ik zit op 27 luiers.. hij heeft ook even een uurtje geslapen... niet normaal he? en je kunt ze ook neit omlaten want het lekt gewoon door.. het is niet veel meer iedere keer.. kan ook niet dat kind moet leeg zijn.. maar alle vocht die erin gaat komt er zo weer uit.. smokey weer terug.. kan me voorstellen dat dat balen is.. je leeft zo naar de dag en de vakantie toe.. en het gaat dan allemaal veel te snel voorbij.. Gelukkig hebben jullie het helemaal geweldig gehad en draag je die mooie herinneringen voor altijd met je mee! wat betreft het weer, gisteren was het hier idd nog tropisch warm ( niet veel van meegekregen in het zh) maar met de hemelvaart zou het weer weer beter worden! kun je ook je mooie bruine huidje die je vast hebt showen! hoe ging het met maud op vakantie? Nijn wat leuk dat esmee dat begrijpt!! het gaat snel nu ineens he? met wat ze allemaal nadoen en begrijpen! ik geniet er ook elke dag van! Trouwens ik denk toch dat ik ziek ga worden.. heb een beetje buikloop en voel me ook nog steeds koortsig..
Nijntje, bedankt voor de update maak je ook taarten voor andere mensen of eten jullie gewoon heel veel taart en cupcakes Jeanine hoi en welkom hier, gezellig dat je mee kletst. Ele jezus 27 luiers al dat zullen er nu al weer een stuk meer zijn. He bah buikloop daar zit je natuurlijk niet op te wachten nu. Maud deed het super op de vakantie opa en oma waren er ook dus ze is heerlijk verwend Uitje, ik kreeg van de week een mail van datumprikker voor het uitje maar ik kan maandags nooit is net mijn werkdag, hebben jullie al wat gepland? En valt ook nog eens net in de vakantie als we weg zijn. Ben ook zo benieuwd naar de foto's die de fotograaf gemaakt heeft, maar dat duurde geloof ik bijna 8 weken weet niet eens meer goed. Pff heb nog zon zooi in huis maar kom niet aan opruimen toe, ook geen zin aan vanavond lekker vroeg naar bed daar heb ik zin aan Nou misschien tot vanavond anders tot morgen
gewoon nog even heerlijk nagenieten smokey.. ik neem aan dat je morgen nog vrij hebt en je pas weer maandag begint met werken? wat leuk dat je ouders mee zijn gegaan op vakantie! souders zijn niet mee geweest? op deze manier konden jullie dus wel samen zijn en toch ook met z'n 2en.. wel een ideale oplossing en gezellig! ik heb de datumprikker nog niet gebruikt.. op zich heb ik het meeste tijd, dus wil ik me best aanpassen aan iedereen.. nijn ik heb je nog niet eens bedankt dat je deze hebt rondgestuurd.. bedankt daarvoor! maar momenteel weet ik het niet, waarom, omdat ik dus met mijn handen in het haar zit met die scriptie.. als (s)ouders op vakantie zijn en ik moet terug naar school moet ik dus de tijd kunnen dat ik een oppas kan vinden.. zoals ik geloof ik had gezegd heb ik een gastouder gevonden, 2 deuren verder, maar die werkt vanuit ons huis.. en dat staat me een beetje tegen.. de maandag zou ik hem evt naar mijn vriendin kunnen brengen en heel heeeeel misschien naar iemand van de yoga.. als ze neit ook moet werken net als mijn andere vriendinnen.. dus ik zit zo beperkt.. dat ik niks durf in te vullen.. en ik zou dit keer niet diegene willen zijn die het uitje zou moeten afblazen! absoluut niet! Ik ben vanmiddag gestopt met tellen toen ik zelf nog beroerder werd.. ik heb het nu dus ook.. zit meer op de wc dan wat anders.. heel handig met een baby die ook ziek is.. gelukkig is mijn man en moeder net tegelijk aangekomen en konden ze het zo van me overnemen.. maar een pak luiers is sowieso erdoorheen, laat staan de rest van het nieuwe pak.. belachelijk he.. als ik er niet bij zou zijn de hele dag zou ik het nauwelijks kunnen geloven.. hij is zo enorm afgevallen.. hij heeft vandaag ranja gedronken, 5 hapjes brood, en een kwart liga.. hij kwam in het zh binnen en woog 10,7 en toen we gingen woog hij 10,3.. 9 wat trouwens heel raar is want weten jullie nog dat ik 2 maanden geleden, vlak na zijn vejaardag, op het cb ben gaan wegen was het al 10,5.. hij was altijd al magertjes voor zijn lengte en nu voel je alle ribben en botten als je hem optilt.. heel akelig.. maar ik ga nu afsluiten.. kijken of ik een dutje kan doen..
Ele, jij hebt het nu dus ook te pakken... Maar 27 luiers en dat pas halverwege de dag.... Idd onvoorstelbaar.... Heel veel beterschap! Je man en ouders weer opgeknapt?? Smokey, trouwen, bruiloft, huwelijksreis, het is allemaal zoooo leuk he? En allemaal zo voorbij... Maar ben benieuwd naar de foto's van de fotgraaf. De foto's op hyves waren al super leuk!! All, op mn hyves de mario en luigi taart gezet. Vind ze best goed gelukt... O ja, Ele, jij vroeg over de electra, het gaat er voornamelijk om of we wat extra's moeten doen zodat het allemaal gemakkelijk is aan te passen door mn broertje (en evt met het oog op de toekomst, hihi). Uitje, zullen we het uitje dan na de zomer plannen? Kan Ele haar scriptie afmaken en heeft iedereen het weer wat rustiger. Heb het mailtje toen dus doorgestuurd, maar ja, beetje lastig plannen. Zullen we gewoon september pakken (ik moet ook nog kijken wanneer ik dan precies moet werken)?
nijn, ik heb al op hyves gereageerd, maar doe het heir nog eens, want ik vind je taarten echt mooi geworden! ze zien er echt professioneel uit!! geweldig! Ik zou wel blij izjn met september omdat ik het echt nog niet weet.. ik weet alleen dat ik vandaag dus niet op gesprek ga op school en dat ik dat heb afgebeld en het nu volgende week heb.. ik vind wel dat ik goed bezig ben maar ja dt is overmacht.. ik voel me een stuk beter! joehoe! de poepluiers lijken deze morgen iets minder, maar durf dat nog niet hardop te zeggen(dus ik heb er nooit wat over gezegd toch?) en het klinkt alsof we allemaal weer beter worden he.. ,nou gisterenavond begon het bij mijn man! hij is nu ook ziek.. Ik heb overigens een nieuw fietsstoeltje besteld van de yepp voorop.. die kon ik niet aannemen vorige week en moet ik zo even ophalen, ik ben benieuwd of hij op mijn stuur past mijn vader was gisteren nog ziek, mijn moeder voelde zich nog wiebelig maar heeft me gelukkig wel nog even geholpen..
hey meiden, Ele, de ziekenboeg lijkt aan het opknappen en je mannetje, die steeds niet ziek mocht worden, doet het nu... En je scriptie, je bent zeker goed bezig. Je hikte er al zo lang tegenaan en nu is ie echt bijna af!! Thnx, voor het compliment voor de taarten, ben er zelf ook wel een beetje trots op, haha Hoe is het met de andere meiden? Hier weer een trots momentje... ik deed Esmee haar jas aan en zei "waar is je handje?" en ze keek gewoon in haar mouw en toen die hand uit haar mouw was, was ze super blij, haha Uitje, iedereen eens met september??
Even snel vanaf het werk is beere druk hier. Ele fijn te lezen dat er iets vooruitgang te zien is September is prima uitje. Nijn ik zal vanavond eens op je hyves kijken voor de taarten. Marleen wanneer komt die terug waar is ze eigenlijk heen? Anouk hoe gaat ie bij jou?? Oh ja kreeg via hyves nog een mailtje van Samantha ze is weer zwanger en vroeg me om dit te melden aan jullie, bij deze dus. Weer hard aan t werk.... pff zweet zweet 1 dagje maar gelukkig
smokey je bent alweer op je werk! ah bah! ik dacht dat je nog even vrij zou zijn.. niet dus.. werk ze! gelukkig maar 1 dagje! ik dacht dat marleen naar hun huisje is, maar ik moet me ook even verontschuldigen als dat niet zo is.. ergens werd levi in die tijd ziek dat marleen dat zei.. en ze is er daarna geloof alleen nog even geweest toen ze gingen.. Anouk staat dik in de min met haar quotem! anouk ik las bij de foto's van smokey's bruiloft op hyves: ik wil ook!!! hmm.. zet me aan het denken.. zijn er bij jullie plannen om te trouwen? jaaaa!!! zojuist had hij voor het eerst een ietsje normalere luier, ook de hoeveelheid luiers zijn met meer dan de helft verminderd! het zijn er in vergelijking nog veel, maar nu is het om de driekwartier ongeveer.. joehoe!!! (waar je al niet blij om kunt zijn! ) Ga ik net het voorzitje ophalen van de fiets, hebben ze het windscherm niet meegestuurd. Het staat wel op de orderbon.. daarover word ik straks teruggebeld.. jeanine, ik weet niet of je hier nog leest vanmiddag, bel je straks even, ben benieuwd of je mams er nog is! en hoe het gaat natuurlijk!! en voor samantha een gefeliciteerd natuurlijk en een mooie zwangerschap gewenst natuurlijk.
jeeeejjjj, Ele, al poep-vermindering!! Marleen, ging volgens mij ook naar hun huisje in Duitsland. Sam, gefeliciteerd! Smokey, bah al weer aan het werk, maar weer bijna weekend!!! All, hier net tanden-poep gehad, Esmee zal dus binnenkort wel weer een tand erbij krijgen. Heb haar nu even op haar rug op de grond gelegd (vindt ze echt niet leuk) en ze schreeuwt nu ook hard. Ze is echt een lui-erd, zeg, hihi
Hey meiden, Ele, ben toch wel benieuwd hoe het nu met jullie gaat? En natuurlijk ook bij de andere meiden! Allemaal een hele fijne, zonnige hemelvaartdag!!
Morning net gedouched en al paard gereden spullen gepakt zo even broodje eten en dan gaan we weg. Komen morgenavond weer thuis. Dus fijne hemelvaart allemaal!
ik zie mijn berichtje van vanmorgen niet terug ? ik had vanmorgen een bericht geplaatst en die zie ik nu niet meer... Hier gaat het veeeeel beter! sinds vanmorgen nog minder luiers en ook weer een iets dikkere.. nog steeds dun, maar dat duurt nog wel even voordat het weer helemaal normaal is.. en hij had zeker 2 uur geen vieze luier en voor het eerst weer een goede plasluier! helemaal opgelucht dus.. Met mijn man gaat het ook weer stukken beter, ik voel me goed.. ben helemaal happy.. wat is het toch fijn om niet ziek te zijn! (stom he dat besef je je pas weer als je ziek bent..) Esmee aan de tandenpoep.. heeft ze er last van? iedere keer als jij begint over de tandjes van esmee kom ik er vlak erna achter dat herbie ook een tand heeft toch? dus moet zo maar eens even kijken hihi.. Hoeveel tandjes heeft ze nu? vanmorgen voor het eerst ook even buiten over de braderie gelopen, heerlijk zeg even buiten zijn.. levi even bij mijn ouders gelaten waar we zo ook gaan eten.. en dan naar huis, vroeg naar bed.. de afgelopen week heeft er wel weer ingehakt zeg.. Lekker met dit weer smokey met het paard naar buiten. Heeft je paard al kennis gemaakt met maud? En maak er een fijn weekend van! ben er ook weer vantussen! veel plezier allemaal!
Hey meiden, Ele, super dat het bij jullie allemaal weer goed gaat!! Jeeejjjj! En lekker naar de braderie geweest, altijd gezellig, zeker met dit weer!! Ben benieuwd of Herbie idd weer een tandje erbij heeft. Esmee heeft nu 7 tanden (3 onder en 4 boven). Nummer 8 kan elk moment doorkomen, ook onder. Smokey, heel fijne dagen!! En lekker al vroeg paard gereden, leuk hoor. Je bent daar echt fanatiek in, volgens mij. Anouk, denk aan je quotum!! Marleen, is lekker aan het genieten, en zeker met dit weer, denk ik. Doortje, jij geniet van je kleine meisje en je inie minie jongen. Nog geshopt? All, net een communie gehad en Esmee deed het super goed! Ze is echt weer zo vrolijk! Op het springkussen met de andere kids mee willen doen, haha Morgen is mannetje thuis, dus ben ik er niet veel denk ik. O ja, heb mn eerste officiƫle taartenopdracht binnen!! 11 juli voor een 1-jarige!! Die kleine is toen tijdens de wk-finale geboren op het moment ongeveer van het winnende doelpunt.... Doeiiiii
hahah dat is ook leuk toeval! met de finale! leuke herinnering achteraf! tijdens herbie's geboorte stond de tv nog o discovery channel echt heel vaag... En communie gehad, wat leuk! hebben ze ook lekker eer gehad vandaag je eerste echte taart opdracht, leuk leuk! weet je al wat voor soort taart ze willen hebben? vanavond was het weer helemaal mis met mannetje.. krijsen, gillen, huilen... daarna had hij weer een lekluier( zo noemden we ze, omdat ze gewoon niet te vergelijken zijn met spuitluiers..) en daarna was het over... dus wrs had hij krampjes.. en je weet gewoon niet wat er is op zo'n moment.. Het nieuwe fietszitje is geinstalleerd door het huilen zijn we niet gegaan.. misschien morgen even! voor wie morgen vrij heeft, veel plezier!
Ah nee, Ele, weer een lekluier... Hopelijk blijft het bij deze ene.... Taart, ze willen een fleurige met bloemetjes enzo... Dus dat wordt een roze met rode, oranje en gele bloemen en 1 of 2 vlinders en natuurlijk een grote "1".
Hoi meiden vanuit bed in hotelletje, mannetje is nog niet wakker en ik kijk al uur naar t plafond. Gister op camping en vandaag weer, wat een ramp is dat zeg kamperen haha maud slaapt bij souders in caravan was gisteravond 30 graden in die hut en snachts koelt het mega af vind het helemaal niks. Dus dat doe ik ook niet meer. Ele hoe gaat het nu met de lekluiers hopelijk wat beter. Gezellig op braderie geweest leuk! Nijn je 1e opdracht is een feit wat leuk! Kan je maud haar 1e taart ook maken?? Dan kom ik die gewoon eerder halen of gaat dat niet? Maar misschien ben je dan wel op vakantie. Ga douchen nu let niet op foutjes want is met iPhone gedaan. Doeidoei
Hey meiden, Smokey, zie je nog steeds online... Kamperen is ook echt niks voor mij. Doe mij ook maar een hotelletje of appartementje... Voordat mannetje en ik de tent opgezet hebben, hebben we de grootste ruzie denk ik... Dus om zo de vakantie te beginnen.... Veel plezier nog vandaag!! En die taart van Maud wil ik wel maken hoor. Ben dan niet op vakantie en heb nog wel vakantie. Bedenk maar wat je wilt.... Ele, hoe is het met jullie? En met de lekluiers?? Hier net het zwembadje opgezet, ligt mevr te slapen. Straks naar mijn meoder want die is jarig. Krijg trouwens net een uitnodiging om aan de regiokampieonsschappen mee te doen met tennissen. Klinktwel goed toch?? Nu even aan mn 'dubbeltje' vragen of zij dat ook leuk vindt... Meiden ben er weer vandoor, doeiiii
Hey meiden, Allemaal genoten van het mooie weer? Esmee is vandaag lekker in het zwembad geweest en verder heeft ze papa onder gepoept... Ze had ook een lekluier. Het vervelende was dat we bij mijn moeder waren. Ik had nog wel een schone broek voor Esmee, maar niet voor mannetje, hihi Gelukkig kon hij een broek van mn broertje aan... Verder hebben we een prognose oplevertermijn gekregen van het nieuwe huis: januari 2012. Dus ik meteen "dan kunnen we aan de slag voor een brusje". Dus waarschijnlijk gaan we volgende maand weer serieus klussen!! Mn ei van deze maand is afgelopen maandag gesprongen volgens mij....