zo bijzonder na een mk en een ukkie op naar een 2e wonder!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleentje26, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    oh jullie hebben veel gekletst! gezellig! :)

smokey, ben benieuwd naar de foto's! krijg je ze ook digitaal?
    en je man is klusser hihihi.. hier ook eentje, de plinten in de woonkamer moeten nog steeeeeds gebeuren! we hebben het uitgesteld tot de zomervakantie.. wel begrijpelijk overigens hij is zo druk en tussen de ziektes door ook af en toe leuke dingen doen he ;)
    6e ziekte is niet erg, 3 dagen hoge koorts, 3 dagen uitslag en dan zou hij ervanaf moeten zijn.
    De kno arts omdat hij last van zijn oor blijft houden, maar ze zien aan de buitenkant alleen dat het wat onrustig is meer niet.

Door de moeheid niet aan de scriptie toegekomen, zometeen ga ik weer eraan verder, hopelijk morgen laten uitprinten..

Doortje geweldig een jaren 30 huis! en in haarlem! wauw! lijkt me helemaal leuk! wij hebben een jaren 30 huis, kan je alleen vertellen dat zo'n huis nooit klaar is.. en veel moeilijker op te knappen is dan een bv jaren 40 huis. ons huis is ook zo scheef als maar kan zijn ;)
    Wat een mooi buik!!! je hebt echt een superslanke taille met een super mooie buik!
    Canvas doek, wij hebben dat gedaan met vingerverf, ziet er ook super leuk uit! op hyves staan de foto's ervan ;)

Jullie hebben het er idd goed voorstaan smokey! heerlijk met een vriendin naar brussel en even helemaal niks moeten :) ja shoppen hahaha..

Leuk dat je man er blij mee was nijn! leuk he dat knutselen! :) Balen dat er nog maar een kijker is geweest, watzegt de makelaar er zelf van?

hier gaat het weer ietsje beter, herbie kwam om 3 uur.. half 4.. 4 uur.. toen zat ik te huilen in bed en vond mijn man het ook wel welletjes.. zo zegt hij, ik geef hem gewoon de fles in bed.. we moeten echt slapen.. zo gezegd zo gedaan.. om 9 uur werden we allemaal wakker!!!!! hoe gaaf is dat dan! voel me meteen een heel ander mens! Zijn uitslag ziet er heel zielig uit, maar hij heeft er geen last van, dus komt goed! :):):)

2. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ja grappig iets had ik nog niet verteld.
    De fotograaf van de trouwfoto's heeft ons het album digitaal toegestuurd erg mooi en een digitale slide show waar alle foto's op staan alleen super klein dus kan je niet tot moeilijk zien.
    Ook voor onze ouders als die willen nabestellen is het zo geen doen.
    Nu heeft mannetje er specifiek om gevraagd toen van we krijgen alle foto's op dvd ja zeker weten zij die.
    Nu is het dus zo dat we de dvd en jpg bestandjes kunnen krijgen voor 595 euro:$ en we mogen dan voor 595 euro aan foto's nabestellen dat is toch raar?? Is dat normaal??

We moeten tenslotte ook al voor het hele reportage en album betalen! En er is nooit over 595 extra gesproken:x

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hadden wij toch precies hetzelfde! Buiten dat de fotograaf helemaal vergeten was om familiefoto's te maken voor het gemeentehuis! we hebben dus geen famliefoto.. en wat ik nog erger vind, ik heb 0 foto's van de fotograaf waar mijn bruidsjurk op te zien is! dat is toch schandalig?? alleen op de foto's van mijn svader is mijn jurk helemaal te zien...
    ze heeft allemaal rare foto's gemaakt met een fisheye omdat ze die lens net nieuw had, terwijl wij hadden gezegd dat niet te willen.
    Toen we de fotograaf dus op al deze punten attent maakte, kregen we toch te horen dat we geeneen foto meer kregen! dus zaten we daarvoor in de piepzak, dus mijn man kon ook nog eem heel verhaal in elkaar breien dat ze echt wel mooie foto's maakt, maar dat we elkaar niet goed begrepen hadden etc etc etc.. om haar de veren in de kont te steken en zo te proberen toch nog de foto's te krijgen die ze gemaakt had.. toen konden we ook fors bij betalen terwijl het van te voren was afgesproken..

het is echt erg dat ze dat durven te vragen voor een dvd!

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey meiden,

Smokey, wat ontzettend balen zeg van die foto's... Wij hebben onze fotograaf alles duidelijk van te voren op papier laten zetten.
    Maar dat is dus een hele dure fotograaf. Echt belachelijk €595,- extra!

Ele, hoe is het met Herbie?
    6e ziekte gaat dus vanzelf over.... Hopelijk kan de kno arts duidelijk krijgen wat er met Herbie zijn oortje is.
    maarruh, nog 3 dagen tot de ovulatie... klus tijd dus ;)

All, hier weer tandenpoep (al 2 dagen) en een kwijlende Esmee met rode wangen. Dus duidelijk weer tandjes in aantocht.
    Verder net een hele zware wedstrijd gespeeld, mijn partner wilde opgeven, want die is eigenlijk ziek, toch maar doorgegaan en in 3 sets gewonnen. Nu ben ik wel erg moe, morgen werken, dus duik zo mn bedje in.

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Pffff ik kom er soms niet overuit...

vorige maand ging er een vriendenstel van ons uit elkaar.. die hadden een kindje 2 maanden ouder dan ons mannetje...
    en nu weer andere vrienden uit elkaar.. die heben een kindje nu van 2,5..

pff.. krijg er soms de kriebels van zeg.. gaan mensen echt zo snel uit elkaar?

6. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    Over die mvm heb ik inderdaad wel even nagedacht. Ik heb het toen de eerste keer moeten afzeggen en dat is wel even rot. Maar ja ook niet het ergste. De miskraam zelf was erger. ;)
    Daarna wilde ik inderdaad de echo afwachten. Bij de goede zwangerschap had ik al met 6 weken een hartje gezien en toen ben ik ervoor gegaan. Ik vond het wel een enorm gedoe en vooral met die misselijkheid. Maar ik weet zelf hoe het voelt als je bang bent om geen kinderen te kunnen krijgen. Dus ik heb dit er zeker voor over. Bovendien heb ik ook iemand in de omgeving die dit medicijn nodig heeft. Helaas heeft het voor haar nog niet geholpen.
    Nu ben ik nog redelijk nuchter. Ik heb zoiets van ach… dan bel ik ze toch weer af..

Wat zielig Elegance, je kleintje. Die heeft volgens mij al aardig wat moeten doorstaan!
    Maar wat geweldig dat hij al loopt. Heb je al een looptuigje? Volgens mij is dat best handig! Wij nemen er wel een mee op vakantie voor het geval ze leert lopen.
    Klussen is bij mij echt bij alles het beste medicijn, ook vermoeidheid:)

@Nijntje, ik heb het aan mijn twee beste vriendinnen verteld, dat kon ik echt niet laten. Bovendien zou ik de miskraam ook altijd vertellen. Voor de rest proberen we vooral anderen nog even te sparen. Hoe later we het vertellen hoe groter de verrassing en de zekerheid. Maar als we toevallig in de gelegenheid zijn en we hebben er zin in vertellen we het gewoon. Wij zijn altijd best open geweest.

@doortje! Wat leuk dat je ook zwanger bent! Prachtig buikje hoor.
    Heb je tussendoor 3 miskramen gehad? Heftige tijd he! En nu lekker aan het genieten weer zeker.
    Echt super dat jullie je huis hebben gekocht. Gefeliciteerd! Met deze tijd is het altijd spannend.

@smokey, Ik weet niet wat gebruikelijk is qua die fotografie. Maar als je er van te voren geen afspraak over gemaakt heb kan hij dat vragen omdat het zijn foto's zijn. Maar ik vind het niet zo netjes. Hoeveel heb je voor het album betaald?
    Wat vervelend van je allergie. Maar ik kan me het best voorstellen dat 1 soms ook genoeg is hoor. Ik heb me ook voorgenomen dat ik me dit keer niet gek laat maken. Als we eerst een aantal miskramen doormoeten ben ik er denk ik snel klaar mee. Ik ben zo gelukkig met mijn dochter en man. Met zn drieën is mijn leven ook al echt top!:D:D

Mijn meisje heeft nog geen tanden, dus daar kan ik nog niet over meepraten. Morgen naar het consultatie bureau, dan zal ik het weer eens aankaarten.

Omdat morgen Moeders voor moeders langs komt heb ik vandaag stiekem weer een test gedaan (kruidvat 2voor5) en de twee streepjes waren gewoon even knal donker! :$;)
    Ik kan me niet herinneren dat ik dat zo snel, nog geen 5 weken, eerder heb gehad! Jullie?
    Kan het een positief teken zijn? Of praat ik dat mezelf aan?
    Ik heb me zinnen nu wel op deze beeb gezet. Ik hoop zo dat het blijft plakken!
    Ondertussen slingeren de symptomen over de oren.
    Nog 2 weken en 2 dagen tot de echo...

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, sommige mensen geven idd heel snel op als er even iets tegen zit. Dus een relatie verbreken... tja... Ik zou het super moeilijk vinden, zeker met Esmee. Ik zou er ook echt niet aan moeten denken, maar je hoort het echt vaak...

Esli, wat leuk en spannend allemaal! *ik wil ook!!*
    En leuk, al tegen 2 vriendinnen gezegd. Ik heb me voorgenomen een evt volgende keer het langer stil te houden, maar dat zal wel niet lukken, haha

Meiden, duik nu echt mn bedje in... Tot morgenavond!!

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    oh ahhahaha.. stilhouden wil ik ook!!! nou ja mijn mijn beste vriendinnetje leest hier gezellig mee :) jeanine! :) dus wat stilhouden? ;)
    en mijn andere vriendin heb ik verteld dat we klussen..
    en de yogameiden weten het..
    en jullie, jullie zijn mijn forumdinnen toch? :)

en ik ben zooo vanplan tot de 12 weken niks te vertellen.. ahhahaha.. yeah right! ;) vindt het dus super knap dat het nog maar 2 mensen zijn! ;)
    wij zijn ook altijd heel open geweest.. niet bij iedereen vond ik het evenprettig.. souders hingen het aan de grote klok ondanks dat wij vroegen het een beetje voor zich te houden en alleen naasten te vertellen.. nee het koor, de vereniging, het werk, de buren, de hele familie iedereen mocht het weten! nou ja moest het weten! ;) dus iedereen weet het ook van de mk's.. ik schaam me er niet voor, maar had het liever iets subtieler gezien ;)

Nijn, ik durf het neit te zeggen ,maar wat betreft de tandjes, mijn man zei vanmiddag hij krijgt er een tand bij.... en nee ik heb nog niet gekeken! maar ze gaan echt gelijk op he! ;)

Esli, ze is dus een laatbloeier wat de tandjes betreft :) ik heb het iig wel vaker gehoord. Misschien krijgt ze ze straks allemaal ineens, even vervelend is ze er wel snel vanaf ;)
    Succes morgen bij het cb, de laatste spuitjes voorlopig toch?
    en echt een knaltest kan alleen maar betekenen dat je zwanger bent, en hoe! :):) rond de 5 weken had ik bij de 3de, goede zwangerschap ook een knaltest! :) komt dus helemaal goed morgen! :):) kan me wel voorstellen dat je je allerlei gekke dingen in je hoofd haalt..
    Een looptuigje, ik zag er laatste iemand mee door de straat lopen en dacht gelijk, dat is nog niet zo'n gek idee.. en idd voor op vakantie helemaal ideaal!
    Klussen is je beste medicijn? echt? hmm.. moet ik eens over nadenken.. en nee we hebben nog niet geklust... het komt er gewoon niet van door alle moeheid... :S

smokey nog iets gehoord van de fotograaf?

morgen of overmorgen gaan mijn ouders toch op vakantie! maar dan met de caravan.. maar souders komen deze week weer naar huis... wel balen, ik heb weer even geen zin om herbie naar souders te brengen als ik naar school moet..

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jaaah scriptie af!!! morgen nog even snel doorlezen evt spelfouten zoeken... en dan gaan uitprinten.. denk ik :S ik twijfel zo...
    maar.. heb het er ook zo mee gehad.. wat was dat veel werk zeg.. had ik van te voren echt nooit gedacht!

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    nog een literatuurstudie, en dan zal ik wel iets minder achter de pc te vinden zijn dan de afgelopen weken....

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    wie wil mijn scriptie lezen en controleren op spellingsfouten? ;)

pff.. we voelen pas rond 2 uur in slaap.. ik ben zo nerveus nu om de scriptie in te leveren... en nee nog niet geklust... maar heel stom een paar dagen geleden dacht ik vruchtbaar slijm te spotten.. en nu niet meer.. zou het dit keer weer een korte ronde zijn en het ei al geweest zijn? Ik wil geen ovutesten gebruiken.. maar stiekem begint ook dat testen weer te kriebelen hihihi..

oh het valt me op dat ik echt vaak hier ben de laatste weken,.. ik zit ook zowat elke vrije minuut voor de pc.. bijna klaar bijna klaar.. doordta ik er zolang overgedaan heb kwam ik een studiepunt te kort en zou ik nog een literatuurstudie moeten doen er was het een en ander veranderd ofzoiets
    ik heb er geen zin in, maar zie er niet zo tegenop zoals de scriptie.. mijn man kijkt hem nu op zijn werk ook nog na op spellingsfouten en dan vanmiddag als het even meezit naar de drukker.. en dan vanmiddag of morgen breng ik hem al naar school.. bibbersss.... :)
    en dat eindgesprek.. ik heb er ondertussen al zolang overgedaan dat ik echt niet meer alle boeken weet.. moet me daar dus ook weer gaan inlezen om de vragen te kunnen beantwoorden..

duimen jullie allemaal mee? ;)

nijn, nog iets minder dan 3 weken, dan hebben we vakantie! ;)

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    oh ik ben zo nerveus, ik ga zo naar de drukker....
    ik heb nog wat spelfouten gevonden.. nou ja mijn man ;) 5 in totaal.. nog een stukje tekst veranderd en het logo...
    pff......
    zou hij echt af zijn na vandaag?

13. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Ele: meid ik hoop het zo voor je!! Eindelijk weer een stuk afgesloten!! Meid ik ben trots op je dat je het voor elkaar hebt gekregen!!!!!!!

14. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Hoi meiden,
    sorry voor mijn afwezigheid, beetje druk te laatste tijd, verder alles best goed hoor, ben nog steeds in jullie geïnteresseerd kan alleen de tijd ff niet vinden om te lezen en te reageren, sorry sorry.

Ele, van harte met het afronden van de scriptie, eindelijk einde inzicht na lange lijdensweg. En jaren 30 huis, weet er alles vanaf, maar de charme overwint het van het onderhoud haha, nu nog tenminste. 6e ziekte, Erin heeft het ook al gehad, had er niet heel veel last van, idd 3 dagen megakoorts en daarna onder de uitslag, voornamelijk op haar buikje, maar had niet het idee dat het jeukte ofzo.

Nijn, lekker getennist van het weekend dus, bij mij is de training al paar x verregend, tennis staat op een laag pitje dit jaar, best jammer aangezien ik best veel contributie betaal, maar zumba wel veel, vind ik leuk en heb ik geen tegenpartij voor nodig. Hoe is ie nu met Esmee, tandjes inzicht? Succes met je meisje.

Smokey, ik las dat je flink wat extra moest betalen voor de fotograaf, geen leuke verrassingen zo op het einde, kan ie het echt waar maken, want als het niet op papier staat of niet duidelijk dan zou ik het in eerste instantie niet betalen, maar gedoe om geld is nooit leuk. Mooie fotos van jou en je paardje op hyves trouwens.

Marleen, hoe is ie bij jullie? Hoe gaat het met Jens, snel weer ff spammen hoor of moet ik hyves in de gaten houden?

Doortje, gefeliciteerd met de verkoop van je huis, spannende 4 weken dus, (of is het nog langer de onder voorbehoud?)

Zal snel ff proberen terug te lezen, zodat ik ook op de nieuwe meiden kan reageren (is wel zo aardig ;))

Is er nog uitjes nieuws?

X

15. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    @nijntje, ik hoop dat je ook snel zwanger word!! Zou zo leuk zijn he. Ben je al lang bezig?

Vanmorgen moeders voor moeders dus geweest. De test was positief! Maar minder positief dan ik had gehoopt. Naja, mn plasje stond er al 3 uur en ik heb gelezen dat het dan naar de bodem kan 'zakken'
    Ik word er wel weer onzeker van en aan de andere kant weet ik dat mooie testen echt geen garantie geeft. Nog twee weken geduld voor mij!

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Ele, SUPER JE SCRIPTIE IS AF!!! Wow, en dat voor het einde van het jaar ;) Nee, zonder gekheid, iets waar je zo lang tegenaan gehikt hebt is nu gewoon af!!!
    En Hebrie weer een tandje? Ze lopen idd erg gelijk op, volgens mij ligt Herbie er eentje voor. Esmee heeft er nu 8.
    Niet geklust? Dan na-ei, kan ook zeker nog nut hebben... ;)

Esli, wij gaan er deze ronde weer voor het eerst voor, spannend dus...
    Maar je mvm test was positief en dat is het belangrijkste!! Inmiddels al bijna 5 weken, je gaat goed!!!

Anouk, druk druk druk dus.... Uitjes nieuws, nee nog niet. Alleen dat het september wordt wel naar Overloon??
    Maar hoe gaat het met jullie? Lekker aan hetvaren? Het weer zit alleen niet zo mee...

Marleen, hoe zit je in je cyclus??
    Hoe is het verder?
    Leuke vaderdag gehad met je mannen?

Smokey, al nieuws van de fotograaf? Wat Anouk zegt, leuke foto's op hyves van jou op je paardje!!

All, vandaag heel hard gewerkt en mn duo vertelde dat ze zwanger is... 10 weekjes nu, dus dat betekent dat ik volgend jaar met een invaller te maken krijg (en dat met 3 heel opvallende qua gedrag en iq kinderen en een down kindje in de klas). Heb er zo geen zin in. Enige remedie... ook snel zwanger worden ;)
    Net met mannetje even ons 'klus-schem; doorgesproken, haha Nu moeten we weer gericht aan de klus, haha

17. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ele joehoe gefeliciteerd wat een lekker gevoel moet dat geven!

Anouk druk druk goed dat je er weer bent, en nou vol houden;)

Esli posi is posi hoor gewoon lekker verder genieten:)

Nijn je weet dus wat je te doen staat:D klussen....hahaha dan ben jij er straks ook lekker niet.

Mannetje heeft een mail gestuurd naar de fotograaf weer, ben benieuwd.

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ben ook erg benieuwd smokey, wat de fotograaf zegt/mailt/bedenkt als oplossing...

En wij gaan zeker aan de klus, dus als ik er dit weekend niet ben... haha ;)

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Whoeha! Wat een lange nacht! :) van 22:30-6! :):):)
    Ik heb overigens dit weekend de hyperallergeen 2 vervangen door peutermelk 1+.. Hij drinkt af en toe ook gewone melk (heeft dan wel soms dunne ontlasting) maar krijgt ook danoontjes etc etc.. we houden het even in de gaten, maar ik vond 10 euro per blik best een groot verschil.. Bij een volgende beeb weet ik wel dat ik niet meer de duurste flesvoeding neem! ;)
    (hyperallergeen is er ook in een goedkopere varriant ;))

Anouk! leuk dat je je quotem van deze week al naar de helft hebt gebracht! :):) gezellig! maar geen sorry's he! prive leven gaat voor! :) Het is al leuk dat je weer even komt spieken! :):)
    Wat een leuk filmpje op hyves van Erin! wat wordt ze al groot! dat viel me bij dit filmpje meteen op! en het blijft een knappert zeg! :)

Esli, ik denk dat die vrouw van mvm de test echt niet posi verklaarde als ze twijfelde.. ze zien immers vaak genoeg zo'n test lijkt me zo ;) en je kwaaltjes! :):) Ik heb natuurlijk makkelijk praten zo.. in jou situatie zou ik ook zo denken.. (als het niet nog negatiever is zoals vorige zw ) maar robeer maar wel een beetje te genieten he.. deze prille tijd is zo voorbij! Over 2 weken heb je de echo toch? ga je trouwens naar de vk of gyno?

Nijn, wat een leuk nieuws van je dubbeltje.. als jij nu ook.. dan heb je idd een goed excuus om ook niet mee te doen! Komt dat even goed uit! heb je al geklust?
    Herbie heeft 10 tandjes en gaat nu naar de 11e.. 4 boven, 2 beneden en 4 kiezen, en lijkt alsof er bovenin de hoektand wil doorkomen.. maar nog steeds niet helemaal door..

We zitten allemaal te wachten op nieuws van de fotograaf haha..nou ja haha.. het is echt belachelijk!

mijn scriptie is ingeleverd! pfff... nu zien dat ik in de vrije tijd nog de literatuurstudie maak en dan MOET ik niet meer.. ik heb al die tijd al het gevoel dat ik elke vrije minuut eigenlijk iets anders moest.. volgens mij val ik in een diep zwart gat! ;)

Maar we hebben nog steeds niet geklust! ik ben gewoon in slaap gevallen.. ik baalde wel een beetje.. maar was zo moe.. zometeen met mijn ouders de reis in de herfst boeken, daarna komen de yogameiden en daarna krijgen we eters.. dus druk druk vandaag.. hopelijk nog energie over om vandaag wel te klussen..
    Jaja. ik ga ervoor.. soms schrik ik wel van.. ELE KIJK UIT hahaha.. en daarna denk ik weer, hoelang wil ik nog wachten.. de scriptie is toch af! :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$

20. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Morgen,

Ele fijn dat je een beetje hebt kunnen bijslapen misschien vanavond zin/tijd om te klussen!
    Je hebt zeker een druk programma lekker toch, hier komen vandaag souders langs voor de vakantie want ze gaan van t weekend weg.
    Klussen tja wij hebben wel geklust alleen daar hebben we niks aan:D mits de pil zijn werk doet haha

Tandjes Maud heeft er al 6, 2 onder en 4 boven. Vanmorgen komt de loodgieter weer zijn dingetje afmaken. dan de schilder nog laten komen voor het plafond beneden.
    Leuk Ele waar gaan jullie heen met de herfst? WIj zijn bezig met de wintersport voor de kerst is alleen al beetje vol allemaal zijn een beetje laat.

Anouk nog geen uitjes nieuws alleen dat het in september gaat plaats vinden, misschien kan nijntje weer zon planner in de rondte sturen. Ga jij trouwens ook voor een brusje?

Nijntje is druk bezig met haar klus schema;):)

Marleentje hoe gaat ie bij jou?

Deel Deze Pagina