zo bijzonder na een mk en een ukkie op naar een 2e wonder!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleentje26, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Marianne,

het idee dat je met hangende pootjes smeekt om terug te komen, daar krijg ik een naar gevoel van..
    Ik snap dan ook dat jij je zo voelt en dat je voor jou gevoel iets dierbaars verliest.. maar als er iedere keer weer ruzie is zoals in ons oude topic, ben ik bang dat ik voor mijn gevoel iets nog dierbaarders ga verliezen..
    Ik begrijp als je boos wordt als ik dat zeg, want voor jou gevoel heb je heel veel in ons geinvesteerd.. dat is dan ook meer dan waar.. jij was er altijd als eerste met je goede adviezen, ideen, tips en steun.. maar helaas heb je een aantal keren niet ingezien dat doordat jij er zoveel mee bezig was en er zoveel voor ons was, jou verwachtingen naar ons ook steeds groter werden..
    En ik heb het je ook vaker aangegeven, hoevaak heb ik jou tips gegeven om je meiden bij je moeder te droppen en eens voor jezelf te kiezen? om eens iets voor jezelf te doen ipv alleen thuiszitten en internet te hebben? maar zoals nu gaat het weer fout omdat je je teveel gefocust hebt en je niemand anders hebt om je zo op te focussen, zoals je zelf ook zegt..

En aangezien ik toch al de bitch van het topic ben vind ik het echt misschien nog wel erger dat je smokey er ook bij betrokken hebt.. En of smokey nu naar jou kwam of jij naar haar, boeit niet.. maar iemand de halve waarheid vertellen is niet netjes.. en nu ben je je excuses aan het aanbieden en vraag ik me af, doe je dat ook bij smokey omdat je haar dus een andere waarheid hebt laten geloven dan het in werkelijkheid was?

en dat alles zorgt ervoor mijn gevoel voor dat ik er zeker voor dit moment klaar mee ben.. ik wil niet iedere keer moeten nadenken... het forum moet voor mij iets vrijblijvends blijven.. er is hier niks te moeten.. dit is gezellig, dit is vrije tijd.. hier komen "lotgenoten" gezellig bij elkaar en er zijn hier zeker geen verplichtingen.. en of ik nu met 2, 5 of 20 mensen afspreek voor een realtime date.. dat zou toch allemaal niet moeten uitmaken?
    Dus ik sluit me volledig bij nijn en marleen aan..

Missen doe ik het oude topic zeker, we hebben er lief en leed gedeeld.. maar voor mijn gevoel wil ik verder en niet blijven hangen in iets wat steeds weer terugkomt..

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    goedemorgen dames!!

Vanmorgen om 07.45 ging de tel en ja hoor Marianne!
    Daarna een sms dat ze me met veel moeite probeerde uit te leggen en dat ze dat graag persoonlijk wilde doen.
    Heb daarop gereageerd dat dat voor mij niet hoeft en dat ik na zo veel beloftes er geen vertrouwen meer in heb! En dat ik er klaar mee ben. En dat dat smsje dan ook meteen het laatste contact is! En als ik nu weer een reactie van marianne krijg dat ik haar dan negeer omdat dat persoonlijk voor mij beter is.

Dan weten jullie dat ook dat ik er dus echt klaar mee ben en absoluut op geen enkel vlak meer contact met haar wens!
    Jullie moeten daar uiteraard een eigen beslissing in maken maar dit is de mijne!!

Ele: hoe was de party? Heb je nog wat leuks gekocht voor herbie???

Nijn: vandaag aan het werk? Jens heeft dus weer een nieuw virus te pakken helaas! Moeten even aankijken als hij nog benauwder word moeten we meteen terug komen.

Zo ik ga even eten en dan langzaam aan Jens naar de opvang brengen en dan een dagje werken! En dan lekker lang weekend joepie!!

Fijne dag allemaal!!

3. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Prima Marleen!
    Duidelijk.
    Ik laat me namelijk niet door jou kapot maken, no way!
    Weet niet wat jij de dames wijs hebt gemaakt en dat wil ik ook niet weten, maar jij weet het en daar gaat het om.
    ben door het stof gekropen omdat ik graag mee wilde blijven kletsen.
    Jullie mogen mij geen van allen, dat is nu dus pijnlijk duidelijk geworden en heb het erg ook heel moeilijk mee.
    Maar laat me leven niet door jullie leiden en laat me niet langer kapot maken zo.
    Ben al in overleg om mijn account te deleten, dus marleen spring een gat in de lucht jij hebt gewonnen, niet op een eerlijke manier maar goed.Jij wint.
    Jullie hadden al in de gaten dat ik jullie al dagen gewist en geblockt heb op hyves.
    Wie hier niets met me te maken wil hebben, hoeft mij ook niet in de gaten te houden via hyves.
    Jullie moeten eens weten hoe erg ik nu gekwetst ben, dat is met geen pen te beschrijven.
    Alles is zo opgeblazen hier, dat ik geeneens met jullie meer wil en kan kletsen.Ga niet met hiellikkende mensen om, ik wil het niet en kan het niet meer.
    Jammer dat ik deze verspilde moeite heb gedaan en dat ik jullie dingen heb verteld wat verder niemand weet.

Dus dit was het definitief en hoop dat jullie met zijn allen erg gelukkig worden met dat gehiellik naar elkaar toe!

Veel succes in de toekomst en hoop dat jullie kindjes gezond en groot mogen worden.

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Bedankt marianne..

maar als je echt mijn bericht had gelezen had je bergepen dat je me dierbaar bent, maar dat je je anders had kunnen opstellen..
    Ik hoop dan ook echt dat je misschien op deze brute wijze de draad in je leven oppakt en leuke dingen gaat ondernemen met je kinderen, want het zijn geweldig mooie meiden..
    maar focus je niet meer zoveel op de weinige mensen die je kent.. dan gebeuren de dingen zoals nu.. ik heb er ook weer van geleerd omdat ik heb gemerkt dat ik over mijn eigen grenzen ben gegaan.. en ik vind het jammer dat je je aangesproken voelt op de persoon en niet op het gedrag. maar dat zegt wel dat het voor mijn gevoel inderdaad beter is geweest om ook deze beslissing te maken. En die heb ik zelf gemaakt.

Heel veel succes en geluk met de mooie dingen in je leven!

groetjes ele

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    zo dames ik ben er ook meteen weer vandoor..

mijn ouders komen eraan we gaan shoppen bij de primark! whoehaaaa!! :D:D helemaal leuk! :D:D

tot vanavond!

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Marleen, wat vervelend dat Jens nu weer een ander virus te pakken heeft. Het zit hem niet mee de laatste tijd.
    Beterschap en houd het goed in de gaten!!

Ele, nog wat leuks gekocht? Klinkt wel heel leuk zo'n kinderkleding-party.

All, net naar het cb geweest. Esmee is weer heel goed gegroeid, maar ben ook wel een beetje geschrokken. Moet foto's laten maken van haar heupjes, want de kniehoogten zijn niet gelijk. Ik gaf aan dat ze in augustus nagekeken is dmv een echo, maar op een echo kunnen ze niet alles zien. Dit kan toch nog door de stuitligging komen. Wordt dus nog even spannend....

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele heel veel plezier en shop ze!! Je bent goed bezig zeg, gisteravond, vandaag, haha

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ah ik lees op de valreep je bericht nijn.. dat is inderdaad wel heel erg schrikken.. wat gaan ze dan nu doen, weer een echo?
    ik hoop dat je dan snel aan de beurt bent en je niet te lang hoeft te wachten... die onzekerheid is echt niet fijn nu..

moet nu echt weg ik hoor de auto, sorry..

doeiiiXX

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ze gaan nu een foto maken... verder weet ik het ook niet precies. Het verschil in kniehoogte was minimaal, maar ik zag het zelfs... Zal eens even gaan googlen, al moet ik dat misschien maar even niet doen... dubbel... eerst dan maar een carnavalspak voor mannetje bestellen....
    Veel plezier!

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    hallo!

haha, het lukt me nu al niet om alles bij te houden, sorry!

Jullie vroegen naar het slapen van Sara, toch? Ze gaat om 19:00 naar bed, moet er om 7:00 uit als we allebei moeten werken en slaapt tot ongeveer 8:30-9:00 als ze uit kan slapen. Heeeerlijk dus. Maar tips heb ik niet echt, zi is gewoon een slaapkop en andere kindjes hebben wat minder slaap nodig helaas :( Overdag slaapt ze van 11:00-12:00 en van 15:00-17:00.
    Verder is ze een beetje een luiwammes of een bangepoeperd :) Durft zich niet op te trekken en te gaan staan, laat staan te gaan lopen! Ach, ze kletst de oren van ons hoofd en is ons zonnetje!
    @anouk: leuk je te leren kennen! Jij bent dus op vakantie? Heerlijk!
    @Marleen: je bent nu 8 maanden bezig om zwanger te worden? Ik duim voor je dat het snel raak is, zo te gek zijn! Jij bent vriendinnetjes met elmo toch?
    @Ele: joehoeoeoeoe! Wat een heerlijk ventje heb je toch: mama mama! Daar smelt te toch van?
    @nijn: ojee, dat ik idd schrikken! Wat kunnen ze eraan doen als dat zou moeten? Een spreidbroek? veel sterkte in ieder geval!

en dan dat gedoe met marianne...ik zie dat ze niet meer actief is, maar pfff... wat een gedoe. Maar goed dat dat einde verhaal is, toch?

Hier is Sara ziek...kotsten, diaree, zo zielig! Ze houdt niets binnen... Man ligt ook ziek op bed en ik moet morgen gewoon werken. Gaat niet lukken ben ik bang..

11. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Hoi Meiden!!!

Ik hoop zo dat het nu wat rustiger word hier in het topic en dat we gewoon gezellig met zijn allen kunnen schrijven!
    Heb er zin in voel me hier helemaal thuis tussen die lieve meiden!!

Nijn: tjee kan me voorstellen dat je geschrokken bent zeg!
    weet je al wanneer je terecht kan voor foto's? Wel goed dat het ze opvalt en er iets mee doen toch!?

Ele: ken de primark niet wat is dat eigenlijk voor een winkel? Heb er hier volgens mij ook weleens iets over in de lounge gelezen.

Doortje: ja klopt ben een vriendin van Elmo! Leuke meid die ken jij natuurlijk ook van het dec 2009 topic!
    Wat zielig dat Sara ziek is! Gaat het nu al wat beter?

Nou meiden ik ga nog even administratie van mijn werk doen en kom hier af en toe nog even spieken!!

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Doortje, gefeliciteerd met je 10 weken!! Je zit al weer in de dubbele cijfers!! Volgende week weer een echo, spannend of niet?
    En wat is Sara een slaapkopje zeg, haha
    En ook een luiwammes, net als Esmee. Ach, ze ontwikkelen allemaal op een eigen tempo, dus het komt vanzelf en om met de woorden van Marleen af te sluiten: "voordat ze 18 zijn, zullen ze best lopen".
    En bah, wat een ziekenboeg.... Heel veel succes er mee!
    Ik was eigenlijk benieuwd of je met de zwangerschap van Sara ook zo misselijk en moe was, of is deze zwangerschap helemaal anders??

Ele, lekker geshopt vandaag? Zal wel, jou kennende.

Marleen, lekker gewerkt?

Hier vanavond een rustig avondje en dan morgen en vrijdag weer werken.
    Heb op internet gezocht over een verschillende kniehoogte, mochten de foto's niet goed zijn, dan zal het denk ik een spreidbroekje worden. Hoop zo van niet (en dan kom ik bij jou in cursus Ele om tactisch foto's te maken ;)) Maar ja, zo ver zijn we nog niet...

Misschien nog tot vanavond en anders tot morgenavond, denk ik. Al komt dan ook de kapper... Anders vrijdagavond, hihi

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik had een bericht getypt, maar niet gepost zag ik net.. dus bij deze post ik hem, niet wetende of er al iemand anders me voor is geweest :)

hallo meiden,

auw auw auw, veel te hard geshopt en pijn in mijn benen ervan! :) maar zo leuk shoppen daar zeg! :D

Nijn, ik vroeg het me ook af of een spreidbroek de oplossing is? of fysiotherapie? ik had er overigens nooit eerder van gehoord dat kindjes die in de stuit liggen er vaker last van kunnen hebben.. Al heb ik dat idd toen gelezen, je hebt het al eens gezegd.. lukt het een beetje om er niet teveel mee bezig te zijn?

Doortje! :D zo leuk om weer even te lezen dat je er bent! :D en vandaag alweer 10 weken! wat gaat het snel! had je bij sara niet bij 10 weken een echo? na de vakantie?
    jij zegt dat sara zo voorzichtig is, vind dat wel een mooie eigenschap... als ik zie hoevaal herbie valt en zichzelf pijndoet doordat hij maar wat doet.. dan zou ik graag zien dat hij misschien wat langer wacht met het uitproberen ervan.. :D
    maar jij zit thuis dus in de ziekenboeg.. en jij bent ook nog eens zwanger en niet helemaal fit.. jeetje zeg.. heel veel beterschap voor jullie daar! en hopelijk steken ze je niet aan!

Anouk, ook al lees je het misschien niet, genieten ze! en ben heel benieuwd naar de foto's! :D

marleen, moet jij deze week veel werken? heb jij trouwens ook nog eens een nieuwe foto van jens? ben zo benieuwd hoe hij nu uitziet.. het is weer een tijdje geleden en omdat je avator nog met kleine jens is, zou ik totaal niet meer weten hoe hij nu uitziet! ik weet wel dat hij een bos met haren heeft!! :D

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    O o ele, te veel gewinkeld, haha
    Maar veel gekocht dus, en gisteravond, goed bezig! Toch niet allemaal voor Herbie he? ;)

Tja, en er niet te veel mee bezig zijn... ik doe mn best, Esmee helpt goed mee door super vrolijk te zijn. En mannetje is heel nuchter (zoals alle mannen) en zegt steeds (en daar heeft hij dan ook weer gelijk in) dat het het beste is voor Esmee en beter dat ze er nu wat aan doen dan wanneer het te laat is.

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    smelt momentje, mannetje roept iets naar boven hoor ik Esmee "mama" hihi Wat een schatje is het toch....

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ondertussen hebben jullie dus gereageerd :)

dus het zou toch een spreidbroekje worden als het niet goed zou zijn.. zo ver zijn we gelukkig nog niet.. nu kan het nog alle kanten uit! weet je al een datum?
    En het geheim van de foto's zijn die vele foto's he.. soms zit ik voor herbie en zit ik alleen klik klik klik klik klik klik.. en als ik later kijk zit er maar 1 leuke tussen..

ik vergelijk de primark met de h&m.. ze hebben er zeker niet zoveel kleren voor jongens in de maat 86.. maar de leukste thisrts voor 2 euro.. een zwemshort met bloemen voor 6 euro..
    ik heb voor mijn man tshirts meegenomen.. ( meestal draagt hij alleen merk) maar hij vind die van de primark zo leuk dat hij ze ook echt aandoet en die kosten 3 euro.. met leuke opdruk.. maar ook shirts van 10 euro en dat lijkt al duur! tussen al die goedkope spullen!
    ik heb slippers gekocht met diamanten voor 3 euro! en een nieuw dekbedovertrek voor 15 euro.. en dat is ehct niet van die flut stof.. de h&m is veel dunner en is naar een keer wassen uit model.. sommige kleren die we in november gekocht hebben zijn nu nog super goed.. het enige wat uit model is is mijn huispak.. ( de broek is te kort, al twijfelde ik meteen al of hij wel/niet kon)

serieus de moeite waard!

17. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: klinkt leuk die winkel!! Ken het hier in de buurt niet zal eens gaan uitzoeken of er hier ook zo'n winkel zit! krijg er helemaal zin in om te gaan shoppen!

Bah morgen word ik gewoon 30 zeg! Voel me ineens echt ouder haha klinkt zo anders!

En dan vrijdag eindelijk een weekend weg! Ben er echt aan toe even relaxen pff

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, klinkt goed zeg!!
    Dus lekker veel (goedkope) inkopen gedaan!!

En Marleen, morgen 30. Laat je lekker verwennen, want je wordt het tenslotte maar 1x, hihi
    En dan vrijdag lekker weekend weg. Wij gaan 1 april, heb er al helemaal zin in!!

Datum, moet nu wachten op de brief van het cb, dan contact opnemen met de ha (en misschien nog even langs) en die moet verwijzen naar de röntgen (en kinderats/orthopeed, geen idee)> Het duurt dus nog wel even....

Maar ben er vandoor, lekker relaxen op de bank en dan morgenvroeg fit weer op....

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    oh nijn!!!! wat leuk ze zei mama... geweldig he! heb je dan ook soms zin om die kamer op te rennen en haar te knuffelen? :D
    als hij smorgens nu mama zegt, dan kan ik echt niet wachten en ren ik zijn kamer letterlijk op! :D

Ik vind het wel goed dat de meeste mannen zo nuchter zijn.. mijn man is niet altijd zo nuchter.. hij had er best veel moeite mee toen hij het helmpje kreeg... En heel raar op de een of andere manier als ik zie dat hij er moeite mee heeft, dan neem ik het over en ben ik soms de nuchtere persoon..hij is het 95 % van de tijd :) en ik die 5% :) had ik het deze week met mijn man over.. omdat we vandaag.. ja echt 5 jaar bij elkaar zijn! :)

En je man heeft echt helemaal gelijk he, beter nu dan later problemen.. als ik zie hoe snel die 5 maanden van het helmpje al gegaan zijn.. ik hoef nog maar 1 keer naar livit.... (behalve als de schedelnaden dicht zijn, dan helemaal niet meer!) en toen leek het een eeuwigheid..

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    de goedkope kleren maakten de dure kleren van gisteren trouwens goed.. die waren echt duur!! ik bedoel dan ook echt duur duur.. en op zich wel leuke kleren, maar toch meer voor meiden.. ik heb toen wel een pyjame en t shirt gekocht en bij de primarkt had ik voor dezelfde prijs een hele grote zak vol! :)

marleen 30! en dan stiekem je naam laten staan in marleentje26 hahaha.. leuk leuk!
    en een weekendje weg, waarheen gaan jullie? dan weet ik dat, kan ik jullei komen stalken hihihi :p:p

nee alle gekheid op een stokje.. lekker hoor, gaan jullie met z'n 3en?

Deel Deze Pagina