Meiden ik ben er nog! Sorry had even een paar dagen geen zin om hier te zijn. Niet om jullie hoor!!!! Maar voor mijn eigen gevoel wilde even geen zwanger gebeuren om me heen hebben! Gisteren avond wat bruinverlies gehad en vanmorgen wat rood. Dus hoop dat ik ongi word dan kunnen we weer verder. En ben ik er weer zo goed als vanaf als we zaterdag op vakantie gaan! Heb maandag gebeld met het ziekenhuis heb nu een inschrijfformulier gekregen en meteen retour gestuurd. Het word dus na de vakantie dat we terecht kunnen.
Marleen, gelukkig lag het niet aan ons Maar je ongi komt er zo te horen wel aan. Dan lekker vakantie vieren en dan vol goede moed naar de gyn. Ben erg benieuwd, maar weet zeker dat er een pracht brusje komt voor Jens!! Hele dikke knuffel!!
huh nijn, ik dacht dat ik op jou gereageerd had ivm het ziek zijn van esmee, maar kon het nergens terugvinden.. sorry.. maar ik had dus gevraagd hoe het ging en of ze al wat meer drinkt... gelukkig denk je dat het de tandjes zijn en heb je het idee dat het weer wat beter gaat.. krijgt ze ook al kiesjes? marleen fijn om van je te horen! En ongi geworden.. gelukkig.. kun je iig vooruit kijken.. en hoop ik echt dat het nu snel raak is en dat beebje ook blijft zitten!! ben ook wel benieuwd wat het gesprek bij de gyno zal opleveren!
ele, twijfel aan kiesjes, want dan zou ze wel een hele rits tanden overslaan, maar ze knabbelt wel ontzettend veel en dan vooral achterin haar mond. Maar drinken gaat best goed, dus.... Marleen, hoop ook zo dat het snel raak zal zijn!
huh het moet niet gekker worden.. ik reageerde toch op jou over de kiesjes nijn? ben ik dan echt blond en heb niet op reageren gedrukt ofzo? ik kan het bericht iig niet teruglezen... ik zei iig dat herbie ook tanden overslaat 4 bovenin en pas 2 onderin en toch al 3,5 kies hebben echt heel vaag.. daarom schrok ik vorige week ook ineens toen hij die keizen had!
whahahaha Jens loopt los!!!! Ineen keer had hij het net door! En dan geen een stap nee gewoon heel de kamer rond en de gang hihi! Zelfs draait hij om en loopt de andere kant op hihi! Trotse mama hier!!
Wow, Marleen, super goed van Jens!! Wij wachten vol spanning op foto's filmpjes enz... Super goed gedaan Jens!!! Ele, in je één na laatste berichtje staat wat over kiesjes... Niet zo aan jezelf twijfelen!!
Vanavond geknutseld aan Mario voor op een taart, best goed gelukt, toch? Nu Woody (toy Story) nog.... Welterusten!
whaa marleen wat geweldig!!! leuk is dat he! en in een keer heel goed lopen ook! dat is helemaal leuk! nu kun je hem gaan vangen!! is hij vandaag nog steeds aan de loop? Ik wilde ook vertellen hier vandaag dat het lopen nog beter gaat, je ziet dat hij vaak niet goed durft, maar gisteren liep hij toen we bij zijn vriendjes waren ineens heel veel. of hij dat zag van die andere kindjes? hij liep zo van de ene bloempot naar de andere en dat was best een eindje.. dat draaien zie ik hem wel oefenen marleen.. dat gaat een paar keer goed, maar meestal gaat hij zitten Ik vind dit ook zoo leuk dat lopen.. buiten loopt hij ook vaak al aan een hand mee.. ik kan daar echt van genieten.. echt leuk marleen! hoe groot is jens nu eigenlijk? ik heb het idee dat herbie weer een paar cm gegroeid is.. maat 80 is hem nu echt te klein.. zo zonde want ook bij die maat dacht ik dat hij daar wel even in zou bivakeren.. niet dus.. Nijn wat maak jij mooie taarten!! dat is echt veel werk he! print jij je voorbeeld ook eerst uit? herbie heeft een nieuw spelletje, hij roept mama en lacht dan heel lief soms met dichtgeknepen oogjes naar me en gaat dan weer verder.. zo lief.. maar je merkt echt dat hij ondekt dat hij door mama te zeggen mijn aandacht trekt.. het klinkt zoo lief.. hij zegt het dan wel al een tijdje, maar dat is leuk om te zien dat ook dat besef steeds meer groeit.. wat kan ik van deze fase genieten zeg! vanacht droomde ik ineens dat ik zwanger was.. ik was echt in paniek.. toen ik wakker werd was ik dat nog steeds... :S Ik weet dat ik niet zwanger zal zijn van die ene halve keer dat het zou kunnen.. maar het idee dat het kan laat me voelen alsof ik dus meteen klaboem zwanger zou zijn.. pf... raar he dat ik het zo beleef.. ik had gisteren voor de scriptie gebeld en zoals verwacht was het nog niet goed maar was ik wel al een heel eind op weg.. natuurlijk dacht ik even bah.. maar ik laat me niet kleinkrijgen! morgen bespreken we het dan kan ik denk ik ook weer even vooruit..
Goodmornin, wat is het rustig hiero nijn hoe is het met esmee? En jij vandaag werken.. en volgende week weer een weekje vrij, heerlijk! Hopelijk gaat het wel goed met esmee.. Marleen, hoe is het met jou? even minder bezig zijn met zwanger zijn, kan ik me voorstellen.. Wanneer gaan jullie op vakantie? en hoelang gaan jullie? Het zal je misschien even goed doen, het lekker eruit zijn.. Anouk, nog heerlijk aan het nagenieten van de vakantie? Of alweer gewend aan het dagelijkse leven? wat overigens altijd veel te snel gaat.. Smokey, ik heb zo'n vaag vermoeden dat jullie heerlijk aan het genieten zijn van jullie huwelijksreis... ik las dat je ouders ook mee zijn? en je dus ook de ideale oplossing hebben voor een oppas als het nodig is? ik weet eigenlijk niet hoelang jullei gaan.. geniet er in iedergeval van! Doortje, ben je al bezig met de babykamer? weet je al hoe je het gaat doen? sara en de nieuwe baby op 1 kamer? Hoe voel je je? wordt het allemaal al wat zwaarder? loopt sara al een beetje of moet je haar nog continu dragen? gaat dat goed met je rug? ( ik vraag me dat echt af hoe ik dat zou moeten doen bij een 2de).. Jeanine, ik zal nog maar een keertje tegen je praten hoe is het daar? heerlijk aan het genieten? hier gaat alles zijn gangetje, vanmiddag gesprek over de scriptie.. Nu weet ik weer wat je hoofd en lichaam met je kunnen doen.. ik word alweer wakker met het idee dat ik zwanger ben.. en was nog misselijk ook.. nee echt niet zwanger, maar dat is gewoon van het drukmaken in de slaap dat heb ik paar maanden gelden ook gehad toen ik bang was zwanger te zijn.. het valt me op, dat ik dat nu weer heb.. zou niet eens kunnen zo snel.. maar in mijn hoofd ben ik al aan het bevallen ahahhaah.. de cursus van mijn man is uitgesteld zaterdag.. komt dat even goed uit! heb wel zin om iets leuks te gaan doen!
Nijn, super goed gelukt de Mario, Succes met Woody! Ik kom later ff langer buurten maar ik zag de afsprakenplanning, ik werk altijd op maandag maar als jullie een dag hebben gevonden zal ik kijken of ik die maandag kan ruilen voor een keer, maar voor alsnog vul ik dus ff niet in omdat ik op jullie wacht.
Hey meiden, Ik had idd een rondje van datumprikker gestuurd. Ik dacht dat iedereen vrij was op de maandag, maar Smokey en Anouk dus allebei niet... De dinsdag dan een optie?? Ele, wat een spanning allemaal weer en wat je je er onbewust druk om maakt wel/niet zwanger en dus bevallen... Morgen overleg over je scriptie, misschien weer wat meer afleiding, maar als die af is.... Marleen, how are you? Als ik je niet meer 'spreek' een hele fijne vakantie!! Anouk, druk druk druk dus... Hoe is het trouwens met tennissen?? Smokey, lekker aan het genieten van je honeymoon?? Lekker hoor!! Doortje, ik ben ook echt benieuwd hoe het allemaal gaat met sara en de baby. En ook hoe het gaat als de baby geboren is... All, vandaag bij de ha geweest met Esmee. Ze eet nu een week bijna niet en het snotteren, hoesten, benauwdheid werd weer erger. Nu heeft ze weer een kuurtje... (beginnende) oorontsteking (of was het rood van de lasagna van gisteren ) en een luchtweginfectie... Hopelijk slaat de kuur weer snel aan, want ben het een beetje beu... Thnx voor de complimenten over Mario. Morgenavond of in het weekend ga ik Woody maken... Volgende week idd weer een weekje vrij, maar super veel te doen... Maandagavond, cupcakes maken Dinsdag 'smiddags 2 taarten maken en 's avonds uiteten Woensdagavond tennissen en de cupcakes afmaken Donderdag communnie Vrijdag mijn moeder jarig Het is dus maar goed dat het vakantie is
Joehoe! Kom ook weer eens buurten! moet zeggen dat ik veel meelees, maar gewoon niet tot reageren kom, suf he? @smokey: wat was je een prachtige bruid! @ele: spannend he, om weer proberen zwanger te worden?! Ik zat er ook weer helemaal in haha! Heel veel succes met je scriptiebespreking, je bent op de goeie weg! ben trots op je! Wat goed dat herbie loopt zeg, ben onder de indruk! @Marleen: Jaaaaa, wat goed van Jens! Ow wat zul je trots zijn! @Nijn: jeetje wat sneu voor Esmee...Ik hoop ook echt voor haar en jullie dat het kuurtje snel aanslaat! @date: ik ben altijd op maandag vrij en om de woensdag (werk de even weken). @dikke buik+dreumes: ja is wel zwaar, vooral als de die dreumes nog niet loopt... Moet veel met haar sjouwen, hoewel ze ook wel veel aan 1 hand loopt. Ze moet het gewoon even doorkrijgen en vertrouwen krijgen! Komt goed! Helaas geen geklus in een babykamer hier... Huis staat natuurlijk te koop (bedankt voor de complimenten trouwens!). Weet helemaal niet hoe het gaat lopen met alles...Kan ik eigenlijk helemaal niet tegen aaaaaah! Maar goed, als we nog hier zitten in september (wat ik stiekem een klein beetje hoop) dan komt beeb bij ons in een mozesmandje (hebben we met Sara ook tot 3 maanden gedaan).
oh meiden, even kort via de phone..levi is weer opgenomen in het zh..hoe is het mogelijk... Vanmorgen nog niks aan de hand na middagslaapje aan een stuk door spugen en diarree.. Spugen was zo erg en levi was zo op dat ze hem meteen wilde opnemen.. We hadden zoiets van, we gaan naar huis en leggen hem in bed.. Op de gang vh zh weer spugen en niet stoppen dat we zijn omgedraaid.. De arts vertrouws het niet helemaal omdat het zo heftig ineens is.. Dus daar lig ik weer... Ik zou na wat kleine aanpassingen de scriptie maandag opnieuw inleveren.... Zucht....
Ele, ele, ele, wat een ellende. Het zit jullie ook echt niet mee... Hopelijk is Herbie (je hebt hem al verschillende keren bij zijn echte naam genoemd..), vandaag weer wat opgeknapt! Hele dikke beterschapsknuffel!!! All, heb weer vakantie!! Ben nu bekaf, want het kleuteruitstapje was toch wel heel erg vermoeiend. Nu even de badkamer doen en dan Esmee weer ophalen. Kijken of ze weer een beetje opgeknapt is....
Ele, ik denk even kijken of er nieuws is... Dan zullen jullie nog wel in het ziekenhuis zitten.... Hele hele hele dikke knuffel en super veel beterschap gewenst!!
dank jullie voor de lieve berichtjes ook op hyves.. Het ging echt supersnel.. I had scriptiegesprek en hij was bij mijn moeder om half 4 werd hij wakker en zit aan een stuk door te spugen..en spuitluiers echt vies.. In januari ook alen nu weer rota, komt niet vaak voor.. Hij ligt nu weer aan de sonde en als hij blijft spugen een infuus..hoop niet dat het zover komt... Hij is er echt ziek van en eilt helemaal.. Vooral nu hij wat ouder is en het allemaal beter begrijpt, grijpt het me aan... Bleh.. Hoe is het verder met jullie? En esmee? Slaat de kuur aan? Marleen ik heb liever dat je zegt dat je geen tijd hebt om te reageren dan dat je zo stil bent... Hopelijk gaat alles goed met je... Via phone lastig typen btw... Ga dan ook bu slapen...
Ele, weer het rota virus? Het zit jullie echt niet mee... Hopelijk is het infuus niet nodig en knapt Herbie snel weer op. Stopt het spugen en de spuitluiers iig... Hele hele hele dikke beterschapsknuffel van Esmee (en van ons). Hier slaat de kuur volgens mij wel aan. Esmee eet weer meer, ze is vrolijk, rochelt minder, dus hier gaat het de goede kant op. Doortje, idd spannend nu jullie eigen huis in de verkoop staat. Dus geen kamertje voor de baby. Wel een beetje zwaar dus met sara. Sara is dus ook niet zo'n snelle qua grove motoriek? Marleen, hele fijne vakantie!! Even lekker genieten met zn 3-en!! Anouk, nog leuke dingen op de planning staan? Wij gaan vanmiddag een rondje maken. tegoedbon opmaken, cadeautje ruilen, geleende spullen terug brengen, druk dus. Morgen gaan we naar de kinderboerderij-dagen. Ben benieuwd.. En het wordt mooi weer!!
Meiden: sorry dat ik jullie verwaarloosd heb!!! Maar had even tijd voor mezelf nodig en was druk met de laatste dingen voor de vakantie!! Dan ligt er altijd nog veel werk van het gob wat klaar moet!! Ele: Meid een hele dikke knuffel hoop dat Herbie snel weer wat opknapt en weer lekker mee naar huis kan!! Heel veel sterkte en denk aan jullie!! Nijn: Jij dus ook lekker vakantie!! Geniet ervan!!! Anouk: Hoe was je vakantie?? Doortje: Wat ga jij hard zeg!!! Kan me voorstellen dat je het wel jammer vind dat je nu geen babykamer kan klaar maken!! Smokey: Lekkere vakantie gehad?? Nou meiden we vertrekken zo jeroen is de auto aan het pakken en dan gaan we lekker 2 weken ertussen uit! Moet zeggen ben er erg aan toe na afgelopen weken. Na de vakantie ben ik hier weer meer van de partij want heb jullie wel gemist afgelopen week maar had het even zwaar en had even tijd nodig om alles op een rijtje te zetten! Uitje: ik hoor wel wanneer het doorgaat want heb er veel zin! Meiden tot over 2 weken