Ele, jij aan de klus over 4 weken, leuk!! Wij juni ongeveer, mannetje gaat proberen via de uitvoerder een oplevertermijn te achterhalen... Lekker van het weekend genoten dus, en Herbie een pannekoek!! We doen het wel safe, maar 1x even niet helemaal, hihi Geloof ook niet dat ik zwanger ben, maar mijn ongi kwam altijd super regelmatig en nu is ie nergens te bekennen... We zullen zien morgenvroeg.... Smokey, en onze openingsdans op racoon? Maar nog steeds een dik voetje... balen zeg, dan maar aan het paardenmiddel!! De week is aangebroken.... All, Esmee eet echt alles 'als het maar vet is'. Gisteren frietjes en een frikandel. Daarnet een half potje (12+), frietjes, ruim een halve frikandel en een gehaktbal Ze eet meer dan ik...
ik vergat trouwens te vertellen dat Esmee haar 7e tand er door is. Al is ie dat denk ik al een paar dagen, want het is echt geen puntje meer....
Hoi meiden, hier even live vanuit Portugal, heb het wifi wachtwoord gekregen dus nu gewoon internet in app. Nadeel, zie steeds werkdingen voorbij komen haha, gewoon negeren! Wat hebben jullie gekletst zeg, ben er ff in sneltreinvaart door heen gescrolled, ben tenslotte op vakantie hihi, maar zag fantastische fotos van Esmee langs komen, erg balen voor jou Marleen dat het op is naar ronde 11, dat Ele weer aan de klus gaat over 4 weken (super spannend!), mooie buikfoto van Doortje (youtube filmpje ga ik later bekijken) en de bruiloft van Smokey komt steeds dichterbij en met de voeten dus nog niet ideaal, is je jurk lang genoeg voor witte sneakers eronder? En openingdans, mmm als er nog iets creatiefs en romantisch in me opkomt laat ik het je weten. Hier alles lekker, lekker weer, lekker eten, prachtig app met uitzicht op zee, Erin heeft eigen badkamer (kwamen erachter dat we 2 badkamers hadden hihi), ik heb op hyves vast ff selectie fotos gedropped hihi. Al met al fijne vakantie zover dus,
Anouk, hoe is het daar? En hoe is het vliegen gegaan?? Idd niet te veel naar je werk kijken, alleen naar zp, haha Nee natuurlijk niet, lekker genieten met zn 3-en!! Hele fijne vakantie nog!!
vliegen ging prima, was alleen zielig, ze lag te slapen en we hadden haar net op een stoel neergelegd (1/3 vliegtuig was leeg) en net toen ze daar lag, kregen we turbulentie en ging seatbelt sign aan en moesten we haar oppakken, dit hadden we vanuit Rome precies hetzelfde hihi, maar ze sliep op schoot verder.
Dat is idd wel erg sneu voor Erin. Maar gelukkig sliep ze op schoot weer verder! Fijne vakantie nog!!
ik wilde toenstraks gezellig reageren, begint herbie toch te huilen.. vanmiddag had hij opeens 39,6 koorts.. na een zetpil zakte dat na 38,8 en nu net 36,8.. we weten ook niet wat er is.. vanalles geprobeerd.. zo zielig want hij is ook echt moe en lijkt ook te willen slapen.. Maar anouk, het vliegen is dus goed gegaan! super hoor en op je schoot verder slapen! heel goed van haar! dat had ik niet hoeven proberen hem tussendoor wakker te maken, dan wist het hele vliegtuig dat De foto's zijn echt super! Erin is echt zo'n meisje voor de diesel reclame ofzo.. en uitzicht op de zee.. zucht.. kan me niet meer voorstellen dat we pas op vakantie zijn geweest ik zit echt met smacht te kijken naar je foto's! Geniet van de mooie tijd en je gezinnetje! oh hij blijft huilen.. en het was net weer even stil.. zo sneu dit.. maar tussen ons in kan hij ook niet slapen.. ik hoop echt dat hij zo in slaap valt anders wordt het nog een hele lange nacht ben ik bang...
poeh zeg.. om half 2 vanacht viel hij als een blok in slaap en slaapt nu nog.. wat het dan geweest is? Toen ik hem dentinox wilde geven kwam ik er achter dat hij 2 hele kleine kiesjes boven heeft.. links en rechts.. heeft nu dus 8 tandjes en rechts onder lijkt ook een kiesje door te komen.. maar daar leek de onrust niet van de komen.. meestal is hij na de dentinox een stuk rustiger en nu absoluut niet.. ben benieuwd hoe hij zich zo voelt en of hij nog koorts heeft... Nijn, de laatste officiele baby-dag van esmee! Geniet ervan! je man heeft morgen ook vrij toch? Marleen al ongi? Doortje als je meer van zulk mooi beeld matriaal hebt wat is sara toch een vrolijk meisje! Smokey, hoe gaat het vandaag met je voet? heb je de hele week vrij? en ik ben ook benieuwd, of heb ik er nu overheen gelezen. Of jullie ook op huwelijksreis gaan? Anouk, ik blijf jaloers! hihihihi hebben jullie al in zee gezwommen? en hoe is het weer eigenlijk? Ik ben echt kapot heb het idee dat de nacht nog moet beginnen
Goedemorgen!! Nijn: spannend misschien al zwanger!! Ben benieuwd wanneer je gaat testen?? Anouk: geniet van je vakantie!!! Heerlijk zo de zon in! Ele: is herbie weer wat opgeknapt?? En die nacht ja ben ook gebroken sliep pas om 00.30 en om 04.30 was jens wakkker speen kwijt en sindsdien kon ik de slaap niet pakken dus ook gebroken! Smokey: merk je al wat verbetering van de medicijnen? Anders gewoon terug en wat sterkers vragen voor vrijdag!! Ben ook wel heel nieuwsgierig naar je jurk hoor!! Zo lekker gaan zwemmen met jens vanmiddag en vanavond werken voor GOB dus zal hier niet veel zijn vandaag. Ik kom straks wel nog even lezen of nijn getest heeft??
Hey meiden, Ele, oei dat was gister ineens flinke koorts zeg. Gelukkig is die weg, maar een ellendige nacht gehad. Wow, Herbie krijgt al kiesjes?! Wij zijn net blij met het volgende ondetandje, hihi Doe rustig aan vandaag! Marleen, ook al een zware nacht gehad... En dadelijk lekker zwemmen en dan vanmiddag en vanavond hard aan het werk. Werk ze! Smokey, hoe is het met het voetje? Nog maar 4 nachtjes... Echt zo leuk en ik ben ook erg benieuwd hoe je er uit ziet!! All, hier vals alarm (zoals ik eigenlijk wel dacht, maar toch niet helemaal zeker was). Vandaag Esmee haar laatste baby dagje, morgen is ze een dreumesje.... Vannacht was Esmee ook wakker en ik denk net als gister dat ze alles aan het verwerken was. Ze was klaarwakker, maar toch moe... Na een half uurtje kon ik stiekem wegsluipen, nadat 3 eerdere pogingen al mislukt waren. Morgen is mannetje ook vrij en gaan we naar de dierentuin. Komen we nog bijna langs jou Marleen, want we gaan naar Arnhem.
Leuk nijn! de dierentuin! wij hadden het er toch laatst over dat ze dat steeds beter gaan zien en begrijpen he? nou gisteren in de dierentuin was elke dier een daar! dat was de vorige keer ook nog niet! zo leuk dus! oh heerlijk hoor de dag doorbrengen met z'n 3tjes en terugdenken aan vorig jaar.. ik weet nog..wat je vorig jaar in de avond tegen me zei.. dat is vandaag precies een jaar geleden! Met mannetje leek vanmorgen niet veel meer aan de hand, buiten dat hij moe leek en veel aan het staren was.. Hij is nu bij mijn moeder en toen ik zei dat we naar oma gingen zei hij heel duidelijk Owma.. voorheen zei hijhmmmma.. niet te vergelijken met mmamA! misschien komt vanmiddag een vriendin op bezoek die nu gestopt is met de pil.. dus ik ga nu maar druk met de scriptie zijN!
Gelukkig is Herbie weer opgeknapt. En nu jij druk aan de scriptie het is voor een heeeeeeeeeel goed doel!! En ja, dat was vanavond een jaar geleden... Moest het toen toch aan iemand kwijt, hihi Veel plezier vanmiddag!! Net even alle foto's van het afgelopen jaar gebrand (dubbele back up), was toch nog wel een werkje... Ondertussen het (3e!) fotoboek van Esmee afgemaakt en besteld, dus best nuttig bezig geweest terwijl de wasmachine druk bezig was, hihi Vanmorgen ook de auto weggebracht voor een grote beurt en APK en al naar de AH geweest. En net op tijd weer thuis, want nu regent het...
en nu is nijn helemaal gesloopt? Lieve nijn, je hebt misschien wat teveel adrenaline door de leuke dingen allemaal maar denk je ook aan jezelf? en natuurlijk aan morgen zodat je wat energie overhoudt? of klink ik nu als een vervelende moeder? maar gelukkig een nega test.. nou ja gelukkig.. een ongelukkig moment gelukkige test zou ik het genoemd hebben pff ben druk met de scriptie en moet even snel wat eten... oh ja en ik heb wrs een gastouder gevonden voor de maand juni.. als (s)ouders op vakantie zijn... deze week hebben we even een gesprekt en zullen we het bespreken!
Ele, ik vind het heel erg lief dat je zo over me denkt!! En vanmiddag komt een vriendin met die kleine (nou ja, 3,5 jaar) op verjaardagsvisite, dus moet ik wel rustig aan doen. vanavond voor de 'ontspanning' even tennissen en dan vroeg naar bed en dan morgen lekker op pad! Maar je gaat dus super goed met je scriptie!! Ga zo door!! En een GO gevonden voor Herbie, goed gedaan hoor!! Ele, jij gaat heel snel op zoek naar je ei!! super leuk!!
Jeetje jullie kletsen veel, vandaag aan t werk erg druk. Weet niet of ik vanavond nog op zp kom maar morgen zeker. Voeten gaan iets beter weer, dus ben iets positiever. Morgenochtend naar dokter en om 14.30 na schoonheidsspec. Sorry niet alles gelezen dus even ego berichtje. Misschien tot vanavond en anders tot morgen
Jippieee, Smokey, dat het iets beter gaat met het voetje!! Nog 4 nachtjes, maar laat de ha toch maar een goed middeltje voorschrijven!!
jaa wat goed smokey! whoeha! komt nog helemaal goed met je voet.. misschien heb je het paardenmiddel niet eens meer nodig en is die ene borrel voor de openingsdans al genoeg ben wel benieuwd wat de ha morgen zegt en of het morgen nog beter gaat! was het gezellig nijn? Hier ook mijn vriendinnetje op bezoek gehad herbie had vandaag bij mijn moeder 5 uur geslapen! van half 12 tot kwart voor 5! en toen ik hem net in bed legde, leek hij weer heel moe! de scriptie is weer opgestuurd! deze of volgende week zal er dan wel een afspraak gepland worden zodat we het nog eens doornemen en ik nog het een en ander zal moeten verbeteren( let op zal nog wel veel zijn).. en dan hoop ik dat de puntjes op de i kunnen worden gezet! pff.. zeg.... wat ben je dit weer snel beu zeg! gelukkig wordt het weer beter voor het weekend! en deze is voor smokey: Komende dagen: De komende dagen gaat de temperatuur omhoog. Tegen en in het weekend wordt het 20 tot 25 graden waarbij er veel zon is. wat denk je dan anouk? whhahaha.. wat een slecht weer hihihi... als je dit lees geniet ervan! marleen hoe is het met jou ongi? nog steeds niet? nijn, nog een hele fijne avond en als ik je niet meer spreek, heel veel plezier morgen! Geniet van je mooie gezinnetje en je kleine dreumes!!! en als je nog tijd hebt om de spammen? ben nog wel benieuwd naar je cupcakes en taart! ( heb stiekem wel zin om er een deze week te maken.. zow lekker hihihi) Doortje voor jou een dikke knuf!
Ben er toch weer Nijn morgen je kleine meisie jarig! Maud wordt dan al weer 9 maanden Waar maak jij die fotoboeken doe je dat via internet? Ik wil ook van alle foto's een leuk boek maken. Ele we doen definitief geen openingsdans, mannetje gaat een toespraak houden naar alle gasten toe, en zegt dat we helaas door mijn voet niet de openingsdans kunnen doen maar dan een beetje in een grap vorm. Daarna kan het feest los barsten Herbie inmiddels weer opgeknapt. Waarvoor maak je eigenlijk een scriptie? Anouk wanneer kom je eigenlijk weer thuis? Ga vanavond erg vroeg naar bed ben kapot.