Tja stom maar ben ook reuze bang dat ik geen gezond kindje krijg, vind het al een wonder dat het nu wel het geval is. Tot mijn 27e ongeveer heb ik altijd gedacht kinderloos door het leven te moeten en dan nu een gezond meisje dat is echt het mooiste wat ik heb, en wat ik ooit zal krijgen zei is mijn allesje. Welcome home is erop zit nu al weer te janken...
shoppen.. pf.f.... hier ook iemand... ik weet niet hoeveel vingino broekjes hij nu in de kast heeft liggen... ik probeer ze soms in de uitverkoop te kopen, meer heel soms... slecht he.. en wat betreft de truitjes.. ik vind het soms moeilijk om een stoer truitje te krijgen voor jongens.. kleren genoeg.. maar dan is het het net niet.. er is veel voetbal etc.. en daar hou ik dus absoluut niet van.. als ik een meisje zou hebben.... dat zou echt fout gaan.. daarom wordt ik behoed en heb ik een jongen gekregen denk ik dat programma... hier ook een jankert.. 2 weken geleden was er een ongeneeslijk jongetje die hier een paar straten verderop woont.. was er helemaal door ontdaan en kon er niet van slapen.. little feet is trouwens leuk, jammer dat het hier in de buurt niet te koop is, dan moet ik het via internet bestellen, koop het liever in de winkel.. hoe is het eigenlijk met de andere meiden? Anouk heet toch niet stiekem berend botje he?
smokey, je hebt helemaal gelijk.. en idd met jou dieet brengt dat ook genoeg met zich mee.. ik durf er niet over na te denken hoe het zou zijn als je geen gezond kindje krijgt.. maar het is juist goed om ook daar over na te denken..
Ik kan ook op kleertjes.com helemaal los gaan barbara faber benetton burberry ralph lauren,tommy hilfiger vind ik ook zo leuk en jottum pff en en en en.... oilily, ik draaf weer teveel door al. Little feet is idd echt heel leuk Maud heeft zo veel kleertjes de kast puilt uit aan allebei de kanten hihi ik vind jurkjes ook zo schattig staan. Maar de goedkopere merken zitten haar ook echt niet allemaal zo groot en geen model ben denk een beetje verwend Voor een jongetje vind ik ralph lauren, gant enzo ook zo leuk mexx ook af en toe wel leuke dingen Maar zijn allemaal wel vrij dure merken, sommigen vinden het zonde maar ik vind juist wel leuk.
Zou vroeg naar bed gaan want ik ben zo moeee. Dus tot morgen lekker slapen allemaal, nou ja allemaal ele dan en herbie natuurlijk en je mannetje ook. Morgen weer werken.
oh jaa kleertjes.com.. daar koop ik meestal de o'neill en gant bij piet kerkhof die zitten idd mooi.. ik ben het wel met je eens dat veel goedkopere kleertjes vaak geen model hebben of meer geschikt zijn voor flinkere beebjes.. waar ook niks mis mee is, maar mannetje is zo smal.. en die vingino broekjes zitten dan zoo leuk.. en doorslaan in shoppen.. ik doe heerlijk met je mee! voorheen altijd voor mezelf, nu ik geen figuur meer heb( dus ideaal voor de goedkopere kleren hihihi) maar soms mogen we even losgaan toch? en ach het staat zo leuk nu zo zo klein zijn ah bah ik zit weer te janken hoor.. stom programma.. (mijn man nu ook zelfs :S)
Ik ben er niet, zijn jullie lekker aan het kletsen, ben ik er wel, gaan jullie slapen.... Maar shoppen, voor mezelf, helemaal niet, maar voor Esmee.... peoh, ze heeft ook een uitpuilende kast. En Ele, ben maar blij dat je een jongen hebt, voor een meisje is alles nog leuker!! En kleertjes.com en kinderkleding te koop.nl Die gooien heel veel heel snel in de uitverkoop. Nu bijna alles 40-45% korting en ook alle merken Smokey, die redenen die jij noemt heb ik ook wel een beetje. Maar mannetje en ik hebben heel bewust voor Esmee al heel veel van de wereld gezien, al kriebelt het nog steeds zo erg die lekkere verre vakanties.... En je gezondheid dat is natuurlijk wel een heel goede reden. Je klinkt helemaal super tevreden met Maud (en dat is logisch) en als jullie achter die beslissing staan om het bij eentje te houden, prima toch? Kun je lekker meekletsen over onze verhalen, hihi O ja, we hebben misschien iets als oplossing als we ons huis nog niet verkocht hebben als het nieuwe huis klaar is. Misschien wil een collega van mannetje het dan huren.... Alles wat we er dan voor krijgen is meegenomen toch?? Ele, toch wel een beetje spannend niet? Dag 26 terwijl je normaal dan al ongi moest zijn??
whaaahhhh, jullie zijn er niet meer.... Al zie ik Ele nog online... Dan ga ik er ook maar vandoor... Morgen ben ik dus later, want ik ga naar het nieuwe huis en krijg visite... Welterusten!
ik ben er nog! wilde gaan slapen, maar mijn man moet nog iets nakijken voor de volleybal zaterdag.. Jij ook al niet meer voor jezelf nijn.. erg he.. ik zit dan wel nog steeds met een dikke buik.. alsof ik gewoon nog zwanger ben, mijn benen en billen zijn ok, maar mijn buik wil maar niet slinken.. Lek he dat smokey zo vastberaden klinkt, ik zou willen dat ik er zo over kon denken! ik twijfel en twijfel maar.. ik zei al net tegen mijn man.. smokey van het forum, wil maar een kind.. ivm uiteten en vakanties.. mijn man moest er bijna om lachen.. gewoon omdat ik meteen weer een nieuwe smoes verzin! hihihi ik weet het ook wel, ik wil er 2, ik kom er ook gewoon niet goed achter waarom ik nu precies twijfel.. ongeveer weet ik het wel.. En nijn jij bent vastbesloten voor een 2de dat vind ik ook zo knap.. ik zei dus net al tegen mijn man, ik wil geen 2de.. dan moet de inloopkleerkast weg.. mijn man denkt echt soms dat ik niet helemaal normaal ben denk ik.. het gaat bij hem dan ook oor in en uit.. gelukkig heb ik een relatie waarin ik echt alles kan zeggen.. ik denk anders dat iemand niet met mij zou kunnen leven! Nijn dat zou idd een superoplossing zijn om je huis te verhuren.. maar mag dat wel? mijn ouders hebben dat 2 jaar geleden onderzocht en zouden ze zoveel aan belasting kwijt zijn dat het niet loonde.. denk je dat jullie huis niet snel verkocht wordt? sjit he.. terwijl het zo goed ging met die huizen.. bij ons worden hier alsmaar nieuwe huizen gebouwd.. we snappen er niks van.. terwijl er zoveel leegstaand is.. en er zoveel te koop staat.. dag 26 he bij dag 36 had ik al 100 keer getest!
Ben er nog, haha Had mn 36 toch niet snel genoeg vernaderd, haha Ik ben echt vastbesloten om voor een 2e te gaan en mannetje ook;. En nr in principe ook nog. Al gaan we dan wel even kijken of ik het allemaal wel trek qua vermoeidheid.... Maar jij dus aan het smoezen, haha Moet wel lachen om je gedachten... Dan moet de inloopkast weg, hihi Maar goed ook toch dat je alles kunt zeggen in je relatie? Dat verhuren doen we dan illegaal of zo, geen idee... Maar ja, het is iig een oplossing. Er komt dan wat geld binnen...
Leuk je bent er ook nog en ik slaap nog steeds niet! zwart zou idd een goede oplossing zijn.. tegenwoordig kun je echt nog maar moeilijk aan een extra zakcent komen he.. jullie hadden toch ook niet verwacht dat het huis nu nog niet verkocht zou zijn toch? soms snap ik de hele economie ook niet.. sinds we de euro hebben gaat het bergaf.. en wij betalen maar voor de armere landen en worden ondertussen maar meegezogen.. maar niemand rept een woord over hoe het vroeger was.. misschien dat ik er echt niks van snap.. maar toen was het toch niet zo erg? nu ga ik echt mijn laptop wegdoen! morgen ben ik wel weer van de partij.. wrs de muffins maken (zeg ik nu ) nog een hele fijne avond en veel plezier morgen!
we blijven idd maar geld geven aan bijv Griekenland en daar krijgen de doden zelfs pensioen of zoiets... En die bouwen een nieuw formule 1 circuit en wij maar belasting betalen... Ik snap die hele euro ook niet hoor... Maar idd, wij hadden wel verwacht dat er iets meer interesse zou zijn voor ons huis. Op funda wordt ie goed bekeken, maar de brochureaanvragen vallen tegen (zei de makelaar).... Maar ik ga er nu ook echt vandoor. Morgen lekker naar het nieuwe huisje!! Welterusten!! EN jij nu ook echt weg, hihi
Meiden jullie hebben lekker gekletst Ele whahaha ik moet zo lachen dat je dat tegen mannetje zegt zou ik ook doen en dan denkt ie weer, oh daaar heb je haar weer laat maar lullen je weet stiekem denk ik ook wel dat je een 2e wilt maar vind het misschien toch allemaal ook wel eng/spannend?? Maar ja die inloopkast he...!? Ben je al ongi Nijn Verhuren hebben wij toen ook gedaan ben je in ieder geval voor een groot deel uit de kosten. Of je moet het huis voor een stuk minder te koop zetten maar ja dat moet ook allemaal maar kunnen. Elke maand dat je dubbele lasten hebt is er ook 1 teveel natuurlijk. Moeilijk hoor..had maandag loodgieter gebeld die moet nu nog komen wil zo graag een ander huis en dit huis te koop zetten maar voorlopig zal het er wel niet in zitten. Heb er zelfs geregeld woorden om met mannetje. Ga maar wat doen hier helemaal geen zin aan. Zit de laatste tijd steeds vaker na te denken over een andere baan. Maar ja dit is ons eigen bedrijf ik heb hier veel voordeel van zo goed als nu krijg ik het niet meer. Ook spreken mannetje en ik vaak over het verhuizen naar Spanje maar ja de economie is daar nu ook drama dus durf nou de gok niet te wagen. Of we willen een huisje in Spanje erbij kopen voor verhuur of zoiets. Maar ja we willen ook wel in Deventer weer wonen daar wonen vrienden en vinden we een erg leuke stad kortom ik weet het allemaal niet meer. Kan eigenlijk geen kant op maar wil wel graag wat anders.... genoeg gedachten
Goede morgen! hier was het 5 uur.. wilde het hier neerzetten. maar was zo moe.. ben tot half 8 opgebleven heb mannetje opnieuw inbed gegooid ( had al 2 volle luiers :S) en heb nog een uurtje geslapen.. werd net wakker met het gevoel een kater te hebben.. dat is pas flauw.. een kater zonder fun! begin nu pas weer een beetje bij te trekken.. en ben de zon ook nog aan het zoeken! Smokey, ik herken het helemaal eigenlijk.. ik wil zoooo graag naar brabant verhuizen... al sinds mijn 11e(vraag me niet waarom toen al, maar ik had het overniks anders in die tijd) dat is nooit weggeaan.. mijn man werkt er zelfs.. en ik heb er vorig jaar gewerkt.. en toch.. wonen we nog steeds in het stomme limburg.. en dan ook nog eens helemaal onderin! Zodra ik nu mijn scriptie afheb, en geslaagd ben.. ( wat overigens nog een een bummer is, ik moet nog 1 vak doen, een literatuurstudie, omdat in de loop van de tijd de studiepunten veranderd zijn en ik er nog 1!!!! mis.. ) maar dat zie ik niet als een struikelblok net als de scriptie dat is gewoon echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel... kan ik eindelijk gaan solliciteren en... kunnen we dit klote huis te koop zetten... K heb ook altijd graag stage in het buitenland etc willen lopen.. maar vroeger is het er niet van gekomen en nu daarna woonde ik samen, had ik geen behoefte meer om in mijn eentje in timboektoe te zitten.. een eigen bedrijf.. ik weet niet eens wat voor bedrijf jullie hebben smokey.. mij lijkt het idd ideaal, maar van de andere kant, misschien minder leuk werk en soms heel hard werken? Maar je zoekt misschien meer uitdaging? iets wat beter op jou aansluit? meiden waar is de zon!!!! ik moet opnieuw terug naar de stad.. had ik deze week een fietstas gekocht. hebben ze me een hele andere meegegeven.. ik zit trouwens rond te kijken voor werk of ik ergens op kan solliciteren.. nergens dus.. ik zal allemaal open sollicitaties moeten versturen.. had ik ook al verteld dat het instelling waar ik voor werkte toen ik zwanger werd ook helemaal weg is? helemaal opgesplitst, gefuseerd en de rest is ontslagen.... ik denk dat ik dus op tijd weg was.. morgen komt er iemand meten in hoeverre wij geluidsoverlast hebben.. (laat die eikel nu de poort weer goed afstellen, zodat je weer minder hoort dan anders) die man kost 500 euro beginkosten.... zonder rapportage of wat dan ook.. gaat onze 2de vakantie.... herbie is helemaal weg van uki! kennen jullie die?
Pff ele dat zijn geen tijden zeg... nu nog even lekker een dutje doen. Limburg woont mijn zwager daar zou ik ook niet graag willen zitten zeg, vind dat niet echt wat Limburg, jij dus ook niet. Brabant daar integen is een stuk gezelliger jij kent het dus ook... Nou ja eigen bedrijf van mijn vader en broer dus soort van eigen bedrijf zeg maar en daar zitten wel wat voordelen aan dus beter dan dit kan ik het nooit krijgen. Maar doe dit nu op de automatische piloot zeg maar heb er geen zin meer aan zo ben toe aan een nieuwe uitdaging. Solliciteren valt tegenwoordig ook niet mee. De zon nou hier ook niet te bekennen, zul je altijd zien dat net nu die eikel de poort gaat doen... Uki die ken ik niet wie is dat....haha Ga maar weer verder op de auto piloot..tik tik bliep bliep
hoi meiden, Even een berichtje vanuit duitsland! hier alles goed. Vandaag wat minder weer verder heerlijk zonnig en tussen de 25 en 30 graden. Met jens gaat het goed. Loopt helaas nog niet beter. Alleen de nachten zijn slopend!!! 2 nachten heeft hij doorgeslapen de andere nachten is hij telkens een uur of 2 a 3 klaarwakker en wil totaal yijn bed niet in. Vanacht was hij wakker van 03.15 tot 05.45 en werd toen weer om 07.45 wakker pfff ben gesloopt haha Hoop dat het thuis beter gaat want dit is echt gekkenhuis we kennen het ook totaal niet van hem! Waarschijnlijk komen we zondag naar huis dus dan lees ik weer bij en kom even uitgebreid kletsen! Nog nieuws hier? Ele zwanger???? is er al bekend wanneer het uitje plaats gaat vinden?? ik ben er weer van tussen!!
hey meiden, Marleen, gezellig dat je wat van je laat horen! Je kinkt weer lekker opgewekt! Maar die nachten.. oei... Idd hopen dat dat in NL over is. En neem je het zonnetje mee?? Ele en Smokey, Brabant is ook super!! Ik weet nog wel een huisje Maar zonder gekheid, ik zou er nooit weg willen. Smokey, naar Deventer, dat is dan wel de verkeerde kant op, haha Maar als daar vrienden wonen is dat ook wel weer erg gezellig. Maar ja, eerst jullie huis verkopen. O nee, eerst wachten op de loodgieter. Vacatures, ik zoek me ook suf, maar idd niks. Of het zijn technische vacatures, nou ja, daar zal ik maar niet op solliciteren... Ele, nog een extra vak doen? Balen, maar gelukkig zie je er niet tegenop. Lees net de luiers van Herbie, hoe gaat het eigenlijk met hem nu? En al ongi trouwens? mijn moeder paste net even op Esmee en had het ook over Uki, geen idee wat het was/is, maar Esmee scheen het ook erg leuk te vinden (net als de teletubbies, wat mama dan weer minder vindt).