mag ik even klagen? sorry dat ik alleen op mezelf reageer.. ik ben nu even thuis.. ben net naar huis gegaan.. en voel me zelf beroerd.. overal pijn, koorts.. dus ben benieuwd wat dit nog meer te brengen heeft.. pff... Sinds gisterenmiddag niet meer gespugd.. gisterenmorgen was nog heftig.. vlak voor het slapengaan heeft hij zijn sonde eruit getrokken.. met plakband en al van zijn gezicht.. daarna heeft hij wel nog wat ors gedronken, nu kijken we aan of het voldoende is.. omdat hij niet meer spuugt ziet het er allemaal wel veel beter uit.. mijn ouders zijn er gisteren geweest en zijn gisterenavond ziek geworden.. souders zijn vrijdag toch op vakantie gegaan.. (wat ik dan weer raar vindt omdat ze 4 weken met de caravan gaan en best een dagje konden wachten.. ze hebben niks gereserveerd) zal ze dat niet kwalijk nemen, maar zoals jullie weten is het herbie hier en daar en nu hun zoon wat hulp zou kunnen gebruiken gaan ze op vakantie.. ik zei toch ik moet even klagen.. ga nu even slapen met paracetamol.. hopelijk voel ik me hierna beter.. nogmaals bedankt voor de lieve berichtjes..
Lieve leive ele, wat een ellende... En nu jij ook ziek en je ouders ook. Hopelijk knappen jullie snel op en mag Herbie snel weer mee naar huis! En souders... tja, zullen er maar niks over zeggen, alleen dat het jammer is dat ze nu niet een dagje later op vakantie gaan... Marleen, hele fijne vakantie!! Uitje, ik ben even helemaal kwijt wanneer iedereen kan. Op maandag kan Smokey niet, op dinsdag Doortje niet. Woensdag dan misschien een optie? All, we zouden naade kinderboerderij gaan (open dag), maar mannetje is neit fit en het waait super hard... Dus we gaan niet... Dan ga ik maar aan Luigi werken voor op de taart ipv Woody. Want die was een beetje te ambitieus, hihi
net even geslapen.. krijg ik telefoon dat hij weer gespuugd heeft... pff... net nu we dachten dat er verbetering was.. de ka wil hem nog even daarhouden
ah, nee, Ele.... Ik blijf aan het knuffelen, maar nogmaals een hele dikke knuffel! En in het zh kunnen ze Herbie natuurlijk wel super goed in de gaten houden en anders zit je misschien in onzekerheid thuis... Al wil je Hebrie natuurlijk het liefst lekker thuis in zijn eigen bedje hebben.... Hier is Luigi af.... Ook weer best goed gelukt toch?
echt super mooi nijn! je bent voor meerder mensen aan het bakken nu he? of eet je zoveel koek? pff voel me nog steeds beroerd.. kan niet zeggen, misselijk ofzo, maar gewoon, moe moe moe, koorts.. Ik ga maar weer naar het zh.. thuis in bedliggen is ook geen optie om te ontspannen.. heb net even geslapen maar kom nu niet meer inslaap.. sorry voor mijn klaagzang.. hij heeft iig niet meer gespuugd.. Nijn heel veel plezier met taarten maken.. en maak er een fijne zondagavond van meiden!
Nee, Ele, ik eet niet zo veel taart. Het gaat net goed met mn kilo's haha Ik heb aankomende week 2 taarten en 60 cupcakes te maken. En één taart afgezegd (waar hyves dan toch neit goed voor is). Binnenkort ga ik zelfs een workshopje geven... dus als ik ooit ontslagen word op school... haha Maar veel succes in het zh en heel veel beterschap!! Ik zou ook niet kunnen ontspannen als Esmee in het zh zou liggen....
ik zit inderdaad te stressen, maar voel me echt te ziek om te gaan.. alle spieren doen pijn en ondanks de paracetamol ril ik de hele tijd.. gelukkig (nog geen) diaree of spugen.. mijn man heeft zijn werk morgen afgebeld en zorgverlof genomen.. wat willen we anders? mijn moeder die zich niet laat kennen kwam me net soep brengen heeft jimmy zijn insuline gegeven en de schone en vuile was meegenomen en rijdt nu even naar het zh om dat af te geven.. zo verschrikkelijk vind ik dit.. hij heeft gelukkig net wat bloemkool gegeten en tot nu toe niet overgegeven, maar ze zijn niet gerust op de hoeveelheid en de inhoud van de luiers.. dit zijn geen spuitluiers maar is puur slootwater om de 5 minuten.. hopelijk voel ik me morgen weer een stuk beter... weet me gewoon geen raad en soms denk ik, stel je voor hij loopt nog wat anders op in het zh.. beetje doemdenken hoort bij de koorts denk ik? geweldig nijn dat ze je gevraagd hebben! je kunt het ook ontzettend goed! en idd een leuk zakcentje is altijd leuk hoe zijn eigenlijk de vooruitzichten op je werk? ik hoor echt veel scholen die gaan fuseren dit jaar.. en veel mensen die ontslag krijgen..
Ele, ik snap dat je loopt te stressen, zou ik ook zeker doen. Op dit moment is Herbie het beste af in het zh, hoe vervelend dat ook is... Hij heeft bloemkool gegeten, super, dat is hopelijk al een beginnetje....Je moeder is ook een schat he? Jij vanavond vroeg onder de wol met wat paracetamolletjes en dan ben je morgen hopelijk weer een heel eind opgeknapt en kun je lekker naar Herbie toe!! Onze stichting (hier zijn alle scholen ondergebracht in een stichting), heeft tm aug een werkgarantie, daarna gaan er ontslagen vallen. Er zijn verschillende categorieën en wat dat betreft val ik erg gunstig (dan 11 jaar werkervaring in de leeftijdsgroep tm 35, want dan geldt "last in, first out"), maar ja, we zien het wel... Wat betreft de taarten, ik verdien er (nog) niks aan, vind het nu vooral leuk en heb de kosten er uit. Maar voor mensen die wat verder weg staan, nou wie weet, wat ik dan ga vragen. Morgenavond iig de versiering voor 60 cupcakes maken en die woensdag afmaken, want donderdag is de communnie. Maar voor nu, welterusten en hopelijk ben je morgen weer opgeknapt!! En Herbie natuurlijk ook!!
Ele, ben erg benieuwd hoe het vannacht gegaan is en hoe het nu gaat.... Naar de andere meiden ben ik natuurlijk ook benieuwd... Smokey, is lekker aan het genieten op haar huwelijksreis. Marleen, lekker aan het genieten in Duitsland. Doortje, aan het genieten van de baby in de buik en natuurlijk Sara. Anouk, hard aan het werk? Ik, ben lekker aan het genieten van mn vakantie!!
Hallo meiden, sorry voor mijn ego zijn afgelopen dagen.. dat gaat snel veranderen want we zijn net thuis gekomen.. joepie!!!!! hij is nog steeds ziek, maar ze schatten de kans dat hij opnieuw zo snel extreem zal uitdrogen heel klein.. we moeten luiers wegen en ors blijven geven.. vanmorgen had hij voor het eerst melk gedronken, maar dat kwam er in een keer uit.. natuurlijk over mij heen.. de artsen vonden het een twijfel geval.. ze kunnen nu hij niet meer aan de sonde ligt weinig voor hem doen en als wij weten wat we moeten doen kon hij net zo goed naar huis.. wat we ons dus geen 2 keer lieten zeggen! Vanacht had ik nog koorts, maar vanmorgen ging het relatief een stuk beter! voel me nu nog moe, maar als dat alles is! gelukkig nog niet ziek.. mijn ouders liggen opnieuw plat.. ook mijn moeder en.. mijn man.. die is net ziek het bed ingekropen.. straks kom ik even rustig bijlezen wat jullie nog gezegs hebben voordat ik zo ego werd! nu nog even aan de scriptie werken.. zou hem vandaag inleveren..
Jeeeejjjj, Ele jullie zijn weer thuis!! Maar wat een besmettelijk virusje zeg... Iedereen ziek... Nou allemaal goed uitzieken. Heel veel beterschap voor jullie allemaal!! En je scriptie, super goed dat je daar nu toch aan werkt!! Go Ele, go Ele!! Hey Jeanine, ik zie je online... kom gewoon gezellig meekletsen, hihi
jaaaa jeanine!!! gewoon doen hoor, ga ik je ook gelijk de vraag stellen hoe het gegaan is vandaag? was het erg gezellig? meiden ben giga druk met de scriptie ik heb nog 5 uur ( ik heb gezegd ik zou hem vandaag inleveren!) dus ga weer snel verder! morgen ben ik van de partij van de kletsers!
Ele, nog 4 uurtjes, je gaat het halen!! En dan ben je lekker klaar!!! En kun je op ei-jacht, hihi Morgenmiddag ben ik er niet, want dan moet ik weer twee taarten (af)maken. Morgenavond overleggen met mn broertje over de electra in het nieuwe huis, dus morgen niet al te veel kletsen he?? Maar dan zullen jullie dat wel doen, want dat is dan altijd zo... Ele, hoe is het met Herbie nu? Lekker in zijn eigen bedje??
Even snel een paar regels zo na het voeden van onze lieve schat. Ik zal proberen hier ook af en toe te posten. Maar ik lees vaak zoals ook nu van mij tel en dat typt zo lastig Ele! Gisteren was mijn mams er en ik was blij toe! Linde had haar dag niet.... Bijna de hele dag wakker geweest en ze heeft zo gehuild door waarschijnlijk krampjes. Ze liep soms bijna paars aan het van huilen en stopte dan met ademen, heel eng. Gelukkig hoorde ik van meerdere collega's dat die dat ook met hun kindjes hebben gehad en dat je zachtjes in hun gezicht met blazen om ze eruit te 'snappen'. Hoop dat dat helpt! En vrijdag gelukkig osteopaat. Nou meiden, ik ga nog een poging doen om wat slaap te pakken. Tot snel! X
ok ok ok ik zou van de partij van de kletsers zijn, mag dat ook vanmiddag? Ik heb mijn scriptie niet afgekregen.. kleine man heeft er een stokje voor gestoken.. oftewel heel veel vieze luiers.. en niet meer willen/kunnen slapen.. daarna waren we kapot en het was een lange nacht vanacht.. jeetje zeg.. nu net weer een schone luier gegeven en nu is hij nog wakker en aan het spoken.. je weet nooit wat het is, spugen, luier of gewoon een opleving.. Jeanine, dat blazen herken ik wel, hebben wij ook vaker gedaan.. ook als hij helemaal into de huil zat. Dan stopte hij ook als we dat deden dus hadden we het idee dat het hielp.. heel stom, laatst deed ik dat nog eens, ik denk uit reflex omdat hij zijn adem inhield voor hij ging huilen en toen moest hij toch nog huilen en ook lachen en zat me daarna na te doen! was dus ook echt een aansteleritis huil! maar je was blij dat je mams er was, gelukkig.. en je weet het he,. ze voelen ook alle spanning.. en het was natuurlijk ook een spannende dag als je voor het eerst alleen thuis bent zonder papa! nijn ik zal beloven dat ik wel in mijn eentje zal kletsen als je er niet bent.. dan heb je iig iets terug te lezen Maar de electra voor het nieuwe huis.. gaat je broertje dat aanleggen of wordt het aangelegd? hoever zijn ze nu met de bouw? en nog 2 taarten??? en je moet de cupcakes ook nog toch? Doortje ik las op FB dat je ziek was, gelukkig ben je weer opgeknapt! En aan het genieten van je spartelende mannetje en een spagethi versierder! leuke foto's van sara op FB! wat is ze ook al groot he! Ze loopt al aan een hand! wat goed! Lijkt me wel voor jou fijner als je haar niet meer zoveel hoeft te tillen.. of valt dat mee met een dikke buik? Marleen, door alle toestanden heb ik je volgens mij geeneens een prettige vakantie gewenst.. al weet je dat ik je dat heel graag wens! en bij deze dus! een fijne vakantie! geniet van je mooie gezinnetje en succes deze ronde! smokey, ik hoor de regen buiten kletteren en ik ben stiekem wel een beetje jaloers jullie zijn heerlijk aan het genieten van jullie huwelijksreis ! Ik ben nog steeds heel benieuwd hoe je alles ervaren hebt en hoe alles verlopen is! Wanneer komen jullie weer naar huis? geniet van jullie mooie tijd! anouk! hoe zit dat met het quotem? dat was toch 2 maal in de week? Weer hard aan het werk of heerlijk aan het dobberen op de nieuwe boot? Meiden, ik hoop vanmiddag op nijn haar verzoek (of las ik het verkeerd ) hier nog vaker te komen! jeanine, maak er vandaag nog een gezellige dag van met mams en je weet me te vinden he! tussen de scheitluiers! (we bellen)
Hoi Meiden, We zijn gisteravond weer thuis gekomen even snel nu. Moet om 10 over 9 bij cb zijn, Kleine meid had ik vanmorgen nog snel even naar bed gedaan om half8 zal haar zo wel wakker moeten maken. Wat eeen weer hier zeg bah bah niks aan. Heb nog niet echt wat terug gelezen heeft misschien iemand een kleine up-date van wat er gebeurt is allemaal?? Ele heb alleen op hyves snel gelezen dat Herbie opgenomen was, gelukkig ben je weer thuis, hopelijk gaat het snel allemaal wat beter. En toen was alles voorbij huwelijk alles......weg.... heel apart maar kijk echt op een super dag terug. Oh maud huilt dus maar even kijken ze moet er toch zo uit. Tot laters,
hey meiden, Ele, al 14 luiers (inmiddels misschien al wel meer), misschien eens de pampers bellen voor korting... Nee, zonder gekheid, dat is echt niet normaal zeg! Hoe gaat het nu verder met jullie? Scriptie niet af, vandaag dan het laatste beetje?? Smokey, gister was het hier ook heeeeeel erg mooi, alleen nu niet meer... Maar jullie dus een super vakantie gehad en een super dag. Saai he, nu niks meer.... Hoe was het bij het CB? Jeanine, gezellig! Je eerste dag alleen verliep dus niet zo... Maar wat Ele zegt, dat voelen die kleintjes aan. De volgende keer gaat het al een stuk beter! En dat blazen, hier is het voornamelijk een spelletje, maar wel gezellig en zeker als het helpt in zulke situaties. All, vanmorgen zo leuk in bed. Ik zei tegen Esmee "moet je papa eens kietelen" en dat deed ze gewoon!! haha Echt zo leuk!! Kleine update voor Smokey: Marleen is op vakantie en heeft een afspraak bij de gyn. Ze heeft een mk gehad. Anouk, voldoet niet aan haar quotum, hihi Ele, Herbie heeft in het zh gelegen, maar is nu weer lekker thuis (aan het poepen). Jeanine, komt hier ook gewoon meekletsen Dit was het zo'n beetje toch?? De versiering voor de cupcakes is af, vanmiddag 2 taarten afmaken en dan morgen de cupcakes en dan ben ik er even klaar mee... toedelssss