zo bijzonder na een mk en een ukkie op naar een 2e wonder!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleentje26, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Onze schat!

2. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
  3. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Kom morgen verder kletsen denk zal even snel een paar foto's plaatsen.

4. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Zo de laatste voorlopig;) Ga vroeg naar bed tot morgen:)

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Smokey, je/jullie zagen er ook super mooi uit!!

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    smokey wat mooi!!!!!!! wat zijn jullie mooi! wat een mooie jurk! en maud ook zo mooi! En zijn dat de bruidsmeisjes op de laatste foto? vind het zo mooi uitzien.. het ziet ook uit als een sprookje! en wat natuurlijk helemaal mooi is dat de hele dag zo fantastisch was.. wat fijn.. ging het goed met je voet?
    Morgen gaan jullie op vakantie toch?
    Ik ben heel benieuwd naar je verhaal en je ervaringen!! echt super dat het zo'n mooie dag is geweest!!!

Nijn, met z'n 5en gezellig!!! wel balen dat esmee verkouden is geworden.. voelt ze zich ook ziek? kan dat niet meer van de waterpokken zijn? echt zielig.. een dikke knuffel voor d'r!

hoe is het met de rest van de meiden?

gisteren dus op kraambezoek geweest.. ohhhh..... meiden.. wat is een kleintje klein! ik scrok best omdat ik het me helemaal niet meer kon herinneren! erg he? maar wat is ze mooi! echt een meisje meisje, dat zie je al, heel fijntjes en een bos met haar! daar ben ik jaloers op!
    Of het extra ging kriebelen, weet ik niet, mijn angst blijft... maar och wat lief.. Al was levi heel druk.. ik denk dat hij moe was.. want die zat al om 5 uur eechtop in bed te spelen en viel pas weer tegen half 8 in slaapt.. en om 8 vertrokken we.. Daarna nog heerlijk geshopt in breda! Bij lief en name it... zo blij dat wij deze winkels niet in de buurt hebben ;)

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Ele, leuk he, die inie minie's?? En Lief en Name it, tja die zitten hier ook niet en dat vind ik wel erg, mannetje iets minder denk ik ;)
    Herbie druk, maar hij moest natuurlijk ook de stoere man uithangen om indruk te maken bij het meisje... "Jij snapt er niks van mam!" ;)

Smokey, nogmaals, jullie zagen er echt super uit!
    Een hele fijne vakantie, maar dat zal vast helemaal goed komen!!

Marleen, hoe is het met jou? Wanneer moet je eigenlijk naar de gyn of heb je nog geen afspraak gemaakt?

Anouk, weer alles opgeruimd? Dat is altijd de ellende van thuis komen na vakantie, die bergen was.... Deze week weer werken of nog even lekker vrij?

Doortje, super leuk huis hebben jullie in de verkoop zeg!!

All, Esmee is echt ziekjes. Ze wil niet eten, niet drinken, we denken dat ze keelpijn heeft van het hoesten. Ze slaapt ook veel meer en ziet er eigenlijk niet uit, zulke kleine oogjes, maar ja, 's nachts hoest ze ook aan één stuk door....
    Dadelijk gaan we wel naar szusjes verjaardag, we zien wel, anders gaan we maar weer naar huis...
    morgen moet ik werken, bleh, maar ja, dan weer 2 daagjes vrij...
    Doeiiii

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Smokey, hele fijne vakantie!!!! Jullie eerste vakantie als man en vrouw en "echt" gezinnetje! (laat je een beetje zon hier :p)

nijn, druk druk druk.. mijn man zegt nu ook achter alles wat hij doet, och bijna vakantie hahahaa.. joehoe! ;)
    Maar wat erg dat esmee zo ziek is.. hoe ging het vandaag met haar? heel veel beterschap.. echt zielig.. heel veel beterschap.. *knuf van herbie*

marleen hoe is het met je? Heb je al een afspraak bij de gyno? je weet het he, gewoon van je af komen kletsen als je daar behoefte aan hebt!

Anouk, ben heel benieuwd naar je vakantieverhalen! morgen weer werken? denk je aan je quotem? :p grapje! als alles maar goed met jullie is! ;)

Doortje, je gaat al langzaam naar de 30 weken.. jeetje.. het lijkt heel snel te gaan! hoe voel je je?

jeanine, ik denk dat nijntje gelijk heeft! herbie was zo druk om indruk te maken op jullie meisje! (grote kans dat je dit leest :p)
    wat is het toch een mooi dotje! :)

mijn ei komt eraan..... :S

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ow vandaag zeg ik tegenherbie, HALLOW! en zwai naar hem voor de grap.. omdat hij meestal hi of dagdag zegt dan en zwaait.. opeens zegt hij.. hallow (echt zo duidelijk) we schrokken er echt van.. we hadden alle 2 zoiets van, jeemig dat was net alsof het niet uit zijn mond kwam hahahaha..
    Hij liep sinds een paar dagen echt los.. vandaag viel hij weer en daarna helemaal niks meer.. we zien hem echt niet durven meer... verder is hij druk druk druk.. hij kan het echt niet zien dat wij iets in de mond steken of hij komt aangekropen in sneltreinvaart en gaat als een puppy met puppyogen aan mijn been staan trekken.. is dat bij jullie ook normaal? :D

nijn werk ze morgen! moet je dan toch gewoon de do en vr omdat je de ma ook moet?

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, toch raar om die laatste zin in je berichtje van 21:27u te lezen ;)
    Maar eten, tja, hier normaal gesproken ook iemand die alles wil eten!! en wat leuk dat Herbie zo snel kruipt, hier echt geen kruipend kind... Maar wel balen dat hij gevallen is en nu weer bang is... En al echt (na)praten, cooll!! Binnenkort een filmpje op hyves?? *hint hint hint*
    Do en vrij moet ik ook gewoon werken, al is vrijdag continurooster, omdat het dan weer vakantie is...

Welterusten!!

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik ga het vandaag al proberen om een filmpje te maken, maar ik weet niet hoe ik die in youtube kan uploaden. ik heb er een jaar of 2 een filmpje op gezet, van timo die met de draaitafel aan het spelen is.. kom ik er anderhalf jaar later achter dat niemand die kon zien omdat ik iets niet goed gedaan had.. mijn man heeft dat toen veranderd ;) blond he ;) volgens mij is het niet heel moeilijk, maar doe ik het gewoon fout! het napraten filmen is wel moeilijk overigens, dat zijn zulke moment opnames, maar ik ga mijn best doen.. ;):):)

en mijn ei... tralaalla....

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Mag ik nog even zeuren over schoonouders?
    (jullie hebben me allang niet meer gehoord toch? :p)
    zoals ik vertelde paste smoeder vorige week een dagje op, en mijn man en ik kijken aan hoe het gaat.. natuurlijk waren er weer genoeg ergernissen.. ze bellen me weer op met hoe leuk het was en hoe ze genoten hebben.. klinkt leuk, maar het telefoongesprek begint letterlijk met: lieve elegance..
    pff.. dat zoetsappige gedoe.. morgen ben ik weer de schoondochter in biatch uniform..

maar goed.. ergenissen genoeg die ik best naast me neer kan leggen.. ik merk wel dat ik blijf opletten.. ook dwingen ze hem een kusje te geven als ze hem gaan.. geef kus etc etc.. ik wil dat niet, zo gisteren weer en mijn man ziet het echt niet.. hij stond wel klaar om er iets van te zeggen dat als ze hem een kus op de mond geven, dat ik dat niet wil 9als we daaraan beginnen wordt hij echt een lebberdoek) maar mijn man ziet dan neit in dat je een kind van 1 niet moet dwingen een kus te geven als opa en oma weggaan.. volgende keer zeg ik er dus ook weeeeer wat van.. sorry misschien peitleuterig.. maar omdat ze zo zijn als ze zijn hou ik hier gewoon niet van.. (weten jullie nog dat herbie vorige jaar schoonmoeder zijn schouder likte, zo goor..) dus ik bedoel maar.. ze gaan echt ver in zulke dingen..

maar wat me het meest irriteert, zitten we op de verjardag van svader, waren hun vrienden er ook bij en nog wat kinderen.. herbie lag inmiddels al in bed.. is een vriendin van smoeder aan het vertellen dat ze aan het afwassen was en smoeder ging toen herbie naar bed brengen toen de raaf kwam.. ( ze hebben last van een raaf) maar goed ik dacht nog.. huh, zovaak is herbie niet geweest.. die ene keer dat smoeder alleen was? vorige week? toen heeft ze me de hele dag in kleuren en geuren verteld maar niks dat ze ook weer een vriendin uitnodigde toen herbie er was( is niet erg hoor, maar dat zei ik al van te voren, wie nodigd ze nu weer uit) ze heeft toen ik herbie ophaalde daar niks van gezegd.. zou gewoon netjes zijn als ze dat zou doen toch? moet niet. ik weet het, als ik daar overal op moet letten dan zou ik gek worden, maar iemand die zijn dag verteld maar neit verteld dat ze de halve dag bezoek van haar vriendin heeft gehad vind ik vreemd..want ze is vlak nadat herbie kwam gekomen en vlak vorodat svader thuiskwam gegaan ( 9-3 uur best lang toch?)
    maar we zitten dus op de verjaardag en dat is dus wat me stoort.. ik kreeg dus mee dat die vriendin er was toen herbie er was en zegt smoeder opeens tegen mij: Dat heb ik je toch verteld he dat mijn vriendin er was? NOU JA! ik keek namelijk niet raar of ik zei niks van je was er ook die dag.. ik lachte om het verhaal van de raaf.. en smoeder was er dus wel mee bezig dat ze het neit verteld had.. en dus weeer iets BEWUST achter liet.. en dat irriteert me. ik zat aan de rose en was moe van de dag waardoor ik niet gelijk reageerde zoals ik gewild had.. er waren ook nog eens kinderen bij anders reageerde ik wel met een nee heb je niet gezegd.. maar nu zei ik, wat maakt het uit.. tenslotte maakt het me ook niet uit, maar ik weet dat ze niet eerlijk zijn. al zijn het zulke luttelige onnozele dingen waar ik het nu over heb.. maar dat geeft me wel weer het gevoel dat ze niet te vertrouwen is.. nu gaat het over dit, wat zou ze nog meer niet vertellen.. zelfs mijn man die deze dingen meestal sust, had nu zoeist van, nee dat was niet ok.. als mijn moeder uit het niks zoiets zeg, doet ze het bewust..

lekker dan.. wat nu? moet ik nu stampij maken voor zoiets onnozels? maar waarom is ze gewoon niet eerlijk? we geven haar nu toch die kans?

sorry voor mijn gezeur, hier kon ik het altijd kwijt en ik dacht dat ik op de goede weg was om haar die vrijheid te gunnen en het aan te zien hoe het gaat en meteen alweer zoiets.. die vriendin was zich er even niet van bewust dat ze het niet mocht zeggen... dus er word ook nog steeds over mij gepraat...

13. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Smokey, wat een sprookje echt heel mooi!

Ele, wat vervelend met je souders, ik zelf snap het probleem niet, want er mag toch een vriendin langskomen, maar als ik het goed begrijp verzwijgen ze nogal wat voor je en zijn ze niet eerlijk en is dat de issue. Waarom doen ze dat? Waarom zou ze het niet gewoon eerlijk vertellen en als ze dat verzwijgt ben je natuurlijk bang dat ze belangrijke dingen ook zal verzwijgen (bijv als Herbie een x valt ofzo) zodat je hem daar niet met een gerust hart achterlaat? Begrijp ik het een beetje?

Hier weer aan het werk, maar het is nog rustig dus kan wel ff snel langs wippen vond ik zelf hihi.

Ik heb twee hele leuke douch fotos van Erin maar is het raar dat ik het niet durf te posten hier, omdat iedereen ze dan kan zien en ze misschien wel eraf kan halen en gebruiken voor dingen die niet ok zijn, ik vind het belachelijk dat je niet een babylijfje kan tonen zonder erbij na te denken maar moet er ook niet aandenken dat ze over het internet gaan zweven.

Nijn, hoe is ie daar? Esmee alweer opgeknapt? en jij leuk druk weekend gehad?

Marleen, hoe is ie bij jou, hoe voel je je?

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik snap je dubio wel niet plaatsen, is het geen optie om bv het onderlijfje eraf te knippen? of is dat geen optie omdat zo de hele foto in duigen valt? of misschien heel stom een eendje erop plakken ofzo? ikzelf zou er ook geen goed gevoel bij hebben.. je weet het namelijk niet wie het onder ogen krijgt.. of alleen op je hyves zetten en dan de optie gebruiken dat alleen vrienden het kunnen zien bijvoorbeeld.. dan is de kans al kleiner dat vreemden die foto zomaar kunnen gebruiken

je slaat de spijker op zijn kop, het gaat erom dat ze verzwijgen.. dat hebben ze altijd al gedaan.. en we hebben juist afgesproken dat we eerlijk zouden zijn.. en als je dan zoiets te horen krijgt dat ze me dat toch wel verteld had.. dan gaan de alarmbellen idd weer af.. het interesseert met niet wie er alelmaal komen.. het is gewoon frapant dat het altijd zo is en dat ik van te voren al gelijk krijg en dat ze daar inderdaad over zwijgen..
    zo kreeg hij ook een salmiak lolly toen opa die aan het likken was.. ?? sorry maar een lolly van opa.. en dan ook nog salmiak.. en nee dat zullen ze neit zeggen ze zeggen het per ongeluk als zich zo'n vooval ongeveer voordoet... daar erger ik me ook aan hoor.. maar nu waar meerder mensen bij waren en ook nog een vriendin bij betrokken wordt (tegen mij) schiet me dat wel in het verkeerde keelgat.. en idd haar zus verzwijgt dus echt alles.. ook dat de kleine al eens van de trap gevallen is bij hun.. wat ze doodleuk tegen mij verteld.. hij had er niks aan overgehouden want het zou niet hoog zijn, maar toch? ofdat ze geen geowne melk maar soja melk mocht maar daar had ze geen zin in en haar zus gaf toch gewone melk en ze dronk de hele fles leeg! zulke dingen verteld smoeder mij.. en ze vindt het heel normaal! logsch toch dat ik erop gefocussed ben.. en dan komt er na een keer oppassen al een (klein) voorbeeld.. wat in mijn ogen neit eens iets is om te verzwijgen..

ach genoeg over gezegd.. ik vind het gewoon niet leuk en dan heb ik weer geen zin om hem daar te brengen..

15. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Ik snap het Ele, echt vervelend.
    Jullie zijn de ouders wat betekent dat jullie de regels maken, al zijn ze het er niet mee eens het is jullie kind en jullie bepalen en als ze daar niet mee kunnen leven moeten ze dat zeggen zodat jullie dan ervoor kunnen kiezen om hem niet meer bij hen te brengen, maar vervelend is het zeker want het blijven toch de ouders van je man, nou ja probeer het maar een beetje los te laten en misschien voorlopig niet alleen laten met Herbie

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    gelukkig gaan ze vrijdag voor 3,5 week op vakantie! ;)
    maar het probleem blijft dus ondanks dat we 2 maanden geleden een na mijn idee, goed gesprek hebben gehad..

Weet je al wat je doet met de foto? je hebt me namelijk wel nieuwsgierig gemaakt! :) jullie hebben altijd hele mooie foto's van erin! ze is echt een klein kindmodelletje :) maar dat zul je denk ik al vaker gehoord hebben he :)

Ik ben vandaag aan de poets.. bleh.. en nog niks van de scriptie gehoord.. morgen ga ik even bellen als ik nog niks gehoord heb.. ik wil het afmaken nu!!! :) en mijn moeder is even een rondje lopen met herbie.. poetsen met hem is echt geen optie... hoe doen jullie dat? hij zet continu de zuiger aan en uit.. en als ik hem afleidt met iets anders komt hij zodra de zuiger weer aangaat aangekropen.. en als ik zeg dat het niet mag, dan is het huis te klein(nu al! ;P)
    Heerlijk he :) en vanmiddag komt er een vriendin even gezellig bijkletsen en blijft ook eten want mijn man komt pas laat van zijn werk terug (alweer).. deze week is echt belachelijk.. hij doet toch dat vrijwilligerswerk, zoals in de vakantie, hebben ze niks meer betaal gekregen vanaf de kerst.. en de vergadering begint om half 9! morgen is er de normale vergadering NA zijn werk.. woensdag moet hij dat vrijwillgerswerk doen, mits de uitkomst vandaag goed is en ze wel betaald krijgen... donderdag gaan ze op schoolreise tot 18 uur! (dus weer later thuis) en vrijdag is het helemaal belachelijk, iedereen is verplicht om na werktijd de ingelaste vergadering bij te wonen.. als iemand niet kan, wordt er volgende week een avond ingelast waarbij diegene MOET zijn.. nou ja.. het mag je niet eens verplicht worden, maar wat moet je dan doen, in je eentje ertegen in gaan? de rest knottert wel maar zijn zo fanatiek dat iedereen op vrijdag daarheen gaat.. tot nu toe geen afmeldingen... dus hoezo mijn man is druk.. en als klap op de vuurpijl moet hij zaterdag cursus geven...

wat ben ik in de klaagmodus vandaag he.. voelt eigenlijk best even lekker.. oh ja en we hebben EEN BEETJE geklust.. niet echt.. maar vandaag zou mijn ei zijn.. tenminste dan heb ik rugpijn en die heb ik... en nu denk ik.. van een beetje kun je ook zwanger worden.. al waren we op tijd.. (sorry voor de details) en nu denk ik HELP... en van de andere kant denk ik.. hmm.. zo gek is het eigenlijk nog niet he? :)

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Ele, souders, praat me er niet van, gister ook weer even een erger momentje gehad, maar dat terzijde...
    Wat stom dat ze weer vanalles verzwijgd, hebben jullie een goed gesprek gehad, worden de afspraken niet nagekomen.... Lastig... en je mannetje er iets meer bij betrekken of dringt hij ook niet tot souders door?
    Poetsen met Esmee? Dat gaat niet, dus doe ik dat als ze op bed ligt, maar dat is ook lastig want ze slaapt steeds minder, hihi
    En geklust, nou ja, net niet (dat hadden wij vorige maand dus...), maar wel super spannend zeg!! En super leuk, kunnen we weer met iemand meeleven in de maand....
    Wij hebben 8 juni afspraak met de uitvoerder en dan komt de opleverdatum/maand ter sprake, dus dan weten we meer, hihi

Anouk, ben ook erg benieuwd naar de foto, maar snap je heel goed!! Maar idd misschien op hyves afschermen voor anderen?

Hoe is het met de andere meiden?

Esmee heeft vandaag weer bijna niks gegeten en gedronken. Gaf ik haar straks maar uit wanhoop haar bord met een vorkje. Begint ze zelf te eten :$ Het zal toch niet zo zijn dat ze 3 dagen bijna niet gegeten heeft omdat ze het zelf wil doen?! Verder komt er echt een tand bij en heeft ze ook nog koorts. Dus echt fit is ze nog steeds niet, maar ja...
    Mannetje is nu voetballen en ik moet zo tennissen, dus tot morgeN!!

18. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Hoi hoi, ik heb hyves al afgeschermd maar nog steeds wel redelijk wat vage bekende erop zeg maar, ik ga er nog wel ff over brainstormen hihi.
    Ik heb wel vast een leuk filmpje op hyves van Erin die van haar glijbaan afgaat, gister op de verjaardag van mijn nichtje haar oude glijbaantje meegekregen, Erin is er helemaal mee in haar nopjes. Ik was er niet bij vanmiddag dus langleve de videocamera

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ben benieuwd anouk :)
    en die vage bekenden heb ik inderdaad ook, misschien moet ik ze gewoon eens eruit gooien.. al voelt dat soms zo arrogant heb ik het idee..
    Ik ga zo even de hyves checken! :)

Mijn vriendin is net weg, echt leuk, vooral omdat je zoveel samen hebt meegemaakt, we hebben zelfs samen gewoond en nu is het zelfs nog leuker.. we hebben samen gekookt, met herbie gespeelt en een wijntje gedronken.. en tjeetje die voel ik zeg.. :D

Nijn, jij kent de ergermomentjes dus ook nog.. en inderdaad naast je neerleggen, maar moest het vandaag even kwijt.. dan ben ik weer zo blij dat ik het forum *lees jullie ;)* heb! ;)
    En jij kunt dus ook niet schoonmaken met esmee in de buurt.. ik zit dan vooral met de bovenverdieping in mijn maag.. als hij slaapt kan ik dat ook niet doen, dan is meneer meteen weer wakker ;)

zaterdag hoeft mijn man gelukkig geen cursus meer te geven, die is verschoven na 2 weken, er waren teveel afzeggingen! joepie dus! ;) En hij belde net dat ze het geld gestort krijgen, een reden hebben ze niet gekregen waarom ze het nog niet hadden... wel zal ook hier ingekrompen worden en voelen ze de bezuinigingen..

marleen ik vraag me af hoe het met je gaat? We hebben na vorige week niks meer van je gehoord en stiekem begin ik me nu wel een beetje zorgen te maken... vanaf hier in iedergeval een dikke knuffel.. en je weet het he.. we zijn er voor je!

oh smokey zit nu heerlijk in de zon! we wisselen elkaar nu wel in rap tempo af met vakanties zeg! :) nijn dan heb je het wel voor het grootiste gedeelte gehad dit jaar ;) al denken we er steeds vaker aan om in de zomer nog een weekje te gaan.. en in het najaar gaan we met mijn ouders en broer naar waarschijnlijk de canarische eilanden omdat ze 40 jaar getrouwd zijn.. ( ik zie deze vakantie niet als heel relaxed als je mijn broer en ouders kent :p) maar goed we genieten iig dat we er weer heerlijk uit zijn dan al zal het heel anders worden dan onze eigen vakanties.. maar vooralsnog zal ik een gegeven paard... :):):)

poeh die wijn is er echt ingeslagen :p en ik praat veel vandaag he? ;)

Ik ga eens even naar hyves! :)

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    #660 Nijntje27, 24 mei 2011
    Laatst bewerkt: 24 mei 2011
    hey meiden,

Ele, lekker he, wijntjes? Al houd ik het vaak bij vanalles behalve wijntjes, hihi
    Maar wat een lekkere vooruitzichten, wat vakantie betreft... Ik denk er ook aan om toch maar een weekendje weg te boeken van de zomer... Kan het toch niet echt laten....
    En al gebeld voor je scriptie? Ben zo benieuwd...
    En je ei-pijn over?? Spannend hoor...

Anouk, ik ga zo je hyves even checken!!
    Ben erg benieuwd...

Marleen, ben ook welbenieuwd hoe het met je gaat. De super mooie, lieve tekening van Jens is inmiddels binnen (weet niet zeker of ik het al verteld had).

Doortje, hoe is het daar? Hoe gaan jullie het trouwens doen met de babykamer. Krijgt de baby de babykamer en Sara een nieuwe of de baby een nieuwe?

Jeanine, waar blijf je nou? hihi

All, Esmee had vanmorgen gelukkig geen koorts meer (37,4), maar eten, ho maar... Drinken gelukkig wel, dus ik denk dat het misschien toch van de tanden komt... Nou ja, we zien wel wat vandaag weer brengt... Morgen komt een vriendin van de brugklas kletsen en die heeft ook een kleine meid, genaamd Esmee, haha Ben erg benieuwd, zij ging toen naar vwo, ik naar de havo en toen zijn we elkaar uit het oog verloren. En via mijn bruiloftsite (die nog steeds online is, schandlig, maar weet niet hoe ik hem af meot melden), mailde ze mij. Super gezellig!!

Deel Deze Pagina