smokey, hoe waren je dagen weg?? Lekker of niet? Maar wat luxe, eerst op huwelijksreis en nu weer lekker weg! Ik moet zeggen dat ik er zo vandoor ben. Lekker vroeg mn bedje in.... Tot morgen!!
Nijn wat lekker Esmee heerlijk in bad, ik durf Maud nog niet buiten in badje te doen er staat altijd veel wind en ze is nog zo klein ik denk dan dat komt in Italie wel raar he Wat leuk dat je de taart wil maken gaan we echt afspreken En whahahah aan de slag voor een brusje super spannend zeg echt helemaal leuk, januari de oplevering dat schiet al weer op spannend. Wij hebben potverdorie lekkage thuis echt zwaar balen en we willen het huis te koop zetten dus maar even uitstellen helaas.. Ga denk vroeg naar bed toe zit nu ook x factor met schuin oog te kijken.
Een lekkage Smokey, dat is kl#te zeg!! Hoe zijn jullie er achter gekomen, want het heeft toch niet geregend? O ja, jullie gingen je huis ook te koop zetten... Idd die lekkage maar eerst even verhelpen. Die taart, deal!! En het zwembadje, ik moet zeggen dat ik het ook wel 100x aan mannetje gevraagd had "kan dat echt wel?" Maar als het nu niet kan, kan het bijna nooit... En die wind, wij hebben een badje met een windscherm, dus dat is wel handig. Ele, al lekker gefietst met Herbie voorop??
huh nou snap ik er toch echt niks meer van.. ik heb gisteren weer een bericht getypt.. en nu zie ik hem weeeer niet terug.. wat doe ik dan fout? moet zo eens goed checken of ik meteen na het plaatsen het bericht zie... En ondertussen hebben jullie zoveel gekletst dat ik niet meer weet waar ik allemaal nog op wil reageren, aangezien ik al op sommige dingen had gereageerd.. maar wat me is blijven hangen': smokey alweer een paar daagjes weg, heerlijk! en ik vind een tent leuk, onze huwelijksreis hebben we dat gedaan omdat we net een nieuwe auto hadden en daarmee weg wilden.. en het beviel goed, maar de luxe van een normaal bed en eigen wc vind ik toch wel heerlijk.. En helemaal met een kleintje als het snachts nog zo afkoelt.. Nijn de oplevering in januari al? ENNNNNNN.... volgende maand al voor een brusje gaan.. slik.. vind je het niet een beetje eng? natuurlijk ook heel leuk nieuws, dan maken we allebei de eerste echte ronde samen mee toch? (bibber bibber hihihi) heb je al foto's van het huis hoe het er nu uitziet? zwembadje, wij doen het vaker, zelfs vorig jaar al een aantal keer gedaan. We zorgen dat hij niet vol in de wind zit, maar voor de rest vindt hij het heerlijk om zo met water te spelen.. Het fietsvoorzitje is helemaal geslaagd! Hij vond het echt schitterend! wat een verschil zeg! zal binnenkort nog eens een foto maken! We hebben net zijn eerste schoentjes gekocht! wat raar zeg, nu hij zo goed loopt en overal waar we zijn ook meeloopt, vonden we de converse schoentjes niet meer echt geschikt.. zal morgen een foto maken, hij is nu bij mijn ouders want we gaan vanavond even zonder hem bbq en aan de rose bij vrienden ook nog naar de diertjes geweest vandaag en even bij de speeltoestellen gaan kijken.. en voor het eerst vond hij glijen leuk en ronddraaien vond hij ook opeens helemaal leuk! Het gaat vandaag ook voor het eerst weer helemaal goed met hem.. Alleen heeft hij de verwenmodus uitgevonden.. krijsen, gillen en schreeuwen als hij het even niet krijgt.. want die, die, die die.. moet hij toch ECHT hebben..
Jeetje wat is het warm zeg pff heavy. Gisteravond zijn we thuis gekomen van de camping bij souders, maud had in de caravan geslapen en wij in hotelletje. Maud wou al niet slapen eerst veel te warm natuurlijk is ook nog om half 2 wakker geworden voor de fles wat echt bijna nooit meer gebeurt maar ja zal wel. Daarom alleen al ben ik helemaal klaar met het krampeer gedoe Van de zomer hebben we een stacaravan maar wel met alles erop en eraan airco eigen wc en douche dan lukt het wel denk ik Badje hier staat elke keer nog die wind en heb Maud nog niet in bad gedaan kan ook niet echt een plekje bedenken waar het badje uit de wind staat. Ele vreemd van je berichtjes maar bij staat er nu heerlijk vanavond even lekker genieten bbq met rosetje fijn dat herbie weer helemaal de oude is. Leuk zijn 1e schoentjes alweer. Vind ook altijd zo schattig staan Maud heeft al maat 19 Nijntje nog leuke dingen gedaan vandaag. Marleen wanneer komt ze eigenlijk terug zei is al even weg of niet? Anouk joehoe.... Vanavond niks op de planning, wil even boompjes snoeien in de tuin. Maud heb ik net nog weer even op bed gedaan ze was moe dus voor de 3ex een slaapje anders moest ik haar nog een half uur wakker houden maar dan is ze zo moe dat ze haast niet meer eet.
hey meiden, Ele, lekker aan de bbq vanavond (en de rose). Morgen weer een katertje?? Waarschijnlijk idd samen de 1e ronde... Zullen we dan ook samen dealen?? hihi Eng, nee, helemaal niet, meer "eindelijk..." Januari wordt het huis idd opgeleverd. Dit huis verder geen kijkers meer gehad. Op Funda wordt ie wel bekeken, maar ook weinig brochure aanvragen... Beetje balen dus... En wat leuk dat het fietszitje zo goed bevalt!! En Herbie zijn eerste schoentjes!! Ik heb gister van die zilveren sandaaltjes gekocht, super leuk!! Smokey, wij zitten echt op één lijn qua vakantie's, haha Kramperen is ook niks voor ons. Maar als je er eenmaal aan verslaafd bent... alleen doe ik niet mee met die verslaving. Maud al maatje 19?! Esmee ook, alleen zijn die over het algemeen nog net iets te groot. Wij hebben een badje met een windscherm bartsmit.com - Zacht zwembad met scherm Esmee vindt dat echt heel erg leuk, alleen nu heeft ze ontdekt dat ze er uit kan... en dat doet ze ook en daardoor is het badje ook snel leeg, haha Anouk, heeft lekker gevaren met het bootje (zag ik op hyves), alleen denkt ze niet aan haar quotum, dus dat wordt inhalen deze week, hihi Marleen, was gisteren een weekje weg, wanneer ze terug komt, weet ik niet... Vandaag weer lekker in de tuin geweest met Esmee. Esmee lekker in het badje en net nog even lekker gewandeld. Ze is nu alleen wel heel erg moe en dus gaat ze nu naar bedje toe. Verder vanmorgen een lekluier (dus echt tandje(s) hoop ik) en een heel spoor door de woonkamer... Lekker tijdens het ontbijt, hihi Morgen moet mannetje voetballen (toernooi) en dan gaan we even kijken, verder het weer in de gaten houden ivm de voorspelde onweer... bibber, bibber.... Fijne avond allemaal!!
jeeej, de blauwe lucht is weer zichtbaar hier!! Wakker worden met regen is niet leuk Nog leuke plannen vandaag?
jaaa goede morgen! nu is het geen badjes weer meer daar baal ik echt van zeg! ben ik nu een zeur? na 5 min regen had ik dat wel weer gezien Zou marleen niet 2 weken wegblijven, zoiets staat me bij, ze was er ook bijna niet meer na haar vmk.. Grappig nijn, onze schoentjes zijn ook zilver met blauw zal strak sop hyves de foto plaatsen Heel spannend voor jou dus volgende maand! esmee gisteren een lekluier, ben benieuwd welk tandje ze erbij krijgt! Ik moest nog even aan je denken gisterenavond toen het begon te onweren. Hoe gaat het nu met de angst? Ik kan me nog een beetje herinneren dat in het begin van esmee je ook eens alleen was toch? en dat je je toen wilde groot houden? of vergis ik me nu helemaal? Mijn moeder vindt het ook altijd een beetje eng als het onweert. Ze kan me nooit precies uitleggen wat ze eng vindt. Weet jij dat wel? Ik ga weer even verder met de scriptie.. de kater viel mee.. ondanks dat we met z'n 4en 4 flessen wijn en 2 liter bier gedronken hadden.. ergens op het einde ben ik overgegaan op icethee En vanmorgen om 8 uur wakker worden was ook heerlijk! vooral sinds het zh, de tijden zijn een beetje verschoven naar 4-5-6 uur.. (ieder uur komt hij nu) dus dat moeten we weer gaan aanpakken komende tijd.. Ik wilde eerst dat hij helemaal beter zou zijn, ik vind dat het nu zelfs heel goed gaat. Op zijn moeheid na, hij is na 2 uur wakker zo moe.. en slaapt daar ook na. Als we hem ophouden is het huilen met de pet op.. Hij vindt zijn schoenenhij geweldig, als hij er meeloopt giert hij van het lachen.. echt fijn om hem weer zo te zien lachen
Ele, een leuke avond gehad gister, maar 4 flessen wijn en 2 liter vier met zn 4-en?! En dan geen kater?? Goed bezig!! En nu weer met je scriptie bezig, goed hoor! Wanneer lever je hem nu in, want je eigenlijke termijn is toen door Herbie in de war geschopt... En Herbie trots op zijn schoenen, ben erg benieuwd naar de foto... Hoe is het met de andere meiden?? Onweer, ben er idd erg bang van, maar hier heeft het nog niet geonweerd... Het zonnetje schijnt nu weer lekker en vandaag zijn we lekker veel buiten geweest. De thermometer bij het sportpark gaf 27 graden aan en Esmee is behoorlijk verkleurd. Op de regen vanmorgen tot 9.00u of zo, is het hier weer prachtig!!
Dat klinkt lekker zo'n weertje! hier was het na 14 uur een grote grijze wolkenmassa met zo nu en dan een tropische regenbui! maar benauwd blijft het wel, vooral op de bovenverdieping in huis! Vanavond moet ik de scriptie weer inleveren die ik eigenlijk vorige week moest inleveren... Ik heb dan ook stiekem een paar dagen voor mezelf genomen.. had ik ook wel even nodig om bij te tanken.. dinsdag heb ik weer een gesprek.. zal me benieuwen hoeveel ik dan nog moet veranderen... maar het einde is in zicht! ik weet het zeker! we hebben idd vandaag een foto gemaakt van hem bij de diertjes op zijn nieuwe schoenen! we hadden wat brood meegenomen om de diertjes te voeren en meneer eet het leiver zelf op gelukkig was het nog vers brood zo schattig Ik vraag me ook af hoe het met de andere meiden is.. marleen anouk? we hadden met anouk moeten afspreken wat er tegenover zou staan als ze haar quotem niet zou halen hihihi.. ( ik zie een vaartocht op het bootje wel zitten )
Stom ik krijg helemaal geen melding dat jullie gepost hebben... Nijn dat zwembad is wel handig inderdaad, zal er ook eens naar kijken Maud heeft echt grote voetjes ja maar ze is zowieso wel lang ook boven het gemiddelde. Kan je alle (strip) figuurtjes maken voor op de taart, ook my little pony bijvoorbeeld, noem ook maar wat hoor haha Ele 4 flessen wijn en 2 liter bier dat is niet niks hoor haha lekker af en toe eens zo genieten Fijn dat je scriptie nu opschiet nog even en dan is ie lekker af. Plaats je nog een foto van Herbie met zijn nieuwe schoentjes?? Vanmorgen kon ik heerlijk blijven liggen mannetje ging eruit wat was dat lekker sinds een jaar denk ik niet meer zo lang op bed gelegen tot half 9 haha record en dan die regen erbij dat maakt het extra lekker. Morgen weer werken niet zon zin aan. Marleen en Anouk posten toch niet zo weinig omdat ik hier weer ben komen kletsen?? Was net 5 min kluun aan het kijken maar kan die film niet zien vind zon akkelige film bah dus dan maar lekker achter de comp, zo ff koppie thee zetten
Ik vind die film ook helemaal niks! vond een keer kijken al teveel... oh heerlijk smokey uitslapen!!! ik vond 8 uur vanmorgen ook al een zege! nee wij hebben ook geen uitslaper helaas.. kan me ook nauwelijks voorstellen dat er kindjes zijn die echt pas om 9- 10 uur wakker worden.. het zit er zo bij mij in vanaf de geboorte het vroege opstaan.. och ja waarschijnlijk is het over 16 jaar anders op hyves heb ik net de nieuwe foto's met schoenen gepost is iets makkelijker dan hier Ik mag niet voor marleen en anouk praten, maar het lijkt me sterk dat ze daarom minder komen kletsen.. marleen had een vmk waar ze het niet makkelijk door had en is nu op vakantie en anouk is te druk met genieten denk ik Ik heb nog steeds geen muffins met botercreme gemaakt! het komt er ook gewoon niet van.. (logisch na zo'n week maar goed) nu pas dringt het allemaal weer een beetje tot me door hoe heftig vorige week eigenlijk is geweest.. als het gebeurd, probeer ik volgens mij zo min mogelijk te denken en doe ik gewoon en achteraf krijg ik soms zo'n knak.. vooral de zaterdag in het zh was erg.. toen was hij zo ziek.. hij hing er letterlijk bij als je hem optilde.. daar krijg ik nu nog wel eens een rilling van.. nu dus weer vooruit kijken! de scriptie is net opgestuurd.. ik zal vast nog wat commentaar krijgen, maar kan niet meer als de vorige keer toch? dus ik zie het wel! en pff.. wat zal er een last van mijn schouders afvallen als ik daar klaar mee ben! SMokey, heb je nog meer foto's van jullie bruiloft? ik ben nog steeds nieuwsgierig naar de hele dag! en hoe is het eigenlijk die dag gegaan met maud?
ohohoh.. 4 uur was het vanacht.. niet zo heel gek als er een aantal sirenes door de straat rijden.. pff.... ik zit te denken wat ik vandaag eens zou gaan doen.. de stad in, met een vriendin afspreken, eindelijk de te kleine kleren op MP zetten, het dekbed naar de stomerij brengen(moet voor 9 uur :S),, poetsen, ergens een houten speelgoedkist vandaag halen! . herbie zijn bureau opzetten.. hmmm.. misschien nog een uurtje slapen?! Smokey werk ze vandaag! je eerste echte werkweek als getrouwde vrouw! Doortje, hoe is het met je mannetje in je buik? je gaat echt hard nu! Is het te doen met dit warme weer? wordt de buik al zwaarder? Nijntje, jij vandaag ook vrij toch? leuke plannen? jeanine, waar ben je? ik zag dat je heel vroeg wakker was vanmorgen :S Heb jij leuke plannen voor vandaag? Anouk, werk ze vandaag! marleen, veel fun vandaag op vakantie! nog een week te gaan! heerlijk!
hey meiden, Ele, je scriptie idd bijna af en ik snap dat er dan een last van je schouders valt. Maar daarna tijd voor een feestje? Zo'n ziekenhuisweek zal er idd flink inhakken. Als Esmee ziek is duurt elke dag al te lang, dus laat staan als zij in het zh zou liggen... Smokey, ik hoefde die film van kluun ook niet te zien hoor. Maar ben gister al om 20.15u mn bed ingedoken, was zoooo moe (en mannetje was laat thuis, had gedronken en we hadden ene beetje ruzie), maar nu lekker uitgeslapen. En jij lekker tot 8.30u blijven liggen, mis dat soms wel hoor, een keertje uitslapen. Maar volgende week gaan we uitslapen. We hebben dan 2 bruiloften en op zaterdag blijft Esmee bij souders slapen.... Anouk, ik ben het met Ele eens, als je je quotum niet haalt, mogen wij een keertje mee op de boot., hihi Plannen vandaag, eigenlijk geen... Morgen en woensdag wel. Hier is het zonnetje nu echt weg... Geen onweer of regen gehad vannacht.
Hier scheen zojuist het zonnetje, maar komen er ook al meer wolken boven ons hangen het gaat echt op en af.. ik zou het iig niet aandurven om nu met de fiets weg te gaan.. al heb ik daar echt zin in! misschien muffinbak dag? Lekker zo vroeg naar bed gaan soms.. wij doen het best vaak, hihi.. en kijken dan lekker tv in bed, ergens vindt ik dat relaxter dan op de bank.. het dekbed naar de stomerij brengen zal hem niet worden vandaag hihi.. ik hou het er maar op dat herbie sinds 8 uur weer in bed ligt en nu slaapt Lekker he dat uitslapen! ik zou hem volgend weekend zo weer kunnen wegbrengen.. ik zou er een moord voor doen als ik hem kon aanleren uit te slapen! en 2 bruiloften! gezellig!! kennen ze elkaar ook? overigens heeft mannetje nu maat 98 in de lief! kleren.. we hadden in breda 2 shirts in maat 92 gekocht en die vielen beide veel te klein.. vond dit wel heel groot klinken ineens.. hoe is het met de lekluiers en de tandjes van esmee?
Een muffin bak dag, klinkt ook niet verkeerd, hihi En maatje 98 al? Al is het in de lief kleren... Lief is wel lastig, want had pas een jurkje en dat viel dan weer heel groot, terwijl het meeste juist klein valt.... Esmee zit nu bijna vastgeroest in maatje 80, dus dat is ook wel even handig... Lekluiers, ze zijn nog dun, maar gelukkig niet meer gelekt... al zal dat dadelijk wel zo zijn, nu ik het getypt hebt... De tandjes, ze willen wel, maar komen nog niet door. Er zitten er zeker 2 te vervelen. Waarvan 1 bij het gaatje in haar kaakje, dus ben benieuwd.... Bruiloften, ze kennen elkaar niet (gelukkig) anders hadden we 2 dezelfde bruiloften. Eén is van een neef van mannetje en de ander is van het voetballen van mannetje. Mijn moeder is nu de ramen aan het wassen, dus dan ga ik maar even strijken. Anders is het niet echt eerlijk he?
het zou pas eerlijk zijn als je je moeder ook even hier lansg stuurt Ben ik ook wel benieuwd naar hoe de tandjes bij haar kaakje gaan doorkomen. Zou jij daar nog mee op controlle moeten gaan?
als ik de volgende keer naar de tandarts moet (27 juni), dan neem ik haar even mee en laat ik de tandarts (een poging doen) even kijken. Dat was het advies van de ka, want die wist het eigenlijk ook niet. En daarna ga ik overstappen naar de tandarts hier in het dorp en die heeft ook meteen een orthodondist en zo in huis.. Maar wij zijn ook erg benieuwd hoe dat zal lopen.... Maar zal mn moeder de volgende keer ook langs jullie sturen, haha Zal het zo doorgeven, want ik ga even een uurtje wandelen en dan loop ik naar Oss. Het is zulk lekker weer (alleen wel een beetje benauwd..) Doeii