Ele, fijn dat je waarschijnlijk een verklaring hebt voor het geschreeuw. Maar nu is het stil! O jij hebt die datum vandaag voorgesteld (goed natuurlijk als deadline), maar dan denk ik niet dat het erg is, als het morgen wordt. En je hebt een goede verklaring "nog niet tevreden". Zie dat we bijna allemaal online zijn!!
zo zeg, ik ga slapen... mannetje slaapt.. ik ben moe.. mijn man leest mijn studie ivm spefouten.. die er schijnbaar nog heel veel inzaten :S Dus meiden, slaap lekker en tot morgen! hopelijk zijn de kindjes dan allemaal weer opgeknapt!
Morning zwaar nachtje gehad pff van 12 tot 3 huilerig en draaierig daarna gelukkig wel geslapen, vanmorgen weer 36,9 hopelijk vandaag met dit warme weer geen koorts. Dit warme weer hoeft van mij niet hoor pff is toch niet te doen hier zo warm vannacht hele nacht airco aan gehad, dat was wel lekker. Ele scriptie nog niet af, vandaag maar aan verder werken dan toch. Esli ik heb Maud ook lekker alleen in romper laten liggen hoor vannacht. Slecht weer vanmiddag ik ben benieuwd misschien valt het allemaal wel mee.
Goedemorgen meiden, Bah Smokey, wat een vervelende nacht. Maar gelukkig is de koorts bij Maud weg. Vandaag een dagje vrij? Ele, en nu je spelfouten verbeteren en inleveren maar!! Super goed gedaan!!! Hoe heeft Herbie vannacht geslapen? Marleen, hoe is het met Jens?? Esli, weer een nachtje minder... En inmiddels 6 weken!! All, hier heerlijk geslapen. Vanmorgen om 6.30u begon Esmee te huilen, mannetje en ik wakker, maar mevrouw sliep weer verder... Dadelijk weer haar zwembadje opzetten en dan nog even genieten van het zonnetje!!
Zou ik eens wat zeggen.. (alsof ik nog niet genoeg zeg de laatste tijd) hahah.. Maar ik heb vanacht doorgewerkt.. en ben klaar!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik kan wel janken... nou ja janken is zacht uitgedrukt... ik ga de laatste opdracht voor mijn gevoel nu lezen en dan over 5 min versturen....
ik wilde en wilde iedere keer posten.. maar dacht bij mezelf niet doen... niet zielig doen.. doorgaan pas posten als je klaar bent.. mijn man dacht dat ik gek was.. die werd er natuurlijk ook geregeld wakker van.. ik lag met de laptop in bed.. het was sowieso warm.. ik hoef het neit meer te lezen, kreeg een mailtje van mijn man, stuuropdr 3 door, ik lees ff snel, weinig tijd, maar dan kun je afstand doen van.. dan kun je je hoofd gaan leegmaken en klaar maken voor het eindgesprek deze of volgende week.. zo lief, omdat ik weet hoeveel stress die nu op school hebben.. er gaan dit jaar 3 mannen weg.. vrouwen met parttime functies nog minder uur, de gymleraar weg etc etc.. en ondertussen komen er alleen maar meer taken bij.. en als klapper doet zijn nieuwe digibord het niet.. ( hij had zich voorgenomen de laatste 2 weken de kidneren meer vrije tijd te geven bv filmpje kijken etc, zodat hij aan de rapporten en verslagen kon werken.. maar ook dat wordt zo dus niks.. meiden ben ik nu echt klaar?
weten jullie nog hoe-lang ik al roep dat ik nog scriptie moet etc etc.. ik weet nog de laatste weken van de zwangerschap kon ik niet meer zitten en toch wilde ik.. of toen levi zoveel huilde.. ook toen probeerde en probeerde ik.. en bij alles wat ik deed dacht ik maar iedere keer.. krijg ik dit wel af?? en nu.. nu heb ik alles af..... stel je voro het is onvoldoende? of ik blokkeer helemaal tijdens het eindgesprek :S
ik wacht met spanning zijn mail af.. dan kan ik het versturen... net waren jullie nog hier nu niet meer! sorry dat ik even zoooo ego ben.. maar ben er zo hyper.. emo.. van.. pff.. zit ik dan in mijn eentje een potje te janken.. ben stiekem een beetje trots op mezelf dat ik na alles toch gewoon heb doorgezet en ervoor gegaan ben...
ele wat goed ik ben helemaal trots op je, super gedaan!! Heb een beetje vertrouwen in jezelf dat eindgesprek komt echt wel goed hoor ik geloof er in En je mag best even een potje janken is toch niet niks wat je gedaan hebt of wel? Goed hoor. Wat een super mooie foto's heb je op je hyves staan echt heel mooi. Nijn ik werk dinsdags nooit, hoop wel dat de koorts weg blijft op t werk behoorlijk druk zo voor de vakantie, en mijn ouder zijn er niet voor eventueel oppassen. Ben ik nou de enige die zo klaagt over de warmte ik kan sinds de zw heel slecht tegen warmte ben ik wel achter het zweet lekt me de hele morgen al van mijn gezicht af. Straks voor het slechte weer even boodschappen in huis halen, wil ook misschien nog even naar kruidvat voor de vakantie inkopen, wil ik al een poos doen maar komt er niet van heb nog wel tijd zat maar vind fijn om dat allemaal al een beetje in huis te hebben. Komt noodweer aan zeggen ze nu komt eerder en zijn zwaarder dan verwacht help vind ik niet leuk.
Wat kan ik nog meer op brood doen bij Maud doe al: Boterhamworst ham kaas smeerkaas smeerleverworst. Nog andere dingen? Zoet vind ze niet zo lekker, zou ik ook sandwichspread kunnen proberen? Hebben jullie ook zon last van vliegen wespen, ongedierte wordt er niet goed van.
Ele, super super super goed gedaan!! Je bent (op het eindgesprek na) klaar!! En dat eindgesprek komt echt wel goed, anders laten ze je dat echt nog niet doen. Dus meid, studie afgerond, op zoek naar een nieuwe baan!! Heeft je man nog geen digibord? Het is zoooo leuk en zo fijn!! Alleen als de computers het niet doen, oei dat is dan weer heel erg wennen.... Smokey, ik kan sinds de zwangerschap ook minder goed tegen de warmte, maar ik vind het nog steeds prima te doen. Voor mijn gevoel is het vandaag minder warm dan gister. Heb net op buienradar gekeken en rond 11.00u gaat het hier regenen. Ik denk dat het echte noodweer rond 14.00u hier is, dus dadeijk nogs nel even met Esmee in het zwembad (als de bui van 11.00u niet blijkt te komen). Ze vond dat gister zo leuk!! Mijn moeder heb ik al gebeld, om standbye te staan...
SMokey, ik kan het ook moeilijk hebben het warme weer, maar ik kan er sindsdien veel minder van genieten.. ik heb eerder last van de nadelen, zoals het niet kunnen slapen van mannetje s'avonds en smiddags.. en dat ik gewoon niet weet wat ik met hem kan doen.. als hij er niet zou zijn, zou ik me zo op de stretcher leggen en er niet meer afkomen.. Gelukkig is de kooorts van maud weg, zul je net zien als je geen oppas hebt komt alles tegelijk... mag ik even gillen??? whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hij is verstuurd!!!! hem haar gevraagd of ze al een datum weet voor het eindgesprek, wordt toch wel stiekem einddag vinden jullie ook niet? :S ben zo bang om het dit jaar niet meer te halen... wil rust in mijn hoofd... al mag ik daar nu al van genieten.. omdat ik weet dat ik nu echt niks meer kan doen voor mijn studie en dat is al in geen jaren meer zo geweest!!!!!!!! whoehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
over de temperatuur, zie dat het hier al 29,1 graden is geweest (nu weer 28,4) En dat de temp 4 graden hoger ligt dan 24 uur geleden (handig zo'n officieel station in je dorp, haha). Dus ik neem mn woorden terug dat ik denk dat het vandaag minder warm is
snadwitch lijkt me vettig, maar ik gaf hem paturain rond die tijd. lijkt me misschien nog wel vettiger Ik ben denk ik best een saaie wat boterhammen betreft, hij heeft pas 2 keer hagelslag en 2 keer vruchtenhagel gehad.. misschien andere vleessoorten zoals kipfile of kippengehakt ofzo proberen? is niet zo heel vettig toch?
Nijn, als ik in je buurt woonde, kwam ik je wel opzoeken, maar helaas.. ik vind het echt rot dat je het zo eng vindt.. en smokey jij ook he, maar niet zo erg als nijn toch? Wordt het al zo vroeg slecht weer? ;( dacht pas tegen de avond.. nijn mijn man is itér op school en was op die school de eerste met een digibord, maar hij is defect en kan nu dus helemaal niks.. ik blijf hyper..
Wij zijn nog veel saaier op esmee haar brood... Vlees, kaas, jam. Heb eens hageslag geprobeerd, maar dat vond ze niks. Ele, je bent klaarrrrr!! Nu op de stretcher en de zon in, want bij jullie komt er voorlopig nog geen regen aan. Ik snel nog even vand e zon genieten!!
pff.... wat ben ik opgelucht en blij.. wat een zege.. wat een hell.. wat een strijd.. wat een overwinning.. nu niet struikelen ele vlak voor de finish.. nog eventjes... en dan gaan de riemen los! ofzoiets toch?