o ja, wist ik trouwens. Heb je wl eens verteld... Digibord kapot is echt balen, je merkt dan pas hoe gemakkelijk het is.... Ben nu echt nog even naar de zon!!
geen regen whoeha! hier heeft mannetje pas een keer jam gehad, misschien moet ik eens nieuwe meenemen, oh ja heb wel al eens appelmoes en danoontje erop gedaan.. dat vond hij echt heerlijk.. Hij eet ook toasti's (ham/kaas) en wentelteefjes. misschien een idee voor het weekend ofzo?
Net lekker in de zon gezeten! En snel even op buienradar gekeken en het blijft hier vooralsnog droog!! En de 24-uur vooruit laat geen grote, gekke buien zien!!
HOi Meiden, Zo wat een bloedheet weer!! Niets voor mij het mag gerust 10 graden koeler zijn van mij. Dus smokey je bent niet de enige die er niet tegen kan! Ele: heerlijk dat je het af hebt!! Eindelijk vrije tijd! Wat zal jij een zee van tijd overhouden nu zeg! Hier vanmorgen terug geweest naar de dokter voor mijn knie! Ging vooruit dat merk ik zelf ook. Heb minder pijn gelukkig. Wel nieuwe kuur voorgeschreven gekregen zodat we zeker zijn dat het niet terugkomt de ontsteking. Jens is helaas nog steeds niet fit. Hij zit vol vlekken en heeft nog wat verhoging gelukkig geen hoge koorts meer! Zojuist contact gehad met de consulente om af te vallen. En ik heb woensdag avond 6 juli om 18.30 een afspraak staan! Dus meiden vanaf volgende week donderdag ga ik waarschijnlijk beginnen pfff
volgens mijn gaan de buien hier ook niet overheen meer in het zuiden en westen.. Temp mag wel zakken zeg. Ele pannekoek zat ik zelf aan te denken maar tosti of wentelteefjes is ook een goeie. Jam lust mevrouw niet het liefst worst alle soorten worst. Marleen balen dat Jens nog niet fit is Maud ook niet echt. Wat goed dat je al zo snel gaat beginnen, goed hoor Nijn in deze temp kan je toch niet zonnen?? ZOn is hier trouwens weg.
De zon is hier nu ook verdwenen. Net het zwembadje opgeruimd en nu is het ineens benauwd zeg!! Dus ben bang dat de buien hier toch wel komen... en zie nu dat het begint te regenen, nou ja 10 druppels of zo... Marleen, fijn dat de ha het serieus neemt en nog een kuurtje voorschrijft. Hopelijk ben je er volgende weke helemaal vanaf. En volgende week donderdag beginnen, super goed! cambridge heb ik heel goede verhalen over gehoord, dus heel veel succes!! Smokey, pannekoeken, vindt Esmee super lekker, dus bijna succes verzekerd!
nijn: precies ik hoor er ook zoveel goeds van en gezien bij een vriend van me zwager dat hij echt heel goed en snel afvalt! Nou ik hoop het ben ineens zo ontzettend klaar met mij lichaam!
Cambridge diet ken ik niet... eens gaan googlen straks.. zodat ik 6 juli weet wat je wel en niet mag en waar ik je in kan steunen ben nog stees hyper... heb een mail gestuurd met de lit studie en de vraag wanneer het eindgesprek zal plaatsvinden, nog niks gehoord.. hmmm... marleen, wat fijn dat het eindelijk beter met je knie gaat, dat heeft ook lang geduurd niet? en een kuurtje in case of, helemaal goed.. ben je er met je zwangerschap straks ook helemaal vanaf als je geen kuurtjes meer mag had je jens meegenomen naar de ha? echt zielig voor hem, vooral met dit plakweer.. Smokey, pannenkoek, ook een goed idee, heeft hij nog niet gehad, ik vind pannenkoeken niet zo lekker en is het er ook nog niet van gekomen en vruchthagel? dat lees ik wel vaker dat ze dat mogen geven.. Maud dus toch nog niet fit en iets onder de leden.. heeft ze opnieuw koorts? na dit bericht ga ik ook nog een halfuurtje als alles het toelaat zonnen.. even op ,mijn buik liggen... gisteren zat ik op ed laptop in de schaduw, je ziet nu precies hoe mijn armen in een l vorm naar de laptop toe zaten.. maar langzaam sluiert de lucht zich wel vol.. klinkt ook vaag niet? Joehoe esmee heeft een keisje, gelukkig weet je ook gelijk dat het daarvan komt en heeft ze alweer een keer minder deze ellende te gaan Hier nog steeds steekjes in mijn onderbuik, ik beschrijf het alsof ik het gevoel heb dat ik zwanger ben, maar heb daar eigenlijk nog geen gevoel over.. maar wel interessant om volgende maand mits ik dat weer heb te kunnen terugvinden dat ik het nu ook heb ofzoiets.. het is me nml nooit zo opgevallen, maar ja dan was ik ook totaal niet met mijn lichaam bezig.. het viel me zelfs nooit op als ik ongi werd.. zo is me ook nooit opgevallen dat ik voorweeen had.. ik zei alleen dat ik een drukkend gevoel in mijn muts had. en bekkenpijn, maar dat was niet nieuw.. ik ga even naar buiten nu het nog kan! tot laters!
zo zeg wat ben ik mevrouwtje ongeduld vandaag.. lig ik op mijn stretcher bedenk ik me.. misschien heb ik wel mail gehad.. dus hopla daar ga ik weer zit nu onder de parasol met laptop (anders zie ik niks) en heb natuurlijk nog niks gehoord.. maar mannetje slaapt wel.. ik ahd de airo een half uur voor hij ging slapen aangezet.. toen ging hij met 32 graden slapen.. en nu geeft de bbfoon niet meer aan hoe warm het ondertussen is.. maar hij slaapt.. en alleen in een luier zou toch wat zijn als hij die losmaakt in bed
dit weer is ovrigens vele malen warmer dan egypte.. ik kan me niet herinneren dat ik me toen zo'n plofzak voelde..
waarom zijn mijn beide buurmannen lekker dingen en kan ik nu niet rustig op mijn stretcher op balkon liggen.. ( de tuin is me nu voor die paar minuten te veel werk) met het idee dat ze me zien liggen.. pf.... ik ga eens een vakantie uitzoeken.. kijken of er iets bijzit..
vind veel te warm je kan het beste lekker in de airco werken Ele lekkere buurmannen gezellig... voor wanneer ben je een vakantie aan het zoeken? Hier ook voor Maud ging slapen airco aan toen was 23 en nu 25 geloof ik ze zal zo wel weer wakker worden denk ik. Weet niet wat ik moet gaan doen toch naar kruidvat of hier binnen blijven, wandelen met hond en kind. Voor mijn gevoel is het overal te warm voor.
Ik zat ook al te denken, wat moet ik in godsnaam gaan doen vanmiddag... maar tot nu slaapt hij dus sstt.. esli ik had nog niet eerder gereageerd omdat ik zo druk met mezelf was.. op zijn tijd mag dat wel even he maar je vroeg naar de ervaringen van ons voordat we een gezonde zwangerschap kregen toch? in nov 2008 heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen.. zo dat klinkt ook lang geleden zeg.. typte heel automatisch 2009.. en kwam ik een paar dagen later hier op het forum uit mijn man wilde al langer kinderen, toen nog mijn vriend, ik niet.. ik dacht dat als ik groot zou zijn, ik wel ergens met kinderen zou gaan beginnen.. de eerste maand niet geklust, de 2de maand raak! meteen in januari.. ik had met 5w al het gevoel dat er iets mis was.. ik voelde me weer "normaal" terwijl ik die week ervoor me zwanger voelde.. de vk gebeld, maar dan krijg je het riedeltje te horen, komt goed niks aan de hand.. met 6,5w nog eens gebeld.. idem.. met precies 7w bloedverlies.. ik kon toen gelijk langskomen voor een echo.. toen kon het ineens wel.. ze vond geen eizakje, maar zag wel aan het slijmvlies dat ik zwanger was/geweest.. ze dacht te zien dat ik een bbz had.. dus ik kon vanuit daar in mijn uppie, want ik dacht ik doe dit wel eventjes.. naar het ziekenhuis rijden.. pff.. daar begon de ellende.. het was geen bbz, maar het vruchtje was idd vroeg gestopt rondom de 5w.. eindelijk kreeg ik erkenning voor de weken dat ik me niet gehoord voelde.. het werd 2 agen later een spontane mk, volgens mij was dat op vrijdag de 13e toch doortje? we kregen die toen samen.. en natuurlijk kregen doortje en ik daarna ook weer een ei samen! en.. werden we de 2e maand zwanger toch? ook indezelfde week met de uitgerekende datum ik meen 2 dagen verschil. als ik me goed herinner was ik op 20sept uitgerekend.. ( doortje ik wilde het al niet zeggen maar jij nu ook he?) natuurlijk was ik super blij, aar ook wel wat angstig, een mk zou me toch geen 2de keer gebeuren.. ik kon bij de gyno een echo krijgen met 6.5.. ( ik had toen een hele korte cyclus van gemiddeld 23-24 dagen) dus veel kon ik er neit naast zitten in mijn tellen, ook omdat ik 4 dagen voor NOD positief teste! maar geen hartslag te zien en het vruchtje was iets kleiner.. maar ik moest weer eens geduld hebben, anderhalve week erna kreeg ik weer een echo.. ik voelde me weer zoals in de 1e zwangeschap, ik had nergens meer last van.. en ook toen voelde ik me niet gehoord.. herkenbaar wellicht? eindelijk kreeg ik een echo met meer dann 8w..joehoe! het hartje klopte! mijn man in dikke tranen... ik in ongeloof.. ik voelde me toch niet zwanger, maar wacht eens even.. dat vruchtje is toch nog steeds te klein? ja/nee we zullen zien, kom over een weekmar terug.. tergens langzaam ging die week natuurlijk weer.. Bij de gyn... geen hartslag meer.. 2 dagen later curretage.. toen durfde ik niet meer zo goed.. ik vond het wel wat vaak dat zwanger worden en niet blijven in 3 maanden tijd.. dus we sloegen bewust 2 maanden over.. en ik ging trouwen.. ergens vond ik het jammer, ik zou zwanger trouwen.. en nu moest ik toch voor een ander soort jurk gaan.. een echte en niet een voor zwangere.. op 23 juli 2009.. tilde mijn man me over de drempel.. een paar dagen later gingen we op vakantie, we hadden net een neiuwe auto gekocht en hadden al veel gereisd, we besloten het eens anders te doen en op huwelijksreis te gaan met auto en tent! eerst naar mijn land, zwitserland.. ( vroeger gingen we met mijn ouders heel vaak vakantie naar zwitserland en had daar dus ook een sociaal netwerk opgebouwd. he jeanine.. ik heb jeanine in een geweldig verleden daar leren kennen en ze was mijn getuige op de bruiloft..) maar goed, in zwitsterland op het luchtbed was geen kans van slagen op klussen.. maar gelukkig was mijn ei geweest tijdens de huwelijksnacht.. hoezo toevallig.. de laatste dag in zwitserland zijn we een waterval gaan bezoeken langs een ravijn.. eenmaal boven, helemaal ko, gingen we zitten op een bankje.. en toen gebeurde zoiets mooist.. er kwamen 2 vlinders bij ons vliegen.. eentje ging er op mijn man zitten.. en ik kon uitgebereid foto's maken en de andere fladderde om ons heen.. toen ging die in mijn gezicht zitten.. en mijn man kon foto's maken en dei andere bleef maar om ons heen fladderen.. en toen wist ik het.. ik ben zwanger.. we wisten het allebei en waren er heel emotioneel door.. we hadden allebei het gevoel dat die vlinders ons kwamen vertellen dat we de mk's moesten loslaten en moesten openstaan voor het nieuwe.. 2 dagen later in italie heb ik een test gedaan en toen was ik inderdaad zwanger.. (stom he moet gewoon huilen nu ik dit allemaal typ) met 7w precies kreeg ik weer bloedverlies, na 3 dagen zh was het wel duidelijk dat dit beebje een plakbeebje zou worden en een kei mooie lieve zoon... Ik heb een voor mijn gevoel niet zo'n leuke zwangerschap gehad, vol me stress, bekkenpijn, verlies van baan, eiwitten en glucose in mijn urine en uiteindelijk een helbevalling waarbij hij als sterrenlijker lag en dat hadden ze neit gezien, zijn hartslag een keer is weggevallen( niet zo erg maar de schrik zat er goed in) ik een weeenstorm had waarin ik van 0 naar 10 cm ontsluiting ging in 3 uur.. maar daarna 10 uur heb moeten wachten op persweeen.. en toen die niet kwamen ik droog moest persen en uiteindelijk is hij met de tang gehaald.. dat heeft zoveel gevolgen gehad dat hij het kiss syndroon eraan heeft overgehouden.. vanaf dag 2 zijn we daarmee in de weer geweest, 3 maanden lang huilen, een helmpje.. stress dus.. maar de meeste stress heb ik ervaren toen hij net geboren was en ik nog gehecht moest worden.. ze zagen iets afwijkend bij hem, maar konden niet precies zeggen wat, waardoor hij met spoed samen met mijn man naar een ander zh moest.. terwijl ik achterbleef en pas uren later ging omdat ik geen spoed was.. niet wetende wat er was of waar ze waren.. Eenmaal in het zh werd hij vlak daarna geopereerd.. s'avonds om 23 uur heb ik hem heel even kunnen vasthouden.. hij is op paasmorgen geboren en een zondagskindje Na 6 maanden kreeg hij een helm, maar werd hij een heel ander mannethe.. gezellig, vriendelijk, redelijk makkelijk en heel vrolijk.. ikzelf heb er een bmverzakking en nog steeds heel veel last van mijn bekken aan overgehouden.. daarom durfde ik al die maanden neit voor een 2de te gaan.. ik zie de hel weer voor me.. maanden niet slapen door pijn in mijn bekken.. of een huilende baby waar je echt niks mee kon aanvangen.. achteraf bleek dat hij weken pijn heeft gehad.. en nu.. nu zit ik weer op de wachtbank me af te vragen of ik gek geworden ben..
Dames! Wat gaan jullie hard. Elegance! Wat stoer dat je je scriptie heb afgemaakt. En dat met deze temperaturen! Echt super stoer zeg. En die steekjes in je onderbuik oeeeh spannend. Ik voelde het bij deze zwangerschap ook, een paar dagen voor mijn nod. Hele bekende zwangerschap steekjes. Dus wie weet?? Smokey, Ik ben ook niet echt blij met deze temperaturen, maar het gaat wel. Ik moet zeggen dat ik ook nog heel lang na de bevalling gevoelig was voor warmte. Maar eigenlijk toen mijn meisje 1 was voelde ik mij in alles eindelijk weer de oude. Dus misschien komt het nog? Nou, hier nog een dag voorbij. En meiden, wat moet ik vaak plassen! Ik word er echt helemaal gek van. Ik moest altijd al vaak hoor, en de laatste maanden weer erger. Maar nu is het echt niet meer te doen, ik moet af en toe om de 10 minuten!! Het komt denk ik ook door de zenuwen.. Hier zijn de ergste buien alweer voorbij en is het buiten al beter te doen. Ik ga lekker mijn meisje in bad doen, op haar kamer is het 32 graden! En daarna even de stad in. Groetjes!
ik heb het een beetje afgeraffeld lees ik nu.. ik hoop dat je er wijs uit komt voelt ook best fijn eigenlijk zo achteraf nog eens het hele verhaal door te nemen... j
Dat is heel makkelijk ik mag geen gewoon eten! Ga over op shakes en soepjes en repen. Daar bestaat voorlopig mijn eten uit. Maar het schijnt echt super te werken ook blijvend resultaat. Smokey: jij kunt dus ook echt niet tegen deze hitte! Lekker binnen blijven is mijn advies haha Als heb ik vanmorgen toen jens in het badje zat ook lekker met mijn voeten erbij gezeten moet zeggen koelt wel af. Nijn: joepie een kiesje erbij voor Esmee!! Ele: lekkere mannen ook daar is het nu veel te warm voor haha Doortje esli en anouk hoe gaat het bij jullie??
Zo zeg.. ik heb iets bizars meegemaakt.. weet ook geen andere plek dan mijn man en hier waar ik even mijn ei kwijt kan.. komt het.. Vanacht ben ik gaan slapen om half 1, om half 3 schrok ik wakker, toen al vertelde ik de enge droom van mijn opa aan mijn man..(zoals ik had gezegd dat mijn man vanacht ook vaak wakker werd van mij) Ik had gedroomd dat mijn oma in paniek was dat ze riep dat het neit goed ging met mijn opa.. dat gebeurde in hun oude huis.. mijn vader en andere familieleden waren erbij en iedereen had zoiets van het gaat toch goed met opa? toen werd ik wakker.. Nadat ik dus 2 uurtjes geslapen heb, tot half 3, ben ik aan mijn studie begonnen zoals ik hier al zei.. Om 3 uur hoorden we een knal, mijn man werd er ook weer wakker van, daarna sirenes en ik dus ff kijken op de site waar er brand etc iets aan de hand was.. hier om de hoek iets.. met dat ik naar die site kijk, moet er naar om de hoek ook een ambulance.. dus ik kijk nog even verder in het lijstje, staat er de straatnaam van mijn opa en oma.. maar omdat ze er pas wonen, ken ik het nummer niet.. om 4 voor half 3..... toen dacht ik meteen aan mijn droom.. en wilde dus weten of dat huisnummer van mijn opa en oma was.. ik zoeken op de laptop naar het lijstje van de babykaartjes, maar dat staat op de grote pc.. dus ik kwam er niet achter en had zoiets van, nou ja ik hoor het wel als het zo is, zou wel erg toevallig zijn.. ben weer verder aan de studie gegaan en vanmorgen trof ik jullie nniet meer aan mijn enge droom gedacht.. belt mijm moeder net.. hoor ik mijn man zeggen, oh je opa is naar het ziekenhuis.. in een reflex zeg ik vanacht om half 3? ja.. zegt mijn man.. toen vroeg mijn man aan mijn moeder of er een ambulance is gebeld, ja dat was inderdaad.. ze wonen op dat nummer.. ik had echt een moment dat mijn leven even stilstond.. kippenvel over mijn armen en het voelde heel raar.. niet tastbaar zeg maar.. maar wel dat ik iets wist wat ik niet kon weten.. ik ben helemaal niet zo van de wowdiewow en vage dingen.. ik weet ook niet of het raar is dat ik dit nu hier typ.. omdat het zo bizar is.. maar ik vind het heel erg eng..