zo bijzonder na een mk en een ukkie op naar een 2e wonder!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleentje26, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik denk zelf dat ik daar nu nog te weinig hcg voor zou hebben.. iik heb die gedaan tijdens de mk.. ik zou 3+ moeten zien en zag toen 1-2 staan.. ik wil die test dus nooit meer doen! ;)
    (zeg ik nu :p)

ik mot echt boodschappen halen.. pf...

2. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Zit inmiddels thuis kleine meid opgehaald ze wou helemaal niks alleen maar huilen huilen en huilen, in de auto sliep ze met2 minuten. Snel op bed gelegd hopelijk slaapt ze op bed door ze moet toch een x zo moe worden dat ze gaat slapen....pff wordt een vermoeiende dag:(
    Oh en ik was al moe dus dat scheelt....

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ah bah smokey... Nou hoop ik dat ze nu goed slaapt... hier kan kleine man echt heeel lang zonder slaap.. dagen zelfs.. daar zijn we helaas ook achter gekomen.. misschien kun je ook een uurtje meepikken als ze slaapt?
    Dus je hebt vroeg weekend.. al voelt het waarschijnlijk niet als weekend.. echt heel sneu.. heel veel beterschap voor je lieve meisje..

4. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Niet slapen dus 15min toen was t al weer klaar. Net gewandeld dat is prima, maar nu weer thuis alleen maar huilen.... zo nog een x proberen op bed.

5. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    Elegance!!
    Ik val zeker van mijn stoel! Alle mensen! Ik heb tenminste nog mijn best gedaan vorige maand.
    Ik herken al je gevoelens en gedachtes. Zoiezo nog even lekker een weekje afwachten...

Ik merkte toen ik 5 weken was ik het pas een beetje serieus nam.. toen begon ook pas de angst.

Maar hou er ook rekening mee.. het kan gewoon goed gaan!

Alvast een voorzichtige gefeliciteerd.

Ik dacht... ik kijk even op mijn ipodje hoe het met jullie is, maar ik kon het niet laten om even snel te reageren op mijn werk.
    zie jullie later!
    Ik ben nog in grote spanning!!! nog 4 nachtjes slapen!

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hihih thanx esli.. gek he... jij had ook eerder getest toch? ik heb net nog een test gedaan, wilde gewoon zeker weten of er weer wat te zien was, want 2 vals positieve lijkt me wel heel stug.. en ja hoor, nog duidelijker dan vanmorgen! dus ik ben iig wel zwanger.. oh dat klinkt raar..
    ik dus net in de supermarkt.. biefstuk.. wijn.. ik wilde nog zo graag een keer!! gisteren wel nog biefstuk gehad(medium) en ik heb de peperpate laten staan..(anders moet ie op he ;)) en mij viel net in, ik heb al sinds maandag behoefte aan melk.. toen heb ik zelfs, schaam schaam, een 2 liter fles gekocht uit de koeling en die was leeg toen mijn man thuis kwam van zijn werk.. en vandaag ben ik zonder erbij na te denken alweer een pak naar binnen aan het werken.. :S
    zou dat mijn til voorlopig worden? :S

oh en mijn arme man weet nog van niks...

smokey, wat is dat vervelend.. hier hielp het idd ook als we maar wandelden etc. vindt ze het niet leuk om samen met jou rond te lopen en te stappen ofzo? wordt ze misschien ook goed moe van.. of een badje? pff.. ik weet het ook niet he.. en zetpillen mag je die geven bij waterpokken? het is iig heel vermoeiend.. en heel zielig..

esli, nog maar 4 dagen! wat ben jij ineens snel gegaan!! En je hebt op je werk dus geen rare of verdachte dingetjes gehad? :):) het gaat helemaal goed komen met dit plakbeebje! ;)

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik heb dit over het hoofd gelezen.. sorry smokey!

maar jeetje hij gaat het echt doen? spannend hoor! heb je ook niet zoiets, misschien stom dat ik het vraag, maar dat je nog wilt afwachten wat de nieuwe medicijnen zouden kunnen betekenen voor je? als je dan echt niet meer op dieet zo hoeven?

maar spannend zeg, vindt hij het niet een beetje eng?

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    whhaaaahhhh, Ele, je bent gewoon zwanger!!!
    Super gefeliciteerd!! En dat terwijl je dacht ongi te worden met een korte cyclus... Super super! Hoe reageerde je man?

*sorry, het andere nieuws wel gelezen, maar een beetje vergeten door het stuiter nieuws van Ele*

Smokey, wat vervelend dat Maud nu toch zo ziek is van die waterpokken... Maar misschien is het maar één dagje en één nachtje en dan gaat het weer beter. Tenminste zo was het hier...
    En je mannetje naar de ha geweest. Het is dus echt heel definitief bij jullie?

Marleen, hele dikke knuffel, snap dat het niet gemakkelijk is voor je, maar jij volgt snel dat weet ik zeker. Volgende week naar de gyn, spannend of niet? En dan volgende week starten met Cambridge, jij gaat goed!!

Esli, weer een dagje minder tot aan je echo. En dan veel leuke dingen op de planning voor dit weekend? Dan gaat de tijd nog sneller. Hoe is het trouwens met je kwaaltjes?

All, hopelijk volg ik Ele snel, maar denk dan weer dat het zo snel niet zal gaan (al bewijst Ele het tegenovergestelde), maar denk echt zwanger te zijn *of wil ik dat gewoon?* Ga proberen volg zaterdag de 9e te testen, maar misschien ook al even woensdag, want donderdag en vrijdag gaan we naar het terras met school, dus ja.... Nog een hele week.....
    Verder nu lekker weekend!! En dan volgende week 3 daagjes en dan vakantie!! Ben er echt aan toe en dan heb ik pas een ruim half jaar gewerkt.... Schaam, schaam, schaam...

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    jullie trouwens nog plannen voor het weekend?
    Mannetje moet morgen de laatste wedstrijd van het zomer-avond-voetbal-seizoen spelen en daarna snel snel naar een bbq. Zondagmiddag krijgen we visite, dus het weekend zal wel weer veel te snel voorbij gaan....

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Nijn!!! vaag he... ik leef zo'n beetje in een roes.. ben er wel heel rustig onder.. we zijn zelfs bij souders op bezoek gegaan zonder er ook maar even mee bezig te zijn geweest..

Mijn man was wel een verhaal apart.. hij belde op dat hij de sleutels was vergeten of ik zo kon openmaken.. ik dus al naar beneden.. en toen hij binnenkwam is het eerste wat hij zei, wat is er aan de hand?? ik hoezo... en hij.. oh nee he.. oh nee.. ben je zwanger?? ik kon alleen maar lachen.. hij viel echt van zijn geloof...hij oogde heel blij maar vol met ongeloof... hij reageerde zelfs nog leuker dan de andere 3 zwangerschappen.. misschien omdat hij weet wat ervan komt ;)

de hele middag zit hij al te kijken naar me met zo'n geniepig lachje.. en af en toe zegt hij.. het valt zo op zijn plek.. hij zei idd woensdag, pff... lijkt wel alsof je last van je hormonen hebt.. en het verklaarde bij hem een heleboel.. en natuurlijk tegen mannetje.. jij wordt grote broer etc etc.. zo lief..

de 2de test die ik vandaag heb gedaan is echt een stuk duidelijker..

Nijn wie weet volg je woesndag al! ;) jij dus misschien ook een eerdere tester? :) wat voel je nog meer dat je het vermoeden hebt dat het misschien raak is? ik weet nog dat je dat bij esmee ook had! ;)

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Super dat je man zo reageerde!! En hij had dus ook een vermoeden?? Super super super leuk!! Een maart baby-tje, Herbie net geen 2....

Bij Esmee had ik idd ook een vermoeden. Nu heb ik steeds buikpijn en dat had ik de vorige maanden niet. Echt niet, want het is echt duidelijk aanwezig. Verder gevoelige liezen, en gisteravond dus ineens super misselijk... en een dikkere buik (of komt dat van de ijsjes) maar ja... Misschien is het allemaal niet zo...
    Woensdag heel misschien testen (maar dat zal wel zijn, als ik dat zo zeg, haha), ben dan misschien wel vroeg, want weet niet precies wanneer mn ei gesprongen is. Temp is nl niet helemaal betrouwbaar, omdat het niet steeds op dezelfde tijd was. Ik denk zelf afgelopen maandag, maar de comp heeft hem vandaag verzet van zondag naar dinsdag. Dus dat zou betekenen dat ik woensdag pas op 9 dpo zit...
    Ach, we zullen zien en anders volgen Marleen en ik gewoon volgende maand. April-kindjes zijn toch ook errug leuk? ;)

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    boh ja, je hebt het over een maart kindje.. ik ben er zo nog niet mee bezig.. raar he? dat ik nog niet eens de datum weet! zal zo de calculator er eens bijnemen!
    Woensdag dus testen, 9 dpo is hetzelfde als ik toch 5 dagen voor nod.. als je van 14 dagen uitgaat? spannend hoor nijn! en idd april kindjes zijn echt heel leuk ;)

Het is zo raar allemaal ineens ben ik zwanger idee.. mijn man heeft ook hetzelfde alsof we "per ongeluk" zwanger geworden gevoel omdat dit wel heel snel is.. maar het idee dat er een kleine rijstkorrel in mij zit nu.. nee dat is besef is nog ver weg.. maar kan het wel beter plaatsen, ik denk omdat ik nu weet wat er komen gaat.. als alles doorgaat.. ik wil proberen zolang het me lukt positief te blijven denken.. we zien het wel idee..

overigens ik ben echt strontmisselijk op momenten.. dat heb ik bij herbie nooit gehad! af en toe een vlaag en af en toe een kokhals.. nu lijkt het soms alsof... en dat is best vroeg toch zover voor je nod?

Smokey, ik ben benieuwd hoe het met je meisje gaat! en of de zemelen helpen.. hier heeft mannetje ze nog niet gehad, zie er wel een beetje tegenop zeg..

we gaan trouwens nu niet op vakantie volgende week.. ik durf dat echt niet aan.. dan leuke dingen doen in de buurt en als het weer het toelaat naar ter schelling of zeeland ofzo.. we gaan sowieso in oktober..

vandaag dus niks gedaan aan school, ik moet me wel echt voorbereiden op dat gesprek door heel veel te lezen over de maatschappelijke ontwikkelingen etc etc..

ik ga zo mijn bedje in.. ben echt moe van alle emoties vandaag..

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Ele, hoe heb je geslapen?? Kun je het bevatten?
    En die kwalen ver voor je nod dat kan echt hoor. Ik had dat bij Esmee ook. Was toen al veel misselijk...
    Heb trouwens net gerekend, maar woensdag zit ik op 8dpo, als ik uit ga van een ei op dinsdag. Ach, we zien het wel....

Smokey, hoe is het met Maud? Gaat het weer een beetje beter? En jullie vannacht goed geslapen?
    Heb nog helemaal niet gereageerd op je hele slimme hint mbt een nieuwe woning. Goed bezig!!

Doortje, vergat gisteren helemaal op jou te reageren...
    Maar meid, wat ga jij snel. Al weer bijna 30 weken!!

14. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    @ Elegance, Wat spannnend allemaal! En wat reageert je man leuk!Ik herken je houding enorm! Ik was ook zo relax in het begin, fijn hé! Ik dacht toen al dat het kwam dat het de tweede is. Maar helaas ben ik vanaf 5 weken toch erg zenuwachtig geworden.
    Ik had ook het gevoel per ongeluk zwanger te zijn geworden in het begin. Je wilt het wel maar je verwacht het toch niet de eerste maand al! Geniet maar lekker dat dit relaxen gevoel…
    Ik ga voor je duimen!

@nijntje. Jij met al je rommeltjes in je buik! Toch eigenlijk ook spannend. En misschien woensdag al testen! Dat is ook wel heel vroeg hoor. gebruik je dan wel kruitvat 2voor 5, die zijn echt het beste voor vroeg testen.

@Smokey, hoe is het met maud? Kan het misschien een sprongetje zijn? Ik merkte altijd met mijn meisje, dat als ze een sprongetje had, en ik had het door, dat ik er veel makkelijker mee om kon gaan.

Ik hoef nu nog maar 3 dagen te wachten…. AAAAA
    Dat klinkt voor jullie misschien kort. Maar ik vind het echt een eeuwigheid. Mijn geduld is ondertussen helemaal op en ik wil het gewoon weten. Komt er in februari een brusje of niet?
    Kwaaltjes heb ik best veel. Enorme borsten, misselijk, trek in rare dingen, moe!
    Ik moet op werkdagen echt door mijn dag heen worstelen. Ik herinner me ook weer dat dit de zwaarste periode is. Je praat er met weinig mensen over. Je voelt je beroerd en het kan op elk moment weer misgaan. pfff
    Vanmorgen was ik minder misselijk en ik denk dan gelijk….. ojee! Maar een half uurtje geleden was ik weer enorm misselijk en ik net nu twee boterhammen met ei en vla op. ha ha. Ik had zon honger ineens!
    Straks komt mijn moeder op bezoek. Ik ga toch maar vertellen dat ik zwanger ben, want ik weet niet of ik haar voor mijn vakantie over 3 weken nog zie.

Groetjes!

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Spannend Esli, het dadelijk tegen je moeder vertellen. Ik vind het echt knap dat je het al 'zo lang' voor je gehouden hebt. Ik ben bang dat dat mij, mocht het zo ver zijn, niet gaat lukken....
    Wow, en super zwanger! In februari komt er echt een brusje hoor!!
    En testen, dinsdag moet ik even naar Oss en dan pik ik ze meteen mee bij het kv, hihi

Ele, ik ben toch wel erg benieuwd hoor, of je hebt kunnen slapen of niet...

16. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Morgen meiden,

Nijntje is het tandje/kies nog doorgekomen bij Esmee?

Esli, wauw nog 3 dagen komt echt dichterbij...spannend komt helemaal goed:)

Ele ja daar was ik ook benieuwd naar heb je goed kunnen slapen, gewoon zwanger die gekke meid hahaha:)

Hier weinig slapen nog steeds een huilende Maud de hele dag en nacht door, ze heeft er zo veel last van echt zielig, havermout badjes smeren tja het helpt allemaal maar even. Ik zou zo blij zijn als die jeuk bij haar weg is.
    Een sprongetje ik weet het niet ben ook niet zo thuis in de sprongetjes eigenlijk. Ze kwijlt wel ook heel veel dus misschien een tandje, maar er zitten ook allemaal pokjes in haar mond en op haar lip daardoor drinkt en eet ze ook erg slecht:(

Wat ik op de planning heb vandaag niets niet veel, ze slaapt nu weer even als ze wakker is vind ze wandelen of in de auto zitten nog het lekkerst. heb een hoop was dus ik vermaak me wel, had wel even de stad ingewild maar dat wordt niks denk ik de lucht ziet er elke x ook zo donker uit.

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ah, Smokey, wat zielig voor Maud. Esmee had ze ook in haar mond en wilde toen idd ook niet drinken en eten.
    Dikke knuffel voor jullie allemaal, want die is eht vervelend voor jullie!!

18. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    G*tverd*mme klotte post, komt ie aan bellen pakketje voor de buren en ja hoor Maud weer wakker, bedankt!!!!!!:x:x:x

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    smokey wat sneu dat ze zich nog zo voelt.. en zo slecht slaapt en drinkt..ik wist niet dat ze ook zo erg in de mond konden zitten.. en de postbode, zul je net zien dat die bij jou aanbellen.. zou me ook hendig irriteren zoiets... wat me soms opvalt is dat ouders het echt soms zwaar hebben he? maar klagen is taboe.. vinden jullie dat niet? er zijn soms dagen bij dat je niet meer normaal uit je ogen kunt kijken van moeheid en het maar allemaal moet doen alsof het normaal is.. als je klaagt, krijg je al snel reacties als had je maar niet aan kids moeten beginnen etc etc.. of herkennen jullie dat niet?

nijntje een gezellig maar druk weekend dus.. wordt een spannende week voor je.. stel je voor het is bij jou ook gelijk raak...

Esli, jij zit idd in de meest slopende periode nu.. nog heel even doorzetten.. na deze week heb jij toch ook vakantie? en de echo, hopelijk gaan die dagen snel voorbij en krijg je een heel mooi kloppend hartje te zien..

Hoe is het met de andere meiden?

Hier redelijk geslapen.. van half 11 tot 4.. toen was mannetje er ook weer bij.. sindsdien niet meer geslapen.. :( vanmorgen was ik me toch een partij chaggie en emo.. allemaal doemdenkvragen kwamen in me op.. wil ik dit wel? is nu mijn leven over? straks ben ik weer moddervet.. kn ik niet eens mijn schoenen aandoen.. ik weet niet wat allemaal.. maar het was negatief.. S
    naar de stad gelopen en ik voelde op de terugweg al steken vanuit mijn rug mijn bil in trekken.. begint dat nu al????????
    dus al met al.. even emo.. we willen niet op vakantie gaan volgende week, we wilden naar mallorca ofzo.. was ook helemaal chaggie dat ik dat nu al voor een kind moest laten.. sorry dat ik zo ego klink.. het komt gewoon omdat ik eindelijk mijn leven terug heb.. mijn ik en nu begint het gesodemieter weer.. snappen jullie? en ik wil totaal niet klagen.. misschien gaat dit zelfs mis.. ik bedoel.. ik had ook zomaar nooit meer zwanger kunnen worden.. ik ben daar mischien een hele rare in.. ik zei zelfs, als dit fout gaat, ga ik het niet meer proberen dan houden we het er bij 1.. ik bedoel slaat toch nergens op.. had ik me toch eerder kunnen bedenken.. maar het zijn weer die angsten.. bang voor alles wat komen gaat wat ik allemaal NIET leuk vindt.. ik zat ook te huilen omdat ik gewoon een kind van 1 zou willen krijgen.. ik ben ondankbaar als ik zoiets zeg.. maar toch zeg ik het omdat ik anders niet weet waar ik het kwijt kan..

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Smokey, die post af en toe.... Hier soms een mannetje en die belt super lang aan. Wordt Esmee wakker, huilt ze, kijkt hij mij echt zo aan... dan denk ik "dat is jouw schuld!!"

Ah, lieve Ele, vanmorgen postte je nog dat je van elk minuutje ging genieten, probeer dat ook te doen. Je haalt nu weer al het negatieve naar boven, maar het is juist zo mooi! Probeer de positieve punten te zien: je maakt nog een keer al die mooie dingen mee, eerste lachje, eerste stapje, lol hebben samen enz...
    En anders dit even goed met de psych gaan bespreken....

Deel Deze Pagina