zo bijzonder na een mk en een ukkie op naar een 2e wonder!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleentje26, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    sorry dat ik saai ben...
    Huis is bijna helemaal gepoetst, ondertussen ook nog een vriendin op visite gehad en mijn meoder is langs geweest.
    Telefoontje gehad van mn duo (waarvan ik vertelde dat ze zwanger is/was). Vandaag 1e echo met 10 weken en de kleine is met 7+1 gestopt met groeien.... Dus daar dadelijk even naar toe...

Samsung maakt dus minder mooie foto's? Nou ja, met 3 fototoestellen moet er vast wel iets bij zitten...

Bah smokey, nog steeds last van je voet??
    Misschien anders toch nog een keertje terug naar de ha.
    En verder nog een uurtje werken en dan zit deze productieve dag er weer op, haha

Esmee, heeft vandaag al 2 lekluiers gehad, fijn!! Dadelijk maar haar pyama broek aan hoor...

Ik vond mezelf trouwens altijd een jongens mama, moest dus ook echt wennen aan een meisje. Maar nu... ben ik zooo blij met mn meisje. Heb ook echt he voorgevoel dat de evt 2e ook een meisje wordt....

Maar ben nu mn kleine slaapkop uit bed halen (die trouwens regelmatig op haar buik ligt, ze kan het dus wel) en dan even naar mn collega...

Doeiiii

2. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Jeetje Nijn wat erg voor je collega bah zo worden we maar weer met de neus op de feiten gedrukt. Suc6 zo.

Ele ben je al druk aan t werk;) ik ben inmiddels uitgewerkt stop ermee voor vandaag. Souders oh jee gezellig....
    Kruipen Maud vliegt echt snel de kamer door echt rapido en ik vind zo leuk om te zien:)

Nijn een jongensmama zo zie je maar weer, ik zie/zag mezelf helemaal niet als een jongensmama:) Moet ze op haar buik liggen dan? Bedenk me ineens dat Maud veel op haar rug ligt eigelijk soms op haar zij.

3. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Allemaal The Bachelor aan t kijken:)

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    nee, was net pas even naar mn collega, hihi
    Maar wel moeilijk hoor... Ze vond het wel erg fijn dat ik er even was.

Esmee moest toch eigenlijk naar de fysio vanwege haar trage grove motoriek? En nu ligt ze dus soms op haar buik, terwijl ze dat nooit deed... Dus ze gaat nog steeds vooruit, hihi

Meiden, ben er vandoor. Morgen en vrijdag werken en dan nog maar 2 weekjes.... Tot morgenavond!!

5. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Nou die geile Lars gaat gewoon alle 3 die meiden ff lekker liggen .....
    Ik snap dat niet hoor je weet toch allang met wie je "de klik" hebt:)
    Zo zie je maar weer mannen volgen altijd hun ...

Zo dat wou ik ff kwijt:p

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Bah nijn, verschrikkelijk voor je collega.. succes vanavond.. en natuurlijk sterkte voor je collega, maar ja dat kun je haar slechts vertellen wie haar sterkte wenst ;)

Nijn, ik heb het misschien verkeerd uitgelegd, maar ik weet niet hoe de samsung de foto's maakt.. nu heb ik geen samsung ;)

esmee 2 lekluiers.. vies bleh.. nog steeds haar tandjes of toch iets anders?
    En een 2de meisje.. leuk leuk! heb je nog zo'n mooi snoetje in huis! :) 2 meiden lijken me echt heel leuk! mits ze een klein beetje hetzelfde karakter hebben anders kan het ook zwaar vermoeiend zijn lijkt me..

smokey, het gaat je tot nu toe goed af, al dat gekletst over eieren, 2de kindjes, en stomme cyclussen! :) Ik denk dat we allemaal nog vaak jaloers op je zijn als je het hebt over wijntjes, biefstuk, en lange nachten! ;)
    Ik heb zo'n vermoeden dat jij onze rots in de branding gaat worden en ons allemaal er af en toe op wijst dat onze hormonen met ons een loopje nemen! ;)

Ik ben niet meer aan het werk gegaan, slecht he.. maar mijn ouders, ja dit is erg, zijn nog steeds niet op vakantie hahaha.. zoals ik al zei, mijn moeder trekt er niet zo aan, dus misschien kan ik mannetje morgenmiddag brengen en kan ik zo even goed doorwerken.. zou ideaal zijn..

Dan is maud ook snel he! met 10 maanden en al zo snel! volgens mij, ik weet het neit zeker, maar begon meneer hier toen pas met kruipen toch?

De mini monkey is ideaal, we hebben hem vanavond al gebruikt! mijn man had eerst zoiets van, zal wel weer wat zijn.. maar ook hij is enthousiast.. zal me benieuwen of we hem veel gaan gebruiken..

ben de bachelor aan het kijken, reclame nu..

Vandaag pakte mannetje uit zijn bureau een boekje van dikke dik waar we samen nog niet naar gekeken hebben.. zegt hij opeens dikdik.. en geeft hem een kusje.. oh.... smelt.. hij slaapt al heel lang met een dikke dik doekje en knuffeltje.. vraag me af of hij hem zo herkent?

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hahaha smokey ook aan het kijken!

Ik ben het helemaal met je eens.. hij heeft geloof ik ook bij alle 3 de dames gezegd dat hij er mee oud kan worden en hij heeft gevoelend voor alle 3 yeah right...

begin nu wel benieuwd te worden voor wie hij uiteindelijk gaat kiezen.. en of ze echt een relatie krijgen...

8. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Morgen meiden,

Nou gisteravond lekker vroeg naar bed, licht uit om 22.30 en toen begon Maud te huilen, heeft ze echt nog nooit gedaan, ik dacht misschien dorst dus fles maar nee. Misschien dan een enge droom gehad maar ze kon dr slaap niet meer vatten om 00.30 werdt het stil. Hopelijk volgen er niet meer nachten zo..

Ele gistervanavond heb ik echt nog weer even heel serieus over een 2e nagedacht maar het is en blijft een nee.:) Door jullie leuke geklets over je cyclus etc ging ik even twijfelen, maar kwam er achter dat dat nergens voor nodig was;)

Bachelor fijn dat die Leila eruit is hij gaat vast voor die Marielle.

Ele vandaag hard aan t werk;) weet niet of Maud snel is met kruipen volgens mijn normaal hoor, ben jij al weer vergeten.

Vandaag boodschappen halen, en ik wil wil alvast bij kruidvat wat spullen voor vakantie halen.

9. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Wat moet ik absoluut meenemen voor Maud op vakantie?

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    de sack n seat! ;)

ik weet niet hoe anouk hem gevonden heeft, ik zag een foto met de sack n seat, maar wij vinden hem onmisbaar! kan ze op elke stoel zitten! :)

natuurlijk de hele apotheek, daar zou ik even op googlen..

Een kinderwagen/buggy die in slaapstand kan..

wij hadden de mini monkey al eerder willen hebben.. helemaal voor op vakantie..

speelgoed voor onderweg.. ik heb allemaal cadeautjes gekocht.. en een sleutelbos met echte sleutels.. daar is hij heel lang mee in de weer geweest, want dat was natuurlijk wel heel interessant! ;)

de zonneproducten, van fact 50 tot zonnehoedje etc, maar dat weet je denk ik ook allemaal ;) wij hadden nog de baby benz zonnebril gekocht, ook ideaal.. heeft hij veel opgehad..

een mini klein baby zwembadje, die zetten bij de ligstoelen in de schaduw, zodat ze op het strand kunnen knoeien met zand en water en je toch niet in de zon bij de zee hoeft te zitten.. ook ideaal voor bij het zwembad, dan kun je heerlijk op je ligbed blijven en maud lekker spelen ;)

volgens mij waren dat de grootise dingen die ik zo weer zou meenemen..

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik vond die leila ook niet leuk, die was me een beetje te zelfverzekerd en zo'n familie, tatoages en ook nog een kind, vond ik het minst bij hem passen..
    ben nu ook wel benieuwd voor wie van de 2 hij volgende keer zal kiezen..

en even over een 2e nagedacht, kan ik me voorstellen met alle rammelende eierstokken in dit topic...

Nijn hoe gaat het met klussen? :)

en marleen hoe voel jij je? Je nod vandaag toch? en je zou nog niet gaan testen he? moeilijk moeilijk... gelukkig kun je over 2 weken naar de gyno...

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    sjit.. ik probeerde te voormijden dat mannetje de teletubbies zou zien.. nou ja het was ook een beetje toeval dat hij ze nog niet gezien heeft, meestal slaapt hij nu..
    maar vanacht om 3 -5 gehuild.. toen maar de fles gegeven en tot 8 geslapen..
    Ik hoop voor jou smokey dat het ook eenmalig was, dit is nml niet leuk meer!

maar nu zit hij te spelen voor de tv en ik zet altijd iets op voor kids.. en dus kwamen de teletubbies voorbij..
    sodeju.. wat ene gegil, gekrijs en gelach.. hij vindt het helemaal geweldig..
    dan is het toch zielig als ik hem dat niet meer wil laten kijken omdat ik er zelf een schurft hekel aan heb? :)

13. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Oh Ele jij bent echt gemeen dat Herbie geen teletubies mag kijken..

Sack en Seat nooit van gehoord maar ziet er handig uit, ik zet haar altijd in de buggy als ik een stoel niet bij de hand heb.
    Waar kan je die zonnebril krijgen die wil ik ook graag voor Maud.
    Voor de rest de bekende spulletjes inderdaad.

Marleen spannend maar de vorige keer kon het ook 14 dagen later zijn toch?

Even snel de was ophangen

14. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Brilletje is al besteld, dank voor de tip Ele;) ze zien er leuk uit.:)

Mini monky is niks voor ons daar wil ze echt niet meer in denk ik.

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik heb totaal niet het idee dat ik trouwens nu een eisprong zou hebben.. meestal voel ik dat wel.. ik heb eerder het idee dat die afgelopen weekend al is geweest.. Daarom denk ik toch dat ik zometeen maar eens ovutestjes ga aanschaffen..
    maandag dacht ik nog nooit meer te gaan klussen rondom ei.. nog geen 4 dagen later...

sorry he van de teletubbies, ze irriteren me altijd zo en ik weet niet waarom.. hetzelfde geldt voor alle spulletjes van cars.. Als ik de hello kitty zie denk ik ohh leuk! en ging ik soms kijken of ze iets voor jongens hebben, dan kom ik iedere keer weer uit op cars! en daar heb ik zo niks mee... hopelijk mijn mannetje ook niet! ;)

16. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Cars bah nee vind ik ook niet leuk, voor meisjes leukere dingen hello kitty my littl pony van allerlei leuke roze spulletjes. Even denken weet zo niet wat ze voor jongens hebben. Je kan hem ook gewoon met hello kitty laten spelen als jij dat leuk vind;):D

Jij had van het weekend rond je klusei gewoon even angst, en nu nog maar 4 dagen later wil je wel!D Dus volgende x rond je ei veel klussen:), en anders idd ovu testen daarmee ben ik 2x zwanger geworden vind het ideaal waarom zou je het niet doen.

Maud slaapt vanmorgen lekker schade aan het inhalen heb haar om kw over 8 weer op bed gelegd en slaapt nu nog.
    Moet nog steeds de was ophangen:D

Het wordt weer ZOMER.....!!!!

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Jaaa lekker he dat weer! :) ik heb er ook zin in! :):) moet alleen dit weekend ik denk het hele weekend aan mijn literatuurstudie werken pff... maandag wil ik het inleveren.. :S

Worden nog 2 hele drukke en zware weken voor de vakantie ben ik bang..

Lekker dat maud nu nog slaapt, mannetje hier ook, gewoon weer teruggelegd.. dan is hij zometeen ook vrolijker :)
    Hopelijk kan mijn moeder vanmiddag.. kan ik beginnen aan een marathon van de literatuurstudie! :)

welke ovu testen gebruikte jij? ik wil ze niet bestellen op internet dan kan ik ze nml vandaag niet meer gebruiken... ;)

afgelopen weekend na het zh toen we naar de speelgoedwinkel gingen om iets uit te zoeken (hij was ook zo'n grote jongen he) :) liep hij ook regelrecht op een pop af die even groot als hem was als hem!
    maar overal waar hello kitty is, is cars.. en om hem een drinkbeker van hello kitty te kopen ;):):)

Ow ja, wij hadden op vakantie ors meegenomen! ik heb die wel apart moeten bestellen omdat we wisten dat hij de ors met een smaakje niet dronk.. het gaf me wel een geruster gevoel.. weet niet of je zoiets ook wil meenemen?

ik heb op aanraden van een andere mama de kruidvat luiers eens gekocht vorige week. ik ben dik tevreden.. hiervoor had ik of huggies of pampers, (behalve helemaal in het begin de c1000) maar deze vind ik helemaal goed en een stuk goedkoper! ze lijken meer op pampers dan huggies.. wilde ik even kwijt.. :)

18. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ele ik gebruikte de sensitests van internet dus daar heb je niks aan, lekker goedkoop;)

Pampers ik gebruik altijd pampers, op kdv krijgt ze de kruidvat luiers vind dat zelf niet zulke fijne luiers, c1000 heb ik al vaker gehoord dat dat goede luiers zijn:) huggies koop ik meestal op vakantie ook wel ok eigenlijk. Heb net weer 4 pakken in de bonus gekocht bij de AH.

Volgens mijn hebben we allemaal bijna over 14 dagen vakantie, ikke ook:)

Waar is iedereen op Ele na dan die is druk aan de studie;)

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik zat net aan esli te denken.. het is erg stil.. het zal toch allemaal wel goed zijn?

Nijntje is werken..

jeanine, hmm.. ik denk heerlijk aan het genieten van haar zwverlof! :) ik zag weer een super mooie foto voorbij komen op FB! :)

Marleen, ben je toch aan het werk ivm je knie? ik dacht dat ik gelezen had dat je medicatie kreeg, had ik me dus vergist.. Hoe is het nu met je knie?

Anouk, zit op de helft van haar quotem.. :D:D

Doortje, ik vraag me echt af hoe het met je gaat aangezien je deze week ergens niet bent gaat werken en je bij de fysio was.. gaat dus denk ik niet zo lekker?

En ele.. is idd aan de studie.. het is wel moeilijk om niet de hele tijd hier te spieken.. hihi.. over 2 weken idd vakantie en ben ik hier ook wrs veel minder te vinden zijn! :)

En jij ook over 2 weken vakantie! ohh heerlijk! je hebt het echt goed voorstaan dit jaar he! heb je al iets van de fotograaf gehoord?

20. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Zo pff even op de bank oogjes dicht gedaan. Maud slaapt alweer zo lekker nu in de middag, als ze dat vannacht nou ook doet;)

Inderdaad Esli al even niet gesignaliseerd.

Fotograaf nee, had de foto;s door gestuurd aan mijn ouders eerste wat ze zeiden was foto's zijn te klein kan ik zo niet zien en ze hebben gelijk. Vanavond maar even met mannetje overleggen wat we nou gaan doen, zal wel gewoon betalen worden ben ik bang.

Deel Deze Pagina