De foto is gemaakt. Wat een drama, haha Denk dat heel het ziekenhuis Esmee gehoord heeft. Ze vond het in het begin allemaal prima, maar toen ik die loodschort om kreeg, wash et over en toen ik haar beentjes ook nog vast moest houden helemaal.... Donderdag of vrijdag krijgen we via de huisarts de uitslag. Hopelijk is het allemaal goed hoor... Doortje al terug van je echo? Of heb je die vanmiddag pas?
Jij bent snel terug nijn.. Spannend dus.. nog even geduld.. wie beoordeeld die foto dan vraag ik me af.. ik duim heel hard voor jullie dat alles goed is.. Zielig he zo'n foto. Ik vond toen dat die vrouw ook niet echt bezig was met een baby alleen met haar foto.. herbie gilde ook zo erg.. echt zielig.. gelukkig was je niet zwanger Dooooortje ben je al geweest?? Ben heeel benieuwd hoe het was! Marleen waar blijf je! het is al gisterenavond geweest hoor! grapje natuurlijk! Hier is het apenpakje net binnen! ben benieuwd!
Ele, ik ben ook heel erg benieuwd naar Herbie's apenpakje. Zet je nog een foto op hyves? Doortje, ben erg benieuwd hoe je het vond, maar heb al gelezen dat alles helemaal goed was. Super!!!!
hoi dames, sorry heb nog geen tijd gehad om hier te komen kletsen. Gisterne terug gekomen van het weekendje weg. Gisteren avond gewerkt voor GO bureau. Vanmorgen belde mijn baas dat mijn colelga ziek was dus heb ik extra gewerkt vanmiddag. Nu druk voor GO burea. Morgen heel de dag werken en dan morgen avond voor GO bureau en dan kom ik donderdag uitgebreid reageren dan ben ik lekker vrij!!
JOEPIE!!!! Hij/zij doet het nog steeds!!! Vanochtend een ontzettend mooie echo gehad! Ben vandaag precies 11 weken! Ik ben blijijijijijij!
Hey Doortje, super goed nieuws!! Zie je wel, dit is een echte plakbeeb!! Leuk!! Lekekr gaan genieten nu! Ja, wij hadden ook gezien dat Marianne weer online is. Marleen, jij bent ook zo druk he? Denk aan jezelf!! En werk ze! Donderdag niet te veel kletsen, want dan ben ik er niet.... meiden welterusten en tot morgen
nijn: ik duim voor je!!! Doortje:super gefeliciteerd met je goed echo heerlijk zeg kan het genieten gaan beginnen. Ik heb inderdaad zojuist ook even gekeken naar butterfly1984 en ze is inderdaad weer online. Prima zolang ze ons hier maar met rust laat.
Jens is trouwens wel nog behoorlijk ziek geweest het weekend. Donderdag morgen nog bij de huisarts geweest. Donderdag avond nog bij de HAP want hij had boven de 40 graden koorts met paracetamol. En toen vrijdag heel de dag boven de 39.5 gehad en zaterdag tussen de 38.5 en 39.5. En vanaf zondag ging het beter zonder koorts. Wel nog snotterig. Dat gaat nu wel goed gelukkig. Maar vandaag heeft hij weer diarree. Dus we zijn er nog niet vanaf helaas!! Ele: ben je wel weer een beetje opgeknapt?? Meiden in ga slapen en kom misschien morgen in mijn pauze nog even langs anders word het waarschijnlijk donderdag!!
Wat waren jullie nog laat op zeg! ik wilde al vroeg gaan slapen.. maar dat was niet gelukt.. Doortje! wat een geweldig goed nieuws! Minidoortje gaat dus goed zeg! en ook al 11 weken! Dat gaat hard ineens! Ik hoop dat je nu wat meer rust krijgt en kunt gaan genieten.. Ons eerste topic beeb brusjes komt eraan! marleen wat vervelend dat jens zo ziek was. Helemaal tijdens een weekend je weg.. En nu dus nog diarree.. Jij hebt dus een drukke week! Dan zou ik zeggen, tot donderdag! Nijn, heb je beetje kunnen slapen of veel gepiekert? Bah nijn ik loop echt achter jou aan trouwens valt me nu in.. is het niet met de tandjes, is het omdat ik vandaag naar het zh moet voor een foto van het hoofdje van herbie.. ze willen weten of de naden al dicht zijn.. ik zie alleen nog geen tand nr 6! Voel me gelukkig alweer een stukje beter, al heb ik nog steeds diarree... en ben een beetje huiverig om zometeen 3 kwartier tot een uur heen en dan ook nog eens terug te rijden
Hey meiden, Ele, hoe kwam het dat je te laat ging slapen? Hihi Heel veel succes straks in het ziekenhuis. En mij/ons achterna lopen? hihi Die 6e tand komt er echt wel... Marleen, jakkie Jens zo ziek geweest en dat nog wel tijdens het weekendje weg. Gelukkig is hij nu aan de beterende hand. Heb je wel een leuke verjaardag gehad? Werk ze! Doortje, lekker geslapen na de goede echo?? zal wel, zo leuk!! Krijg er al helemaal kriebels van... Meiden, ik ga dadelijk naar de AH foto's maken van Esmee. Ben benieuwd, dan ook nog even stemmen en vanmiddag cup cakes maken. En dan morgen en vrijdag nog even werken en dan is het weekend/carnaval/vakantie!!!
foto´s maken bij de ah? zit er een fotograaf in de ah? of zo'n speciale aanbieding? Zijn de cup cakes gelukt? we willen wel een keer proeven he! marleen morgen is je vrije dagje! Anouk ben je ondertussen al wat opgeknapt? Doortje jij zult wel van de daken geroepen hebben vandaag dat je zwanger bent? Vandaag het fietszitje besteld en de bak voorop de fiets! whoeha! over 2 weken is het binnen... dan mag voor mij de lente ook beginnen!
Vergeet helemaal te vertellen hoe het vanmorgen was, wat een onzin alweer dat ik daarvoor helemaal moest rijden.. die man kijkt even naar zijn hoofdje, ja uhm zegt hij, ik zie het, het is niet helemaal rond, maar ik zie wel al dat er wat bolling is ontstaan aan de andere kant en dat is goed.. waarschijnlijk heb je met het helmpje niet veel succes meer.. slaapt hij nog op het platte stuk? Nee meneer... dan mag je het helmpje ook aflaten... maar meneer die ene maand dan? die kun je ook oplaten het helpt altijd wel wat.. dan kan ik het toch beter opzetten meneer? ja dat klopt.. en de naden zijn die nu dicht daarom ben ik hier en zou ik een foto moeten maken? nee dat hoeft niet, ze zijn misschien tegen elkaar gegroeid, maar ze schuiven dan nog wel iets.. ok meneer.. ik zie u weer over een maand mevrouw.. daaag.... genoeg woorden.. maar eigenlijk heb ik er geen woorden voor..
Ehaa, Ele dat is echt te gek.... Het helmpje hoeft nu dus eigenlijk niet meer, maar dat is omdat jij het zegt? Of begrijp ik het verkeerd. Duidelijkheid heb je nu dus eigenlijk ook nog niet echt? Heel wazig zeg.... Hoe voel je je nu verder? Weer van je diarree af? All, de cupcakes zijn heel leuk geworden, al zeg ik het zelf... Ik zal snel een foto plaatsen, maar zit nu op de laptop beneden en de computer boven is bezet (mannetje is bezig met de muziek voor de carnavalsoptocht). Morgen weer werken. Nog 2 drukke dagen, maar dan weekend/vakantie/carnaval!!
Wow, Doortje helemaal super zeg!! Het is echt al weer een heel mensje, leuk!! Echt super!! Zoals Ele zei, het eerste brusje van dit topic is onderweg!!
@marleen: ojee Jens ziek! wat kunnen die kleintjes een hoge koorts krijgen he?! @ele: nog steeds ziek dus...blugh! Wat een verhaal toch weer van het ziekenhuis... lekker duidelijk (not!) @nijn: hoe zijn de foto's bij de ah geworden?
Joehoe! Doortje wat een mooi mensje is het al! wauw.. Ik vraag me ook af, kijk je er nu ook anders tegenaan, als je nu zo'n mensje ziet? nu je weet wat er gaat komen, lijkt zwanger zijn me wel veel mooier... Hoe gaat het eigenlijk met de kwaaltjes? nog steeds zo moe en misselijk? Marleen eindelijk je vrije dag! Nijn, ik ben ook wel benieuwd hoe de foto's geworden zijn! Vandaag moet je dus werken.. de kids zullen wel druk zijn met die carnavalsdrukte.. wel een gezellige drukte! Gisteren nog de hele dag diaree. voor de rest voel ik me weer goed! dus ben benieuwd vandaag!
zo hehe eindelijk tijd voor zp!! Pff wat en mega hectische week. En ben er nog niet morgen heel de dag werken en zaterdag middag. Maandag middag, dinsdag en woensdag hele dag en dan eindelijk een week vrij pff moet zeggen ben er aan toe erg he!! Nijn: klaar voor de carnaval? En staat het huis van jullie nu al officieel te koop? Ele: ook nog niet helemaal opgeknapt dus. Je blijft ook maar kwakkelen. Hoe is het nu met je oma?? Doortje: echt super mooie duidelijke echo zeg! Spannend alweer een eindje op weg. Ben jaloers haha Anouk: ben je weer wat opgeknapt?? Hier vanmorgen met jens naar de fysio geweest. We blijven daar onder controle totdat hij zelfstandig loopt. Jens was wel weer vooruit gegaan wat betreft grove motoriek maar niet heel veel. Maar ze gaf ook aan dat dat komt omdat hij zo veel ziek is geweest deze 6 weken. Hij stond zowiezo een stuk steviger dan de vorige keer. (toen wiebelde hij heel erg met zijn heupen om balans te vinden) Ze gaf ook aan de de meeste kinderen die gekropen hebben gem rond de 15 maanden lopen. En kinderen die niet kruipen maar teigeren of billenschuiiven(doet jens sinds vanmorgen) die lopen gem pas met 18-20 maanden. Dus we hebben nog even te gaan haha Maar hij gaat steeds vooruit dus komt goed. Hij loopt nu al heel de middag achter een stoeltje aan geheel zelfstandig dus vind ik al heel wat. Maar waarschijnlijk moeten we nog veel geduld hebben voordat hij dus echt loopt. Vanmiddag even het dorp in geweest voor boodschappen en een carnavals pakje voor Jens die gaat maandag met mijn moeder naar de optocht als ik ben werken. En dinsdag gaat hij met de gastouder mee naar kindercarnaval als ik ben werken. Heb een kei leuk matrozen pakje gekocht. Staat hem zo leuk. Maak er van de week een foto van en zet het hier neer. Heb nu alleen een foto op mijn tel en ik de leek weet natuurlijk niet hoe ik dat hier neerzet.