nijn: gefeliciteerd met je 3 jarig huwelijk!! Wij zijn in sept alweer 4 jaar getrouwd haha Jens: nog steeds koorts pff. En gisteren heel de dag boven de 39 graden gezeten. Zo zielig alleen maar hangen verder niets. Vanacht ook drama nacht hij heeft van 20.00-00.30 geslapen toen even wakker en hangen. En vanaf 01.30 is hij tot 04.45 wakker geweest toen even huilend in slaap gevallen tot 06.00 en dat was het pfff. Nu ben ik dus gebroken en jens zit op de grond te spelen. Wil hem eigenlijk vandaag weer een beetje in zijn ritme brengen met slapen hoop dat hij het volhoud tot half 12 12 uur!! De koorts is nu wel gezakt tot 38.0/ 38.3 en hij heeft wat kleine roze/rode vlekjes in zijn gezicht/ armen dus denk de 6e ziekte. We wachten maar rustig af. En ik ben lekker vandaag en morgen vrij en wo middag pas weer werken.
Bah marleen.. dan voel je je echt bleh he na zo´n rotte nacht.. zou wel mooi zijn als het de 6e ziekte is, dan heeft hij die ook mooi gehad.. 10 jaar nijn, ik schreef over mijn ex en dat zal zo´n 13 jaar geleden zijn.. we hadden toen 4 jaar verkering.. zoals je het toen noemde, nu zou ik het eerder relatie noemen.. maar dat lijkt meer in een ander leven te zijn geweest zo lang terug is dat! Ik moet weer verder rammen op de pc om dat k.... ding af te krijgen.. ben wel buiten op de stretcher gaan liggen.. had geen zin om vandaag de hele dag binnen te zitten.. na het middag uur kan ik toch niet meer buiten zitten ivm geen schaduw.. en ook niks meer kunnen lezen op de laptop..
weet iemand hoe ik op DB een privebericht stuur? de vorige keer dat ik dat deed las de halve wereld mee..
bericht gestuurd.. tenminste ik hoop een prive bericht :0 dat moet ik nog maar zien.. is zo lullig anders he.. heb mijn ex maar een bericht teruggestuurd.. heb er toch geen apart gevoel bij en met andere exen heb ik dat ook, ik vind nogal altijd dat je heel normaal tegen elkaar kunt doen.. alleen gek omdat er 13 jaar geen contact is geweest.. Dus als jullie een heel verhaal lezen bij mijn profiel dan zal het wel weer niet kloppen wat ik heb gedaan hahaha
gatverdamme.. zit er een beest in mijn nek die ik gelukkig heb kunnen vermoorden ziet hij er ranzig uit! een wesp met een hele lange stekel uit zijn kont! even gegoogled en blijkt het een reuze houtwesp te zijn.. brrrrr... wat is die groot en eng zeg! maar wel dood gelukkig..
haha ele wat een ellendig beest zoals je hem omschrijft! Gelukkig heeft hij geen leven meer en kun je rustig verder met je studie hihi
poeh zeg, ik weet dat menigeen jaloers is dat ik op een stretcher in de schaduw buiten lig.. maar wat een werk zeg die lit studie.. ik denk maar de hele tijd.. morgen ben ik klaar. morgen ben ik klaar.. en dan valt me het eindegesprek weer in.. oh nee ik ben nog niet klaar.. ik ben nog niet klaar.. maar heb het dan wel gehad met typen hahahaha.. pff.. ik moet nog een samenvatting van een boek.. en dan de casus nog uitwerken.. dan heb ik het af.. heb nu 3 boeken en de casus beschreven.. die boeken, nergens zijn dus samenvattingen te vinden op internet.. ook niet betaalde samenvattingen.. moet ze dus zelf maken ik stommerik ook, had ik ook boeken uitgezocht waarvan er al een samenvatting was!
ele: ja dat was wel een stuk makkelijker geweest om andere boeken uit te zoeken! Hoe is het met de rest van de meiden?? Jens ligt nu eindelijk te slapen. Hij kan erg moeilijk in slaap komen met die koorts.
zielig hoor en het is ook nog zo warm.. is het op zijn kamertje erg warm? bedacht me net dat ik blij ben dat hij nu geen helmpje meer heeft, is toch wat die kindjes op zo'n dag als vandaag.. ik lijk wel zp verslaafd nu ik er afgelopen weken zoveeeel ben hahahaha.. oh meiden jullie gaan me nog zo missen als ik klaar ben hiermee hahahaha
ele: ja hier is het altjd meteen warm. We hebben ook nauwelijks verwarming aan. Het is hier iets te goed geisoleerd. Nu is het al 25 graden op zijn kamer. En in de woonkamer 26 pfff Zo even alles tegen elkaar open zetten dan kan de warmte een beetje doorwaaien.
ele: we zullen je zeker missen hier als je weer echt aan het werk bent in een nieuwe baan. Weet je al een beetje in welke richting je wil gaan.
ik zou het liefst dezelfde functie willen, maar als je nagaat dat er in de hele provincie maar 13 mensen aan het werk waren.. en nu de afdeling zelfs weg is en er 5 over zijn.. wordt het heel moeilijk een soortgelijke baan te vinden.. wat warmte betreft.. wij wonen duidelijk zuidelijker bij mannetje op de kamer is het nu 32 graden... terwijl de zon pas net op die kamer staat, schundak en een oud huis he.. tegen de avond is het er zo warm dat de bbfoon niet meer aangeeft hoe warm alleen maar alarm geeft.. de airco staat nog steeds op zolder.. iets met mannen en blablabla en ondertussen staat hij nog op zolder... oh ik heb een nieuwe motivatie nodig voor het laatste boek!
pff het kan dus nog erger haha Wat ellendig weer dit zeg. Geef mij maar een graad of 8 koeler dan hoor je mij niet klagen! Motivatie gezocht tja kan je niet echt helpen haha want hier komt ook niets uit mijn vingers vandaag
hey meiden, Marleen, bah Jens ook de 6e ziekte. Lijkt wel besmettelijk hier op zp. Hopelijk heeft Esmee er even geen last van en slaat ze het een keertje over... Ele, wij jou missen of jij ons missen? haha Maar het zal wel wennen zijn voor je (en ons). Maar nog 1 boek, balen dat er geen samenvattingen op internet van te vinden zijn... Maar dan ben je klaar, want dat eindgesprek, appeltje eitje, toch? Weer, hier in huis is het ook te goed geïsoleerd. Als de warmte eenmaal binnen is, gaat ie er bijna niet meer uit. Nu is het nog wel te doen, 25 graden op Esmee haar kamer en 24 binnen. Maar morgen zal het wel anders zijn (en dus ook de komende week, want we kunnen bijna niks tegen elkaar open zetten). Maar mij hoor je niet klagen met dit weer, vind het echt prima!! Ik ben echt in het verkeerde land geboren... Het is hier buiten nu trouwens (volgens een officieel weerstation in het dorp) 31,1 graden.
ik heb een beetje buikpijn.. hmmm.. waarom maak ik mezelf zo gek.. ben net gaan kijken bij de calculator.. als zou vandaag mijn innesteling dag zijn.. zo voelt het anders niet, maar rugpijn en buikpijn zijn iig aanwezig. (rugpijn komt zeker wete van de stretcher waar ik al een paar uur op lig, maar ach als je jezelf gek maakt, moet je dat toch ook goed doen? ) verhuizen naar een heel warm land. ik ben voor! mits ons mannetje ertegen kan en de katten meekunnen weten jullei trouwens ook neit meer hoe je s'avonds je kind in bed moet leggen? met dikke/dunne slaapzak, met/zonder deken, romper lange/korte/geen mouw, wel/niet pyjama broek, wel/niet pyjame truitje.. pff.. en dan is het soms in de avond nog warm, en snachts weer koud.. vaak kleden we hem pas aan als we zelf gaan slapen.. ik ben met boek 4 bezig..
hier ligt jens nu in een romper zonder mouw in bed. En 's nachts met deze temperaturen in een romper zonder mouw/ of met korte mouw en dan een zomerslaapzakje aan. Jens is toch altijd al een behoorlijke zweterd dus die drijft anders zijn bedje uit! Oh meiden ik ga weer beginnen met afvallen tenminste dat is de planning. Volgende week ga ik voor een intake gesprek voor het cambridge dieet dus hopen dat het lukt en vol te houden is. Want dat zal toch wel en voorwaarde zijn van de gyn om te mogen staren met behandelingen dat ik eerst wat af moet vallen was de vorige keer ook. Dus begin maar alvast dan is er al wat af. Om te te starten met behandelen zal er een kilo of 10-15 af moeten.
Marleen, beginnen met afvallen, goed bezig!! Hier gaat dat echt goed. Doe er niks voor, maar in een half jaar tijd nu 8 kilo kwijt. Zit nog maar 1 kilo boven mn trouwgewicht... Ele, gek maken, tja, dat kan heel erg. Hier super het idee dat ik zwanger ben, maar hallo, mn ei is pas net gesprongen... Dus ik doe mee, haha Slapen, Esmee slaapt nu alleen met haar zomerslaapzakje aan. Verder heeft ze vanancht een romper zonder mouw en een korte mouwen en korte broek pyama aan gehad. Esmee drijft ook zooo snel haar bedje uit (en nu ook, want ze ligt al een half uur te huilen), dus ben er weer vandoor.... Doeiiii
Oh marleen wat goed! wat een goed initiatief! het cambridge dieet ken ik niet? ik zat te denken9verder kom ik niet hahaha) aan sonja bakker... maar tegen de tijd dat ik eraan zou beginnen.. ben ik grijs en verrimpeld denk ik.. Maar echt super goed van je! als er moeilijke tijden zijn! gewoon hier evengillen komen he! (plaats ik wel een paar foto's van dikke mensen(waaronder mezelf) zodat je weer gemotiveerd wordt!) Oh wat zielig voor esmee.. hopelijk kan ze toch ergens slaap vatten.. het is ook veel te warm voor ze nu he.. ze snappen er niks van.. hopelijk valt ze snel in slaap.. en jij toch alle kilo's bijna afgevallen.. goed bezig zeg!! en ik zit nog op mijn starters gewicht van na de bevalling( :S) niet goed dus...
ele: ach jij bent toch niets te dik!! Tenminste op foto's kom je zo niet over! En ik ben echt te zwaar helaas. En er moet gewoon iets gebeuren nu! En denk dat ze er in het ziekenhuis toch weer iets over zeggen dus kan ik maar alvast een start gemaakt hebben laat ik me weer van een goede kant zien! Ele: ik zit ook nog op mijn gewicht van na de bevalling dus er moet iets gebeuren en weet dat ik het zelf alleen niet kan. Dus moet gewoon heel kinderachtig iemand hebben die precies zegt wat ik welke dag mag eten dan gaat het goed. En die me controleert of ik ook daadwerkelijk afval. Heel kinderachtig ik weet het maar anders lukt het me niet.
ik zal hier dus regelmatig even komen gillen als ik aan eten ga denken haha. Heb nu al mailcontact met een consulente die keek even wanneer ze komende week tijd had. Deze week zat ze al helemaal vol (alleen woensdag middag niet om 15.00 maar dan moet ik werken) Dus wacht even af wanneer de afspraak staat komende week en dan starten ben benieuwd!!