Hoi ik hier ook nog even snel hihi natuurlijk weer geen zin om te werken Ele wat waardeloos zulke nachten. Als je zeker weet dat hij niets mankeert zou ik er niet meer heen gaan ook niet aai over de bol paar nachten vreselijk op de tanden bijten maar sommigen zeggen dat get dan ook over is. Ik laat Maud ook huilen snachts maar moet wel zeker weten dat er niets is. En ook idd soms aai over de bol en meestal valt ze dan wel in slaap. Heeft Herbie een "regelmatig" schema voor slapen gaan? ZO ga ik altijd boekje lezen rustig zitten tanden poetsen elke avond zelfde ritueel ook op haar kamertje en elke avond zelfde tijd naar bed. Noem ook maar wat op hoor, snap dat dit vreselijk is. Hihi en je kat ook nog gek op de teletubbies. Allemaal mee spiekende gasten gezellig hoor.
Nog een uurtje smokey! heerlijk! even geen kind en man ( sorry man en mannetje) hihi maar lijkt me wel wat hoor! misschien ook eens boeken binnenkort met een vriendin.. Wij hebben ook hetzelfde ritueel, al eigenlijk vanaf hij heel klein is, alleen is daar tandenpoetsen bijgekomen en het licht uit maken dit is sinds het zh dat het weer zo waardeloos loopt.. bij de vorige zh bezoeken gebeurde het ook, alleen sliep hij na 3 weken echt wel weer normaal! we hebben ook geprobeerd hem te laten huilen, maar hij schreeuwt zo.. de buren zullen dan ook wel denken :S
Wat een rust hier haha! Heb vanmiddag gewerkt. Ging best redelijk met mijn knie. Morgen middag nog werken en dan lekker vrij tm woensdag. Smokey: als je het nog leest veel plezier met je weekendje weg!!
ik ben er ook! toevallig want we waren met souders uiteten.. en ik heb wij gedronken.. ik vond dat dat wel kon.. als.. zou het mijn laatste zijn.. de ovutest leek ietsje lichter, maar zou me ook zomaar kunnen vergissen.. vanavond moet er dus nog geklust worden! Gelukkig ging het beter met je knie marleen, wat een gedoe zeg.. en je hebt het nu al een hele tijd.. Baal je erg van je nega test vandaag of ben je ook blij dat je een goed vooruitzicht hebt door naar de gyno te gaan?
Ele: jij dus druk aan de klus!! Zojuist ongi geworden. Dus eindelijk weer een normale cyclus van 32 dagen. Dat vind ik netjes!
Wheelybug is hier echt een topding! Wat een pret heeft ze er nu al mee. Ze kan er al op zitten en zichzelf vooruitschuiven. En allemaal gegiechel erbij! Ook gebruikt ze hem als loopkar en dan kan ze sturen! Ik heb een tweedehands gekocht voor 15 euro, nieuw zijn ze volgens mij wel erg duur. @Marleentje. Alweer een jaar bezig! Wat balen zeg. Hoe lang duurde het bij je zoontje? Ik kan me voorstellen dat dat elke maand weer een flinke teleurstelling geeft. Je wil het zo graag. @elegance, heb je hem wellens laten huilen? het klinkt gemeen, maar soms moeten ze leren in slaap te vallen en dan helpt laten huilen soms wel. Ow ik zie dat smokey dat ook Wat krijgt hij avonds qua eten? Vandaag vliegen de symtonen mij om de oren! misselijk, moe, hoofdpijn, borsten! Als het maar niet voor niets is vind ik het niet erg! Nog maar 10 dagen tot echo!
ff een zwaai en een spiek naar marleen. Helaas ongi, maar wel een nette cyclus. Welterusten!! En ele, klus ze
hey meiden, Even alles bijgelezen... Smokey, je leest dit niet meer, maar een heel fijn weekend!! Ele, druk aan de klus... zitten we samen op de wachtbank... Hier is volgens mij gister/vandaag mn ei gesprongen (buikpijn), maar zeker weet ik het niet, want dan zou ik een nog kortere cyclus hebben.... Zal trouwens wat foto's maken en op de mail zetten. Als ik het vergeet, even me aan herinneren, oke? Marleen, balen balen, balen... Maar over 2 weekjes misschien wel een heel duidelijk ei. Die zie je idd erg goed op de echo's. Ik zag Esmee haar ei ook op de echo toen in Hoofddorp.... En je knie, je kunt nu idd wel gewoon de medicatie nemen en bent daar dan snel vanaf. Esli, woowww, echt op en top zwanger, leuk!!! Misschien u even wat minder maar je krijgt er iets super moois voor terug!! All, gister verloren met tennissen (6-2 2-6 5-7), maar we zitten toch in de kwartfinale. Dus vanmiddag om 15.30u mogen we weer. Vanavond personeelsuitje van mannetje of evt de halve finale tennissen... Verder is Esmee echt ziek (van haar tandjes, denken/hopen we). Ze moest gister bij het kdv opgehaald worden ivm koorts en vanmorgen bij het opstaan al 39,2. Verder heel kapotte billen, maar wel voor het eerst sinds een week weer vaste poep.... Net haar maar in bad gedaan en weer op bed gelegd, ze slaapt nu weer... Ze heeft gelukkig wel goed gedronken en gegeten....
Hallo meiden, oh ik ben fout! :0 ik ben vanmorgen stiekem gaan shoppen! nou ja stiekem niet, maar niet tegen mijn literatuurstudie zeggen he anders voelt die zich nog verwaarloost ook! oh en het was heerlijk! ik heb me bij didi en esprit helemaal laten gaan! Ik ging eigenlijk voor de uitverkoop en laat ik nou net weer van de nieuwe collectie leuke spulletjes vinden! Nou ja, ik ben happy, met dit weer wist ik gewoon niet wat ik aan kon trekken... te warm voor vestjes etc en te koud voor shirtjes en hempjes.. (die ik in overvloed gekocht had toen we op vakantie gingen en erna met het warme weer!) herkenbaar? Marleen, ongi geworden, eigenlijk wel gelukkig toch? geen lange cyclus, en je kunt nu medicatie nemen.. ben je voor de komende cyclus er helemaal klaar voor! gebruik je trouwens ovu tests? Esli, leuk dat ze er zo blij mee is! ze duwt dus ook alles vooruit! En qwa prijs weet ik niet wat ze nieuw kosten, maar 15 euro klinkt als een koopje idd.. Ik neem me iedere keer voor meer vie MP te kopen voor ons mannetje, maar het komt er nooit van.. en ook de verkopen komen er maar niet van.. ik heb alle kleren klaarliggen om te fotograferen.. misschien na de studie Ons mannetje eet rond 18 uur met ons mee, (vrij laat dus) en om 19:00 krijgt hij nog een hele fles.. sinds vorige weel peutermelk, maar dat dat lijkt het verschil niet te maken aangezien hij ook wakker was met de hyperallergeen 2.. vanacht was hij dus alweer om 3 wakker.. toen is mijn man er een aantal keren uitgegaan.. ( het is nu weekend heeerlijk hihihi) en die heeft hem iedere keer weer teruggelegd.. uiteindelijk ben ik een keer gegaan en daarna is heeft hij geslapen tot 8 uur! zonder fles! Hij kan het dus wel.. hij lijkt ook zo wakker snachts! Esli die hormonen.. voor mijn gevoel ga je best snel., ik denk dat voor jou de dagen vooruit kruipen.. maar elke dag is er 1... en nog 10 te gaan.. hopelijk kunnen we je een beetje helpen door die tijd te komen! Smokey zal nu ook wel heerlijk aan het shoppen zijn! Oeh spannend nijn, je ei, kun je dat straks ook op je temp kaartje zien als je ei gesprongen is? ik heb nml geen verstand van tempen.. jij gebruikt dit keer geen ovusticks toch? maar aan de klus dus na tennisen Bijzonder dat je het ei van esmee gezien hebt.. dan heb je haar zelfs nog voor het ontstaan gezien Succesa vanmiddag met tennis.. en wat bedrijfsuitje of halve finale? geklust moet er worden! en Esmee is niet helemaal in orde.. zoals je het omschrijft klinkt het ook als tandjes.. Heb je al in haar mondje gekeken/gevoeld.. hier kan ik tegenwoordig beter niet meer voelen.. hij bijt dan echt hard! Hopelijk heeft ze er zelf niet zoveel last van.. We hebben net ook de foto's van de fotograaf opgehaald! ik vind ze echt heel leuk geworden! We hebben ze digitaal gekocht, koste wel wat, maar ja dan heb je ze wel voor altijd en is beter dan inscannen.. ik zal ze straks op hyves zetten! Ik heb overigens al een dag of 2-3 buikpijn en nog erger hele erge rugpijn, ik denk door het klussen zelf? ben het niet meer gewend ofzo? klinkt ook erg he? Buiten dat viel me dit keer weer op dat ik rondom mijn ei misselijk ben, vorige maand ook al.. zou dat ook met hormonen te maken kunnen hebben? niet dat ik het idee heb dat het raak is ofzo he, daar is het echt nog te vroeg voor.. maar het valt me wel op dat ik dat vorige maand ook had en ik het niet vaak lees dat.. en nu zeg jij dat je buikpijn hebt nijn en dacht ik, dat heb ik ook!
Hey meiden, Ele, hoe jij het beschrijft heb ik het ook precies. Ben super misselijk, terwijl mijn ei nog niet gesprongen is en ik dus niet zwanger kan zijn. En buikpijn, bah bah, hier ook. We gaan dus echt gelijk op. Hoe is het met je studie? Esli, nog iets meer dan een week... Houd je het nog vol? En hoe gaat het met de symptomen? Marleen, hoe is het met je? Slaan de medicijnen aan?? Smokey, lekker aan het shoppen in Brussel!! Ben benieuwd. Vind het wel knap hoor dat je Maud zo lang kunt missen. All, hier eindelijk een beetje blauwe lucht. En een Esmee die opgeknapt lijkt. De koorts is iig weg en de poepluiers zijn minder hevig en de poep is vaster. Verder gister de kwartfinale verloren, maar 's avonds met golfen wel gewonnen (en nu spierpijn, haha). Vanavond lekker uiteten met mannetje, want morgen zijn wij 3 jaar getrouwd (en 13 jaar een heel mooi paar ) en dan moet meneer een belangrijke wedstrijd voetballen, dus dan maar vandaag uiteten.
hoi meiden, Hier ook een ziek mannetje. Vrijdag op zaterdag al wat koorts. Zaterdag morgen ging het wel en vanaf gisteren middag. Em sinds gisteren middag vanaf 39 graden vanacht boven de 40. en vanmorgen weer 39.5 dus schiet niet echt op.Zo zielig hij word dan wakker en wil even 5 a 10 minuten bij je hangen en dan slaapt hij weer 1,5 uur en word weer wakker en wil even bij je zijn. Dus vandaag lekker een dagje binnen.
Dus je herkent het wel nijn, al is de buikpijn sinds vandaag weg, het misselijke is er nog een beetje, maar ook al minder.. Zal denk ik ook verder afzwakken.. gek he. als je toch op je lichaam gaat letten vallen je soms echt rare dingen op.. Studie, ik moet veeel.. maar de laatste loodjes he... morgen inleveren, ik hoop zo dat het me lukt.. wordt misschien morgenavond.. maar ach maandag is maandag toch? esli, inderdaad nog 1 week.. vanaf hier gaat het snel.. balen dat de moeheid al aan het toenemen is.. dat ben ik de hele zwangerschap gebleven.. denk ook omdat ik vanaf een wek of 16 niet meer goed sliep... daar moet ik dus niet teveel aan denken! sluit me helemaal bij nijn aan, knap dat je maud zo kunt missen en soms heerlijk voor jezelf kunt kiezen.. ik doe het al soms een beetje, maar denk dat ik een goed voorbeeld aan jou heb.. merk dat het loslaten wel steeds beter gaat nu hij ouder wordt.. gelukkig Gelukkig is esmee opgeknapt.. heeft ze er een tandje bij? Hier is het weer heeeerlijk nu! opeens heel warm! En vanavond lekker uiteten.. op jullie 3 jarig huwelijk! ik weet nog dat toen ik ging trouwen jij net 1 jaar getrouwd was.. en toen leek dat voor mij al heel lang.. en dit jaar zijn wij ook al 2 jaar getrouwd.. valt me meteen weer op hoe bijzonder het is dat we nog steeds contact hebben en jullie dat van mij allemaal hebben meegemaakt! marleen bah jens ziek... en hoge koorts zeg!.. hij voelt zich dus ook niet lekker.. drinkt hij wel? knuf voor jens..
Hey meiden hier was ik weer!! Wat hebben we een leuk weekend gehad echt heerlijk vrijdag naar anatomium geweest daar naar de bios geweest savonds "bad teacher"Cameron Diaz daarna lekkere cocktails op in de cocktail train, heerlijke pina colada's Zaterdag met de hop on hop off door de stad heen smorgens wat gewinkeld manneke pis bewondert heerlijke wafel met slagroom aardbeien en chocolade op daarna even bijkomen op bed voor de avond lekker gegeten omkleden douchen en de stapavond weer een cocktailtent met wederom super cocktails.om half 12 liep die tent al vol werdt de muziek ook steeds leuker dus flinke dans/drankavond gehad heerlijk genoten 3 uur vond ik het wel weer goed geweest was kapot haha half 4 lag ik op bed en vanochtend 8 uur er weer uit want we moesten betijds weer thuis zijn, vriendin moest ouders van schiphol ophalen dus om half 1 was ik weer thuis ook weer fijn bij mijn lieve kleine maud Dat was even kort samengevat mijn weekend. Nijn fijn dat Esmee opknapt. Marleen ook al Jens ziek balen en dat nu met dat warme weer. Balen dat je ongi bent geworden maar wel fijn van de mooie cyclus. Ele heerlijjk geshoped super toch je eigen even laten gaan moet soms gewoon Esli je echo komt steeds dichter bij het zit vast helemaal goed. Weekend zonder Maud, voel me bijna een slechte moeder nu jullie dit zo zeggen maar ik vond heerlijk even zo zonder man en kind even lekker mezelf zijn. Meidenpraat borreltje en feesten. En tuurlijk mis ik Maud dan wel en denk ik veel aan haar,maar die had het super goed bij papa. En vrijdag heb ik haar nog gezien alleen zaterdag niet vandaag zag ik haar al weer! Kan het iedereen aanraden je knapt er echt van op Zo ga zo lekker douchen en op bed ik ben echt kapot dat is wel een nadeel
oh heeerlijk smokey! voel je vooral geen slechte moeder! deze dingen maken je ook een mens! je eigen behoeftes zijn net zo belangrijk heb ik geleerd! alleen vind ik het nog moeilijk om ze door te zetten! heerlijk genieten hoor! Ik meen het ook echt als ik je beneid om het feit dat jij het gewoon doet en ik er over nadenk om het te doen.. snap je En wat klinkt het goed en heerlijk gezellig!!! Cocktails gedronken whoeeee!! Dansavond.. heerlijk! het een klinkt nog leuker en lekkerder dan het andere! Ik ga mijn vriendinnetje toch eens lief aankijken binnenkort
Morning, weer op het werk pfff brak en wel. Volgens mijn wordt Maud stront verkouden was vanmorgen al goed te merken. Kan ook niet anders met dit weer, Enige voordeel ik zit vandaag in de airco! Hoe gaat het met de andere zieke kindjes?
Bah maud ook al aan het kwakkelen.. het kan ook niet anders idd.. belachelijk gewoon, nu vallan de mussen van het dak, overmorgen zetten we de kachel weer aan.. maar je weekend is wel voelbaar nu smokey? ik merk zelf dat als ik eens een keer laat naar bed ga, ik de dag erna moe blijf.. terwijl ik vroeger in een keer door naar mijn werk ging! Op hyves werd ik net uitgenodigd door mijn ex.. ook raar.. na ik denk een jaar of 13 geen contact meer te hebben gehad.. toevallig kwam ik zijn ouders vorige maand wel tegen, dat zal er wel mee te maken hebben denk ik.. niet dat het me wat boeit, maar zulke dingen doen me wel weer even aan vroeger herinneren.. jong, naief, geen zorgen.. etc etc.. ik heb het destijds uitgemaakt omdat ik hem iets te saai vond... hihihi.. achteraf ben ik er nog steeds blij om.. Vandaag echt nergens meer last van, dus in de ei tijd heb ik toch echt buik en rugpijn.. de ovutesten worden weer licht.. al twijfel ik nog steeds of de eerste test donker genoeg was voor een ei Marleen hoe is het met jens? Nog steeds ziek? en hoe is het met je knie? moet je vandaag werken? Anouk, ahum, je quotem van vorige week had je niet gehaald deze week een nieuwe poging? Esli, lukt het allemaal nog een beetje? Hopelijk kun je toch nog een beetje genieten van deze bijzondere eerste periode.. hoe gaat het met MVM? Doortje, hebben jullie al een bod gedaan op het nieuwe huis? hoe is het met je bekken? nijn, Esmee geen lekluiers meer gehad? Je telefoon is echt helemaal top he! heb jij een 2 jarig abbonement? ik wil zo graag een eenjarig.. ik ken mezelf.. met een beetje geluk gaat de tel 2 jaar mee.. Heb je een drukke week voor de boeg.. enne nog maar 2 weekjes......
hey meiden, Smokey, nu brak op het werk, maar wel een top weekend gehad!! Leuk zeg. En wat Ele zegt, voel je echt geen slechte moeder, je denkt aan jezelf en dat is juist heel goed!! Werk ze vandaag!! Ele, je ei is dus iig geweest, nu afwachten. Hier denk ik gisteren mn eisprong gehad. Dmv tempen kun je je eisprong wel herkennen, maar je moet eigenlijk elke dag op dezelfde tijd voordat je opstaat tempen. En aangezien Esmee de ene dag om 6.30u wakker is en gisteren bij souders pas om 7.45u, zit daar niet echt regelmaat in en is het dus wat minder betrouwbaar. Maar nu samen dus op de wachtbank... Vandaag is het maandag, spannend, nu echt de laatste loodjes!! Marleen, hoe is het met Jens?? Nog 2 weekjes en dan mag je naar de gyn, miscshien dan wel een heel mooi ei.... Esli, nog een weekje.... Anouk, denk je aan je quotum? All, de lekluiers waren over, maar net weer een hele goede... Dadelijk naar de tandarts en dan moet die maar even bij Esmee kijken naar haar inkeping en evt tandjes/kiezen hoor. Verder gister lekker met zn 2-en uiteten geweest, want vandaag zijn we al weer 3 jaar getrouwd.... Dadelijk lekker het zwembadje voor Esmee opzetten en spetteren maar!!
gefeliciteerd nijn! 3 jaar!!!! gaat snel allemaal he! En ondertussen een gezinnetje, nieuw huis in aanbouw en nog helemaal gelukkig met elkaar! Ben benieuwd wat de tandarts zegt! goed dat je hem even laat kijken.. en dus net weer een lekluier.. vraag je je ook af waarom weer niet?
nou de tandarts vond de inkeping niks zorgwekkends. Op die plek groeien niet 2 botten aan elkaar en de enige manier om uitsluiting te krijgen, was een foto te laten maken. Nou dat is dan ook niet zo nodig... Maar ik moet zeggen dat de inkeping, met het groeien van de tanden, al is er nog steeds niks echt door, de laatste 2 weken wel flink minder geworden is, zul je dus altijd zien... Ja, Ele, die 3 jaar, het is zo snel voorbij gegaan. Al dacht ik dat toen met die verklevingen niet We zijn vandaag trouwens ook al 13 jaar bij elkaar. we zijn getrouwd op de dag dat we precies 10 jaar verkering hadden. Klinkt wel lang he?? Meiden, ik ga het zwembadje opzetten en de was een beetje wegwerken en dan genieten van het zonnetje!!