zo bijzonder na een mk en een ukkie op naar een 2e wonder!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleentje26, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    heel verhaal getikt is alles weg grrr......kom vanmiddag nog wel even. Niet mijn morgen dit zeg pff Maud ook al met verkeerde been uit bed gestapt.
    Zit op mijn werk dus misschien tot vanaond..

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ah bah smokey, die morgens zijn er :( helaas..

misschien ziet de dag er over een paar uutjes weer heel anders uit! :)

succes op je werk..

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    #883 Elegance, 18 jun 2011
    Laatst bewerkt: 18 jun 2011
    Hallo meiden!

Wat is het rustig in het zwanger worden, zijn, net bevallen en voor mij geen 2de meer topic ;)

Gisteren ben ik met ons mannetje naar de ha gegaan omdat hij nog steeds tussen de 39-40 koorts heeft en zijn hele oren tot bloedenstoe openliggen omdat hij er telkens aan trekt, slaat en openkrabt.. de ha zei niet veel eigenlijk, achteraf denk ik, ik snap het eigenlijk niet.. ik moet me niet zo druk maken, want de spuitjes van vorige week... maar van de andere kant zegt hij, na 3 dagen zo'n koorts moet je zeker langs de ha.. zijn oor blijft onrustig, dat was al zo voor de vakantie en als het zo blijft moet hij maar eens naar de kno arts.. (natuurlijk denk ik alweer, gaan we weeeeer) ik wacht het natuurlijk liever nog even af.., maar vanacht was zo'n puinzooi.. schreeuwen.. uiteindelijk hebben we hem om half 2 tussen ons ingelegd, dat hebben we nog nooit gedaan.. mijn man en ik hebben beide geen oog dicht gedaan en hij huilde om het uur.. en is nu al sinds half 6 wakker.. mijn man is nu naar elburg, 2,5 uur rijden om cursus te geven tot vanavond. best zielig.. al irriteert de cursus me op zo'n dag als vandaag nog meer en dat is niet eerlijk natuurlijk.. maar ben echt bek af na zo'n brakke week en korte nacht..

Een beetje dubbel maar, let the weekend begin! Mijn ei roept! de jouwe ook nijn? :) marleen hoe zit jij nu in je cyclus? ;)

Doortje ik las heel goed nieuws op facebook over jullie huis! wat super! :)

Nijntje, heb je morgen een minder druk dagje?

Smokey jij hebt wedstrijd vandaag toch? Heel veel succes!!! :)
    Hoe gaat het met maud en eten? heb je al vanalles andere dingetjes geprobeerd?

Anouk, je hebt bijna je quotem gehaald! ;)

marleen, hoe bevalt het nu jens loopt? vindt je het ook zo genieten? Ben je weer gewend thuis? gaat veel te snel he vakantie.. ben wel benieuwd waar je nu in je cyclys zit!

Esli, ergens ben ik jaloers hahaha.. jij bent al zwanger ahhaha.. en hoeft niet meer rondom je ei te klussen!
    Hoe voel je je? ik vind het helemaal leuk te lezen hoe je je steeds meer zwanger gaat voelen! ;)

Jeanine, hoe is het met dotje? Jullie hebben heerlijk weekend nu! gaan jullie nog leuke dingen doen? X

Ik geniet er zo van dat hij loopt! Je kunt opeens zoveel andere dingen doen en hij ontdekt ook zoveel meer ineens.. Het is wel een kleine boef! Als hij weg kan lopen, is hij weg.. dan kijkt hij nog even heel ondeugend om en neemt dan een spurt! :)

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey meiden,

Ele, nog 4 dagen tot aan je ovulatie... Bij mij nog een week, want mijn cyclus is langer en jij lag ietsie voor...You go girl!! *(en eitje!)*
    Haha, Herbie 'peert er tussenuit' haha (nu lag ik nog, over een tijdje niet meer). Maar wat super leuk!! En soms een beetje onhandig...

Marleen, ben ook erg benieuwd naar waar je in je cyclus zit...
    Jij aan mvm meegedaan, wist ik niet (of was ik vergeten).
    Hoe is het met je knie?

Smokey, succes vandaag!! Hopelijk gaat het allemaal goed!
    Hoe is het trouwens met je voet??

Esli, leuk leuk leuk!! En al tegen mensen verteld?

Doortje, je huis verkocht???
    Hoe is het verder met de buikbaby en jullie meisje?

Anouk, where are you? denk aan je quotum!!

All, vanmorgen de 1/8 finale getennist en gewonnen en daarom dadelijk de 1/4 finale. De wedstrijd van vanmiddag (ander toernooi) is verzet.
    Verder herfst-weer hier... dus echt niet leuk...
    Ben er weer vandoor!! Doeiii

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    we hebben geeneens tijd om te klussen! pff...

ben zo op.. heb ik mannetje dus naar mijn ouders gebracht zodat ik kon slapen, dacht ik nog even snel boodschappen doen, hoeven we dat morgen niet te doen..
    ben ik nog niet weg, zit hij onder de rode bultjes/vlekjes..
    zijn koorts is voor het eerst iets gezakt.. toch maar even de nightcare gebeld omdat de arts gisteren zei dat ik het in de gaten moest houden, rode vlekjes, omdat hij zo aan zijn oor zit..
    schrok me dus wezeloos.. om 2 uur moet ik daar zijn.. pfff....

houdt het dan nooit op...

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ah, jakkie ele.
    Heel veel succes dadelijK!!

7. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hehe weer thuis vanmorgen wedstrijd ging lekker alleen de jury vond van niet:) maar ja ik ben weer van de straat geweest.

Ele bah wat lees ik nou geen fitte herbie, heeft ie geen waterpokken heerst bij ons op kdv.

Nijn suc6 met tennis goed je best doen, en met die wind dat valt niet mee.

Hier is trouwens donderdag de loodgieter eindelijk geweest komt dinsdag weer dan is t eindelijk klaar als t goed is.

Vaderdag ik heb wat leuke tijdschriften alllemaalgekocht en een kaartje, wist het verder ook niet.

Mvm 1x aan mee gedaan wat een gedoe zeg, heb het daarna ook niet meer gedaan en zou het ook niet snel meer doen, stel dat als....

Esli de voornaamste reden is omdat ik een dieet heb waarbij je tijdens en voor de zwangerschap je er heel streng aan moet houden met eten mag dan echt bijna niets. En de kans op een kindje met een afwijking is groter dus wij zijn erg blij met een gezond kindje:)

Komt er vanavond nog wat op tv? Ga lekker weinig doen vanmiddag.
    We willen met de fam weg met de kerst waarschijnlijk op wintersport of anders de zon, dus ziyt met mijn neus in de comp te zoeken:p

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    OMG meiden! we hebben ons huis verkocht!! Natuurlijk onder voorbehoud van financiering, maar ben ik shock!!

Wilde dit even met jullie delen, hoop vanavond even bij te lezen en te reageren. Mis jullie!

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Smokey, balen dat de jury het minder vond, maarals jij tevreden bent is het toch prima? Dat is het lastige van een jurysport...
    Loodgieter geweest, lekkage bijna gemaakt en dan jullie huis te koop?
    Vanavond iets op tv? Zal wel niet... Anders een avondje zp-en... hihi

Doortje, proficiat!!

Ele, hoe was het met Herbie?
    Ben erg benieuwd en aangezien je geen bericht meer geplaatst hebt...

All, de 2e wedstrijd vandaag verloren. Het ging niet zo goed. En dan scheen de zon, dan regende het weer heel hard (maar dat is geen excuus, de tegenstander had er ook ast van). Morgen 1 wedstrijdje tennissen en dan is het volgende toernooi ook weer begonnen....
    Fijne avond allemaal!!

10. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Doortje wat fijn super, gefeliciteerd:)

Nijn jammer dat je verloren hebt en het volgende toernooi al voor de deur fanatiek, ik zit ook al weer voor de volgende wedstrijd te kijken.

meisjes tegen de jongens aan t kijken vind ik altijd wel lachen. Avondje zp-en ook leuk alleen is t erg rustig hier... waar zijn jullie.

Ja idd ele hoe gaat het met Herbie??

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    goede avond!

pff de 6e ziekte.. het valt dus mee.. maar het is wel een beetje vaak en veel achter elkaar nu.. maandag moet ik terug naar de ha om een afspraak te gaan maken met de kno arts. Weet niet waarom ik dat met de ha moet doen en waarom hij dat niet kon.. maar goed.. we zullen zien, het enige dat ik nu verlang is een lange nacht, lang in de zin van slapen.. :)

Doortje ik had het idd op facebook gelezen! wat geweldig! wat fijn dus geen gedoe met de babykamer etc etc.. hebben jullie al een ander huis op het oog?

Smokey, balen dat de jury het niks vond, maar het belangrijkste is dat je plezier hebt gehad! ;)
    misschien een persoonlijke vraag smokey, maar als je het dieet niet zou hebben, zou je dan misschien wel een brusje willen? als je er geen antwoord op wilt geven, snap ik dat ook..
    En eindelijk de loodgieter geweest. Gaan jullie nu het huis ook te koop zetten?

Nijntje balen dat de laatste wedstijd niet zo lekker liep. En morgen weer, best veel toch? en begint bij jullie nu het nieuwe tournooi al? hebben jullie geen zomerstop zoals met voetbal?

Ben moe, maar dat wisten jullie al.. geen zin om te klussen hihihi.. (of is dit een smoes :p) fijne vaderdag allemaal morgen!
    wat hebben jullie overigens allemaal gedaan?

Ik heb herbie dus een peer laten inkleuren en een paar zuurstokken gekocht en ingepakt(zijn lievelingsnoep) en dat was het eigenlijk.. ik wist echt niet wat ik hem zou kunnen kopen..

12. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ohhhh helemaal vergeten te zeggen onze trouwfoto's hebben we binnen, nou ja een voorstel dan van hoe het wordt, en t wordt echt super mooi:)

Ok 6e ziekte is niets ergs toch, maar het is te hopen dat het nu eens op houdt bij jullie. Ga ook al lekker vroeg op bed als Herbie ook ligt.
    Ele goeie vraag weet het eigenlijk niet, als ik jonger was geweest zowieso wel. Ik ben nu ook al net als jij zo vaak moe, wordt daar niet goed van mijn conditie komt maar niet terug, en als ik denk nog eentje erbij dan draai ik door...
    De tegeltjes in de badkamer moeten nog gevoegd worden en dan kan de makelaar komen, mijn vriend is er niet zo snel mee "help mijn man is klusser zeg maar" hahah nee dat valt wel mee maar gaat mij niet snel genoeg. Maar ik ben dan ook wel een drammert hoor..;) We hebben al regelmatig er woorden om gehad, maar ja ooit komt het goed en zwaai ik dit huis weg.

Ele gewoon lekker klussen, soms wordt je er beter van van t klussen maar soms ook niet:D

13. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @Ele: pff het houdt niet op voor jullie he? Zielig voor herbie hoor! Geef hem maar een dikke pakkerd van Sara, wie weet helpt het! En ik wil geen smoesjes horen om niet te klussen hoor haha, zo komt er nooit een baby! :) Hoe is het afgelopen met je scriptie?
    Ja, we hebben al een tijd een ander huis op het oog! Prachtig jaren 30 huis in Haarlem, waar werkelijk alles nog aan gedaan moet worden :)
    @smokey: heftige beslissing om er definitief een streep onder te zetten, maar heel begrijpelijk. Hoe gaat het met je kleintje?
    @Nijn: jullie al druk aan de klus? ;) Hoe is het met je knappe meisje?
    @esli (toch): zag wat berichten van jou voorbij komen :) Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ben ik niet meer alleen zwanger, jippie! Hoe voel je je?
    @anouk: hoe is het met jou?
    @marleen: al terug van vakantie? Ja toch? Las iets over dat het een beetje tegen was gevallen?

Ben ik nu iemand vergeten? Voel mezelf zo suf af en toe! Vergeet zo veel! :)
    ja, ga hard naar de 30 weken toe, ieks! Buik is enorm, zit in de weg, maar oh wat is het weer genieten! Kleine man s heel druk, dus mijn buik zie je vaak heen en weer gaan :)

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    oja, vaderdag: een canvas doekje gekocht bij de Xenos (tip van een forumdinnetje) die Sara met wasco heeft bekliederd :) Verder een electrische tandenborstel gekocht, wilde hij graag!

15. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @smokey: jeeeh de trouwfoto's! Fijn dat je er blij mee bent! En spannend dat jullie je huis ook te koop zetten!
    @nijn: hoe gaat de verkoop bij jullie? Al kijkers gehad?

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    zal gelijk even een buikfoto spammen! Dan heb ik mijn gemiddelde van berichten hier wel weer omhoog gekrikt, toch?:)

17. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Doortje waauw wat een super mooi buikje heb je!!
    Leuk idee een canvas doek en dan kliederen maar:)

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Jongens tegen de meisjes is afgelopen, hihi
    mannetje is naar een feest en ik ga zo naar bed, gezellige zaterdagavond, hihi

Doortje, wat een super mooi buikje zeg!
    En wat fijn julliehuis verkocht en iets anders op het oog. Gaat dat allemaal nog voor de bevalling gebeuren of toch daarna? Ik zou zelf die stress niet aankunnen hoor...
    Wij hebben één kijker gehad en daar is het bij gebleven, helaas... Het nieuwe huis daarentegen gaat wel erg snel, januari 2012 en daarom aan de klus... Maar mn ei is nog niet gesignaleerd, dus nog niet gericht aan de slag...

Ele, de 6e ziekte, wat een ellende toch steeds bij jullie. Dus geen reactie op de prikjes?
    Maar, misschien heb ik het gemist, waarom naar de kno arts? Omdat herbie zo vaak ziek is?
    Welterusten (maar eerst even klussen!)
    Oja, zomerstop kennen ze met tennis niet, alleen een voorjaarsstop. Morgen idd tennissen, het is best veel, maar de volgende wedstrijd is donderdag pas.

Smokey, haha Mijn man is klusser... Het zou maar echt zo zijn zeg, snap die vrouwen echt niet. Ik hd al veel eerder ingegrepen. Maar bij jullie is de loodgieter nu geweest (toch vrij snel binnen een maand?), nu de tegeltjes nog... Anders zelf beginnen, dan lukt het niet en moet je mannetje het afmaken ;)

Vaderdag, Esmee heeft op het kdv een knutsel gemaakt en thuis hebben we een stropdas beschilderd en getekend. Verder een luchtje gekocht en een tijd terug al het prentenboek "papa, ik vind je lief" of een klein beertje.

Fijne vaderdag allemaal!!

19. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Vanaf iPhone
    Zo ik ben al op stal paard in de stapmolen en zit zelf een beetje te vervelen nu. Als maud zo wakker is dan gaan we naar mijn ouders en lunchen daar dan.
    Ele is herbie al aan t opknappen of nog niet? Kan je verder niks doen tegen de 6e ziekte? Gewoon uitzieken?

Volgend weekend ga ik met vriendinnen naar Brussel best zin aan mannetje is dan alleen met maud.
    In september gaan we nog met vrienden een lang weekend naar Spanje met zijn 6en. Maud gaat dan naar mijn ouders dus we hebben het er goed voorstaan.

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Smokey, wat een goede vooruitzichten zeg! Lekker naar Brussel en Spanje. Jullie zijn ook wel van de vakanties, toch?
    En al in de paardenstal, poeh dat was vroeg...

Hier de cadeautje voor vaderdag gegeven en mannetje was er blij mee, haha
    Verder weinig op de planning vandaag, alleen 1 wedstrijdje tennissen en straks bij souders eten.
    Morgen werken, bleh, maar over 3 weekjes is het vakantie!!

Deel Deze Pagina