zo bijzonder na een mk en een ukkie op naar een 2e wonder!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleentje26, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    goedemorgen dames!!

Hier zo weer naar de huisarts met Jens hij is benauwder en begon met wakker worden vanmorgen al met 39.7 koorts dus maar weer terug om 09.50

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Goedemorgen!

marleen, dit duur echt al een hele tijd zeg... ben benieuwd wat de ha zegt.. hou je ons op de hoogte?
    Dikke knuff voor jens!

doortje, hoe is het bij jullie in de ziekenboeg? vandaag thuis gebleven? ik vraag me trouwens af valt dat dan onder zorgverlof? Sara nog steeds zo ziek? of houdt ze nu wel het eten binnen?
    Hoe voel jij je? nog zoveel last van misselijkheid?
    dikke knuffel voor jou en sara!

vandaag moet mijn moeder oppassen op het kindje van mijn broer, die is ziek en dus kanhij niet naar school..
    en typen met hem op schoot is best lastig hahah zo nu en dan slaat hij met zijn hand op de toetsen :)

Nijn jij was gisteren bij het cb, las op hyves dat ze ook weer flink gegroeid is! wat wordt ze al een grote meid he! ik moet over 2 weken weer.. ben benieuwd.. maat 74 is echt te klein nu :( zo balen want er zaten echt leuke kleren tussen.. had ook gedacht dat ze die maar iets langer zouden hebben eigenlijk..

anouk, nog bedankr voor de tip van se creme.. als het koud is gebruik ik purol en vraag me meteen af of dat op waterbasis is.. volgens mij niet toch?

*ik vraag me af waarom ik voor een baby sambaballen gekocht heb, zijn lievelingsspeelgoed momenteel.. zoveel geluid en je kan er nog mee slaan op alles ook*

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Marleen ik vergeet je bijna te feliciteren!

hartelijk gefeliciteerd met je .. verjaardag! :p ok ok..

30e verjaardag!!!!!!!!!!!! :D

Maak er een gezellige dag van in hoeverre dat dat gaat met zieke jens!

en welkom bij de 30ers! :p:p

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    he meiden!

zit vandaag dus noodgedwongen thuis... Ik ga er maar vanuit dat dit onder zorgverlof valt, nog nooit meegemaakt eigenlijk. Sara spuugt niet meer, maar is vreselijk aan de diaree, net als man. De ORS is niet aan te slepen :) Hoe lang mogen kindjes van 14 maanden eigenlijk diaree hebben? Ze drinkt goed en daar ben ik zooooo blij mee!

@Marleen: gefeliciteerd met je 30ste verjaardag!! Vind je het gek om 30 te worden? Ik vond het idee vooral raar. 'vroeger' vond ik mensen van 30 echt heel volwassenen en zo. Toen ik het zelf werd, dacht ik: ik voel me niet heel anders dan 10 jaar geleden :) Ik word maandag 32 aaaaaah!
    Hoe is het nu met Jens? Ik begrijp dat hij wel vaker benauwd is?
    @Ele: Primark? Daar ben ik vaak geweest met mijn zus, maar dan in Engeland, heeerlijke winkel (neem aan dat dat dezelfde winkel is?) Leuk dat je Sara voorzichtig noemt, zo kun je het ook zien haha. Herbie is een echte jongen zo te lezen, 'gewoon doen en dan zien we wel!' Jaaaa hier zijn sambaballen (eigenlijk alles wat geluid maakt) ook favoriet!
    @Nijntje: aha, Esmee doet het ook rustig aan dus? :) Achja, ik maak me ook geen zorgen hoor, maar alle kindjes om ons heen gaan zo snel! Heb jij dat ook? Of ik me anders voel deze zwangerschap? Nou eigenlijk heel erg hetzelfde. Misselijk, moe, geen trek ik warm eten, rare fantasieen over eten, enz :) Maar sinds 3 dagen veel minder misselijk, wat me weer zorgen baart, gelukkig hebben we dinsdag weer een echo! Lief dat Esmee mama zegt!

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden,

Doortje ook lekker zo zeg.. ors mochten wij zolang gebruiken als nodig was.. zoals je weet heeft herbie 2 keer in het zh gelegen ivm uitdroging.. en de laatste keer heeft hij bijna 3 weken achter elkaar diarree gehad.. door dat stomme rotavirus..
    het is wel heel goed dat ze het drinkt.. hoe is het nu met haar? nog steeds diarree? zo zielig he.. en je man ook nog ziek?
    Nog een paar nachtjes slapen en dan is het dinsdag! :) Ik heb natuurlijk makkelijk praten vanaf hier, maar je niet gek laten maken he! misselijkheid gaat op en af!

marleen, hoe is het met jens? heb je een leuke verjaardag gehad?
    Een heel gezellig weekend!!! en we spreken ons weer na het weekend! :)

Nijntje, lekker gewerkt? en ook weeeeeekend! :D zat vanmorgen nog eens je foto's van esmee te bewonderen, wat is ze toch een mooi meisje! ze krijgt een flinke bos met haar he!

ik word ook echt gebombardeerd tot mamamamaam... ik smelt zo weg nu.. vraag me af wanneer dit gevoel afneemt.. maar dan komt hij aangekropen trekt zich op aan de bank, loopt naar me toe en zegt mama mama.. had dit vorige week echt nog niet durven dromen.. dit is zo mooi..
    nu zou het leuk zijn als hij papa papa leert, voor zondagmorgen hahahaha..
    nijn en esmee zegt het nu ook he? smelt je ook iedere keer weer zo? pff... en voor de ervaren dames, blijft dat zo, of denk ik echt straks een keer.. nu even niet mamama.. nee toch? :D

ik ga even naar de prenatal cadeautje kopen voor morgen kraambezoek.. spannend zo'n mupke.. ben benieuwd wat het met me doet!

anouk voor als je dit ergens vanuit de rimboe leest, goede terugreis!

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Ja, het is WEEKEND!!!

Doortje, hoe is het met jullie? Mannetje en Sara weer een beetje opgeknapt? En het is weekend en dan is het zo dinsdag, spannend hoor, maar het komt helemaal goed!!

Ele, nog gefeliciteerd met jullie 5-jarig jubileum! Maar oei, wat zijn mannetje en ik dan al lang bij elkaar....
    Mamamamaam, zo leuk! En smelten, nog elke keer, hihi
    En die bos met haar, het gaat best hard (toevallig net op het kdv een foto gezien van half oktober en nu en dan zie je echt verschil). Ik hoop eigenlijk dat ze blond wordt, maar mannetje en ik zijn beiden donker. Als ze uit bad komt is haar haar echt zwart, maar soms in het licht zit er echt een blonde gloed overheen, dus afwachten maar...

Marleen, je leest dit niet meer, maar toch een heel fijn weekend!!!
    Misschien is Jens gewoon toe aan een weekendje weg....

All, twee dagen erg hard gewerkt en maandag moet ik weer. Dan nog 2 dagen en dan is het vakantie!!
    Ook vandaag de afspraak gemaakt voor de foto's van Esmee haar heupjes, a.s. dinsdag. Merk dat ik het wel meer los laat, maar ik vind het toch wel erg spannend....

Jullie nog leuke weekendplannen? Morgenmiddag wil ik even met Esmee naar de carnavalswagen gaan kijken en zondag misschien, als het droog voetbal kijken bij mannetje. Verder weinig, ja morgenavond verjaardag, maar daar gaat mannetje denk ik alleen heen (anders moeten we nog snel oppas regelen, hihi).

Ele, morgen op kraamvisite, leuk. Kun je je bijna niet meer voorstellen he, dat die van ons ook zo geweest zijn...

Nou meiden, hele fijne avond en misschien nog tot zo en anders tot morgen!

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    joehoe! Hier alles weer wat rustiger! Sara vandaag weer naar de gastouder gebracht, heeft zichzelf 1x vreselijk ondergepoept, maar verder vrolijk en goed gegeten!
    Man nog thuisgebleven en ik weer aan het werk.
    Nu ook weekend!!!!

Waar ik benieuwd naar ben: waar zitten jullie nu in je cyclus? Wordt er al gericht 'geklust'?

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Doortje,fijn dat het weer beter gaat met de ziekenboeg. En Sara weer helemaal de oude. En zichzef helemaal ondergepoept, nog thuis of bij de gastouder? hihi Wij vertellen Esmee altijd dat ze bij oma of op school (kdv) moet poepen...

Ele, vandaag op kraamvisite, veel plezier!!

Anouk, weer terug in NL? Goede terugreis gehad zonder autopech?

Gericht klussen, wij klussen nog niet voor een brusje, maar hopelijk (ligt aan de bouw van het nieuwe huis) gaan we daar in mei/juni weer mee aan de slag. Nu leef ik gewoon met jullie mee.

Oei oei, Esmee was vanmorgen weer erg vroeg wakker (6.30u). Ze is dan ook echt wakker. Op zich niet gek, want donderdag en vrijdag heetf ze overdag 4 uur geslapen, dus ze zal nu wel uitgeslapen zijn. Alleen volgende week is het carnaval, dan moet ze maar wat langer blijven liggen hoor....
    Marleen is lekker een weekendje weg, ben toch wel jaloers, maar wij gaan ook bijna!

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Lekker weekend aan het houden?

Doortje, overmorgen mag je weer spieken!!
    Ele, hoe is het met jullie? Nog druk aan de slag in het huis?
    Marleen, lekker een weekendje weg... Is/was het leuk? Zal wel.

Hier is Esmee haar 5e tandje door! Nou ja, ik denk eergistern al of zo, haha Het is haar andere dracula tand. Ze heeft er nu beneden 2 en boven 3 (maar nr 4 zal deze week wel doorkomen). Het gaat nu echt snel zeg...
    Morgen meot ik werken, dus ben ik er niet. Disndag foto's maken, dus ik denk tot dinsdagmiddag!

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Goedemorgen!

jee wat ben ik ziek zeg, alweer.. we reden weg bij de kraamvisite en ik kreeg het koud en sindsdien ril ik alleen nog maar.. en dat is ook zowat het enigste waar ik last van heb.. koorts en rillen.. maar kan niet normaal functioneren.. ben ook heel erg moe.. dus gisteren de hele dag in bed gelegen.. gelukkig was mijn man thuis die het allemaal over kon nemen.. hopelijk kan mijn moeder vandaag oppassen.. want voel me nog steeds heel rillerig en koortsig..

Doortje nog een nachtje slapen! :) hoe gaat het met de zenuwen? hou je ze een beetje onder controle? niet te druk maken he? dat is niet goed voor buikbeebje! :D Het komt morgen allemaal goed! na een super goede echo, gaat het echt niet zomaar weer mis hoor! :):) maar duimen doe ik natuurlijk zeker voor je! *knuf*

Nijn, dat zijn al veel tanden ineens! heeft ze er nu veel last van? wel fijn dat ze ineens komen, is ze er misschien ook snel vanaf.. Ben wel beniewd hoe het haar staat, haar mondje vol tandjes! Bij herbie moet ik soms 2 keer kijken omdta ik er nog een beetje aan moet wennen.. ik hoop ook dat herbie het woord uitslapen begrijpt rondom de carnaval ( en erna natuurlijk ;) ) Hier is het weer een paar dagen precies 6 uur.. kunnen nhet dan rekken tot 6:15.. maar veel te vroeg dus.. :D
    p.s. mei/juni vind ik al vrij snel hoor! hihihihi

marleen hoe was jullie weekendje weg? :) even helemaal bijgetankt? hopelijk hebben jullie beter weer gehad als wij!

Anouk, ook weer terug in het land? ben benieuwd hoe de reis was! hebben jullie je eigen auto ook weer terug?

Hier dus ziek en saai.. en voel me echt bleh.. in vergelijking met voor de zwangerschap, ben ik echt vaak ziek nu.. ik zou wel eens willen weten waar het aan ligt.. misschien te weinig slaap.. maar balen doe ik er wel van, want wat verlang ik er nu naar om me goed te voelen..

nadat we dus bij de kraamvisite wegreden hadden we nog een afspraak staan om mijn nieuwe fiets op te halen.. en dat hebben we dus gedaan! voelde me zelfs zo slecht dat ik nog geen proefrondje gereden heb.. en ik durf bijna niet te zeggen wat voor fiets hihihi.. ja ja met een elektrische motor.. en met een bak voorop.. en kinderzitje achterop.. hier is het namelijk niet te doen om met kind, evt boodschappen van a naar b te fietsen zonder elektrische motor... of je moet wel een hele goede conditie hebben.. en die heb ik nou net niet ;)

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Hallo!

Jaaaa nog 1 nachtje slapen! Hopelijk wordt het een leuk verlaat verjaardagskadootje :) (ben jarig vandaag, heb de mooie leeftijd van ahum..32 bereikt!)

@ele: vervelend dat je je zo rot voelt! Weet je al of je moeder vandaag kan komen? Hopelijk knap je snel weer op!
    Whahaha een fiets met een motertje!! Nee hoor, snap het wel, hier is het makkelijk te doen, maar met al die heuvels bij jou!

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Doortje gefeliciteerd met je 32e! Verjaardag! :D:D:D:D
    Heb je vrij vandaag? Zit je erg in spanning vandaag? ik hoop dat je genoeg afleiding hebt vandaag door alle mensen die je liefhebben! :)
    En laat je maar goed verwennen he! 32 wordt je maar 1 keer ;)

Nou alsof ik weer onder de onweersbui zit zeg.. mijn moeder is levi dus komen halen.. ik was zo blij.. dacht de hele dag te slapen, ze zou hem ook weer brengen als mijn man thuis zou zijn.. dus ik had geen omkijken.. dacht ook even ik mag me nu ziek voelen.. dus slapen.. net toen ik in bed dook ging de tel.. schrok me kapot, mijn moeder in tranen.. levi eet boter..ham.. het eerste wat ik dacht mijn jochie is gestikt?? en is niks aan de hand maar oma.. oma gaat heel snel achteruit.. met mijn oma gaat het al een hele poos niet goed.. ze is in januari 2 keer geopereerd.. een keer een peacemaker en toen hebben ze een klaplong veroorzaakt waar ze pas een paar dagen later achter kwamen.. stiekem dachten we toen al dat het einde zou zijn.. sindsdien is het net alsdaarvoor niks meer.. ze ziet nog steeds niks en door de parkinson en reuma kan ze ook niks meer.. maar is ze nog steeds helemaal bij..
    ben dus als een razende naar mijn moeder gereden om levi op te halen.. ik reed rustig maar ik voelde me heel afwezig.. dacht alleen extra goed opletten en voel me zooow ziek...
    mijn broer en vader waren er al en mijn ouders gingen net weg naar mijn oma.. mijn broer stelde nog voor om op te passen,maar dat kreeg ik niet voor elkaar.. ik heb geen goede band met mijn broer laat ik het daar maar op houden.. en ben dus naar huis gereden.. heb hem in bed gegooid en moet even afschakelen zeg..

mijn moeder belt nu net dat mijn oma een beetje bijtrekt. maarja.. wat is beter? zelf vind ik haar lijdensweg echt triest..

zo moest even mijn verhaal kwijt!

13. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    hoi dames!!

Zo we zijn weer terug van ons weekendje weg!! Gaan nu de hond ophalen dus probeer vanavond anders morgen te komen kletsen!!

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    v cv j m hyuh
    Berichtje van Esmee

Hey meiden,

Ele, het zit je echt niet mee. Misschien idd door je weinige slaap dat je weerstand minder is en dat je daardoor regelmatig ziek bent... Maar beter nu ziek dan volgende week...
    Iig heel veel beterschap!
    En je oma... o o, wat zielig voor haar... Hopelijk hoeft ze niet te lang meer te lijden...
    En jippiiiee en nieuwe fiets! En is het bij jullie echt al zo heuvelachtig (of voor ons bergachtig)? Weet nog dat ik voor de 1e keer bij jullie in de buurt kwam en het super vond die 'bergen'... Was helemaal onder de indruk. Hier hebben we alleen de dijken, hihi

Doortje, HARTELIJK GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!! Leuke dag gehad vandaag en veel visite over de vloer gehad?
    Nog één nachtje slapen, spannend, maar helemaal leuk!!

Marleen, leuk weekend gehad? Ben benieuwd...

Anouk, balen ook al ziek... Wel een goede vakantie gehad? De foto's zien er iig super leuk uit!

All, dadelijk even tennissen en dan morgenvroeg de heupfoto's hopelijk krijg ik meteen de uitslag, maar dat zal wel niet...
    Dus tot morgenmiddag!!

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    welkom back marleen! :) ben benieuwd hoe het was! :D
    is jens weer helemaal beter?

Anouk beterschap! balen dat je zo van vakantie moet terugkomen! Hopelijk ben je snel opgeknapt en horen we hoe het op vakantie was! :)

nijn, jij zegt iets over een tandje en vanavond bij de laatste fles moest mannetje lachen toen hij bij me op bed lag en keek zo zijn mond in en uit het niks zag ik een 5e tandje.. dat is raar als je he niet hebt zien aankomen.. opeens is die tand er net zo groot als zijn laatste voortand die nu al een week doorgekomen is.. zal morgen proberen een foto te maken.. dit keer overigens geen rooie wang of diarree gezien..

voel me nog steeds helemaal brak.. paracetamol doet wel even wonderen voor een paar uur.. :)
    wat betreft de heuvels/bergen.. nijn het is echt zo erg... mijn man als ex prof volleyballer, best goede conditie zegt zelf dat die berg altijd een prestatie was.. en ik met kind en boodschappen dat echt neit geregeld zou krijgen.. je ziet mensen ook altijd die berg op lopen met de fiets aan de hand... of... ze hebben een motortje hihihi.. die berg zou ik altijd op moeten, als ik naar (s)ouders ga.. boodschappen ga doen.. etc etc.. en dan heb ik het nog niet over de andere heuvels.. maar daarom fietste ik nooit meer naar mijn ouders... :)
    en.. het is ook wel heel mooi fietsen hier... de heuvels omlaag dan :p:p:p

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Doortje succes EN heel veel plezier vandaag! weer even spieken naar jullie mooie zwemmende wondertje! :D:D
    Ik weet niet hoelaat jullie gaan, maar zal aan jullie denken! *knuf*

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Doortje, heel veel succes en plezier vandaag! Op naar een heel mooi verjaardagscadeau!!

Ele, wow Herbie weer een tand.
    Nou bij Esmee is nummer 6 er nu ook door.
    Ze heeft er 3 in een week gekregen en helemaal niks aan haar gemerkt....
    En die heuvels, ik denk dat ik toch eens op visite kom bij jou, zo leuk! (maar niet als je er met kind en boodschappen tegenop moet...)

Om 11.05u in het ziekenhuis zijn, spannend hoor...
    Tot vanmiddag!!

18. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Nijn, ik vergeet jou bijna succes te wensen! sorry!
    hou je ons op de hoogte? wanneer moet je naar een arts toe dan? heb je beetje kunnen slapen of maak je je erg druk erover?
    een dikke knuffel vanaf hier!

Nou je kunt komen he! 3 april! :p herbie zijn 1e verjaardag! ;)
    komt stiekem toch wel steeds dichter bij! :S

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    overigens wat ik nooit heb is dat ik vanmorgen ongi werd.. beetje erg dicht op elkaar.. en ook nog buikloop.. gaat lekker hier... de koorts is wel een beetje gezakt gelukkig!

Esmee een 6e tand! Wow dat gaat echt hard he! vind het zo raar ineens zo'n mondje vol witte tanden.. wil vandaag een foto maken.. als ik jou zo hoor, hoef ik me voor tand 6 dus ook niet meer te verbazen he? want lijkt erop dat herbie esmee volgt! :D

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, jammer dat je ongi geworden bent. Maar ook nog buikloop erbij, wordt dus een dagje wc zitten....
    3 april, dan zijn we wel in Limburg, want dan zijn we een weekendje weg... We zitten dan in Reuver.

Vannacht weinig geslapen, maar dat kwam meer door iets anders. Toen ik gisteravond onze slaapkamer op liep, zag ik ineens iets zwarts, zit er een halve meter bij mij vandaan een he-le- grote zwarte spin... Dan kan ik dus niet slapen... Zie overal spinnen. Toen ik rond 2.30u eindelijk sliep, begon Esmee om 3.30u super hard te hoesten (heel sneu, maar ze huilde niet, prima dus). En om 7.15u ging de wekker weer....
    Om 10.30u rijden we aan en om 11.05u hebben we de afspraak. Geen idee wanneer of van wie ik de uitslag hoor, maar ik ga dadelijk wel proberen al wat te weten te komen.

En die 6e tand, ja, het gaat echt hard... Heb trouwens overdreven, het zijn er 3 in 10 dagen...
    Dus Herbie heeft binnenkort ook zijn 6e tand! hihi
    Ik krijg ze alleen niet zo goed op de foto, want zo groot zijn ze nou ook nog niet, haha

Deel Deze Pagina