Is misschien wel een goed idee de tandarts.. En als de ka er niet zijn vraagtekens bij zet, zou ik me idd ook niet teveel zorgen maken, wat je volgens mij ook niet doet toch? hier onweer het.. (sorry nijn) maar wilde de stad inlopen, het zag er echt lekker uit, blauwe lucht met af en toe een wolkje en ineens is het heel donker en grijs.. ben het al zo zat dit weer! misschien even met de auto de stad in, wilde nml nog een extra fietsslot kopen en een fietstas nu ik dus geen krat meer voorop krijg en ik zoek nog een leuke speelgoedkist.. een houten.. iemand een idee? Mannetje heeft iets nieuws, zijn slaapzak uittrekken in bed.. we vonden hem al een paar keer zonder slaapzak en nu heb ik het gezien, hij duwt gewoon zijn armpjes erdoorheen en komt via de nek naar buiten.. en hopla af slaapzak!
Zo jullie kletsen veel met zijn 2tjes Vandaag druk dagje op t werk, vanavond alleen thuis mannetje is ook net thuis van zn werk. Onweer ben ik panisch van vind ik echt eng, hier alleen nog in de verte onweer gehoord gelukkig Nijn fijn dat je moeder je zo lekker helpt. 2 bruiloften in het vooruitzicht leuk hoor. Wij hebben dit weekend nog helemaal niets op de planning. Ele scriptie opgestuurd dat moet een goed gevoel zijn al en hoe is het met de muffins. Logisch hoor dat je na zon ziekenhuis opname even een "knak"krijgt je moet het toch ook weer verwerken allemaal, het is niet niks hoor als je kleintje in het zh ligt. Herbie zijn slaapzak uittrekken hij wordt echt al groot he, ik zag de foto's op je hyves. Foto's heb ik wel maar zal even kijken om ze morgen te plaastsen ben reuze benieuwd naar de foto's van de fotograaf. Lief merk Maud heeft maat 80 ze had vandaag toevallig een blousje aan van Lief voor het eerst. Ga zo lekker naar bed spreek jullie morgen weer!
zo zeg, wat was mannetje weer gezellig vanavond hij heeft weer mee kunnen eten met wat de pot schaft.. en hij was helemaal happy hebben zijn nieuwe bureautje opgezet, was er helemaal blij mee.. Pff..ben zo blij dat hij weer zo vrolijk is.. al heeft hij wel echt pittige driftbuien ertussen.. morgen naar het cb.. ik weet niet of ik het verstandig vind als hij nu de spuitjes kijgt, hij heeft totaal geen weerstand.. hij heet nu pas weer "normaal".. wat zouden jullie doen? vragen of het een weekje later kan of toch de spuitjes laten zetten? ben ook wel benieuwd hoeveel hij nu weer weegt.. in het zh zijn we geindigd met 10,3 kg.. en natuurlijk hoelang hij is.. ik laat me dit keer ook niet afschepen met het halve meetwerk! Nijn ik las op hyves dat je nog goed weer hebt gehad! lekker, ik wilde ook de stad inlopen en het werd zo donker.. en net stond op nu.nl heerlen en roermond zijn ondergelopen.. blij dat ik toch maar met de auto ben gegaan morgenmiddag dus weer scriptiegesprek....
ik zit de laatste tijd ivm scriptie ook wel heel veel voor de pc, dus tussendoor reageer ik meestal even en heb je net over het hoofd gezien smokey Jij vindt onweer ook al niet fijn.. ik vind het romantisch, al moet ik er niet aan denken wat er allemaal kan gebeuren.. spannend he smokey, wachten op de foto's van de fotograaf.. hoe voelt het om getrouwd te zijn? is het bij jullie ook zo klef binnen? pff... zelfs luchten helpt niks..
joehoe! even een teken van leven! Zijn vanochtend terug gekomen van een paar dagen Zeeland, wat was dat heerlijk! Sara was enorm gezellig en wij zijn helemaal ontspannen! Nu weer tijd voor het echte leven helaas.... @Ele: hoe staat met met je scriptie en met je ei @Nijn: las ik nu dat jullie officieel voor een tweede gaan? Jaaa wat leuk! @smokey: hoe bevallen de wittebroodsweken? @marleen: op vakantie toch? Hoe is het daar? @Anouk: hoe is het met jou?? @hier: ben vandaag naar de vk geweest en ben weer helemaal geodgekeurd! Vk was blij met me Heb ik nu iedereen? Sorry (nogmaals) dat ik er niet zo vaak ben... Lees wel veel mee, hoor!
Ele super dat Herie het weer goed doet, ik zou op het cb vragen of het een weekje later kan dat maakt vaak niet zo veel uit toch. Doen waar je je goed bij voelt en je idd niet laten afschepen. Onweeer romantisch pff wij hebben vorig jaar die inslag hier gehad doordat alles kapot was sinds dien ben ik nog banger voor onweer Gisteravond was het zeker klef ja bah maar heb het aircotje aan gedaan en toen was t wel lekker. Doortje, mooi een teken van leven, en wat fijn dat jullie echte relax dagen gehad hebben vorig jaar toen ik nog zw was zijn wij ook naar zeeland gegaan wij vonden het ook erg leuk. Zijn naar Oostkappele geweest toen. Wittebroodsweken pff haha gewoon weer hard aan t werk Vandaag een was en strijk dag bah bah misschien vanmiddag nog even een zomerdekbed halen En jullie verder nog plannen?
Goedemorgen! Nijn waar ben je? niks voor jou om er smorgens niet te zijn! (ben ik nu te erg? ) Doortje, idd fijn om van je te horen! en heerlijk even ertussenuit geweest! en al 25 weken zwanger!!! jeetje.. wat gaat het snel!! en weer door de apk keuring, ook goed, kun je nog meer genieten van je schoppende mannetje! begint je buik nu ook echt groot te worden? Smokey een was strijk dag.. irritant he! hier een wasdag! bleh! zo geen zin in! sowieso is strijken zo niet mijn ding mijn man strijkt zijn blousen dan ook zelf hihihi... en een zomerdekbed, ik zit er ook aan te denken, we hebben nu een dikke dons.. eronder is te warm en ernaast te koud.. wil hem deze week even naar de stomerij brengen, vind ik altijd wel even lekker, dan is het weer zo'n opgeklopte dik dekbed Onweer ingeslagen.. pff.. kan me goed voorstellen dat je het dan eng vindt.. mijn ouders trekken nu nog iedere keer als het onweer alle elektrische app uit.. zelf doe ik het niet, maar het zou wel beter zijn.. Net bij het CB geweest, 83 cm en 11,050 gram.. ik had hem echt groter geschat... maar ben blij dat hij sinds vorige week weer 700 gram is bijgekomen! de spuitjes, ze zei dat de weerstand dat echt wel aankon, en toen voelde ik me een overbezorgde moeder.. en hij heeft de spuitjes dus gehad... ik vind het steeds erger worden hoe ouder hij wordt... hij gilde het uit en mamama.. pff.. ik had het zweet dik op mijn voorhoofd staan.. toen zijn we naar mijn ouders gefietst, zo leuk, hoe hij nu geniet van het fietsen! hem daar afgegeven en weer naar huis.. Om 14 uur moet ik op school zijn voor het scriptie gesprek.. er zullen vast weer op en aanmerkingen zijn, maar toch.. ik zie het einde! ( ben ik nu te optimistisch?) en tot die tijd, wassen
Hey meiden, Ik was vanmorgen al vroeg op pad, dus vandaar nog geen berichtje van mij hier. Maar wel leuk dat je me mist Ele, donderdag en vrijdag meot ik werken, dat weet je he? En zaterdag en zondag uitslapen na die bruiloften, haha Smokey, onweer is echt niet leuk... Ik ben ook echt panisch, soms denk ik wel eens dat ik een fobie heb of zo... Vandaag een was en strijkdag bah. Welke dagen werk jij nu precies? Little Pony, ik zal eens kijken of mij dat gaat lukken, hihi Ele, het einde is in zicht!! Ik feest mee!! Heel veel succes met je gesprek dadelijk! En Herbie toch weer aangekomen, goed hoor! En die prikjes... deze is schijnbaar heel erg vervelend, maar nu is hij er tot zijn 3,5 vanaf. Maar ook al 83 cm, dat haalt Esmee echt nog lange niet... Doortje, leuk een teken van leven! En al weer 25 weken, wat gaat het snel (bij een ander). En weer goedgekeurd... All, vanmorgen even naar Oss geweest, eigenlijk niks gekocht, dus best trots. Gisteravond lekker getennist (en de lucht in de gaten gehouden). Vanmiddag een beetje stofzuigen/poetsen en dan verder lekker niks, denk ik....
Ik heb even heerlijk in bad gelegen... dat was lang geleden.. meestal ga ik met herbie of douchen... maar nu nog eens een bad voor mij alleen.. moest alleen de tijd in de gaten houden, moet zo weg.. de wasdag is uitgesteld naar morgen hahaha.. al loopt de wasmachine continu.. (geen zin om te vouwen vandaag) erg he nijn, dat ik je meteen mis! Ik zat net te tellen, een dezer dagen moet ik toch echt ongi worden.. ik zit hem een beetje te knijpen na toen die halve keer... maar ik voel niks! noppes nada!
Ele ook fijn dan heb je het bezoekje aan cb maar weer gehad en toch weer aangekomen de laatste dagen super toch, zat net even te kijken hoe zwaar Maud vorige week was ze was 7.8 en 74 cm lang. En op de fiets dat lijkt me ook zo leuk om te doen volgens mijn vinden ze dat geweldig Wij hebben ook zon dikke dons echt veel te dik voor nu liggen nu onder een laken maar vind dat ook niks eigenlijk. Dat is een goeie naar de stomerij nog nooit gedaan Veel succes op school zo ben benieuwd! Nijn ook al aan de poets het is hier 24/7 een dolle boel in huis kan altijd wel wat doen wordt er niet goed van af en toe bah ik haat dan ook echt het huishouden, heb er wel eens woorden om met mannetje hij doet veel meer dan ikke en ik laat de boel nogal eens slingeren Vanmiddag dus even naar Rhenen voor zon dekbedje schijnen ook hele leuke kinderkleding winkels te zitten, gaan we daar natuurlijk ook even langs Maar nu eerst een was in de machine en de droger pff zucht zweet
Spannend ele ik ben vandaag ongi geworden had even niet in de gaten vet doorgelekt haha dat was lang geleden. Heb je deze ronde doelgericht geklust? Mijn mannetje gaat zich trouwens laten helpen dit jaar we zijn er definitief uit. Wou dat er ook nog iets bestond dat ik noooooiit meer ongi hoefde te worden wat haat ik dat zeg. Nu ga ik echt naar de was.....
Wassen, poetsen enz maar er komt weinig van terecht, haha Smokey, jakkie doorgelekt. Toen ik niet ongi werd vanwege die verklevingen, vond ik het erg, maar ik was het 1 dag en toen dacht ik al "dat ik dit gemist heb", haha Heb er ook zo'n hekel aan... Ik ben ook he-le-maal geen poets, zoek dat gewoon echt niet... Maar ja... Winkel ze!! Ele, spannend toch wel wel/geen ongi... Net kwam mannetje thuis eten en toen zei ik "volgende maand dan gaan we weer oefenen, toch?" Zei hij "wie weet.."Dat is dus een ja, want anders zegt hij dat niet, hihi Laat mij maar ongi worden!! haha Lekker gebadderd, in het nieuwe huis hebben we een bad, dus dan reserveer ik hem alvast, vind dat zo lekker.... Morgenvroeg gaan we trouwens de electra aftekenen in het nieuwe huis, we mogen er dan dus in!! Dus morgenvroeg ben ik wat later online (krijg nl ook nog visite).
ele, hoe is je gesprek gegaan? Ben je nu aan het feesten, omdat het helemaal goed was? Of druk aan de slag om de laatste inieminie puntjes te verbeteren?
ohhhh de minipuntjes, maar daar hoef ik niet meer voor terug.. OMG OMG OMG!!! en dan kan ik naar de copyshop om hem te laten inbinden.. brrr.. vind dit zooow spannend!! goed he! Smokey ben je nog geslaagd met shoppen? Rhenen, zegt me helemaal niks. waar ligt dat in de buurt? En doorgelekt, brrr irri he.. ik zit net te denken hoe ik ontdek dat ik ongi ben.. en toen ik dat wilde typen dacht ik, dat gaat echt te ver haahahah... mar nog geen ongi hier dus en jullie zijn er definitief uit.. dat vind ik echt goed van je dat je daar niet over twijfelt.. het feit dat ik nog altijd zo twijfel.. mag ik vragen aan jou hoe het komt dat je het zeker weet? wat is voor jullie een doorslaggevende factor? Nijn, oeoe!! morgen naar het nieuwe huis dus! en.... volgende maand misschien al een posi test! dat gaat dan toch best snel ineens vind je niet? allemaal leuke dingen op de kalender en dan ook nog eens vakantie! mannetje heeft denk ik toch wat last van de spuitjes, hij heeft van 11-14 geslapen.. en was alweer moe toen ik hem ging halen om 16 uur.. en hangerig en jengelig.. over een dag of 10 zou de andere spuit zijnw erking doen en zou hij nog eens ziek kunnen worden.. ben blij dat ik er de komende 2,5 jaar vanaf ben zeg.. maar joehoe! bijna klaar!!! ik weet nog dat ik zo graag ermee klaar wilde zijn voor ik zou bevallen en zou het dan nu echt zover zijn dan?
Ele, wat een goed nieuws!! EN ik zie dat je je banner veranderd hebt! Staat goed hoor!! Maar nog geen ongi, op welke dag zit je nu dan (ongeveer)? Ah, Herbie last van zijn spuitjes. Het zijn heel gemene zeggen ze. En dan over 10 dagen misschien weer ziek? Als ik dan bedenk wanneer Esmee die krijgt, leuk, midden in de vakantie... Zie de bui al weer hangen... Hier volgende maand al een positieve test, dat zal niet, want ik kan pas half juli testen, haha En wie is er half juli jarig, juist ik... Dus een verjaardagscadeautje zou wel leuk zijn Maar ik ga vanavond nuttig doen voor het nieuwe huis. We hebben bedacht misschien een inloopkast te maken, maar dan ben ik al bezig met de inrichting van de kast, hihi Dus ik ga op kastenonderzoek!!
oh die banner idd.. maar de ticker kreeg ik nog niet zover om mijn cyclus te laten zien mijn cyclus is sinds dec( sinds ik het bijhoudt) heel verschillend.. gemiddeld zit ik op 24 dagen... en nu zit ik al op dag 26.. het kan dus ook zomaar ik was nml 13 mei ongi.. maar heb vreetzit en dat heb ik meestal voor ik ongi wordt.. ik zeg net tegen mijn man hoe zit het nu met zwanger worden als ik mijn scriptie af heb? nou dan kon ik toch geen excuus meer verzinnen hahaahahha
btw ik ben jaloers op de inloopkast..... ik heb er altijd een gehad.. en bij een 2de moet ik die dus echt opgeven.. tralalalalalaaa
Ele super dat de scriptie zo goed was, dat moet een heerlijk gevoel geven. En nu op voor een brusje. Hoe wij zo zeker weten dat we geen 2e willen, komt ie: - Mijn dieet - Onze leeftijden - Wij houden allebei van lekker uit eten vakantie's enz en dat kan met 1 kindje allemaal makkelijker dan met 2. We hebben allebei zoiets van het is goed zo, we kunnen heerlijk met zijn 3-en gaan genieten van het leven, en dat doen we ook. Voor ons gevoel heb je je handen toch wat meer vrij bij 1 kleine ipv2. Nijn een inloopkast helemaal wauwie wil ik ook,wat zou dat gaaf zijn. Maar voorlopig is de loodgieter hier nog niet... Dat zou zeker een leuk cadeautje zijn wie weet ik duim voor je Ga vanavond voor de verandering maar weer eens vroeg naar bed ben kapot moe, ja alweer.. hoort dat erbij!? oh ja ik zou niet eens lichamelijk een 2e aankunnen dan breek ik echt...En dan ook nog je sexleven onderhouden pff haha dat valt voor mij allemaal niet mee hoor, komt misschien door de leeftijd.
whahahaha smokey ik ben ouder dacht ik he? in juli word ik 35.... (vergeet deze regel NUHU! ) precies hetgeen waarom jij zegt geen 2de te willen heb ik ook lang overna gedacht.. ik wil nog zoveel van de wereld zien.. en een 2de is dan zo duur.. is dat egoistisch? en idd wij gaan ook vaak uiteten.. en nu kan het nog makkelijk, maar straks met 4en... :S maar van de andere kant.. ik zou het gezelliger vinden met z;n 4en.. niet alleen nu, ook voor later.. en een heel klein beetje voor de rede dat als er met herbie iets gebeurd.. we niet gelijk kinderloos zijn.. ik weet het een belachelijke rede.. ergens voelt het toch fijn.. had ik het deze week met een vriendin over en die herkende het wel.. en hoezo zou je breken smokey? door de stress en het dieet? ik denk ook dat ik een echt wrak wordt tijdens de zwangerschap... maar nu een jaar na de bevalling ben ik buiten mijn bekken weer redelijk op niveau.. wat een geblabla en een goede rede zou zijn dat ik geen inloopkast meer heb hihihihihi
Oh ja nog 3 leuke shirtjes voor Maud gekocht van Cakewalk Babyface en Litle Feet super leuk met 40% korting. Ben echt shoped verslaafd voor die kleine hebben jullie dat niet??