zo bijzonder na een mk en een ukkie op naar een 2e wonder!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleentje26, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Buikfoto van vandaag :) Vetjes worden alweer zichtbaar!

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    oh geweldig filmpje doortje!! wat is sara een schatje!! en wat kan ze dat al goed! ik heb gelijk jullie andere filmpjes gekeken ;):) zo lief!
    en wat een mooie buik heb je alweer!! weer heel mooi en strak zeg! zou echt graag zo'n buik willen!! :):)
    ben je al aan het idee gewend dat het toch echt blauwe muisjes gaan worden? :):)
    *knuf*

3. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Goedemorgen meiden!!

Helaas hier een omo witte test vanmorgen! Dus nu definitief op naar de 11e ronde alweer! Laat die ongi nu maar komen!

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Doortje, wat een leuk filmpje!! Heb geen tijd voor de andere filmpjes, maar ga ze zeker bekijken. Want vandaag vieren we Esmee haar feestje...
    En een mooie buik hoor!!

Marleen, hoe kan dat nou??? Dan laat die ongi idd maar snel komen.... Hele hele hele dikke knuffel!!

Smokey, hoe is het met je voet vandaag??

Anouk, lekker aan het genieten op het strand...

Ben er nu vandoor, feesten!!!

5. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @ele dankjewel! :) Ze is ook echt een poepie! Ze zit alleen nu in de assertiviteitsfase..weet niet of ik dat zo leuk vind.. Ze mept erop los, dus flink opvoeden ;) Leuk dat je ook de andere filmpjes hebt gekeken! Ja ben zeker gewend aan het idee van een jongetje! Was ook een leuke shock, hoor! Je weet wat je moet doen voor zo'n buik, he? ;)
    @Nijn: heeeeeeeeeel veeeeeeeel plezier met het feestje van esmee! geniet van je dreumes en alles erom heen!
    @smokey: hallo! ik ken je niet goed, maar ik klets hier ook mee :) Leuk dat je er weer bent!
    @Marleen: ahneee, dat meen je niet! Wat ontzettend jammer! Er was toch even dat stukje hoop... Denk je aan een vmk? Dikke knuf
    @

6. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Morgen meiden,

Doortje wat een mooi meisje heb je, ziet er schattig uit.

Marleen tjee dat had ik echt niet verwacht raar hoor, kan je niet te vroeg getest hebben?

Nijn nogmaals veel plezier vandaag:)

Ele heeft Herbie vannacht wel goed geslapen? Of was je weer aan het nachtbraken haha?

Voetjes gaan iets beter gelukkig eigenlijk hadden we vanavond een feestje in gala wou er erg graag heen maar doe het maar niet, ga maar met de beentjes omhoog op de bank:) Vandaag ook niet veel op de planning tja ik kan ook niet veel, moet nog wel wat dingen doen maar helaas gaat dat niet.
    En volgens mijn gaat het weer beter worden einde van de week joehoe toch een droge dag:)
    spreek jullie later vandaag weer!

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Doortje en smokey, ik ken jullie samen met nijn van hetzelfde topic :) we waren allemaal tegelijk zwanger en mk.. alleen marleen en anouk waren toen in het begin van de maand al zwanger ofzoiets waardoor ze ook eerder afhaakten en ik ze minder gesproken heb.. in principe hebben jullie dus al samen gekletst :p

doortje voor zo'n buik moet ik zoveel doen! hihihi.. sporten, lijnen afvallen, klussen, geduld hebben hahaha. oh ohoh.. zoveel dingen die ik niet kan of heb! ;)

marleen weer een witte test.. dat is echt flauw zeg.. is er later ook niet een streep erbij gekomen? dan laat de ongi ook maar komen zodat je verder kunt in de volgende ronde..
    en gefeliciteerd met jeroen! maak er een leuke dag van!

Smokey, joehoe gelukkig weer een stuk beter met je voet! Balen dat je niet naar de gala kunt vanavond.. maar volgende week heb je wel je eigen gala!!! :):):) en dan is rust nemen idd beter voor nu lijkt me.. dus nog even geduld en flink uitrusten voor jullie mooie dag! en dat weer, ik zag het ook, dat gaat helemaal goed komen! :)

Hier vanacht idd weer wakker.. hij huilt af en toe in zijn slaap lijkt het.. als ik naar hem toega slaapt hij gewoon.. maar ja dan ben ik en vaak mijn man ook wakker.. en dus maar even de laptop erbij genomen vanacht ;)

Mijn man is nu weer cursus geven.. al zei ik deze week nog, dat het weekend relaxed was.. dus niet eigenlijk.. en over 3 weken moet hij nog eens, dat zo de laatste voor dit seizoen zijn..

Nijn, Een hele gezellig en leuke middag!! Laat het maar op je afkomen en geniet ervan! Je kleine baby meisje wordt nu een klein dreumes meisje.. zo leuk! :) en ik zit met smart te wachten op nog meer leuke verjaardagsspam! :)

vanmiddag als het goed weer is gaan we misschien ven naar de dierentuin.. aangezien we nu toch een jaarkaart hebben ;)

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Overigens heeft herbie nu de fase dat hij overal naar wijst en daar en die zegt.. dat is zo leuk, als we aan het eten zijn wijst hij naar ons bord en zegt die.. nou ja het komt er meer uit als een thie.. en als ik daar niet op reageer wordt hij boos! zo leuk... not hahahaha.. en met eten en drinken idem.. als hij eet wil hij heel vaak drinken tussendoor en dan wijst hij naar zijn beker en zegt thie.. als ik dat niet doe.. dan eet hij niet verder... hoezo opstandig.. hier is duidelijk ook het opvoeden begonnen..
    doortje wordt het nog erger dat dit? hahaha..
    we merken overigens in veel dingen dat hij zijn zinnetje begint te ontwikkelen.. als hij iets niet wil, laat hij zich volkomen slap hangen als een pop.. bv in de eetstoel zetten en hij wil niet.. of als ik hem de keuken uitzet omdat hij weer op alle knoppen aan het drukken en draaien is.. zo stond hij op en ging hij keihard aan het kinderhekje rammelen toen we het niet openden zodat hij naar de keuken kon.. rood dat hij werd! hij was echt helemaal pissed! :):)
    we hadden echt zoiets van, hoe komt hij er nu bij om eraan te rammelen als een gek? :D
    nu is het nog leuk en nieuw.. vraag me af hoe het zal zijn over een tijdje.. :D

9. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Meiden hier lekker gepoetst vanmorgen! En zo komen mijn opa en oma op visite voor Jeroen zijn verjaardag. Die hadden morgen nog 2 feesten dus vandaag lekker hier! Altijd zo gezellig als ze er zijn jens vind het ook altijd het einde!

Eind van de middag nog even shoppen in Duitsland voor jeroen nieuwe kleren. En dan morgen zijn verjaardag!

10. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    sorry heb nog niets teruggelezen probeer ik later vandaag nog. Even de tekening van Jens inpakken voor jeroen en dan staat de visite aan de deur!

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @smokey: ele heeft gelijk, wat stom zeg! Dat is natuurlijk ook alweer een tijd geleden, maar hoe kan ik dat vergeten!? ;) Ga je volgende week trouwen, begrijp ik dat goed?? Wat leuk!
    @marleen: gefeliciteerd met Jeroen!
    @ele: haha, ik bedoelde dus zwanger worden :):) Ben je al wat meer op je ei aan het richten?
    Euh, ja het wordt nog erger, alleen is dat bij meisjes over het algemeen erger dan bij jongens, volgens mij. Maar phoe, dat consequent zijn is zooooo belangrijk! Maar Sara heeft zooooooo'n lange adem!
    Lief dat Herbie zo aan het wijzen en kletsten is! Ik kon net de foto's niet zien op hyves, ga het zo nog een keer proberen!
    @nijn: is het feestje leuk!!??
    @hier: ik geloof dat we een naam hebben... Was ik vorige week nog aan het verkondigen dat we het zo moeilijk vonden en er nooit uit kwamen, is nu in 1x DE naam er :)
    Helemaal zeker doen we natuurlijk niet, maar we gaan er de komende week eens goed over nadenken!

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    veel plezier vanmiddag marleen, ik dacht dat hij vandaag jarig was..

Oh ik blij met een meisje doortje ;) hihi.. vond dit al behoorlijk driftig :)
    ik heb de scritpie als laatste smoes ingezet hihihi.. maar stiekem heb ik nu toch meer zoiets van hmmmmm... dat zeg ik nu het ei niet in de buurt is he ;)

en jullie hebben de naam al! ohh wat leuk en nu moeten we nog zooo heeel lang wachten! ;) al gaat de tijd ook weer veel te snel.. je zit nu al dik over de helft en soms lijkt het gisteren dat je tegen me zei dat je weer zwanger was!
    Wij hebben ook de naam voor een meisje al.. :) en ik zit iedere keer maar met crossed fingers dat er niemand in mijn omgeving de naam gebruikt.. en als zal ik het wel gelijk aangeven.. tot nu toe heb ik het niemand verteld! :) ( goed he en hou hem al bijna 2 jaar geheim! ;) ) en de naam voor een jongen.. we twijfelen tussen een paar.. die hadden we toen we de naam van herbie nog niet hadden.. een daarvan blijft ook nog wel een favoriet.. maar dan denk ik toch weer we hebben hem niet voor niks niet gekozen..
    oh zit ik echt over namen te fantaseren.. moet ik toch eerst iets met dat ei doen he :p

we zijn wel weer goed bezig, iedere keer als nijn werken is of heel druk is wordt er hier veel gekletst hhihih.. klopt toch nijn he? :)

13. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    grrr, foto's kijken lukt nog steeds niet... Stoooom!
    Ik vind dat driftig zijn stiekem ook best leuk, zit een koppie op met een eigen willetje, hou daar wel van!
    Wauw, al een naam voor een meisje en een jongen!? Ik vind jongensnamen zo moeilijk, he! Ben heel benieuwd naar jullie namen ;) Nu idd hup wat met je ei doen! Wanneer denk je je scriptie af te hebben? Zou wel fijn zijn als dat eindelijk klaar is he?

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik denk dat ik geen leven meer heb na de scriptie ofzo? wat hangt dat ding me de kont uit.. om het even heel plat te zeggen.. binnen nu en een maand MOET hij af.. ik ben ook al met de laatste loodjes bezig.. en ik wil het nu ook echt graag zodat ik een heel nieuw leven krijg.. namelijk een zonder die rugzak waarbij ik iedere keer weer herinnert wordt aan die stomme scriptie! :)

nou ja jongensnamen en eruit zijn.. ik zou niet zeker weten of het hem ook echt wordt! :) van het meisje wel.. oh wat zou ik die graag van de daken willen schreeuwen! :) als we nog een jongen krijgen neem ik echt een vrouwelijk huisdier erbij om die zo te noemen hihihi.. want aan 3 kinderen moet ik echt niet denken! :)

wat lukt er niet op hyves? alleen de foto's niet?

15. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    hahaha, ka me voorstellen dat je er klaar mee bent! Je moet een hobby gaan zoeken als de scriptie af is :)
    Whahaha, goed idee van dat vrouwelijk huisdier!! Maar stiekem hoop ik ook dat jullie volgende een meisje is! Kun je de naam die je zoooo lang geheim hebt gehouden eindelijk gebruiken! En ohja, meisjes zijn ook gewoon heeel leuk! :)
    Ik ga Sara uit bed plukken, ligt te roepen!

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ele: ik kan elke keer een paar foto's zien, maar wat ziet dat er gezellig uit!! Supermooie foto's! Wat een knapperd is Levi, vind dat hij een mooie mond heeft!

17. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Zo meiden jullie kletsen goed:$:D

Ele druk over de namen hihihi:D eerst met dat ei aan de gang inderdaad:) Herbie begint dus ook lekker van zich te laten horen haha moet er altijd wel om lachen maar inderdaad nu is het nog nieuw en leuk en over een paar weken vind jij het niet leuk meer.
    Maud is nu af en toe al zo eigenwijs als wat, als ze de eetstoel niet in wil wordt ze net een strijkplank, fles geven gaat niet tot zeer moeilijk, op het kdv kunnen alleen haar eigen leidsters de fles geven en andere meiden echt niet. Ze is een kleine pop die heel veel lacht en erg ondeugend is nu al, moet er soms wel om lachen maar denk dat het wel een portretje gaat worden:) Nee schudden en lachen vind ze ook erg leuk haha
    Zag op je hyves leuke foto van Herbie die profielfoto echt al een hele vent:)

Doortje leuk zeg een jongetje ik vond de jongensnamen makkelijker de meisjes vond ik erg moeilijk. Ja vrijdag gaan we trouwen.

Marleentje wist ik niet van gefeliciteerd met Jeron maak er nog een gezellige avond van.

Nijn hoe is/was het vandaag?

Mannetje belde net van het feestje is maar goed dat ik niet mee was want er waren geen tafels om te zitten en je moest eerst een uur buiten staan, toch blij dat ik thuis ben nu lekker met de ijsklontjes op mijn voeten;)

Ben nog bezig met de muziek voor de bruiloft als we binnen komen hebben we nick en simon "door jou"met tekenen shaina twain "from this moment on"En tjee die stomme openingsdans wel niet doen, wij kunnen niet echt goed dansen we wouden eerst ook door jou doen maar begin weer te twijfelen jullie nog ideeen:( Vind aan de andere kant wel leuk als je een soort van opening hebt.
    1 trouwschoen pas ik weer de rechter nu de linker nog, van de week toch nog wat makkelijke sschoenen erbij kopen:)

Kijken wat er vanavond op tv komt hele avond rijk alleen lang geleden maar ook wel eens lekker:)

18. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Leuk de complimenten van levi :) ik vind hem vooral een heel grappig gezicht hebben. Hij straalt met ogen en gezicht als hij lacht en dat vind ik heel mooi aan hem! Zijn haargrens is echt nog heel raar, boven zijn oren zit nauwelijks nog haar en op zijn hoofd en nek zijn zo'n stroefje waar je echt nog niks mee kunt!
    We waren gaan shoppen in duitsland vandaag en kregen een ballon, opeens ligt mijn man helemaal in een deuk.. check zegt ie, als ik die ballon over zijn hoofd wrijf worden zijn sprieten statisch, daar zou ik nou een foto van willen.. het zag er echt niet uit! wij helemaal in een deuk en herbie natuurlijk meelachen, ik dacht bij mezelf je zou eens moeten weten.. hihihi..

Maud nu al een kleine eigenwijsje, oh en ik maar roepen dat ik een meisje wil hahahaha.. misschien toch maar niet :p
    Gelukkig ben je niet mee naar het gala smokey, zou zonde zijn als je herstel daardoor minder goed gaat.. Nog minder dan een week ben je getrouwd vrouw! ;)
    wat betreft de openingsdans.. wij hebben het niet gedaan, hadden ook geen echte dansavond, maar een gezellige bbq met statafels etc etc.. als ik een band zou hebben zou ik keinerveus worden van een openingsdans.. maar.. het zou er wel bij horen vind ik.. als je het doet, moet je het goed doen toch? :):)
    mijn broer had een heel mooi nummer van celine dion, heb het even opgezocht. Als ik het hoor krijg ik weer kippevel..

de tekst vind ik ook wel passen voor een openingsdans.. al weet ik niet of het nummer te zoetsappig is voor jullie ;)

YouTube - Celine Dion - I'm Alive (HD)

en een stukje tekst:
    Mmmmm... Mmmmm...
    Mmmmmmmmmmmm
    I get wings to fly
    Oh, oh... I'm alive...
    Yeah

When you call on me
    When I hear you
    Breathe
    I get wings to fly
    I feel that I'm alive

When you look at me
    I can touch the sky
    I know that I'm alive
    Mmmmm Ohhhhh Ahhhhhh

When you bless
    The day
    I just drift away
    All my worries die
    I'm glad that I'm
    Alive

You've set my heart
    On fire
    Filled me with love
    Made me a woman on
    Clouds above

I couldn't get
    Much higher
    My spirit takes flight
    Cause I am alive
    OHHHHH

When you call on me
    When you call on me
    When I hear you Breathe
    When I hear you breathe
    I get wings to fly
    (Fly)
    I feel that I'm alive
    (I'm alive)

When you reach
    For me
    Raising spirits high
    God knows that

That I'll be the one
    Standing by

Through good and
    Through
    Trying times

And it's only begun
    I can't wait for the
    Rest of my life

mijn baas had het nummer van renee froger, from this moment..
    zelf hou ik daar weer minder van...

het lijkt me echt heel moeilijk om zoiets te moeten uitzoeken.. het blijft dan toch een speciaal nummer he..
    hebben jullie niet een nummer die voor jullie speciaal is? zou helemaal mooi zijn als je die voor de openingsdans zou kunnen gebruiken..

Je bent weer mijn vriendinnetje op hyves smokey ;) nu kun je als het goed is ook weer alle foto's zien..
    Wat raar doortje dat je ze niet allemaal kunt zien.. zou niet weten waar dat aanligt..

Ok ok ok ok.. we hebben het weer over een 2de gehad.. nu is het echt definitief.. ik kom er niet meer onderuit.. na de scriptie... slik..

19. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ele lief dat je mee denkt:) ik vind wel een leuk nummer maar mannetje houdt niet van zoetsappig het liefst doen we een dancenummer uit de 90e jaren maar wij hebben een band lijkt me voor de band een beetje moeilijk om in te haken dan.

Als je even online bent laat ik mijn jurk zien!

20. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ik weet trouwens nog goed ele dat je zei nooit meer hihi:D maar wat super leuk op naar een 2e helemaal geweldig toch.

Ken je de tekst van Celine helemaal uit je hoofd??

Rene froger hou ik ook niet van, het mooiste is langzaam beginnen schuifelen zeg maar en dat het met los dansen eindigt:) Ik ben ook kei nerveus hoor voor een openingsdans maar neem een flinke borrel dan lukt het wel haha moet ik alleen niet aan de zware medicijnen zitten.

Deel Deze Pagina