Esli, gefeliciteerd!! Super leuk!! En naar het strand, daar ben ik in NL echt pas 3x geweest of zo... Slim om de vk te bellen voor advies en dan misschien over 2 weekjes al een echo! Esli, wij gaan waarschijnlijk deze maand aan de klus. Dus heel spannend... Ele, op de fiets naar de dierentuin, goed bezig hoor!! Wanneer heb je eigenlijk eindgesprek? Over 10 dagen je ei, spannend.... Hier nu ook ongi,dus hopelijk over een week of 2 ook aan de klus! Gravitamon, ik zat daar van de week ook aan te denken, toch dinsdag maar even halen als ik bij de Etos ben... Verder net bij vrienden geweest en Esmee heetf zich super goed vermaakt op de trampoline, op de glijbaan, op de wip, op de loopfiets (met blokkendoos ervoor). Zo leuk!! Mannetje doet nu de afwas en dan zo lekker naar bed. Tot morgen(avond) denk ik!!
Zo daar was ik weer Marleen je bent er weer!! en wat zwaar balen dat je vakantie zo is tegen gevallen kan me voorstellen dat je nu erg moe bent. Geniet deze 2 dagen nog maar even goed van elkaar dan. Esli gefeliciteerd spannend zeg en zo snel al hoe weet je trouwens dat ik een mooie dochter heb?? Ele leuk dierentuin, en ja jij moet aan de foliumzuur hoor! Nijn gelukkig voel je je wat beter,en Esmee al lekker op de trampoline helemaal leuk. Ik heb t koud bah en ga denk lekker vroeg naar bed tot morgen lady's
Heel kort, heb snel foto's erop gezet van vandaag en voorgisteren. nog geen zwfoto's staan op andere pc.. morgen lees ik ff bij en kom ik gezellig kletsen.. alleen maakte de laatste regel me heel nieuwsgierig nijn, je zegt jullie gaan voor een brusje.. het is nu definitief? tot morgen!
Goedemorgen!! Yep Ele, het is definitief! Vandaag ongi, morgen gravitamon halen en over 2 weekjes serieus aan de klus, haha Dus we lopen aardig gelijk op... Ga zo meteen op hyves kijken, ben erg benieuwd... Smokey, niet ziek geworden of zo, omdat je het koud had? Lekker uitgeslapen? Marleen, lekker aan het genieten van je mannetjes! Doortje, lekker aan het genieten van de dikke buik! Esli, kun je het al bevatten?? Hoe reageerde je vader dat je geen wijntjes hoefde? Verder dadelijk weer tennissen. Hopelijk gaat het beter dan zaterdag, spaar nu iig mn energie... Tot vanmiddag/vanavond!!
Ik ben het een beetje beu aan het worden dat als ik een bericht type het weer weg is.. nu is het me weer gebeurd! Het schijnt te komen omdat het toucheding nog wat te gevoelig staat en hij dus te snel denkt dat ik enter etc etc.. weet ik veel.. nou ja.. irrifactor is het wel, want mijn text was net weer weg Maar naar het strand gaan.. heel graag! we zijn 5 weken geleden in egypte geweest en wat was dat leuk met zo'n kleintje! jammer dat hij toen nog niet kon lopen. dat zou ik nu zo weer over willen doen ze ontdekken ineens zoveel als ze lopen, ook gisteren in de dierentuin, hij heeft zowat de hele dag gelopen! zo leuk! Bedankt voor het compliment over mijn mannetje! Ik vraag het me nog steeds af.. Hoe is het vandaag met je? het rustdagje je goed gedaan? Jij dus ook aan de foliumzuur... dan lijkt het zo definitief ineens.. Ogen dicht en klussen maar? Esmee klinkt als een echte durfal! 6 weken geleden durfde hij echt nog helemaal niks.. leuk om met andere kindjes samen te spelen he.. Succes met de wedstrijd vandaag! Bah koud smokey.. het is ook ineens weer geen leuk weer.. is het al die weken zo warm geweest en nu weer zo koud.. Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag? marleen, hopelijk kun je vandaag nog even lekker genieten! Doortje, ook een paar heerlijke vrije dagen gehad met je gezinnetje? ik vraag me trouwens af hoe de verkoop van jullie huis gaat! EN nog meer hoe het met jou gaat! Anouk, ik mis je!!! We willen vandaag iets leuks gaan doen, maar weten nog niet wat, iemand een idee?
Ele, lief dat je je afvraagt hoe het met me gaat. Het gaat.... Verspil nu niet te veel energie (mannetje doet Esmee in bad) en dan hopen dat ik me straks nog goed genoeg voel voor het poetsen. Dit was dus echt die CVS, niks gewone vermoeidheid, niks drank, maar echt CVS, pastte precies in het plaatje en vaak duurt het wel een week voordat ik dan weer de oude ben... Esmee een durfal, valt wel mee hoor... Als mama maar in de buurt is en me vasthoudt (en dat vindt mama niet erg, hihi). Ele, misschien zwemmen? Of fietsen over die bergen bij jullie... Of buurten bij vrienden (zijn wij errug goed in, haha) Ga er vandoor, doeiiiii Hier trouwens ook een grijze dag....
Ik zat ook aan zwemmen te denken! maar op de een of andere manier mijn man niet fietsen lijkt het te vies weer voor Wat ellendig dat je je zo moet voelen.. echt erg.. ga je ook niet meer tennissen vandaag? hoop niet dat je je een week zo voelt.. Lief he als ze zo aan je hangt, bijzonder dat ze je gewoon helemaal vertrouwt.. we zijn er nog niet uit wat we gaan doen.. dat hebben we niet vaak, komt denk ik door het weer, je wilt naar buiten, maar buiten is het het net niet ofzoiets
@nijntje, Spannend hoor. Ben je de vorige keren snel zwanger geworden? Ik dacht zelf dat ik een tweede minder spannend zou vinden. Maar het is meer een dejavu. Als mn nod er aan kwam deed ik al bijna geen ook meer dicht en wilde ik zo graag testen! Wat is CVS? Ik vond het ook best graag om weer foliumzuur te slikken, alsof je weer terug in de tijd gaat... @Smokey, ik ging er vanuit dat de lieve foto bij je naam van je dochter was @ elegante, Ik typ eerst voor de zekerheid in een type programma, want ik heb het ook al vaker meegemaakt Het lijkt me ook zo leuk als mn meisje al kan lopen! Daar kijk ik ook enorm naar uit. Wij gaan op bezoek bij de zus van mijn man. Op visite vind ik altijd heel gezellig. Zeker met dit weer Gisteren zijn we een beetje express met de auto naar mijn vader gegaan en dan kon ik de 'bob' zijn. ha ha. Het viel denk ik wel op, want meestal drink ik er toch wel eentje. Maar ja, als ze een vermoeden hebben vind ik het ook niet erg. Als ik een miskraam krijg zou ik het ook vertellen. Het is meer dat ik hun de spanning wil besparen. En het is nu ook wel zo pril! Het valt wel weer tegen. Want we begonnen met een lekker kaasje. En ik wist dus niet helemaal zeker of die wel gepasteuriseerd was. Toen dacht ik wel weer, oja wat een gedoe, dat geheimhouden! Ik voel ineens best veel, of zit het in mijn hoofd? Mijn borsten, een beetje misselijk, en ik heb zin in een middagdutje. Het kan ook komen omdat ik niet zo goed geslapen heb de afgelopen dagen Groetjes!
Morgen meiden, ELe hier vandaag hetzelfde probleem, heb al wel paard gereden maar wil wat doen vanmiddag maar weet niet wat weten jullie het al? Nijn officieel aan de klus, super spannend en leuk, kijk er nu op terug dat het best wel leuk was toen kijken wanneer je het meest vruchtbaar bent, overtijd en die spanning... Esli ja dat is waar ook dom van mij, ik dacht huhhh hoe kan zei dat nou weten met de bob heb je idd een mooi excuus en valt het niet op. Kleine meid was vanmorgen trouwen om kw over 7 wakker, zo onwijs goed en ik heb heerlijk kunnen slapen zeg pff had ik echt nodig. Aan de ene kant denk ik ik ga even langs mijn broer maar die heb ik de laatste x al 10x gebeld en zijn nooit thuis of hebben altijd wat. Heb ook zoiets van jullie mogen nu ook wel eens bellen.
Ele en Smokey ben benieuwd wat jullie gedaan hebben vandaag. Ik net getennist en gelukkig ging het beter dan afgelopen zaterdag (6-0 6-1 gewonnen). Nu komt er dus wel weer een heeeeel zwaar weekend aan. Dus hopelijk snel weer een beetje opgknapt (al gaat het al weer stukken beter) en dan mezelf goed in de gaten houden. Maarja, morgen is mijn oma jarig en morgenavond info avond op school. Woensdag naar de unicef open, donderdag niks, vrijdag tennistoernooi (zit in de organisatie) en zaterdag de 1/8 finale (en evt 1/4 finale). Esli, CVS is het chronisch vermoeidheids syndroom... Ontzettend balen, maar ja, die fase heb ik gehad. Nu zit in de fase er zo goed mogelijk mee te kunnen gaan.. Maar wat leuk, lekker zwanger zijn. Je vader dus mischien wel iets ind e gaten, maar ja... Bob is altijd wel een goede smoes, haha Morgen de vk bellen, spannend....
Vraagje aan de ervaren mama's Toen jullie kleintje ging kruipen waren ze toen ook in 1x erg moe, gisteren veel slapen en vandaag ook niet normaal, klopt dat? Ze is verder super lief en goed te spreken hoor alleen erg snel moe, en ze slaapt veel langer. En nog een vraagje, wat gaven jullie zo rond de 10 maanden allemaal te eten? Misschien zitten er wat dingetjes tussen waarvan ik denk he nog niet geprobeerd!
Oh nijn heb eigenlijk niet veel bijzonders gedaan beetje achter de pc gezeten verder weinig echt erg, een hangdag Zo he 6-0 6-1 dat is zeker wel goed knap hoor! En nog een druk weekende voor de boeg, valt voor mij wel mee zaterdag wedstrijd dan en zondag uit eten met mijn ouders ivm vaderdag.
Smokey, Esmee kreeg het volgende rond de 10 maanden 8.00u 1 bruine boterham en fles 90+3 9.30u fruithapje + flesje appelsap (dat dronk ze tenminste, nu roosvicee) 12.00u 2 bruine boterhammen en fles 90+3 14.30u koekje + flesje appelsap (of het restje van 's ochtends) 17.30u avondeten en fles 120+4 Misschien hebben de andere nog meer ervaren mama's aanvullingen? O ja, volgende week vaderdag, dan gaan we bij souders eten...
Hallo! nou wij hebben echt een leuke middag gehad! helemaal happy! we zijn in center parcs gaan zwemmen!! zo leuk en wederom veel leuker nu hij kan lopen(sorry dames voor de kleintjes die nog niet lopen) maar voor ons is dit dus ook nieuw en zoo leuk! in het water, van links naar rechts, onder water, glijbaan op en af.. wel vermoeidn zo'n dag zeg maar echt leuk! een aanrader voor als de kleintjes lopen! Nijn, joehoe gewonnen! ik moest vandaag aan je denken, in het babybadje zat een billenschuivertje.. dat zag lief uit!! Smokey, met 10 maanden gaf ik eigenlijk al alles.. rond die tijd gaf ik zelfs soms een stukje gyros etc etc.. echt alles om hem ook aan alles te laten wennen.. ik ben toen ook ui en knoflook gaan geven.. Ik persoonlijk keek naar ons eigen eetpatroon, wat wordt er veel gegeten hier en van wat zou ik willen dat hij het snel mee kon eten.. en daarvan ben ik kleine beetjes gaan geven.. en dat gaat nog steeds super goed, hij eet bijna alles mee, op hele pittige gerechten na. Esli, ik heb het idee dat ik ook zo denk.. als ik eenmaal weer zanger ben, zal ik het ook van de ene naar de andere deja vu leven.. en idd.. waar je dan weer rekening mee moet en wil houden.. dat lijkt nu een ver van mijn bed show.. vanaf morgen dus aan de foliumzuur.. slik... oh en het verzwijgen.. ik was er niet zo goed in eigenlijk... ik heb zelfs zwanger gesolliciteerd en kon toen kiezen uit 3 banen.. en ze wisten het alle 3.. dus mijn collega's wisten het ook vrij snel.. en ook van de mk's ( wat ik dan weer minder vond) dit keer zou het me leuk lijken om het tot 12 weken stil te houden.. maar dat zou me nooit niet lukken! de bob zou ik ook gebruiken als excuus! vorige maand zaten we op een verjaardag en toen was er filet american... en ik vind dat echt vies... dus ik reageerde een beetje van, nee dat ik eet ik echt niet.. en smoeder en haar vriendin keken me aan... alsof... en ik reageerde maar laconiek van, dat heb ik altijd zo vies gevonden.. maar doe me maar een wijntje.. ze dachten echt.. zo die is zwanger! zo kwamen we ook van vakantie terug 5 weken geleden en het eerste wat ze tegen me zeiden was, wil je alcohol? ik dacht echt wat is dat voor vraag?? de vorige keer viel ik ook zo door de mand na de vakantie ik ga eens kijken of de foto's zijn gelukt van vandaag!
ik heb nog steeds hetzelfde schema nu als met 10 maanden.. 6-7 de fles 7:30-10 slapen 10-11 spelen 11 2 boterhammen, met vanalles, maar geen zoet 13 fruitje met liga 13:30-15:30 slapen 16:00 rozijntjes of stukje fruit 17:30 middageten 19:00 fles Is dit niet heel veel eten? hij krijgt ook nog fruitreep tussendoor of iets anders.. :S
Ele, iedereen is dus heel alert op tekenen van een evt zwangerschap. En dat terwijl jullie net zelf de beslissing genomen hebben voor een brusje te gaan, nou ja, na de scriptie enz... En lekker gezwommen! Mannetje toch zo ver gekregen? hihi En leuk dat je aan me dacht, haha Een billenschuiver, het ziet er voor ons inmiddels heel normaal uit, ik vind kruipers er nu 'vreemd' uitzien, sorry Smokey. Het eetschema van Herbie is toch niet zo veel? Tenminste als ik het vergelijk met Esmee... Meiden, ga er zo vandoor. Lekker vroeg naar mn bedje en dan morgenvroeg naar mn oma. Oja, hier trouwens nog alarmbellen gehad... Mijn ongi's na de ks waren erg heftig. Vorige keer en deze keer veel minder, dus meteen weer in mn hoofd "asherman" en dat terwijl we nu voor een brusje wilen gaan. Meteen een reactie gestuurd naar iemand hier op zp (waar ik in mn asherman periode contact mee gehad heb), met de vraag of het terug kan komen. En ja, dat kan... Maar zolang mn ongi nog rood is, is het nog goed.... Ben dus wel weer wat gerustgesteld... We moeten maar gewoon weer snel zwanger zijn
Ok dankje dames, Mijn schema is eigenlijk zo gek nog niet lees ik - pap 210 met wat brood - fruithap + rijstewafel of lange vinger na - 1 boterham ham,kaas,smeerkaas,leverworst,boterhamworst etc +fles - fruit met liga, soepstengel na + fles - avondeten en yoghurt na Ok ik wil haar vanaf nu ook proberen van alles een beetje te geven, doet goed om te lezen dat anderen dat ook doen Hey wat leuk lekker zwemmen, wij zijn nog nooit wezen zwemmen met Maud dat wordt a.s. zomer voor het eerst in Italie lijkt me erg leuk.
Ik roep al vanaf het begin dat er geen brusje komt, mijn man ook.. er zijn totaal geen kenmerken dat ze zouden kunnen denken.. ik roep zelfs dat ik alle spullen op mp verkoop... waar ik nog steeds niet aantoe gekomen ben.. de billenschuiver zag er extra leuk uit omdat ze in het water aan het billenschuiven was Stom he nijn, nu wil je ervoor gaan en komen de angsten ook weer allemaal terug.. zoals ik dus juist niet goed zwanger durf te worden.. en jij bang dat je niet zwanger kunt worden.. wat een wonder is esmee ook he.. asherman en toch zwanger geworden! Niet te druk maken hoor.. het komt ook dit keer allemaal goed! (hoor mij) jouw schema ziet er ook heel normaal uit smokey, leuk dat je oo vanalles wilt gaan geven.. soms ruik ik wel knoflook bij hem uit zijn smoeltje.. dan mis ik de flesjestijd wel en ook de luiers zijn nu wel een tikkeltje anders hihihihi... Heb je maud op vakantie niet meegenomen met zwemmen? mannetje hier vindt het echt geweldig! zo leuk om hem zo te zien.. en vandaag besefte ik me weer even.. wat is hij toch groot geworden!! Bij een vriend van ons is de kat 2 maanden geleden van de 1e verdieping van het app gevallen.. al die tijd heeft hij lopen zoeken, smorgens voordat hij ging werken is hij elke dag gaan zoeken en na zijn werk en voor het slapen gaan.. hij heeft zelfs in de krant een vermist foto gezet en folders opgehangen... hij heeft reacties gehad, maar uiteindelijk was hij het niet.. hij was wel gechiped dus als iemand hem zou vinden... gisteren is de kat gevonden.. om de hoek! 7!!!! kg afgevallen.. en overreden.... heel stom.. maar vind dit zo erg.. ben er echt even van geschrokken, je ergste nachtmerrie.. dat arme katje heeft 2 maanden alleen maar geleden... zo zielig..