)

oh jeetje wat ben ik moe vandaag.. ik kan elk moment in slaapvallen zo voelt het.. terwijl ik toch goed geslapen heb..

ik mis de zon buiten wel al! jullie ook? :D

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik mis de zon het hele jaar door... Van mij mag het elke dag wel 25 graden zijn, met een lekker zonnetje....

Esmee wilde steeds niks drinken en toen ben ik met appelsap begonnen. En dat drinkt ze wel. Maar nu had mannetje kinderappelsap meegenomen (met kabouter plop erop) en die wil ze ineens niet...
    Als ze 1 zijn, mogen ze ineens alles, dus waarom zouden ze nu nog geen appelsap mogen. Ranja vindt Esmee wat minder lekker en water krijgt ze als ze al 3(!) flesjes van 125cc appelsap opheeft...

Maar ojee, zo moe... Misschien afkickverschijnselen van de vakantie....
    Maar wel opschieten met je scriptie he? Des te eerder ben je er vanaf!!

Deel Deze Pagina