zo bijzonder na een mk en een ukkie op naar een 2e wonder!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleentje26, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @nijn: tennisze en klusze!
    @esli: het blijft ook spannend...heel herkenbaar hoe jij er nu instaat! ik heb bij deze zwangerschap ook een echo gehad bij 7 weken en nog was ik niet gerustgesteld... Nog 2 weken wachten voor jou! We wachten met je mee!
    @marleen: naar van je onsteking zeg! Toch wel spannend, he, testen? Je weet maar nooit (maar snap je zelfbescherming!) Wat goed van de beentjes van Jens!

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    wauwzers! ik dacht even tv te kijken, heb een beetje hoofdpijn van de pc vandaag denk ik.. en dacht even dinnetjes checken en is er weer gigantisch veel gekletst! ik ga eens even terugbladeren en zo reageren! ;)

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ps meer dan 1000 posts

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Doortje last van je BI, vervelend.. had je vorige zw niet zo erg toch? morgen gelukkig weer naar de fysio, zoals ik het begrijp helpt het wel veel? en nog 6 weken whoehaaaa!!! :) ik vind het zooo snel gaan.. ongelooflijk.. en leuk je wordt onze eerste nieuwe topic beeb ;)

Nijntje, zou je voor mij iets willen doen? :) een of 2 fot's maken met je nieuwe foon en mij die laten zien? :) liefst via de mail? kan dat? dan kan ik eens zien welke foto's dat deze maakt. beetje stomme vraag misschien?
    Spannend, jou ei komt er dus aan! whoehaaa!!! oh zitten we samen op de wachtbank volgenede week! :)
    Jij houdt je temp al bij toch iedere dag? ga je ook ovu testen gebruiken?
    balen dat je alle tel nummers kwijt bent, een heel gedoe dus..

volgende pagina :p

5. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @ele: nee met Sara alleen helemaal op het eind last en daar niet veel aandacht aan gegeven. Dit keer begon het al rond de 15 weken... Fysio hielp wel gelukkig! Jaaa de eerste topic beeb, leuk :)
    Leuk dat je samen met nijn op de wachtbank zit volgende week! Spannend!

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    RHCP is ook niet zo mijn ding, in de 90's vond ik de nummers wel ok, weet eigenlijk niet welke nummers ze nu nog hebben uigebracht. Wel top dat je kaartjes hebt en er heerlijk van kunt gaan genieten!
    en anouk in de arnhem, wij ook! :) dat was denk ik in 2008? (kan ook 2007) met haar nieuwe cd toen, weet nu al even niet meer hoe die heette! :S

Doortje naar prince met de dikke buik! Ook die nummers ken ik bijna niet, alleen purple rain! maar leuk leuk zo'n gezellige avond voor de boeg! :)

smokey, nick en simon, ook helemaal leuk, wij gaan zelf niet zo vaak naar een concert, komt gewoon omdat we iedere keer zo ellelang moeten rijden, heen is wel ok, maar terug en om dan iedere keer een hotel erachter te plakken.. het is al zo duur soms..

Ojee het is idd tenerife,.. wat stom.. hahahaha.. terwijl ik al een paar keer in gran canaria geweest ben.. had ik dus moeten weten hahaha...

slaap lekker nijn!

Esli goed dat je er weer bent! logisch dat als je zo moe bent, maar vanaf dat je hier meekletste zat er een beetje regelmaat in en opeens was je er niet meer en dat viel me op.. :)
    maar de moeheid komt dus weer terug.. aj, daar zie ik nu al tegenop.. WHAT DID I DO! ihihihihi...
    een wheelybug, ben benieuwd! zoiets willen wij ook aanschaffen als... lijkt me iig erg handig..

Marleen nu dus toch aan de medicijnen, hopelijk helpt het.. en morgen testen.. hoelaat? :) ik wacht hier op je! ( gheghe ik zit weer te typen de hele dag :S) :) dus met goed of slecht nieuws ben ik er voor je!
    gezellig je moeder weer in de buurt, wel fijn, kun je daar ook af en toe even aanwippen..
    je gaat minder werken omdat er minder werk is of ivm je knie? hoe gaat het eigenlijk op het werk van jeroen? bevalt het hem nog?

volgende pagina :p

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jaa spannend he doortje, vorige maand, nou ja vorige week, kon ik me dat ook nog neit voorstellen!
    op de befaamde wachtbank... als ik naar de ovutest kijk denk ik soms, stel je voor dat was een zwtest.. jeetje zeg..

zet nu de pc uit! ;) en ga ook eens slapen, morgen moet weer een productieve dag worden! :)

truste allemaal!

8. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Ele: ivm mijn knie red het niet meer. Zodra ik thuis ben kan ik alleen nog maar zitten/liggen met ijs. En verga dan van de pijn.
    Mag dus pas beginnen met medicatie als ik getest heb en die nega is! Morgen vroeg test ik dus laat het hier weten rond 08.00

Ele: slapen volgens mij heb jij hele andere dingen te doen haha

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hier otch nog even...
    zag net dat het druk was, hihi en dat blijkt....

Marleen ,toch aan de mdicijnen. Hopelijk helpen ze snel. En morgen toch testen... wel een beetje spannend toch. Het zou wat zijn als....

Ele, ik zal van het weekend wel even een foto maken, oke?

Doortje, jakkie nu ook weer bi...
    Maar nog even volhouden meid en dan is de eerst topic beeb er!!

Esli, zo spannend, maar o zo leuk!! Snap je onzekerheid, maar volgens mij zit het helemaal goed!!

Tenerife, ben ik ook geweest. Hoop ellende toen meegemaakt, dus dat eiland nooit meer voor ons... Al zou ik nu blij zijn met elk zonnetje. Dus laat het weekend maar komen!!!

Doeiiii

10. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    HOi Meiden zojuist getest en natuurlijk zo wit als het maar zijn kon. DUs op naar ronde 12 pfff dus nu ook meteen weer 1 jaar bezig voor nummer 2 bah. Meiden ik hoop dat jullie deze ellende/ teleurstellingen bespaart blijft.

11. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Marleen wat zwaar kl*te zeg!! volgende week mocht je naar de gyn?

Hier nog even werken tot 12 uur en dan om kw voor 1 komen ze me halen, Brussel here wu come heb er zin aan:)

Probeer op mijn phone op de hoogte te blijven;)

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Bah ik zou er vanmorgen zijn.. maar wat is er toch met hem? alweer om 3 uur huilen, ik kon niet ontdekken of hij het koud had of niks.. hij was helemaal wakker! en gisterenoverdag heeft hij bij mijn moeder ook nauwelijks geslapen dus dat kan het ook niet zijn.. hem alweer de fles snachts gegeven, ik trek het anders ook niet, vooral niet nu ik zelf druk ben met de studie..
    en toen is hij in slaapgevallen om kwart voor 6!!! een kwartier later stond mijn man op, toen die de deur uitging dacht ik nog misschien kan ik nog even liggen.. toen hij om half 7 nog sliep, heb ik ook even mijn ogen dicht gedaan tot net half 9.. pf.. dit is niet normaal toch? we halen hem niet uit bed, het enige dat ik doe snachts is hem instoppen, knuffels goed leggen, aai over de bol en zaggen dat hij moet slapen.. dan ziet hij er heel lief uit.. en het lijkt alsof hij dan ook zijn best doet om te gaan slapen, amar dan ineens.. wehhheheehehehhee... :S

marleen wat sjit zeg.. ronde 12 al.. gelukkig heb je wel al een afspraak bij de gyno, missschien brengt dat vooruitzicht wat meer rust.. je kuunt nu wel medicatie nemen voor je knie, en als je dan volgende maand zwanger wordt, ben je daar iig vanaf! :) (zoals nijn zegt positief denken, ook al is het moeilijk)

smokey heerlijk brussel! kun je zo heerlijk shoppen en zijn zo'n leuke restaurantjes! met hoeveel meiden gaan jullie?
    Heel veel plezier, maar volgens mij gaat dat wel lukken! :)

Bijna weekend! whoeha! niet meer geklust.. ik was echt te moe.. misschien vanmiddag/avond.. want die test knalt er echt vanaf! wil er zo nog een doen om te kijken of die nog zo knalt.

en teletubbies is weer op tv... en meneer schatert het weer uit.. :S

als jullie me zoeken.. ik zit voor de pc! :(

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hahah wie zou toch iedere keer die onbekende lid zijn die hier meeleest ;)

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    oh en nu ook nog een gast!

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    nu zijn er 3 leden en een gast.. ah marleen goedemorgen! ;)

16. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: tja wie zou dat zijn he haha Ach iemand die zich verveelt en ons veel te interessant vind. En blijkbaar zichzelf moeilijk kan vermaken zonder ons hihi

17. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    2 gasten haha

ele: goedemorgen zullen we maar gezellig met zijn tweeen kletsen als de rest niets zegt hihi

18. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ik klets wel haha

8 juli moeten we naar de gyn dus nog 2 weken afwachten pff. Maar dan zit ik waarschijnlijk wel weer rond mijn eisprong dan kunnen ze dat meteen op een echo zien en kunnen we gericht klussen.

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    oh ja dat zou mooi zijn, ergens na een mk toen de gyn met een echo keek zag ze ook een ei, ze liet me zien hoe het uitzag en je zag duidelijk een rondje! ik wist daarvoor niet dat een ei zo groot was!

en 2 weken... het lijkt nu lang.. maar dan begint voor ons de vakantie en ik weet dat die zo vorobij gaan.. (zelfs te snel nu ik nog het eindgesprek heb ihihihih)

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik bengisteren in slaap gevallen met natte haren en nu staan ze alle kanten uit! :( bah! owww looool de kat valt de tv met teletubbies aan!!! oh als ik dit kon filmen!!!! hij wordt dus ergens door getriggert.. dat doet hij soms met dierenprogramma's ook!
    maar hij kan nu niet meer erop slaan, we hebben geen oude tv meer maar een flatscreen en die nagels lijken me er niet heel goed voor..

souders zijn thuis en daar gaan we straks naartoe, ben benieuwd wat ze van hem vinden, ze hebben hem nog niet zo duidelijk los zien lopen en alshij gaan babbelen wordt het helemaal mooi! ;)

Deel Deze Pagina