Wow Smokey, wat is Maud al groot geworden!! En wat een schatje zeg!! Marleen, nog geen ongi, super!! Hopelijk gewoon vals negatief, hihi Ele, oei beroerder wakker geworden... Dan is het misschien ookl maar goed dat Herbie er vandaag even niet was. Heb je even uit kunnen rusten/zieken. Hoe is het gister trouwens gegaan met smoeder?? Nu ik jullie vakantieverhalen lees, besef ik ineens dat Marleen en ik de enigen zijn die nog niet met Jens of Esmee gevlogen hebben... Feestje op het kdv, duurt maar even en dan is het liedjes zingen enz. Geen idee precies, maar ik blijf er morgen even bij en ga dan naar huis de taart afmaken. Misschien dat ik al even een foto kom spammen... Merk wel dat ik toch wel wat meer emo begin te worden.. Ons meisje al bijna 1 jaar!!
nijn: inderdaad spannend maar ga er nog steeds vanuit dat ik gewoon ongi ga worden hoor! Morgen dag 35 dat is meteen mijn langste cyclus dus we wachten rustig af. Moet zeggen ben er eigenlijk heel relaxed onder had ik niet verwacht. Zaterdag ga ik testen als ik dan nog niet ongi ben
Meiden bedankt voor de lieve reacties op de lengte verschillen in beentjes bij Jens. Maak me er stiekun toch wel een beetje druk om! Smokey: ik herken dat wel dat niets anders willen drinken. jens heeft dat ook een tijdje gehad. En gaf hem toen ook appelsap verdund met water. Dat ging goed en langzaam aan overgestapt op roosvicee! Ele: ik hoop dat je even lekker kunt bijtanken vanacht!! Soms ook wel lekker om even tijd voor jezelf te hebben. SOms kom je er gewoon niet aan toe met zo'n ukkie!! Anouk: heerlijk zeg zo'n vakantie voor de boeg!!! Geniet ervan!! Zo leuk jens zit nu in de fase dat hij alles van ons na doet en wil. Zo ook met eten en drinken. Ik had van de week een glas cola en hij bleef maar zeuren om dta glas. Dus ik denk nou vooruit een slokje dan is hij klaar want dat lust hij toch niet door de prik wat denk je vind hij het super lekker en reageerde totaal niet op haha. Nu is dus helemaal niet meer weg te slaan bij mijn glas drinken hihihih Dus smokey misschien gewoon cola proberen is ook vocht hihihi
nou ingepakt en zo goed als klaar. Ele, dokter heeft idd neuspray met medicatie aangeraden, is vanaf 2 jaar eigenlijk geloof ik, maar mag het idd net voor en tijdens vliegen gebruiken, voor de rest zijn we met de zoutoplossing in de weer. Ik ga er vanuit dat het goed gaat, vorig jaar ging vliegen ook goed alleen was ze toen wel stuk kleiner, 3 mnd en 6 mnd, en nu wel stuk drukker dan toen dus we gaan het zien. Smokey, super mooi toetje heeft Maud zeg, echt prachtige ogen en vooral die wimpers, die heeft geen mascara nodig later! Marleen, ik blijf stiekem duimen, ik heb zo'n klein voorgevoel....... Nijn, hele fijne dag toegewenst zaterdag, maak er een feestje van hihi Heel veel liefs voor iedereen en tot over een week of misschien eerder als er ergens wifi is
Anouk je gaat er al vandoor! wist niet dat julie vandaag al zouden vertrekken.. Dus een hele fijne vakantie!! Heerlijk hoor! En het vliegen komt helemaal goed! wij hadden overigens ook nog een pilletje gegeven, iets homeopaatsachtigs dat hij rustig kon slapen.. weet niet of het geholpen heeft, maar slapen was iig wel gelukt Ben nu al heel benieuwd naar spam! marleen al ongi? ik zit zo duimen te draaien voor je.. en heb ook zo'n vaag voorgevoel.. ik leef met je mee! En dat je zo rustig blijft.. dan mag jij voor mij gaan testen als de tijd rijp is Nijn heel veel plezier op het KDV zometeen! natuurlijk spammen he!! we leven met je mee.. en dat emo zijn.. het is ook allemaal zo emo! je leeft ernaartoe om een baby te krijgen en voor je het weet heb je een dreumesje! die al zelf drinkt, gaat zitten en je straks nog meer gaat verrassen met wat ze allemaal in raptempo bijleert! Smokey, hoe is het met je voet? merk je al verbetering? wanneer krijg je de uitslagen van het onderzoek? jullie trouwen op vrijdag of zaterdag? hier al wakker.. mannetje was al vroeg wakker en al deed hij zijn best om weer te gaan slapen.. het lukte hem neit echt.. Daarnaast is jimmy veel aan het overgeven.. zojuist ook weer wrs dus van de suiker.. anders ga ik vandaag weer even terug en mijn keel... pfff.. zit nu in bed dropjes te eten
Morgen meiden, Even snel vanuit werk, voetjes doen nog steeds zeer moet zeggen dat ik hem langszaam aan wel begin te knijpen, het zal je maar gebeuren dat je de hele dag met zon pijn moet rondlopen vandaag iig de uitslag van het bloed. 1 troost nog collega zijn vader had het ook en die zegt echt je moet een week minimaal geduld hebben met die medicijnen en dat zei de dokter ook dus geduld. Bruiloft heeft een kapitaal gekost als mijn voeten echt zo zeer doen wordt het niet de mooiste dag uit mijn leven dat weet ik nu al pff...... Dank voor de complimentjes op Maud het is ook echt een lieve knappe pop vannacht weer van 7 tot half 7 Marleen ik duim voor je vandaag ook nog geen ongi? Anouk cola idd kan ik altijd nog cola light pakken dat is iets beter Ele wat zielig voor je kat zeg, en wat een tijd om op te zijn zeg....
hey meiden, Nog even snel voordat we naar het kdv gaan... Anouk, je leest dit niet meer, maar toch een hele fijne vakantie!!! Marleen, en en en? Morgen t-day, ben zo benieuwd... Ele, dropjes in bed... ai, dat is geen goed teken. En herbie probeert weer te gaan slapen, heeft ie iig al in de gaten dat het veel te vroeg was, haha En Jimmy niet fit, ik zou anders ook even naar de da gaan, het weekend komt er tenslotte aan... Smokey, nog steeds zo'n last van je voet. En misschien hele zware pijnstillers op je bruiloft? Voor één dagje, zodat je wel goed kunt dansen/genieten. Die muziek heeft moeite genoeg gekost.... All, Esmee lag vannacht op haar buik onderste boven in bed en ze lag vanmorgen weer helemaal goed. Dus vanzelf omgedraaid (in alle opzichten). Dadelijk feestje, probeer straks misschien al een spammetje te doen, maar heb een druk dagje, dus ik beloof niks.... Doeiii
Moeilijk om nu geduld op te brengen hoor smokey.. ik zou zelf ook op hete kolen zitten al kun je zo weinig doen dan wachtem.. maar ja tijd brengt je ook weer dichter bij D-day! persoonlijk denk ik dat het wel goed komt.. het is nog een week en daar kan veel in veranderen.. ben wel benieuwd naar de uitslagen.. lekker he van 7-7, voorheen gaf je toch nog de avondfles toch? en die geef je nu niet meer toch? ik vond het heerlijk om weer de avond vrij te hebben toen. dat voelde weer als een beetje meer je eigen leven terugkrijgen Nijn, ik zit te wachten op spam! nee grapje, ik ben benieuwd, als je jezelf maar niet voorbij rent! heb je alle voorbereidingen klaar? Leuk dat draaien in bed he! ik verwonder me er nog steeds over hoe dat in zijn werk gaat! al moet ik herbie vaker snachts even rechtleggen omdat hij klem ligt als hij dwars in bed ligt anouk, ik ben jaloers haahhaha marleen wat duurt wachten tot morgen toch lang! (hint hint hint)
Nou uitslag binnen en het is een ontsteking, alleen de uitslag van de reuma was er nog niet, maar ze wist bijna wel zeker dat dat niet geval is. Ik heb de juiste medicijnen dus maar geduld hebben en afwachten we hebben nog een week tenslotte... Aankomende dinsdag moet ik weer naar de dokter als het dan nog niet minder is moet ze maar een paardenmiddel voorschrijven zodat ik de dag toch leuk mee kan maken zonder pijn. Maud draait in bed ook alle kanten op en ligt echt overal behalve op de goede plek vannacht heb ik haar ook even moeten goed leggen. Heerlijk idd die nachten van 7-7 dat dat nog eens mocht gebeuren zeg, hopelijk is dit iets blijvends. Volgende week gaat Maud dinsdag extra naar het kdv omdat ze vrijdag niet gaat. Kan ik nog even naar de schoonheidsspec. Volgende week rond deze tijd lopen we de trouwzaal uit.....heb er zon zin aan! Heb geen zin meer om te werken, zin in weekend. Ele heeft Herbie zijn helpmje trouwens nog op of is die inmiddels al af, ik weeet het even niet meer. Marleen tja ik heb echt een super voor gevoel komt helemaal goed, moet je nog steeds overgeven?
Dus toch een onsteking.. meestal komt dat met medicatie toch goed? dus idd nog even geduld hoe moeilijk dat nu ook is.. en een paardenmiddel doet het bij voetballers toch ook goed? die kunnen toch zelfs een wedstrijd spelen met zo'n middel? maar zo ver is het gelukkig nog niet wie weet hoe het na het weekend uitziet misschien ren je dan alweer rond! en lekker om volgende week je handen vrij te hebben en even aan jezelf te denken.. genieten is het belangrijkste van alles! het helmpje, daar is hij vanaf gelukkig al zelfs eerder dan 1 jaar omdat zijn schedelnaden dichtwaren.. je ziet het nog steeds redelijk goed.. niet iedereeen zal het meteen opvallen, maar helaas het is niet anders, gelukkig krijgt hij heel langzaam een heel klein beetje donshaar zodat het puntige hoofd ook wat minder opvalt Net even naar de stad gelopen, lekker zeg.. het is nog heel lekker weer hier.. meneer was op de terugweg in slaap gevallen en ik kon hem zo in bed leggen, dat komt ook niet vaak voor en lijkt iets nieuws te zijn sinds de vakantie! nijn, ik ben benieuwd hoe het geweest is op het kdv!
smokey, je hebt nu iig duidelijkheid. De ontstekingsremmers zullen hun werk wel goed doen, maar snap dat je het spannend vindt zo kortdag voor d-day! en volgende week... en over 2 weken denk je 'vorige week toen...' Gaan jullie trouwens nog op huwelijksreis? Ben erg benieuwd hoe je er uit zult zien... Ele, spam komt er aan!! Het feestje was erg leuk. Esmee ging echt in de stoel zitten en hield haar verjaardagsmuts goed op. Muziek maken deed ze goed en klappen in haar handen, alleen lachen.... dat was iets moeilijker. Ze vond het wel gezellig dat ik er was, want toen ik ging begon ze te huilen. Net de capcakes en de taart gemaakt. Ben niet helemaal tevreden, maar heb het gehad... Nu ff zp-en en dan dadelijk even rusten, ballonnen opblazen, en Esmee weer ophalen....
Nijntje ik vergat helemaal dat Esmee haar feestje had op het kdv vandaag wat leuk en wat ziet ze er goed uit op de foto's Ze heeft het volgens mijn wel naar haar zin hoor, al die aandacht is natuurlijk even wennen Leuk cupcakes en een taart hebben wij ook op de bruiloft 1 pers taartjes met een aansijtaart voor ons. Ele daar dacht ik dus ook aan aan de voetballers en de acteurs als die ziek zijn lappen ze ze zo weer op nou dat moet de ha bij mij dan ook maar even doen. Het ging vandaag aardig goed eigenlijk, alleen nu eind van de dag merk ik dat mijn ene voet weer pijnlijk wordt vandaag volgends mijn toch iets minder pijn dan gisteren Fijn dat zijn helmpje af is en als zijn haren lang gegroeid zijn dan zie je er helemaal niks meer van Vanavond om 18 uur komt bij ons de makelaar gaan het huis te koop zetten ben benieuwd.
Nijn wat een leuke foto´s! al 1 jaar.. wat is ze toch al een grote meid! ik zat ook gelijk even te kijken of ik nog waterpokjes zag, maar op de foto zie ik ze niet meer, zijn ze er nog? wat leuk dat ze zo genoten heeft!! dat is toch waar je alle moeite voor doet he! Mocht ik je niet meer spreken, heel veel plezier morgen!! geniet van de mooie momenten en natuurlijk nog even van baby esmee! Smokey, heerlijk de spannende tijd die je nu te wachten staat! Je voet al ietsje beter dan gisteren.. ik weet zeker dat het goed komt!! niet te druk maken, de tijd dat je je nu druk maakt, gaat van de tijd af dat je kunt genieten! Marleen heel veel succes met testen morgenvroeg... hou je ons op de hoogte?
overigens ben ik weer ongi en nu na 21 dagen.. dat is wel heel erg kort... zowieso wel heel vaag sinds ik het bijhoud: 27(15dec)-27(11jan)-17(1mrt)-25(25mrt)-28(22 april)-21(13 mei)
Smokey, jipppieeee, je voetje weer iets beter!! Morgen weer iets beter, zondag weer iets beter en dan komt het helemaal goed! En spannend ook al jullie huis tekoop zetten, nr 3 hier in het topic.... Bedenk ik me ineens dat jullie streeds vroegen hoe het met de verkoop ging. Nou ja, we hebben die ene kijker gehad en daar is het bij gebleven... Dus echt goed gaat het nog niet, terwijl ons nieuwe huis super snel gaat!! Ele, de waterpokjes zie je nog wel een beetje op haar armpjes en van dichtbij op haar gezichtje. Denk dat ze daar wel 3 littekentjes houdt.... Idd een korte cyclus en die ene van 17 helemaal zeg! Hier weer een iets langere cyclus... Marleen, morgenvroeg kom ik nog heeeeeel even spieken hoor!! Verder meld ik mezelf af voor morgen. Ga ik nu slingers ophangen, cadeautje klaarzetten enz...
Nijn een hele fijne dag morgen komt helemaal goed gezellig! De huizenmarkt is echt dramatisch tegenwoordig, maar we proberen het gewoon. Marleen toi toi toi voor morgen. Ga lekker bank hangen tot morgen
leuk leuk leuk nijn! nogmaals veel plezier!! smokey, ik vind het echt super leuk dat je weer hier mee kletst!! moest het nog een keertje kwijt!
lieve meiden, ik wil niet zo'n muts worden die alleen over zichzelf praat, maar wil even Sara en mijn buik met jullie delen Vinden jullie niet erg toch? Zag wel een superschattige foto van Esmee langskomen! Wanneer gaan jullie het vieren Nijn? Verder dikke knuffel voor jullie en tot snel! Sara: YouTube - Raad het liedje