Eind juli horen we pas weer iets.. gaat echt nergens over.. dan denk je dat ze voor 500 euro met weet ik niet wat voor meetapp komen, zit hij op de bank met een microfoon uit de jaren 80 met een nog net geen casetterecorder achting ding dat ook nog piept als je de microfoon bij het kastje houdt.. en hij zit dan op de bank en ik denk dan, leg die microon dan op de grond, die trilt toch? waarom geen trillingen meten?? eens aan mijn man vragen of we die man niet gewoon bellen dat de overlast nu wel heel groot is, nu ze eraan geklungelt hebben.. erg professioneel he.. dat de meter en de makeraar met een schroevendraaier aan de poort aan het werken zijn... ik kan zoiets niet serieus nemen.. dus ik ben van plan om hem te bellen... smokey dat is denk ik het probleem van mij, toen ik zwanger wilde worden van de 1e.. voelde ik me net zo.. ik dacht dat wij het financeel nooooooooooooooooit zouden redden omdat ik geen vast contract had.. of ik dacht mijn leven kwijt te zijn.. zoveel scenario's.. en nu idem.. ik weet dat ik een 2de wil.. ik twijfel wel snel als ik nadenk over vakanties etc etc... maar ook dan zou ik toch ergens liever een 2de willen.. het is puur het lichamelijke.. als ik naga hoe ik me al die tijd gevoeld heb..pff.... terwijl ik me altijd had voorgesteld dat dat de mooiste tijd in mijn leven zou worden.. de ergste dus.. dus nadenken.. ik zou willen dat ik minder zou denken moeilijk moeiljik.. en mijn man vindt het allemaal best als ik maar achter mijn beslissing sta.. maud goed geslapen.. heerlijk, dan begin je de dag een stuk beter.. ze gaat goed he, jullie kleine meid.. hoe is het met eten gegaan gisteren, heeft ze weer goed gegeten?
hey meiden, Prbeerde het even te lezen, maar kan het allemaal niet halen... Dus even een korte snelle zwaai en tot morgen! Al moet ik morgen om 13.30u weer tennissen. We zijn 1e geplaatst in die hogere categorie. Dus druk op onze schouders. Ga nu echt vliegen, want moet nog in de douche, Esmee nog in bad, nog bedenken wat ik aan doe en om 20.15u moeten we er zijn... Doeiiiiiii
zo zeg, vanmiddag foto's maken bij de fotograaf. mijn man is nu cursus geven dus heb nog niet echt een weekend gevoel.. Gisteren weer met jimmy naar de da, zijn suiker is nog steeds te hoog.. pfff.. volgende week dus weer terug.. we zijn nu iedere week terug aan het gaan om een juiste afstemming te krijgen van de insuline.. het lopen gaat zo goed.. hij kruipt nu helemaal niet meer.. dat is ook even wennen zeg.. gisteren in het restaurant rende hij zo door het hele restaurant.. iedereen lachen.. en hij is zo trots.. alleen is hij vanmorgen van bed gekukelt hij dacht heeeeeeel snel te moeten zijn.. maar het dekbed hing over de rand dus hij had niet gezien dat het einde bed was.. :S het ging ook heel snel.. pff.. nijn succes met tennissen! Smokey jij had ook je eerste wedstrijd toch? misschien heb ik erover heen gelezen, maar was het dressuur of springen? jij ook succes! Doortje je gaat heel langzaam naar de 30 weken.. heb jij nu dezelfde buik als bij sara of een andere? en hoe voel je je? trek je het allemaal een beetje? marleen jullie komen morgen naar huis toch? nog een hele fijne laatste dag, nog even genieten van je gezinnetje! en een goede terugreis natuurlijk! Anouk, hmm.. ik hoop dat alles goed is bij jullie.. ik ga er wel vanuit, maar het is niks voor jou om ook niet op hyves te reageren.. zolang je anouk heet en niet berend botje ben ik helemaal blij! fijn weekend allemaal!
hey meiden, Ik doe even geen moeite om terug te lezen, erg he? Maar ben erg moe. Gister was toch wel erg gezellig en we lagen om 3.00u in bed. Maar ik had cola light op aan het einde en kon dus niet slapen. Heb het dus nog 4.00u zien worden en vanmorgen was Esmee gewoon om 7.00u wakker... Dus dadelijk even wat redbull en dan vanmiddag na het tennissen even slapen en dan vanavond weer feesten... denk ik... Ele, veel plezier bij de fotograaf. Herbie loopt dus gewoon echt super goed rond, knap zeg!! En lekker wezen uiteten, zomaar of met een reden? Smokey, veel succes met je wedstrijd!!! Hoe is het met Maud haar eten gegaan? Heeft ze het nog vaker laten staan of was het eenmalig? Jullie krijgen allemaal de groetjes van Marleen. Ze rijden vanavond terug. Met zn 3-en zijn ze de hele vakantie niet geweest, want er kwam iedere dag wel iemand op visite. Beetje balen dus... Ben ook wel erg benieuwd hoe het met Anouk en Doortje is... Doeiiii
Dat klinkt als een heel gezellige avond nijn! wel balen dat je zo vroeg op moest.. En dat niet kunnen slapen van cola is echt irri.. moest je er niet heel vaak uit om te gaan plassen van cola? En vanavond weer een feestje op het programma, leuk leuk, tenminste als je er de energie voor hebt.. hopelijk kun je nog wat voorslapen... en natuurlijk veel plezier vanavond, esmee blijft vanacht niet thuis slapen toch? uiteten, nee zomaar. We gaan bijna elke week en anders eens in de 2 weken uiteten.. Ook met herbie zijn we dat blijven doen en het gaat altijd goed. Hij eet links en recht wat mee en vindt het meestal al gezellig om erbij te zitten en rond te kijken.. en zolang dat goed gaat blijven we dat doen
wauw ff snel reageren maar Maud wordt volgens mijn wakker. Heb vandaag trouwens geen wedstrijd hoor volgende week dressuur. Ele wel leuk hoor dat lopen lijkt me enig leuk foto's hoe is het gegaan? Nijntje lekker gefeest heerlijk toch en vanavond weer, dan kan je morgen en maandag bijslapen veel suc6 met tennis. Eten was 2 x fout en gisteren heeft ze weer goed gegeten weet ook niet wat het was. Marleen morgen weer lekker thuis, goeie reis! Bah het onweert hier en regen echt niks aan blehh nijn hoop niet dat het bij jou ook zo is want je zal nu wel op de baan staan. Ze slaapt gelukkig toch weer verder volgens mijn. Wij zijn ook wezen uit eten zonder Maud dat wel was heerlijk
hey meiden, Ik ben online, dus geen bruiloft voor mij vanavond. Tennis wedstrijd hebben we verloren, maar duurde ruim 2 uur. En ik was zoooo slecht, echt gruwelijk balen.... Maar bij thuiskomst helemaal ingestort. Net al even geslapen, maar dat heeft niet geholpen. onweer, hier ook tijdens het tennissen. Toen ging het tennissen dus helemaal niet meer... Smokey, o volgende week je wedstrijd. Dressuur, ik vind het zo knap dat jullie die paarden al die dingen kunnen leren. Hoe doe je dat? En Maud eet weer, misschien toch een tandje of ze vond je eten niet lekker Ele, zomaar uiteten. Doen wij tegenwoordig niet meer, eigenlijk. Wel jammer, maar ja. De 27e zijn we 3 jaar getrouwd, maar dan heeft annetje een belangrijke wedstrijd, dus wil ik de 26e even gaan eten... Ben ook benieuwd naar wandel-foto's van Herbie, dus SPAMMEN maar!! Meiden, ben er vandoor. Morgen om 12.00u misschien weer tennissen en anders uitslapen!!!!!!! Welterusten!
Kan alleen maar zeggen ben zo moe pff ben kapot weet niet hoe het kan maar. Maud kruipt hele kamer door elke x naar de waterbak natuurlijk spelts handen erin, nee Maud mag niet nee....oh dan de hond zijn bot maar afpakken maar dat vind Jimmy ook niet zo leuk. Nijn ook al moe jammer dat je verloren hebt, lekker vroeg naar bed doe ik ook. tot morgen doei doei
Hallo Dames, Ik zou me graag hier willen aansluiten. Ik ben na 3 miskramen en een jaar verder zwanger geworden van een prachtige dochter. Ze is nu ruim 1 en we zijn toe aan een tweede! Ik heb helemaal geen haast voor die tweede, maar ja.. hoe lang zal het dit keer duren hé. We zijn in ronde twee en nu komen al die miskraam-angst gevoelens toch wel weer boven. Hoeveel miskramen krijg ik dit keer? Weten jullie wat de kansen zijn als je wel een goede zwangerschap erna hebt gehad? En als je zwanger ben mag je dan weer naar de gyn voor zon mooie vroege echo? Ik wil heel graag zwanger worden, want misschien ben ik dan over 2 maanden van de miskraam angsten af... Hoe gaat het nu met jullie? Zijn er eigenlijk al zwangeren? Groetjes Esli
Hoi Esli, gezellig dat je mee wilt kletsen! Wat kl#te van je mk-en en dat 3x. Ik snap je angst heel goed, die heb ik nl ook en meerdere meiden hier. Toen je zwanger was van je dochter ben je toen onder controle geweest van een gyn of de vk? Als je bij de gyn liep, zou ik gewoon de gyn bellen. En anders je angst aangeven, dan mag je denk ik ook wel eerder voor een vroege echo. En je meisje al 1 jaar oud. Ze is 3 weken ouder dan mijn meisje, Esmee. Gaat snel he? Smokey, wat leuk dat Maud heel de kamer rond gaat. Nu gaat het opletten en afleren beginnen. Maar ze pakt dus ook het bot van Jimmy? haha Wat een donderdsteen! "Ik doe lekker alles wat niet mag!"
Het gaat hier overigens niet goed. Heb overal pijn; in mn benen, pols, nek, ben misselijk, dus heb wel een goede keus gemaakt door thuis te blijven. Morgen trouwens niet tennissen, maar maandag. Dus een dagje extra om bij te komen.... Welterusten!
Goedemorgen! Smokey, wat leuk dat ze op ontdekking gaat, maar ook soms wel erg vermoeiend hihihi EN het gaat steeds sneller! als ik al dacht dat kruipen snel was, dat rennen nu... zo is hij aan de ene kant van de kamer en zo de andere. gisteren bij de fotograaf was het echt kindvangen ik weet niet of ze de brokjes al heeft uitgevonden van jimmy? hier blijven de kattenbrokjes favoriet en krijgen we het niet afgeleerd. Hij gooit nu wel de brokjes die ernaast liggen in het bakje, zo lief, denk je dan.. want als je dan even niet kijkt omdat je "opruimen van de brokjes doogt" dan grijpt hij erin en vliegen de brokjes in het rond Nijn, ben je zo moe. Wat naar, goed dat je gisteren niet naar de bruiloft gegaan bent als je je zo voelde. Hopelijk kun je vandaag de rust nemen. Gisteren was het hier de hele dag mooi weer, nog geen spatje regen gehad gelukkig. Pinkpop is de eerste dag dus drooggebleven Esli, je dochter is 3 weken jonger dan mijn zoontje hihihi.. je zit tussen nijn en mij in Ik heb 2 miskramen gehad en de onzekerheid tijdens de hele zwangerschap was killing. Vandaar dat ik, dit klinkt misschien wel heel raar, niet meer zwanger durf te worden, terwijl we eigenlijk heel graag voor een 2de willen gaan. Bij ons was de zwangerschap en bevalling heel zwaar en de tijd erna nog meer. Ons zoontje had allerlei complicaties zodat hij gelijk geopereerd moest worden en de eerste 6 maanden alleen maar bestond uit rennen, vliegen van de ene arts. therapeut naar de andere en daarbij huilde hij alleen maar.. dat is wat me ook een beetje tegenhoudt allemaal.. De miskramen misschien zelfs iets minder, maar oh wat zou het toch leuk zijn, zo'n lief klein hummeltje naast zo'n grote broer! Leuk en gezellig dat je mee wilt kletsen! De foto's zijn volgens mij heel leuk geworden, ze zou er een via hyves sturen.. ben benieuwd... Ik heb jullie nooit de foto's van de zwangerschap laten zien he? ik ga die zo eens even posten
Hoi meiden, FF snel staanop t punt om naar souders te gaan, even op de camping koekeloeren Ele de brokjes eet Jimmy zo snel op daar krijgt ze de kans niet voor en de brokjes van de katten staan in de bijkeuken daar kan ze ook niet komen dus dat scheelt Nijn jeetje klinkt behoorlijk brak zeg, lekker uitrusten vandaag. Esli welkom hier leuk dat je mee wilt kletsen. Ik heb ook net als Ele 2 miskramen gehad. En heb nu een dochter van bijna 10 maanden. Wij willen geen tweede kindje maar omdat ik de meiden nu al zo lang ken hier blijf ik gezellig mee kletsen Marleen vandaag weer thuis?? Anouk waaaaaar ben je........????? Doortje hoe gaat het met jou? lekker aan het genieten van de zwangerschap? Zul je altijd zien we zouden om 11 uur bij souders zijn ligt ze nog lekker te pitten Wat een heerlijk weer trouwens vandaag.
Meiden, We zijn weer terug van vakantie!! We hebben nu nog lekker 2 dagen samen. Dus zal hier niet veel zijn! Dinsdag zal ik even uitgebreid komen kletsen. Meiden de vakantie die we hebben gehad was niet echt wat we ervan gehoopt hadden helaas!! We zijn geen dag alleen geweest!!! De ouders van jeroen hebben een huisje op hetzelfde park en dat staat 1 huisje verder. (er zit er dus 1 tussen en dan zitten de ouders daar) De moeder van jeroen is er dus ook 2 weken geweest. Gelukkig heel gezellig en totaal geen last van. Maar dan kwam mijn vader een paar dagen gaf hij aan nou prima!! Wat denk wij zijn zaterdag daar aangekomen en hij kwam maandag al en is gisteren tegelijk met ons naar huis gereden. Bah bah wat is dat ellendig zeg als je in je eigen vakantiehuisje zit en totaal geen enkele seconde privacy hebt. daarbij is mijn vader niet de meest makkelijke persoon!! Hij is behoorlijk autoritair en wil graag dat alles op zijn manier gebeurt ook in ons eigen huisje!! Jullie raden het al er is behoorlijk wat gekibbel geweest. Daarnaast heeft hij 3 dagen ziek op bed gelegen en ja dat belemmerd het toch behoorlijk. Je moet met jens stil zijn anders kan hij niet slapen enz enz. Ook kwam vrijdag de zus van jeroen met kindje nog onverwachts langs dus ja erg hectisch en erg druk. Ik was er dan gisteren ook helemaal klaar mee en was blij naar huis te gaan. Nou dat heb ik echt nooit als ik op vakantie ben. Daarbij alle slopende nachten van jens. Dus ik ben echt helemaal op!!! Ook heb ik nog steeds veel last van mijn knie ondanks dat ik haast niets gedaan heb. Niet eens gewandeld ivm knie. Dus ja een vakantie om nooit meer over te doen. Kijk nu enorm uit naar sept dan hebben we nog 2 weken vakantie en willen we echt even met zijn drieen zijn pffff Meiden ik klets snel weer bij.
Hey meiden, Smokey, veel plezier op de camping! Het is idd heerlijk weer!! Ele, ik zal zo eens op hyves gaan kijken, ben erg benieuwd (ook naar de foto's van je zwschap). Marleen, echt super balen zeg, dat de vakantie niet geworden is wat je er van gehoopt had. Nu thuis dan nog maar even flink genieten met zn 3-en. Wanneer moest je eigenlijk naar de gyn? All, hier wel wat beter, maar nog steeds overal pijn... Ben dus blij dat de wedstrijd van vandaag naar morgen verzet is. Net Esmee opgehaald bij souders en straks even naar vrienden en hun kleine. Kunnen de meiden samen op de trampoline.
@ nijn, Wat leuk dat je ook een dochter heb en ze schelen inderdaad zo weinig! Het gaan inderdaad super snel. Ze is druk bezig met leren lopen ed. Ik geniet nog steeds vollop van haar! Dat is misschien het enige positieve wat van de miskramen heb geleerd. Ik besef heel goed dat mijn meisje echt een wondertje is. Ben je nu bezig voor een tweede? @Elegance, Grappig dat ook jou zoontje ook bijna even oud is! Hij ziet er goed uit de foto! Schattig ventje! Wat een ellendige start heb je gehad met hem, lijkt me echt heel erg! pff Ik vind het al erg al mn meisje een blauwe plek heeft, bij wijze van Ik vind het ook eng om weer zwanger te worden/zijn. Hoeveel miskramen moet ik dit keer meemaken. Maar toch vond ik alles de moeite waard. En je weet nooit hoe lang het allemaal duurt dus ik wilde er eigenlijk zo snel mogelijk er voor gaan. Maar mijn man hielt het even tegen. Misschien wel goed hoor. @ Smokey, wat een mooie dochter heb je! Gisteren had ik ineens zin om op dit forum te kletsen en dan zal je altijd zien . Ik heb eigenlijk dinsdag mijn nod, maar ik zou vanavond bij mijn vader wijntjes gaan drinken dus ik deed voor de zekerheid een test en wat denk je .. positief! Best donker al, echt geen twijfel test. Ik weet dat ik ziezo een weekje moet afwachten. Maar ik ben waarschijnlijk dus alweer zwanger. Nou ja .. Nu dus weer die spanning. Ik ben ook nog niet echt blij, eerst die 12 weken maar doorkomen. Ik was bij de vorige zwangerschap half gyn half verlos. Ik denk dat ik dinsdag de verlos bel om advies. Ik wil eigenlijk best met 6 weken al een echo. Dat heb ik bij mijn dochter ook gehad en dat hielp enorm!
Joehoe! de foto's, vergeten te plaatsen vanmorgen, ik zat ook te denken, misschien wil ik ze niet op mijn hyves, dan kan iedereen ze zien en dat wil ik eigenlijk niet.. hoe ga ik dat regelen dan hmmzz.. even opnieuw bericht maken.. mijn bericht is weg..
Smokey, veel plezier bij souders! Nijn, gelukkig ben je weer een beetje bijgetrokken. Leuk esmee op de trampoline. Heb ik met mannetje nog niet gedaan, zou niet weten of hij het leuk vindt. Een hele leuke dag vandaag! en natuurlijk succes morgen! marleen, balen dat de vakantie niet het doel had als wat je gehoopt had.. even rust en met je gezinnetje was er dus nauwelijks bij.. gelukkig gaan jullie in september weer. En misschien nog weekendjes tussendoor? ben ook benieuwd wanneer je naar de gyno gaat. En hoe het nu met je is natuurlijk.. heb je alles een beetje kunnen verwerken? Elsi, jij hebt een posi zw test?? whaaaa!!!!! mag ik een kleine voorzichtige feli zeggen? ow spannend... breekt voor jou nu dus ook een hele spannende tijd aan.. Dus geen wijntjes vandaag! Mijn man wilde het liefst een half jaar geleden er al voor gaan.. Ik stel het iedere maand rondom mijn ei weer uit... pff... maar.. deze maand zou ik de knop omzetten.. en mijn banner zegt over 10 dagen is mijn ei... dus... ik ga er deze maand ook voor zal ik maar zeggen hoe voel je je nu, nu je de test gedaan hebt.. we zijn vandaag naar de dierentuin gefietst!!! dat was zoooo leuk op de fiets! hij zit te zingen en neurien en bij alles daar die etc etc.. het valt ons ook vaker op dat hij mij roept en dan mama die daar zegt... zo leuk nu hij met woorden en wijzen iets kan duidelijk maken! We hebben foto's gemaakt van het loslopen.. zal zo even kijken en vanavond op hyves plaatsten! ( ik ga wel nog voor de wijn vanavond, sorry ) ik zat te denken ook, moet ik al aan het foliumzuur of pas bij een posi test? :S
@ elegance, Wel een hele voorzichtige 'dank je wel' hoor! Zoiezo vind ik dat ik me dinsdag pas echt 'zwanger' mag noemen. Je moet nu al aan de foliumzuur hoor! Eigenlijk volgens mij zelfs een maand van te voren. Ik slik al 2 maanden gravitamon omdat ik ook vegetarisch ben en soms bang ben dat daar die miskramen van komen. In gravitamon zit van alles. Eigenlijk vind ik het nog een beetje onwerkelijk. Het is eigenlijk pas onze eerste serieuze poging. Ik sta er nog redelijk nuchter in. Eerst maar afwachten. Ik vind wel dat ik mazzel heb dat ik makkelijk zwanger word. Dat is in ieder geval iets .. toch? Leuk he op de fiets! Mijn dochter vind dat ook echt geweldig! Om te gillen zo leuk! Vandaag naar het strand geweest! Ook een aanrader hoor. Jou zoontje kan al loslopen! wauw, wat leuk! Daar kijk ik wel naar uit. Ik denk dat mijn dochter dat nu over een paar weken kan! groetjes!