zo bijzonder na een mk en een ukkie op naar een 2e wonder!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleentje26, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Doortje dank je wel!
    Wat leuk op Funda, ons huis komt begin juni ook op funda.
    Vorige week de makelaar gehad, maar na de vakantie gaat ie definitief de verkoop in. Moeten nog foto's gemaakt worden:)

2. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Hey meiden,

Ele nou dan heb ik de zon te hard jouw kant op gestuurd want hij kwam hier pas weer rond 4en achter de wolken vandaan, morgen zal het wat beter worden en vrijdag wordt het zeker mooi en dan vliegen we savonds en nemen we dus het mooie weer mee naar Nederland!

Smokey bijna zover, maar zal geen schepje boven op de zenuwen doen hihi, wordt gewoon een hele mooie speciale dag! Hoe is ie met Maud, wat zei de dokter?

Nijn, leuke verjaardag gehad dus met jullie kleine meid! Zag mooie fotos voorbij komen,

Iedereen zijn huis staat straks op funda hier, behalve ik, ik woon er net en blijf nog wel ff zitten :)

Marleen, hoe is bij jou? erg teleurgesteld? Heb je alle recht toe hoor, moet je ook gewoon toelaten en dan vol goede hoop weer verder, frustraties boosheid en alle andere dingen mag je lekker hier posten!

Nou ik ga weer verder vakantie houden, heerlijk zo'n wifi connectie in appartement

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Doortje, ik ben wel benieuwd, zou dus graag een pb ontvangen van jullie huisje...

Anouk, heel veel plezier nog de komende dagen!!

Smokey, zenuwachtig is nergens voor nodig. Het is een super dag en alles gewoon op je af laten komen.

Marleen, veel succes bij de ha morgen.

Ele, al nieuws van je scriptie?

Meiden, tot morgenavond. Morgen werken, de kids zijn super druk, dus ik morgenavond bekaf....
    Doeiii

4. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Tjee wat is het rustig allemaal druk:), hier ook laatste dingetjes even regelen.

Anouk geniet nog lekker even van je vakantie:)

Nijn druk aan t werken.

Ik ga ook weer verder, morgen d-day! Denk niet dat ik nog kom dus tot van het weekend:)

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Wat een mooi huis doortje! wat hebben jullie een grote tuin en al helemaal in utrecht! Jullie hebben idd maar 2 slaapkamer toch? begrijp ik het goed dat sara op de 2e verdieping slaapt en jullie op de 1e? en ook nog eens een balkon bij jullie slaapkamer.. Op zich wel een heel mooi huis, maar ik snap als het te klein zou zijn voor 2 kids..

Anouk, balen van de zon, maar het is er sowieso toch lekker warm toch? hier is het ook bewolkt.. maar een voordeel heb je ;) als je terugkomt zou het hier weer mooi weer zijn.. ;) geniet van jullie laatste dagen en als ik je niet meer spreek een goede terugreis! :)

Nijn, werk ze, balen he dat vakanties zo snel gaan... maar het vooruit zicht is goed! ;P nog maar 7,5 week en hebben we weer vakantie! ;) en jij over 2 weken alweer! ;)

Marleen hoe was het bij de dokter?

SMokey bijna D-day! je zult wel druk zijn met alle voorbereidingen en je gigantisch aan het verheugen zijn tussen de spanningen door denk ik.. :) Ik ben wel nog heel benieuwd hoe het met je voet gaat en of het beter gaat.. Gelukkig kun je je trouwschoenen weer aan! Ben ook benieuwd of je vanacht thuis slaapt of niet :) maar dat horen we vast nog wel een keertje ;)
    Mocht ik jou ook niet meer spreken, wens ik jou een hele mooie dag! Geniet van de mooie momenten, het samen zijn en al het moois dat op jullie pad zal komen als man en vrouw.. Ik zal wel veel aan jullie denken morgen en gelukkig zien de weersverwachtingen er goed uit! Dus niet te veel zorgen.. Genieten!

hier eigenlijk niks bijzonders te melden, buiten dat herbie in sneltreinvaart de trap op klimt.. we gisteren voor het eerst met vrienden in de (nog niet af) nieuwe tuin hebben gebbq! en dat ik met een gigantische kater op stond ;) ik heb nog niks van de scriptie gehoord.. ik flink aan de poets ben.. en herbie alle lichtknoppen in huis nagaat om overal het licht aan te maken.. en zodra ik ze uitmaak, hij altijd wel in de buurt van een nieuwe lichtschakelaar zit om een nieuw rondje licht aan te starten..

6. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Teennagels moeten drogen:D

Ele zat even naar jou foto's te kijken op hyves uit de oude doos...wat ontzettend leuk zeg:)

Vanavond slaap ik bij mijn ouders;)

7. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hier ben ik weer eens!

Vanmorgen naar de huisarts geweest. pfff De huisarts zei ook meteen dan heb je een mk gehad en dan is het nu wachten tot ik 'ongi' word. Dat kan langer duren omdat het dus een zwangerschap was. Wel worden we doorgestuurd naar het ziekenhuis voor onze kinderwens. Dus we gaan er weer voor.

Daarnaast weet niet of ik dat hier al verteld had?? Maar sinds afgelopen maandag middag heb ik ontzettend veel pijn in mij n rechtse knie. Hij zit helemaal vol vocht en ik kan hem niet goed buigen ens trekken dan verga ik van de pijn. Dus erg makkelijk maar niet heus helemaal met werken in de winkel heel de dag lopen is het geen pretje. Het is ook een hele typische pijn. De huisarts heeft uitgebreid onderocht en nu is het waarschijnlijk een meniscus balen dus. Moet het in de gaten houden als het over een week of 2 a 3 nog zo is of erger dan moet ik terug komen en word ik doorgestuurd naar de othopeed. Afwachten dus

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey meiden,

Smokey, een hele hele hele leuke dag morgen!! Geniet er van en dan zijn jullie vanaf morgen man en vrouw!!!

Ele, druk druk druk en een kater, haha Maar de bbq was dus geslaagd, hihi
    En Herbie overal op onderzoek uit, leuk he? ;)

Marleen, dus wel een mk, kl#te zeg!! Maar nu dus naar de gyn, spannend wel weer zeg. En je meniscus, dat is altijd vervelend. Rust wel goed, want anders blijf je er last van houden (en ik kan er over mee praten)....

Doortje, ik ben wel nieuwsgierig naar jullie huis hoor!!

All, vandaag weer gewerkt, maar ben weer toe aan de vakantie, hihi We waren met de collega's lekker aan het nakletsen over gister en lol dat we hadden, haha
    Nog 1 dagje en het is weer weekend!!

9. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: baal er ook enorm van! Moet zeggen het ging eigenlijk na die posi test goed met me ook met de nega testen. Maar sinds dat er nu ook gezegd is dat iok wel zwanger was en nu een mk kan verwachten ben ik toch erg emo!! Het valt me erg zwaar!

Nijn: jij hebt dus ook last van je meniscus gehad? of nog?? Hebben ze er iets aan gedaan of alleen met rust? Ik vind rusten erg moeilijk omdat ik natuurlijk in de winkel werk waar ik hele dag sta en loop!
    Maar merk wel dat ik er steeds meer last van krijg en zie erg op tegen morgen om dan te staan van 09.30-18.30 pfff gelukkig daarna nog 1 middag werken in de winkel aanstaande woensdag en dan vakantie 2 weken!!

10. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Smokey: meid geniet van morgen begreep dat het lekker weer werd!! En de dag vliegt voorbij dus geniet van alles!!!
    We willen natuurlijk wel spam zien he van de week!!

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Lieve lieve Marleen, het is ook allemaal niet niks, die onzekerheid en nu dan toch de bevestiging van de ha dat het een mk is. Snap dat je het er zwaar mee hebt, maar je weet het, je mag altijd bellen/sms'en/mailen/pb-en, wij zijn er voor je!

Meniscus, ik ben (lang geleden) gevallen. Krege toen een dikke knie, ging maar door oa met voetballen en zo. Na een jaar of 10 ging ik er weer doorheen, toch gevoetbald, toch maar naar de ha. Te dikke knie (al viel dat wel mee vond ik, het was regelmatig veel erger), 10 dagen rusten. Na 10 dagen nog te dik, maar doorgestuurd naar de orthopeed (in het CWZ). Daar zegt die orthopeed, "maak je been eens recht", maar dat kon ik al 3-4 jaar niet. Kijkoperatie gehad, want mn meniscus zou kapot zijn evenals een kruisband. Bleek tijdens de kijkoperatie niet, ze hebben mn knie toen recht gekregen, maar het blijft altijd een zwak punt. Dus ik zou zeggen, probeer echt te rusten, want ik heb er dus heeel, veel te lang, mee doorgelopen en nu blijft het zwak. Beetje vaag verhaal misschien, maar anders wordt het zo lang, hihi

Of ik moet het tijdens het uitje uitleggen ;) Ele, hint hint hint, prik je een datum?
    Meiden, ben er vandoor, morgen werken en dan lekker weekend!!
    Morgenavond komen 2 neefjes logeren, dus of ik er morgenavond zal zijn.. denk het niet...

Toedelsssss

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hallo meiden!

oh smokey spannend!!!! :):) bijna bijna! :):) geniet van de mooie momenten! :):) en wat een mooi weer zul je krijgen! :) Ben benieuwd hoe het met je gaat?

marleen, jeetje wat erg.. En dus toch door naar de gyno. wat goed.. kan me voorstellen dat het even hard aankomt.. wat is dan nu het verloop? moet je nog wachten op een mk of op je gewone ongi? vind het echt super erg voor jullie..

Nijn, je hebt dus wel een gezellige dag gehad zo te horen! ;)
    is het geen idee om weer de datumprikker te gebruiken nijn? vond dat zo'n handig ding!

Ben beetje moe.. zal wel door gisteren komen.. heerlijk morgen weerkend!

13. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Wat zijn jullie toch een lieve meiden!!

Fijn dat jullie er zo voor me zijn en mijn gevoel begrijpen!

Ik moet het van de huisarts nog even afwachten wat het gaat doen. In principe gaf ze aan dat je ook bij een vmk vaak ziet dat je later ongi word dit omdat je lichaam zich al anders heeft ingesteld. Dus we wachten gewoon af. De dokter gaf ook aan dat ik er waarschijnlijk weinig van mee krijg en dat het lin de meeste gevallen een gewone ongi is misschien iets heviger meer niet. Dit omdat het zo vroeg was. Ik had de posi test ook mee naar de huisarts en ze zei meteen ja hoor zwanger je hebt hcg in je urine gehad!

Nu lekker voeg naar bed en afwachten wat morgen brengt!

Hoop dat het meevalt met mijn knie morgen want heb nu veel pijn!

14. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Niet echt tijd maar was aan het bijlezen en las dat je mk hebt gehad Marleen, wat ontzettend klote, maar misschien een klein lichtpuntje dat je wel weer zwanger bent geworden en hoe naar het ook is 50% van alle zwangerschappen wordt in de eerste twee weken afgebroken, ik zou proberen (lekker makkelijk gezegd) vast te houden aan het feit dat je lichaam wel weer een zwangerschap in de maak had! Dan komt het vast snel nog een keer en gaat het goed!! Sterkte in ieder geval, emo zijn mag natuurlijk! het blijft gewoon super k.....

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    vergeet op je knie te reageren. sorry ben echt moe van een kater :)
    maar neem je rust idd zoals nijn zegt, ik moest vroeger als ik sporte een kniebrace om, het kan zo pijnlijk zijn... vooral rust nemen met je knie dat hij goed kan herstellen,.

anouk ik zie je online! ;)

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Even snel, want vnavond krijgen we 2 logees...

Smokey, super, super, super gefeliciteerd met je huwelijk!! Hopelijk heb je de dag van je leven, samen met je man (nu echt), Maud en alle lieve mensen om je heen!!

Marleen, de postbode heeft een hele mooie tekening van Jens voor Esmee gebracht! Hartstikke lief!!

Ben er nu weer vandoor!! Hele fijne avond!!

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Smokey, Gefeliciteerd!!!!! Jullie eerste dag als man en vrouw wakker worden!!! :):) Hoe was het gisteren? IK ben heel heel heel benieuwd!!! mocht je geen tijd meer hebben wens ik je ook alvast een hele fijne vakantie!!!

Nijn,gezellig 2 logees! maar jij bent ook druk druk toch? ;) Hoe was het werken weer? als vanouds?3 kids in huis dus ;) hoe bevalt dat? ;P

Marleen, hoe is het met je? Gewoon komen klagen hier he.. daar zijn we voor! we hebben allemaal goede oren! ;)

Doortje, mocht je niet meer terug lezen ;) echt een heel mooi hius hebben jullie! en vooral die tuin!! die is echt groot zeg!

Anouk, julie zijn weer thuis toch? Ben heel benieuwd hoe de terugreis is verlopen en hoe jullie het gehad hebben! Wat een mooie foto's heb je op je hyves van erin!

Wijgaan zometeen naar mijn vriendinnetje jeanine ;) naar Linde kijken. ben heel benieuwd.. Ben ook wel stiekem benieuwd wat het met mij doet, zo'n klein dotje.. misschien bevorderd het het ei ontwijk gedrag! ;)

Nog niks van de scriptie gehoord.. begrijpelijk ook wel want ze moet die hele pil lezen en beoordelen.. maar toch.. wil het nu zo snel mogelijk doen ;)

met jimmy gisteren alweer naar de da gegaan, zijn suiker is nog steeds te hoog en de insuline dus verhoogd..

meiden ik ben er dus vandaag niet, vanavond ook de verjaardag van svader!
    morgen dus weer! Allemaal een heel fijn weekend! en geniet van het mooie weer! doeii

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Ele, jij was er vroeg bij zeg vanmorgen... Alhoewel, wij waren ook alle 5 al wakker...
    Maar lekker, leuk naar zo'n kleintje kijken, veel plezier (en ze mag best meekletsen hier hoor ;))
    En scriptie, geen nieuws is goed nieuws, dus wie weet is ie helemaal goed!
    Jimmy, zag je foto's uit de oude doos en vroeg mezelf meteen af hoe het met hem was. Mwah, mwah, dus...
    Gefeliciteerd met svader!!

Smokey, hoe is de huwelijksnacht geweest ;) Belangrijker, hoe is je dag gister geweest??

Anouk, hoe is de terugreis verlopen? Thnx voor het meenemen van het zonnetje! Heb nog geen tijd gehad om foot's op je hyves te bekijken, maar ga het zeker doen!!

Doortje, hoe is het met je?

All, Esmee is weer eens super verkouden... Donderdagavond 38,3 koorts, gister op zn hoogst 37,7 bij het kdv en vanmorgen weer 38,0. Dus maar een zetpil gegeven.
    Met 3 kids in huis, poeh wel druk, goed plannen, maar wel leuk!!
    Ze zijn helemaal gek van brandweer, politie enz. Komen er net 2 brandweerwagens aangereden richting de flat 100m voor ons huis. Helemaal leuk dus.
    Vanmiddag ben ik naar de stad en vanavond uiteten. Tussendoor nog poetsen en morgen naar een verjaardga, druk dus (je hebt helemaal gelijk Ele, maar heb weer bijna vakantie ;))

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey Doortje, wat een leuk appartement zeg!! Zullen vast wel kopers voor te vinden zijn!

20. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Even spammen:D het was echt in 1 woord fantastisch!!!!! Zo gaaf echt een sprookje:) en het was zo gezellig een super sfeer de hele dag.

Deel Deze Pagina