wat fijn dat ze zo goed slaapt smiddags! zal ze ook wel moe zijn van de hele dag met alle kindjes spelen niet? Ik merk dat mannetje daar soms goed moe van is en dan is het geeneens een hele dag!
ik heb het gevoel dat mijn billen een geworden zijn met de bureaustoel.. tjeezus zeg.. ik kijk scheel d'r van.. maar ik moet dooorrrgaaaaannnn...
we gaan overigens zeker weten naar gran canaria.. whoeha! helemaal top.. nu twijfel ik wel of we in juli wel niet nog zouden gaan.. stel ik ben net zwanger.. krijg ik daar een mk.. :S
Ele ik snap je gevoel helemaal, maar je moet niet denken stel dat stel als.... je leeft maar 1x go for it denk ik tegenwoordig Leuk gran canaria welke plaats? Je kan in juli ook niet zo ver gaan belgie ofzo, of is dat niets. Ik kreeg vanmiddag een mail van het ziekenhuis en ze hebben een medicijn voor mijn dieet uitgevonden dat zijn ze aan het testen en ik mag daar aan mee doen, in sommige gevallen slaan de medicijnen aan en hoef je je niet meer aan het dieet te houden, dus gewoon vlees eten pasta alles zonder nadenken dat zou wat zijn. Ik moet er in september dan een halve dag heen en hoor dan verder, vind wel spannend. Even Maud de pyama aan doen.
Ele we hebben toch wel aardig wat af gekletst zo met zijn 2-en vandaag hihi Maud heeft vanmiddag trouwens 2 boterhammen op echt goed vanavond ook weer alles op gegeten ze eet echt goed.
Hey meiden, Hier n berichtje van mij. Heb nog niet bijgelezen, maar kan met mn nieuwe telefoon ook bericbten plaatsen!!!! Zo even Esmee op bed leggen en dan kom ik eraan.
Nijn dan ben ik heeeeel benieuwd welke telefoon je hebt!!! wat gaaf! ik gebruik mijn tel nu nauwelijks voor berichten omdat de toetsen zo klein zijn! Smokey, gelijk heb je.. het is pas sinds deze week dat ik weer zo raar ga denken... hopelijk maar van korte duur! We gaan naar de plaats adeje, weet niet of het bekend is? wauw... een medicijn! dat zou gaaf zijn... dat zou echt veel kunnen veranderen.. oh ik ben nu al benieuwd.. in september weet je dus meer.. we hebben echt wat afgekletst he! hahaha.. morgen weer? zit ik weer de halve dag voor de pc is echt leuke afleiding dan! ik heb net een ovu test gedaan.. die teststreep is dikker dan de controle streep... betekend dat mijn ei eraan komt toch? :S
joehoe! ben er ook weer even! @ele: jaaaa je ei komt er zeker weten aan! Wat doe je nog hier Druk aan de studie, lees ik? Ben trots op je hoor, goed dat je zo doorpakt! Lief dat je zo bezorgd bent. Gaat met mijn BI niet zo lekker helaas.. Had veel pijn, sliep slecht, baalde als een stekker! Vandaag weer aan het werk geweest en ging best ok. Morgen gelukkig weer naar de fysio! @Smokey: tips voor de vakantie-> alles wat Ele zegt Wanneer gaan jullie? @Nijn: fijn, bijna vakantie!!
hey kletstante's, Heb Esmee op bed gelegd en ben meteen een uur bezig met bijlezen, haha Kijken of ik het nog onthouden hebt... Ele, aan de klus jij!! Een teststreep die super donker is, dat is dus klus-tijd!! En druk aan de studie, echt goed bezig hoor!! Smokey, toch een beetje 2e beeb kriebels, haha Ik vond al dat je het zo lang volhield... Zoe dat de reden zijn dat Anouk haar quotum niet meer haalt? En een medicijn, super!!! Hopelijk gaat dat in september helemaal goed komen!! Doortje, rustig aan meid! Wat balen van je bi... Nog 6 weekjes en dan lekker verlof! Sack en seat, lijkt me idd ideaal. Maar mannetje wil er nog niet zo aan.... Ach, we lopen er vast wel tegenaan dat ze een keer geen kinderstoel hebben en dan zeg ik "zie je wel..."hihi All, hier gaat het klussen ook goed hoor. Kijkend naar mn laatste cyclussen springt mn ei tussen zaterdag en woensdag. Als ik het gemiddelde aan houd (en alle voorgaande cyclussen) springt ie maandag (onze trouwdag). Maar heb wel al wat vruchtbaar slijm gespot, dus morgen weer aan de klus, haha En als ik dan wat langer kan wachten met testen, kan ik op mn verjaardag testen. Maar dan zal ik al wel getest hebben denk ik (of ongi zijn). Oja, mn telefoon, heb de samsung galaxy s2, of zo iets. Ik kan er iig mee hyven, zp-en en mailen, dus ik ben tevreden. O ja, bellen lukt ook nog Alleen al mn nummers zijn verdwenen, dus dat wordt opnieuw verzamelen of alles overschrijven... Had ze nog zo goed op mn simkaart opgeslagen...
o ja, en we hebben kaartjes voor de red hot chilli peppers in Ahoy in oktober!! Scheen vrij snel uitverkocht te zijn, maar wij hebben ze. 1e rang, rij 9
wij wilden de vorige keer ook naar de RHCP, maar toen kon ik op legale wijze geen kaartjes meer krijgen. Daarnaast zat ik toen volop in mn therapie voor de CVS en dus werd dat geen goede combi. Nu vroegen vrienden of we mee wilden, tuurlijk. En we hebben dus kaartjes, haha Zei ik net bij smoeder dat we gingen. Zei ze "echt, dat was meteen uitverkocht!" Ikke "o geen idee, we zitten 1e rang, rij 9, haha"
Ele wahahah je moet nu klussen klussen klussen klussen Ele adeje ben ik ook geweest dat is Tenerife Costa Adeje erg leuk! Morgenmiddag ga ik om 13 uur weg op naar brussel dus ben dan niet op de comp. Doortje balen van je BI, ik vind het wel super hard bij je gaan en toen ik zelf zw was kroop de tijd vooruit Nijn red hot chilli pepers leuk hoor niet zo mijn ding maar leuk dat je kaarten ervoor hebt. Ook druk aan de klus... Wij gaan in oktober naar Nick en SImon in de Gelredome heel wat anders maar vind hun erg leuk
@nijn: ja echt super dat jullie kaartjes hebben! Haha, leuk je banner! @ele: oja, lekker naar cran canaria! Ben jaloers!! @smokey: vind het zelf ook supersnel gaan! Toen nijn schreef: over zes weken verlof, dacht ik:'slik'... Nick en simon zou ik zelf niet snel naartoe gaan, maar leuk dat jullie gaan en dat je daar zo blij van wordt!
nick en simon, super leuk! Ben ook ooit naar anouk geweest in de gelredome. Dus als er muziek is, is Nijntje er ook wel bij. Zelfs 2x naar een mega piratenfeest geweest, haha Smokey, heel fijn weekend!!! Maar dat komt zeker goed!! Ele, zie ik niet online, die is druk aan de klus natuurlijk, haha Meiden, ik ga ook afsluiten. Morgenavond om 19.15u tennissen en daarna aan de klus. Dus denk tot zaterdag!! Doeiiiii
Hallo Dames, Whoo! Ik laat 2 dagen niets van mij horen en jullie missen mij al. Hier alles goed hoor! Alleen begin ik enorm moe te worden! Ha ha, het hoort er allemaal bij, dat weet ik . Ik werk wo vrij. Dus die dagen heb ik wat minder tijd en energie om op zp te zitten. Mag ik ook al op jullie uitje komen. cool Ik ken jullie eigenlijk maar net. Maar wie weet bloeit er de komende tijd wat moois en kom ik ook!Jullie zijn wel heel gezellig! @Elegance, wij hebben gewoon iedere dag geklust rond mijn eisprong toen. En kregen een meisje. Volgens mij zijn het bakerpraatjes Er is wel iets van dat jongens spermacellen sneller zwemmen. Maar volgens mij geeft dat ook geen garantie. Het is gewoon afwachten. @nijn, wat een naar bericht van je collega. Het is niet niets. Jemig. En dan denk je dat je er bijna bent met 10 weken! Ik ben ook helemaal pamper fan. Ik heb ook een kruitvat gekocht. Die ga ik binnen kort eens proberen. Ik heb net een wheelybug via marktplaats gekocht. Ik ben super benieuwd wat mn meisje er van vind! Het zwanger zijn is nog wel heel spannend. Ik heb me er langzaam bij neergelegd dat het nou eenmaal mis kan gaan. En daar wil ik dit keer niet te lang verdrietig over zijn. Ik heb tenslotte al zon mooi wonder. Vandaag weer wat minder misselijk en dan denk ik . ojee . Kon je inderdaad maar de tijd vooruit zetten Elegance, dat zou fijn zijn! Ik ben wel heel blij dat ik met 7 weken al een echo heb en ik wil ook persee voor mijn vakantie 9 weken en 3 dagen nog een echo. Zodat ik op vakantie tenminste lekker ervan kan gaan genieten. Groetjes!
joehoe esli is erweer! Je word hier direct gemist hoor!! Nijn: jullie druk aan de klus! Ele: wow spannend jij hebt het dus ook druk vanavond!! Doortje: ook al last van BI had je dat bij Sara ook? Heb je er nu minder of meer last van? Smokey: jij ook lekker aan de klets geweest vandaag! Super zeg van dat medicijn! Hoop voor je dat je er ook echt wat aan hebt zou geweldig zijn!! Dan misschien toch een 2e?? als je niet meer op je voeding hoeft te letten? Hier vandaag ontstekingsremmers gekregen van de huisarts want de ontsteking word erger. Nu moet ik dinsdag nog naar de huisarts had nu geen tijd. Maar heb ze via tel gesprek gekregen. Moet morgen van de huisarts een zw test doen dit omdat ik als ik zwanger ben de medicatie niet mag innemen en dat is toch wel heel voornaam. Dus morgen toch testen. Ik weet eigenlijk al zeker dat hij nega is. Ik voel niets en guus reageert totaal niet. Maar wil het wel zeker weten want stel dat.... Voorlopig werk ik minder in de winkel. Geen hele dagen meer alleen de midagen. Tot september. Een enkele keer 1 hele dag geloof in totaal 3a4 dus dat valt mee. Vandaag gehele dag bij mijn moeder geweest. Die is afgelopen zaterdag thuis gekomen van 11 weken spanje. (doen ze ieder jaar) Dus lekker daar gekletst!! Vanmorgen eerst even met jens naar de fysio geweest. Gelukkis is zijn beenlengte verschil helemaal bijgetrokken. En zijn ze weer even lang. Zelfs zijn bovenbeen rechts 1 cm gegroeid en links 2 cm en onderbenen 0,5 cm in 5 weken tijd!! (word nu wel nieuwsgieirg hoe lang hij ondertussen weer is moeten 21 juli naar cb) Hij 'zwaait' ook niet vaak meer met zijn rechter been. De fysio heeft oefeningen meegegeven waardoor Jens meer zelfvertrouwen krijgt met zelfstandig lopen. Nu dus flink oefenen. We weten dat hij het al kan maar vertrouwd zichzelf niet. Gaat voor safe door ons vast te houden.