Ah Marleen, balen van het open huis, maar je huis in nu wel lekker gepoetst en dat kan ik van hier nog niet zeggen... (overal wat positiefs in zien). Spannend dus nu wanneer je ongi wordt, of toch niet... Knie, vervelend zeg dat je zo veel pijn hebt.. Kun je daar niks voor krijgen? Uitje, dinsdag 19 september, helemaal goed wat mij betreft.
Marleen balen van open dag. Nijn ik heb een apple ik heb geen ervaring met de samsung. Uitje 19 september is op een maandag? Dan kan ik niet.20 sept kan wel. Ik heb nog niks gedaan hier op t werk
uitje: klopt is dinsdag 20 september!! Wij zijn van de partij! Nu hopen dat Ele, Anouk, Doortje en Esli en Jeanine ook mee kunnen.
goede morgen! wat zijn jullie gezellig vroeg en actief! uitje 20 sept, ik denk dat ik dan kan, waarom ik denk, als ik dan nieuw werk heb en ik kan echt geen vrij krijgen, heb ik weer een probleem natuurlijk! Doortje kan dan wrs niet, want dat is de uitgerekende datum.. toch doortje? Marleen, geen kijkers gehad, het is K..... maar wat nijn zegt, je hebt weer alles gepoetst en hoeft je daar even niet druk over te maken.. je knie is dus een ander verhaal.. ben je nu ook niet werken? slaat de medicatie nog niet aan? en je NOD, ik duim heel hard voor je.. wie weet helpt het... Smokey, nog niks gedaan op je werk.. soms.. mag dat.. toch? Nijntje, ik duim voor je deze eiklustijd... En wat ben je positief zeg! Vind je het al spannend? hier hebben we geklust.. slik... moeten we nog eens klussen? nee toch? en ik moet zoutloos eten toch? :S waarom heb ik daar niet eerder aangedacht! vanmiddag ga ik een mini monkey kopen.. heeft iemand van jullie ervaring daarmee? momenteel word ik een beetje wauwzers van het tillen.. hij loopt veel, maar ineens is het mama mama mama.. en dan lijtk het me wel handig.. ook voor op de fiets.. ik kan de buggymee niet vastmaken ivm de accu achterop..
*vergeet dat ik geklust heb ok?* dan doe ik dat ook! ga vandaag allemaal slechte dingen eten.. pate.. met wijn.. en carpacio.. en drop.. en salami.. en kaneel.. en.. BIEFSTUK! medium natuurlijk! pff... en die kattenbak... dat kan nu ook echt niet meer toch?? en tillen.. whhaahha.. ok ok ok ik overdrijf... pf... zennnn...
Uitje, dinsdag 20 september dan? Smokey, nog niks gedaan?? haha Soms heb je van die dagen, hihi Jij hebt dus een iphone, die wilde ik eingelijk ook, maar dan moest ik nog 140,- bijbetalen en ging mn abonnement omhoog... Maar ga nu de samsung bestellen.
Ele wat is een mini moneky? Zoutloos eten waarom dat dan? Ik snap niet veel he blond... ALs je een solli gesprek heb zeg je gewoon op 1 voorwaarde de 20e kan ik echt niet! Leuk uitje 20 sept, wij zijn er ook!
heb er helemaal zin in!! ELe: whahah je slaat door hihi maar wel leuk dat je er zo'n zin in hebt om weer zwanger te zijn. Weet dat je even geleden nog heel anders dacht!! Minimonkey: zegt mij ook niets
ele: heb nog geen medicatie. Moet afwachten tot morgen en dan terug naar de fysio en die schrijft dan een brief als er morgen nog geen verbetring is. En met die brief naar de huisarts en dan pas medicatie1
even snel een vraagje: Ele: Herbie heeft de zesde ziekte toch? Dan heeft hij Sara aangestoken Hoe ziet dat eruit bij Herbie en waar heeft hij last van?
oh de telefoon, sorry nijn, wilde daarop reageren, niet gedaan lees ik.. :S De samsung wilde ik ook aanschaffen ipv de iphone.. dezelfde rede.. mijn man vind hem helemaal geweldig, zijn collega heeft deze en is ook zeer tevreden. Zelf had ik graag eerst een foto gezien die gemaakt is door de samsung omdat ik dat een van de belangrijkste dingen vind. op het zp internetten na dan! maar dat do eik nu ook al soims met de foon.. deze foon zou ook goede foto's maken, maar ze zijn helemaal niet mooi.. verder weet ik niks over de samsung.. zoutloos eten en voor je ei klussen maakt de kans op een meisje groter! maar ergens weet ik, dat ik het minder leuk zou vinden om nog een jongen te krijgen, dat ik me ook voorbereid op een jongen.. dat is een gevoel.. ik ben overigens zeker blij met een jongen.. als hij maargezond is.. maar dan zal ik nooit het gevoel ervaren om een meid te zijn.. om later samen dingen te bespreken, te shoppen.. en oma te worden van je dochter... daarom zoutloos eten.. al denk ik dat het niks helpt..
Uitje, dinsdag 20 september doen dan?? Ele, allemaal slechte dingen doen, foei! haha maar hoezo ben ik positief? Spannend, ja dat vind ik het wel, moet ik eerlijk bekennen. En dat zeg ik, degene waarbij de eierstokken na 4 maanden al weer rammelden.... En wat Smokey zegt, helemaal mee eens. Als je solliciteert op één voorwaarde, 20 september moet ik vrij zijn!! Minimonkey, geen idee wat het is... ff googlen...
een draagzak... ik zie mezelf daar niet zo mee lopen, dan ben ik helemaal verdwenen, hihi Maar de mensen op de foto's lachen allemaal wel Dus miscshien is het toch wel handig...
@uitje: haha, 20 september is idd mijn uitgerekende datum! Nouja, dan ben ik de volgende keer van de partij! Ik ben tot februari vrij, dus op kraambezoek komen kan altijd, leuk!
waar zit ik met mijn hoofd... ik vergeet op allerlei vragen antwoord te geven! mini monkey is zo'n scheve draagdoek, hangtas achtig iets.. klein op te vouwen en ideaal om mee te nemen als je geen buggy hebt.. Doortje, Levi had er waarschijnlijk geen last van, het kwam samen met spuitjes en de tand.. meestal hebben ze alleen 3 dagen koorts en zodra de koorts zakt, krijgen ze rode bultjes vlekjes die vooral op de romp voor en achter en in het gezicht te zien zijn.. altijd belangrijk, maar dat weet je denk ik wel, de bultjes moet je kunnen wegdrukken..
meiden, ben ff poetsen nu esmee ligt te slapen, anders komt er weer niks van en morgen moet ik weer werken, dus dan ook niet....
Ele ik wil je niet ontmoedigen maar ik eet altijd veel zout ook tijdens mijn zwangerschap gedaan kan me voorstellen dat je nu toch stiekem wel een meisje wilt. Ik dacht ook de hele zwschap dat ik een jongetje kreeg maar t was een meisje, vond dat stiekem ook het leukst. Mini monkey is niet echt wat voor mij, maar klinkt wel makkelijk heb je lekker je handen vrij. Nijn al klaar met poetsen? Mijn voeten zijn dus nog steeds dik best last van, niet echt handig met een weekend Brussel in t vooruitzicht. Verveel me, heb genoeg te doen maar geen zin
bijna is de dag voorbij smokey! deze dagen duren altijd lang he.. Ik geloof er ook niet veel van, misschien dat je het met een paar % kunt beinvloeden, maar dan nog.. Het lijkt me wel relaxed als je al een meisje hebt.. voor diegene die ook een meisje hebben en 1 wilden Ik zie mezelf met 2 jongens toch een beetje als de boze smoeder! souders komen overigens morgen naar huis.. en owee als ze beginnen over dat ze zich zo'n zorgen gemaakt hebben toen hij in het zh lag.. ik geloof dat mijn man dat niet zo ziet zitten.. hadden ze makkelijk een dag later kunnen vertrekken.. toch Ik moet er trouwens echt aan wennen.. hij kruipt echt nooit meer! ik dacht dat die fase van net leren lopen nog gepaard ging met kruipen? die is dus voorbij en is echt snel gegaan! die mini monkey, ik ben benieuwd, achteraf heb ik de tricot slen toch geregeld gebruikt. ook op vakantie, al had ik toen misschien al meer aan de minimonkey gehad.. we shell see.... ik moet aan de literatuurstudie beginnen.. heb alle info er al bij genomen en opgezocht... nu moet ik aan de slag.. denk dat dat vanavond word.. bleh...