even naar de stad geweest en meneer zette het daar weer op een krijsen omdat we in de rij moesten staan om af te rekenen en hij dus niet kon lopen achter de kinderwagen... pfff.. we moeten er echt iets mee want dit gaat echt te ver hoor.. ik negeer.. maar jullie willen niet weten hoeveel mensen me aankeken.. ok ok.. denk ik dan.. niet op letten.. maar je doet het toch.. want het ergste is.. dan geven ze hem aandacht.. want hij is immers zooow zielig! en gaat hij lachen.. en sta ik er naast als moeder die kind verwaarloost.. dus zeg ik er heel netjes bij.. oh hij krijgt zijn zin niet en dat moeten we toch leren.. het staat zo stom als hij dat nog doet als hij 16 wordt he.. pff... de meesten snappen het niet.. ik zie die zo'n lange jongen voor me helemaal hysterisch liggend op de grond omdat hij geen fiestbel krijgt ofzo.. De luiers gaan beter, hij iik denk zat of zon van lekluier naar keivaste luier gegaan.. op zich heel snel, want ze zeiden dat hij dat nog wel een paar weken kon hebben... met dat gekrijs komt hij iig wel energiek over weer Brabantse glorie.. jij kent het dus ook smokey! deventer is dan idd uit de buurt.. daar zou ik ook niet veel aan vinden.. kweet niet, het gezellige in brabant.. toch zit je centraal en kun je overal naartoe in nederland... wij moeten eerst een uur rijden voor we in eindhoven zijn.. en dan moeten we nog meestal een stuk.. zo irri.. maar de loodgieter komt voor jullie huis? moet er nog veel aan gebeuren voor jullie het te koop zetten? marleen! wat leuk om van je te horen! en je klinkt idd opgewekt.. en die nachten, verschrikkelijk he! heeft hij last van zijn tandjes ofzo? dan zijn de nachten hier meestal ook korter.. of als je een week in het zh hebt gelegen.. pff.. ben nog steeds moe hij ligt er net weer in en ik dacht nog dat ik vanmorgen dacht dat ik dan ook zou slapen en nu denk ik.. ik moet nog zoveel doen.. is dat teveel gedenk? uki is echt voor babies, ik vind het zelfs nog baby achtiger dan de teletubbies.. maar niet zo stom hahah.. uki is een soort van bij ofzo.. in kindertekening iets.. als ik het zou moeten vergelijken zou ik het vergelijken met.. nee met niks denk ik.. het is gewoon een lieve baby bij die in een zonnebloem slaapt
Uki, mama had het idd ook over een bij idd. Ik was het al weer vergeten en het kwam bij Telekids toch? Ele, hoe jij Herbie beschrijft in de winkel, zo doe ik dat dan ook. Ik heb mijn eerste supermarktdrama's ook al gehad. Ik zou het zo dus ook aan pakken en dan ook zeggen, 'Meneer/mevrouw, krijgt de zin niet". Maar vervelend voel je je wel... Luiers, nu dus kei harde, maar ja, het zijn er iig geen 40 meer per dag! Vanmorgen trouwens mijn schoolvriendin van de brugklas op visite gehad met haar Esmee, haha Was wel grappig, ook een pittige tante, dus dat was soms wel leuk, haha Echt dingen van elkaar afpakken enzo... YouTube - ‪Guus Meeuwis - Brabant‬‏ (even de advertentie afkijken, hihi)
maar ik ga nu weer even stofzuigen, anders is esmee weer wakker en heb ik niks gedaan en morgen moet ik tenslotte weer werken...
O jee, heb jullie toch niet weggejaagd met Guus he? Morgen ben ik er niet, misschien pas echt laat. Eerst werken, dan Esmee ophalen bij souders, daar eten, Esmee in bad en dan pas zp-en. En ondertussen ook nog wat rapporten maken (leuk het einde van het schooljaar...). Maar niet te veel kletsen morgen, want dat moet ik allemaal weer inhalen. Ben overigens wel benieuwd Ele of je al ongi bent...
nee nog niet ongi.. maar voel echt niks.. ik ben er op zich niet mee bezig alleen zoals nu denk ik sjit idd... nog niet ongi.. misschien toch een test halen morgen ofzo? maar echt voel he-le-maal niks.. dus maal me op zich nog niet teveel zorgen.. EN ik type dit en ik denk.. OMG zorgen maken???? nou ja zo voelt het even... hihihihi... ik ben er trouwens ook vandoor.. ben nog steeds moe.. hopelijk vanacht een langere nacht! doei doei
Goedemorgen! jaa ik ga echt ongi worden! ik heb zowat de halve nacht gepiekerd.. en ikzou het nu niet leuk vinden om zwanger te zijn omdat we dan ook niet echt geoefend hebben dat hjoort er toch een beetje bij vind ik.. En ik ben NOG niet klaar met de scriptie Vandaag komt er iemand van het ingeneursbureau de poort meten.. pff... vind dit wel heel eng hoor.. ze hebben deze week.. ( ja serieus, wat een eikel he) de poort gemaakt.. ik baal er zo van dat ik er niet bij was of gezien heb wanneer precies.. dan had ik het op film gezet.. Dus in principe hebben we nu geen directe overlast.. zou je blij moeten zijn he ele.. nou als er vandaag een kind doorheen gaat is hij al ontregelt en is de overlast terug.. het is dus een tijdelijk probleem die ons 500 euro kan kosten want als er geen overlast is, kost het ons 500! euro.... daaag vakantie.. Als het nu een oplosing voor altijd zou zijn.. ik heb er gewoon zenuwen van..
Goodmorning, Ele vandaag dus ongi, of toch niet....Zul je idd altijd zien met dat kl.te hek. Ben benieuwd misschien valt het wel mee. Nijn lekker werken Marleen Duitsland 25 tot 30 graden en dan wat minder weer hmm lekker hoor dat wil ik ook wel. Waardeloos die nachten hopelijk thuis idd weer beter. Oh jee begint dat al op zon jonge leeftijd het "supermarkt" tavereel haha Maud kruipt sinds het weekend het hele huis door wel grappig om te zien maar Jimmy de hond is niet meer veilig vind ze helemaal geweldig en gaat er continu achteraan en aan de staart zitten opletten geblazen dus. Gister opgehaald uit kdv daar had ze amper geslapen, ze was gisteren ook helemaal over haar slaap heen heeft wel 3 uurtjes geduurt eer dat ze de slaap te pakken had. Vannacht gelukkig wel weer goed geslapen. Straks als ze wakker wordt even boodschappen halen ook nog paardrijden en misschien wil ik ook nog voor schoenen kijken. Mijn voeten zijn wel een stuk beter maar voel het nog wel goed, kan alleen mijn birckentocks maar aan de rest zit allemaal niet moet toch ook gewone schoenen hebben! Hier weer even puin ruimen zoals altijd, wat een bende weer hier, huis is te klein voor alle zooi die we hebben. Hele huis staat ook vol met schoenen wordt er niet goed van. Vandaag maar weer eens een loodgieter bellen of gewoon een kwast over het plafond halen en net doen of onze neus bloed, het gaat nu weer goed en het is niet meer verstopt heb er de baalens van. Nou ga ff wat doen toedels tot zo.
balen dat je nog steeds last hebt van je voeten.. omdat ik niks meer hoorde dacht ik dat je ervanaf was.. duurt dan echt lang he.. kan me voorstellen dat je ook andere schoenen aanwilt.. En de loodgieter, ik zou als je het huis wil verkopen wel ermee uitkijken dat het niet onder geborgen gebreken valt ofzoiets.. dan kan het best duur worden achteraf toch? Het hele huis is weer schoon, ik weet niet wat ik me erbij moet voorstellen als die man komt meten.. maar stel hij wil alle kamers in het huis meten.. pff.. dus ook hier is mijn moeder net een handje komen helpen.. en nu moet ik nog iemand vinden die op die knop wil komen drukken tussen 4 en 5.. iemand die wel toegang heeft tot de parkeerplaats.. als wij het doen zijn we in overtreding... mannetje wordt net wakker,misschien nog even een stukje wandelen of toch naar de kinderboerderij.. tot laters!
hey meiden, Jullie krijgen allereerst de groeten van Marleen, kreeg een sms, want ze vond het wel spannend hoor Ele!! Verder netjes dat jullie niet heel veel gekletst hebben Smokey, en op schoenenjacht geweest? en geslaagd? En Maud die kruipt dus achter de hond aan. Grappig jullie hebben hond Jimmy en Ele, kat Jimmy. Balen dat je nog steeds last van je voet hebt. Duurt idd echt lang!! Maar goed dat je dus aan de medicatie gegaan bent toen. Ele, en ongi? En hoe is het meten van de poort gegaan? Wel balen dat hij deze week gemaakt is. Kan één van jullie dan niet even door de poort om hem aan te zetten? Jij mag niet, maar Herbie er doorheen laten wandelen of je moeder? All, vandaag gewerkt en wat waren de kids druk!!! Was echt niet normaal zeg, heb best vele moeten mopperen. Verder een oudergepsrek gehad van een uur, dus weinig aan mn rapporten kunnen werken... Balen, moet er nu dus nog veel... Morgen in de pauze dus maar even flink doorwerken... Morgenavond hebben we bruiloft, dus denk zaterdagochtend pas weer online te zijn (op vanavond na, want mannetje is overwerken).
Ele hoe is t gegaan met de man en de poort ben erg nieuwsgierig. EN hoe is het met je ongi.....of geen ongi dat zou pas wat zijn! Nijn lekker druk dagje gehad dus, morgenavond builoft gezellig. Veel plezier morgen en tot zaterdag. Hier nieuwe schoenen nou ja schoenen alles deed me zeer dus heb nu gymschoenen soort sneakers ze zaten heerlijk dus die dan maar aan Ik heb trouwens volgende week zaterdag mijn 1e wedstrijd weer sinds.....euhhh 2 jaar ofzo best spannend,vanmiddag heerlijk gereden en goed geoefend Maud wil in 1x geen avondeten meer dan zet ze het op een krijsen niet normaal, nou ja als ze niet wil dan kan ik ook niets anders, volgens mijn zit er weer een tandje dwars. Morgen weer werken en dan 3 dagen vrij geen idee wat ik ga doen...
Oei, Smokey, volgende week weer wedstrijd, spannend zeg, maar wel erg leuk! Doe jij aan dressuur of springen? En toch schoenen gevonden, misschien niet helemaal wat je wilde, maar toch... En Maud geen avondeten? Ze zeggen altijd (en daar houd ik me aan vast) dat die kids zichzelf niet uithongeren. Er zal haar idd iets dwarszitten en een tandje ligt dan wel het meest voor de hand. Al blijft het niet leuk dat ze niks eet. Maar ik merk wel dat ik er bij Esmee veel gemakkelijker in ben geworden. "Jij niet eten, prima, heb jij honger". Ele, ik ben erg benieuwd hoor...
whhhaaaaahhh, Ele is weer weg.... Nou ja, ik ga er ook vandoor... Ze houdt ons wel in spanning zeg... Welterusten!
nog steeds geen ongi... ik ben er de hele dag nog niet mee bezig geweest... en nu dacht ik opeens.. idd nog niet ongi.... wat zeggen jullie morgen toch maar een test doen? lief marleen dat je aan me gedacht hebt! ik mis je ook zeg! maar nu eerst nog lekker genieten van de vakantie! Geen ongi.. oeioei.. ik ben ook benieuwd wat je voor wedstrijd doet smokey, dressuur of springen.. en snealers, ik hou er wel van, door de week loop ik er vaker op sinds de zwangerschap Maud geen avondeten, hmm ik heb niet zo heel veel ervaring met het laten staan van eten.. meestal eet hij, zelfs vorige week in het zh toen alles er van 2 kanten uitkwam.. wel eet hij moeilijker als er een tandje doorkomt.. dan lanterfantert hij meer onder het eten.. en ik zou denk ik ook zo als nijn denken, ze zullen zich niet uithongeren.. misschien wel kans dat ze snachts wakker wordt van de honger.. dat is dan ook minder.. Nijntje zul je net zien als je het zo druk hebt dat er morgen ook weer vanalles tussenkomt zodat je weer niet aan de rapporten toekomt.. ik hoop het iig niet, ik hoor het van mijn man ook dat het gekkenwerk weer is zo vlak voor de vakantie.. die man is geweest, wat een ellende zeg.. zit hij letterlijk met zijn microfoontje op schoot te meten! niks geen trillingen gemeten.. en die eigenaar is ook nog eens gekomen vlak voor de meter kwan en heeft hij de poort weer zo afgesteld dat hij een paar dagen minder lawaai maakt.. heel handig dus vlak voor zo'n meting.. pff... heel irri.. hij heeft niks gezegd over zijn bevindingen.. ook niks van de metingen.. iemand uit de straat heft voor ons op de knop gedrukt om de poort te openen en sluiten en die kreeg ze uitgescholden van de eigenaar evenals onze buurvrouw.. als die vrouw nog eens zou drukken zou ze haar auto niet meer op het terrein mogen parkeren.. pff.. en heeft de eigenaar waar de meter bij was aan de poort gesleuteld en het slot verwijderd.. maar hij bleef zeggen dat er geen overlast is.. ik vertel het verhaal nu maar half.. het heeft 2,5 uur geduurd.. iig, was er weinig overlast op te meten door alle omgevingsgeluiden.. maar desalniettemin kon hij echt de slagen horen van de poort alleen deed hij alsof hij het "normaal" vond.. hij zei echt niks van ik hoor het of ik hoor het niet.. helemaal niks.. vermoeidend.. en voor mij erg slopend.. want ik dacht toch echt als die dit niet hoort, ben je toch gestoord? ik wil er ook gewoon even neit meer op ingaan.. nu maakt de poort weer gigantisch veel geluid.. omdat ze er zo aan hebben sleutelen.. en nee dat is niet meer gemeten na het sleutelen heel raar.. daaag 500 euro... en nu lig ik in bed en hoor ik de poort weer heel hard.. pff.... het leuke nieuws is.. nee niet dat ik nog niet ongi ben.. ik weet niet of ik dat zo leuk vind.. maar herbie loopt echt los los.. hij loopt al hele stukken los van links naar rechts en draaien etc.. maar hij liep dan meer doelgericht.. vandaag opeens loopt hij niet meer doelgericht. maar loopt hij dus echt gewoon los, overal naartoe en gaat opeens niet meer van loop naar kruip.. moet ik dan nu deze dag aanhouden als loslopen, of zoals hij eerder losliep, dan liep hij overigens ook hele stukken, maar dan "rende" hij er eerder op af.. heel leuk dus.. opeens werd me wel heel duidelijk.. het baby is weg.. hij is gewoon een klein kind nu... niks meer kruipen, tijgeren, optrekken.. nee gewoon hup weglopen.. hij klimt ook sinds deze week van en op bed.. zo leuk als hij dat doet.. op zijn buik eerst zijn voeten en hopa daar staat hij naast bed.. nog steeds geen ongi.... wat nu?
Jaaa ik ben ongi.. en hoe erg ik het ook vind dat ik er nu happy mee ben.. des te meer twijfel ik weer of ik echt wel zo blij ben met een volgende zwangerschap.. pff.. ik vind het heel erg dat ik er zo over denk.. maar ik kan mijn gevoel niet veranderen.. ik zou zo voor een draagmoeder kunnen kiezen.. een 2de wil ik dan wel.. maar niet dat lichamelijke wat er allemaal bijhoort.. zucht.. dus ik ben opgelucht en een beetje bezorgd tegelijk.. Vanacht heel slecht geslapen, door alle heisa van de dag denk ik.. en omdat ik bang was niet ongi te worden.. en vanmorgen om half 6 vond meneer het lang genoeg geweest in bed.. we hebben het gerekt tot kwart over 6.. hij klinkt alsof hij vermoord wordt.. of omdat ik zo moe ben klinkt het zo daarna zit hij even op bed, klimt er zo vanaf en loopt weg.. daag gezellige baby die 14 maanden bij mij smorgens op bed zat te spelen en tv te kijken.. daahaag.. ik moest er dus telkens uit om te kijken wat hij nu weer gaat uitvreten.. en eigenlijk vond ik dat nog geen tijdstip.. vanaf 7 uur mag alles maar ervoor.. liever niet! ik knotter veel he? verkerde been uit bed, dus ik ga maar even ontbijten... dan kom ik straks weer bij jullie terug om leuke dingen te vertellen en naar jullie te vragen.. maar nu even niet hihihi..
Ele ongi, tja balen of toch niet balen. Maar als ik jou was zou ik er nog wel goed er over nadenken. Als je eenmaal zwanger bent kan je niet meer terug he.. Ik zou er lichamelijk ook niet meer aan moeten denken maar zoals iedereen zegt vergeet/slijt deze gedachten inderdaad wel zelfs bij mij ook. Een draagmoeder ja hihi de ideaale oplossing Ook wel weer leuk dat Herbie zelfstandig loopt er komen weer allemaal nieuwe dingen op je pad zo. Wat klote van het hek verhaal en raar dat hij helemaal niets verteld heeft, wanneer hoor je nu wat dan? Maud heeft goed geslapen gelukkig vannacht niet wakker geworden. Ga maar weer eens wat doen hier, wederom geen zin... Vanavond lekker met mannetje uit eten mijn ouders passen op.