zo bijzonder na een mk en een ukkie op naar een 2e wonder!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleentje26, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @nijn: heb je de uitslag al van de foto's?
    @ele: ja nu pas is het echt voor mijn gevoel! En het voelt ook anders dan bij Sara, net zo bijzonder natuurlijk, maar rozijntje moet nu al de aandacht delen met haar/zijn grote zus:) Fijn dat je weer wat beter voelt!
    @marleen: Sara kruipt en loopt ook niet hoor!! Ze tijgert en vindt kruipen blijbaar onnodig, zo komt ze ook waar ze wil komen:) Gisteren bij het cb vertelde de arts dat ik het kruipen toch moest stimuleren. Hoe dan? Veel op de buik leggen. Whahaha, het is geen baby van 4 maanden! Ze vindt tijgeren te gek, gaat zitten als ze is waar ze wil zijn en gaat weer verder als ze klaar is. Dus sorry??
    Goed, maak me dus geen zorgen. Sara is nu veel te druk met praten :) (kijkes, poes, ba (=lamp), bal, saza(=sara), papa, mama, enz) Ze weet ook al waar haar neus, oren, mond en tenen zitten. Daar keek de arts erg van op hahaha!
    Jaaaa foto van Jens in matrozenpakkje: zien!!

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    doortje: precies zo zie ik het ook! Is komt ook overal met tijgeren en gaat zitten waar hij wil. Loopt aan een hand mee wel voetje voor voetje maar kotmt goed! Maak me ook totaal geen zorgen maar omdat we vanaf het begin bij de fysio zijn blijven we daar tot hij zelfstandig loopt. Ik vind het prima. (hij is bij fysio begonnen ivm vacuumbevalling heeft hij een bloeding onder spier gehad waardoor hij een bult in zijn nek had en ze bang waren dat hij een voorkeurshouding zou krijgen nooit gehad maar dat is de reden dat we met fysio zijn begonnen)

Knap zeg dat ze al haar neus enz kan aanwijzen. Gaan we hier ook eens oefenen vind dat altijd wel leuk als zo'n kleintje zo wijs is haha

De foto kom ik zeker spammen hier!!

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Nog 1 dagje werken... (de vorige keer dat ik zoooo aftelde was vorig jaar april toen ik met verlof ging, hihi) Ben nu ook echt aan de vakantie toe...

Doortje ik zou me ook niet zo'n zorgen maken als Sara wat langzamer (of beter gezegd op een andere manier) ontwikkelt. Ieder kint ontwikkelt zich gewoon anders... En een Sara op haar buik leggen, als we dat bij Esmee doen is het krijsen... Daar heeft ze echt een hekel aan.

Marleen, wow, Jens loopt al aan de hand?? Dat is super goed hoor! En nogmaals ieder kind ontwikkelt zich op een andere manier/tempo.
    En wat moet je weer veel werken, maar daarna een welverdiende vakantie. Hoeveel uur werk je nou ongeveer in de week, veel of niet?
    Ons huis, we wachten nog steeds op de brochure. We zouden hem deze week ontvangen, morgen dus, haha

Ele, je de hele dag goed gevoeld??
    En al klaar voor carnaval?

All, volgende week wil ik foto's zien van Herbie en Jens in hun carnavalspakjes hoor! Zal ik een fotootje plaatsen van Esmee in haar konijnenpakje of kiel.
    Verder naar de ha gebeld voor de uitslag, maar die hebben ze nog niet. Als het echt mis zou zijn, hadden ze toch al wel gebeld, toch? Morgen dus maar weer bellen...
    De kids zijn idd heeeeeeeel druk, kunnen niks van elkaar hebben en luisteren... te veel confetti in hun oren.... Morgen dus nog een dagje met optocht, hossen enz en dan vakantie!
    Dan morgenavond even rusten en zaterdag gaan we er tegenaan!!

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    #104 Elegance, 3 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2011
    Zo zeg! zo zie je maar wat ze al allemaal kunnen in die paar maandjes! tenen aanwijzen en zoveel praten al! zie dat hier dus nog niet gebeuren.. :)
    jens naar de fysio, ga je daar nog vaak naartoe?
    maar ik begrijp dat de bult weg is?
    mijn mannetje vind ik kwa lopen ook al heel lang niet meer vooruit gegaan.. hij loopt nog altijd aan een hand, staat heel soms even los, maar dat is het dan ook.. lijkt wel sinds hij het kruipen ontdekt heeft hij niet meer zo nodig moet lopen.. hij komt nu overal heel makkelijk.. en zo is het met jens en sara dus ook.. voor hun is het goed zo, dan is het dat voor mij ook, hij zal toch echt met 18 jaar niet meer teigerend door de kamer gaan neem ik aan? :D en anders doet hij dat maar bij zijn vriendin ;)

en de rest, ik vind het zoveel fijner dat meneer niet meer zoveel stress in zijn lijfje heeft.. en af en toe echt zichtbaar geniet.. Als hij zit te spelen de handjes in de lucht gooit en opeens aAaaaa zegt.. (hoera) :D zo'n ander mannetje als hoe hij was..

Doortje wat vaag dat je dat moet stimuleren, en dat ze dan niet uitleggen hoe ze dat bedoelen.. ze maken mensen soms echt gek met hun belabberde adviezen.. zou jij nu binnengekomen zijn met de vraag, mijn kind kruipt niet, hadden ze je gezegd, mevrouw, maakt u zich eens geen zorgen elk kind is anders.. maar nu viel ze dit op dus moeten ze daar wat van zeggen he.. och ze krijgen ervoor betaald en moeten toch wat zeggen he.. ik zou ook wel betaald willen worden om op die stoel te zitten ;)

Nijn, niet leuk dat de uitslag er nog niet is.. morgen dus met nieuwe moed de ha bellen.. ik blijf duimen..
    confetti in de oren, zo'n leuke opmerking ik zei dat net tegen mijn man.. en die zei heel droog, maar we hebben geen confetti op school.. grrr.. hij identificeerde zich even met een autist.. hahaha..

marleen, hoe was je dagje vrij?

nijn, werk ze morgen! nog even en je mag los! :D

Doortje, is sara helemaal opgeknapt van vorige week? ben zo blij voor je dat jullie rozijntje het zo goed doet! heb je het al mensen verteld?

Ik ben beter whoeha! :) gelukkig zeg, vind ziek zijn echt niet leuk!
    verder is "het" gesprek er geweest met souders.. daar waar we al een jaar tegenaan lopen.. en ja ik kreeg alle blame over me.. dat heb ik even naar mijn man gestuurd, want hij nam het ook meteen op zich met ik had eerder moeten praten en ele wilde dat ook altijd.. maar zij is niet de persoon die jullie ergens op moet aanspreken dat moet ik zijn.. en daar schrok smoeder zo erg van.. ze dacht dat ik het was en ze maakte het ook wel heel erg want ze dacht dat ik mijn kind bij hun wilde weghouden.. in principe wel ja, want ik wil dat er goed voor mijn kind gezorgd wordt en dat hij krijgt wat hij nodig heeft, maar om nou te denken dat ze hem nooit meer zouden zien..
    als wij niet kunnen zeggen wat hij nodig heeft of hun kunnen verbeteren in dingen laat ik niet met een fijn gevoel mijn kind achter.. zulke dingen zijn dus gezegd door mijn man.. maar ik was een zwarte piet! pff... ik heb heel veel voorvallen verteld die mij geirriteerd hebben, maar mijn man ook... moet mijn man wel gelijk geven, mijn smoeder kan slecht praten.. ook heel slecht tegen kritiek.. en dan heb ik het niet zo zwart wit gebracht zoals ik het nu hier probeer snel uit te leggen.. maar was wel even een gedoe.. svader wilde al heel lang met ons praten, maar smoeder heeft dat altijd tegengehouden ze was ervan overtuigd dat ik dan hun kind helemaal weg zou houden bij hun.. dat zal nooit mijn bedoeling zijn lijkt me.. ze mogen gewoon normaal doen.. en ik heb vooral onderstreept, naar de behoeftes van mijn mannetje kijken en niet naar jezelf.. dat kon ze van onze kant wel begrijpen.. en svader zei ook meteen, regels zijn regels en als jullie zeggen 2 min over 6 naar bed dan doen wij dat.. en smoeder liet weten dat ze dan idd elke minuut gebruikt om te profiteren en dat dat idd niet voor herbie zijn bestwil is..
    nu zijn ze 5 dagen weg daarna gaan we uiteten en hebben we het er nog eens over.. en hopelijk kan hij daarna ook eens bij hun blijven..
    we shell see...

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    wat een lekker weeeertje!

nijn als je dit leest heb je vakantie whoeha! :)
    Mijn man is nu met collega's venlo in.. om carnaval te vieren, hij zal de laatste trein naar huis nemen en dan kunnen ook wij weer even genieten van elkaar! :)

Ik ga denk ik zo nog even de stad in, lekker rustig nu met iedereen die al carnaval aan het vieren is en het is zo'n lekker weer! :D

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Ele, wat goed het gesprek met souders!! En dat mannetje het ook echt vanuit zichzelf vertelde, super zeg!!
    Hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar beter!!
    Het is idd heerlijk weer, lekker wandelen dus!
    Haha, je mannetje even een autist, het schoot mij gister ineens te binnen, thematisch werken...

Doortje, zo leuk!! hihi

Marleen, druk druk en dan dit weekend nog even carnavallen?

All, de foto's van Esmee haar heupjes waren helemaal goed!!! Zo opgelucht, dus het duimen heeft geholpen Ele!
    Verder vandaag flink gecarnavald op school en de 1e prijs gewonnen met de optocht!! (hopelijk volgt er zondag nog een 1e prijs, hihi).
    Verder zal ik t/m dinsdag weinig online zijn, want tja, druk druk druk.
    Heb er zo'n zin in. Vorig jaar zwanger, is toch anders, het jaar daarvoor wachtend op de mk, het jaar daarvoor volop in therapie vanwege de vermoeidheid, dus het is weer tijd!

Alaafff!!
    Misschien kom ik straks nog even langs, maar rekenen maar nergens op.

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Whaah, Ele, Herbie is vandaag al precies 11 maanden. Nog 1 maand....

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Zo zeg,

DE VAKANTIE IS BEGONNEN! :D:D:D

en ik was al om 6 uur op! ik dacht moet natuurlijk van elk uur gebruik maken dus niet te laat opstaan
    10 minuten geleden is hij pas inslaap gevallen.. dus even chillen! :)

Leuk nijn de 1e prijs! :):) zag de lyrics op hyves voorbij komen! :) werd toen ook wel benieuwd naar foto's! :D over het algemeen heb ik al zin om van iedereen de carnavalsfoto's te zien! :D
    Heel veel plezier morgen met de optocht, zou esmee een echte carnavaliste worden? :D :D ben benieuwd! gelukkig hebben ze geen regen voorspeld! :D
    En natuurlijk veel plezier met de andere dagen! :) deze carnaval is jou feestje want wie weet ben je volgend jaar weer zwanger! :D:D:D wat een vooruitzicht!:$

Ik zeg wel zo mooi vakantie, maar vandaag is denk ik weer een klusdag! :)

marleen gaan jullie dit weekend nog iets doen? bij jullie vieren ze ook carnaval toch? jij hebt toch bijna je nod he? doe de hond al anders? :D

Ik ga opstaan! :(

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    gaat snel he, nog minder dan een maand wordt hij 1..
    ik betrapte me gisteren in de stad erop toen iemand vroeg hij wordt toch bijna 1 he, dat ik heel zachtjes ja zei en toen gelijk zei hij is 11 maanden! :)
    ontkening? :D

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey meiden,

Toch nog een levensteken vanaf hier... Mannetje heeft er al een carnavalsavond op zitten en hier gaan we vanmiddag naar de jeugdoptocht kijken. Deel 1 van het plan is gelukt, Esmee slaapt, zodat ze vanmiddag gezellig is, hihi
    Foto's van gister. Ik zal in een pb wel een link van onze school-website zetten, daar staan dan wat foto's. En dan volgen snel andere foto's op hyves.

Ele, ja, dat is de ontkenningsfase... merk dat ik daar ook al een beetje in ben beland. Esmee is over 10,5 week jarig :$
    goed idee om flink gebruik te maken van de vakantie(uren), hihi Gelukkig kun je er een grapje om maken.
    Klus ze vandaag!!
    En wat jij zei over volgend jaar carnaval... dat bedacht ik me ook, dus PROOST!

Marleen, ben erg benieuwd of Guus al iets laat weten.
    Fijne carnaval!!

Doortje, vier jij carnaval?
    Geniet iig van je inie minie, leuk!!

Doeiii Alaaf!

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Jullie ook allemaal druk aan het carnavallen?
    De eerste dag is super goed gegaan (alleen jammer dat Esmee 6.30u weer een mooie tijd vond om te kletsen, haha)
    Vandaag optocht, druk dus en morgen utislapen, want Esmee gaat vaanvond voor het eerst logeren.
    Verder heeft ze zichzelf vanmorgen 3x tot staan opgetrokken in de box. Die nu toch maar lager gaan zetten, hihi

Alaaf!!

12. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    hey meiden,
    allemaal lekker carnaval gevierd? ik ben wel benieuwd naar al jullie dreumesses in carnavals outfit! Ik hou hyves in de gaten! Carnaval bestaat hier niet echt dus voor ons geen alaaf ed :p

Ele, wat goed dat je eindelijk het gesprek met je souders hebt gehad, hopelijk idd is dit stap in de goede richting en kan je herbie er met een goed vertrouwen in een x achterlaten. Ook fijn dat je weer opgeknapt bent, ik was ook zo ziek echt niet grappig, had een ontsteking in mijn lichaam kwam uit de bloedtesten, nu nog wel moe maar voel me gelukkig weer goed.

Nijn, wat super dat de fotos goed waren, ze lieten je nog wel even inspanning zeg, maar gelukkig was het goed nieuws en kon je lekker het carnavalsweekend in gaan! En dus vakantie, geniet er maar lekker van? hoe lang, weekje? Nog een maandje en dan begint het tennis seizoen weer, heb er zin an.....

Doortje, wouw wat een mooie echo, dan begint het stiekem toch wel weer te kriebelen. Een vriendinnetje van mij is 18 maart uitgerekend van de tweede, zij (en de verloskundige) had gedacht dat het rond 16 feb al zou komen omdat haar eerste ook 4 weken te vroeg kwam en het bij haar in de fam zit, dus ze zit echt te wachten erop haha, wanneer ben jij uitgerekend?

Marleen, ik zou me ook totaal geen zorgen maken, gemiddeld is 14 maanden maar ik heb begrepen dat jongetjes vaak wat later zijn, en dan had Jens ook nog een beetje valse start dus komt vanzelf, hij ontwikkelt zich verder toch heel goed en hij is ook toch vanaf het begin af aan groter dan gemiddeld geweest, dan is het volgens mij ook lastig dan als je een klein dun babietje bent ivm evenwicht en gewicht.

13. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    hoi hoi,

Iedereen druk aan het carnavallen haha

We zijn vanmiddag even naar de optocht gaan kijken met Jens. Hij was er helemaal stil van keek zijn ogen uit. Daarna heeft hij hem nog een keer gezien want hij kwam bij ons door de straat. Dus lekker achter het raam zitten kijken.

Hoe gaat het met iedereen??

Morgen middag moet ik werken in de winkel en morgen avond voor go bureau. En dinsdag en woensdag hele dag in de winkel! EN dan eindelijk een weekje vrij! En heb dan weer alle tijd om te komen kleppen hier haha

Anouk: ik probeer zo nog even op je pb te reageren! In ieder geval super dat je mee gaat met het uitje!

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Good morning!

ik voel toch iets van een lichte kater.. auw auw.. hihihi..

Nijn ben benieuwd hoe het slapen is gegaan en hoe je carnaval is! ;)
    Ben ook benieuwd naar je foto's! :D

Anouk, wat leuk dat je meegaat met het uitje, lijkt me ook helemaal leuk doortje als je ook zin hebt? :D ergens in de buurt van eindhoven ofzo? :D hier hadden we het al over voor de break ;) Heb er nu al zoveel zin in! :D en jullie kennen elkaar al en ik ken nog helemaal niemand! :D wel eng hoor! :D

Doortje, hoe is he genieten? heb je het nu tegen iedereen verteld zie je al een buike en hoe zijn de klachten? Bij mij kriebelt het ook! :D ja nu is mijn ei even niet in de buurt he hihihi ;)

Marleen, heerlijk een weekje vrij! gezellig, lekker aan de klepper! :D
    en optocht vanuit huis kijken, dat leek me ook wel wat! :D
    doet de hond al anders? wanneer is precies je nod?

Anouk, je bent weer beter gelukkig, maar een ontsteking.. bleh, goed dat je je alweer wat beter voelt, hopelijk gaat de moeheid ook snel weg.. leuke foto's van de wintersport! :)
    ben ook nog wel benieuwd hoe hetgeweest is op wintersport. Heeft erin zich goed vermaakt?

De carnaval hier was helemaal leuk! ik had het zo neit verwacht.. met herbie weet je het immers nooit.. ik heb de draagdoek omgedaan hem erin gezet, het skipakaangedaan met daarover het apenpak, was nog een hele worsteling, want het apenpakje was no way maat 92! en toen zijn we naar de optocht gaan kijken.. hijheeft 2,5 uur in de draagdoek gezeten! en plezier dat hij had! hij was helemaal moe op het einde, maar bleef zo gezellig! toen nog een hapje bij de griek gaan eten.. en gezellig dat hij was! komkommer met azijn erover vindt hij heerlijk hahaha.. toen naar huis, naar bad en in bed en meneer heeft geslapen tot 7 uur.. hij leek zo groot gisteren.. nu gaan we weer verder klussen en vanmiddag misschien nog even de optocht kijken..

meiden heel veel plezier vandaag! alaaf! ;)

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey meiden,

Heb het gelezen, sla het niet helemaal op, alleen het woordje kater, hihi
    We zijn gister 1e geworden met de optocht, dat hebben we dus gevierd (en gebruik gemaakt van het feit dat Esmee niet thuis was). Was om 5.00u thuis en werd net om 10.00u wakker. Net gedouched en dan dadelijk Esmee ophalen en verder carnavallen!!

Doeiii!

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Onze meid met carnaval.
    Wat zijn al die stukjes papier toch?

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik ben al wat meer gewend...

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    De grote beker die papa en mama gewonnen hebben...

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Nijn wat een leuke foto´s!!!
    wat wordt ze groot he! jeetje! leuk haar ook zo te zien zitten! :)

mooie beker ook! geweldig dat je 2 keer eerste geworden bent! dan ben ik ook wel heel benieuwd naar jullie pakjes/wagen! ik heb hier ook mooie wagens voorbij zien komen, wat een werk zit daarin zeg! en allemaal leuke ideeen! ik weet nu zeker dat ik voor volgend jaar ook een nieuw pakje wil! :D
    heb ook al zin in kindercarnaval hihihi ;)

verder ben ik wel moe, ik heb herbie vandaag weer in de draagdoek gehad, moet ook eerlijk bekennen dat ik gisteren niet meer kon lopen.. dat kunnen mijn bekken dus echt nog niet aan.. en vandaag dacht ik oh het gaat weer, nu kan ik niet meer lopen zeg! maar hij heeft het weer naar zijn zin gehad en dat doet me toch echt goed.. harde muziek, toeters en knallen en meneer was nog happy baby! :)
    vandaag dus nog even naar de optocht gaan kijken, misschien morgen nog een, maar dat weet ik niet zeker, het is in iedergeval heerlijk weer en dan is het ook leuk om te gaan! :)

Nijn echt super leuk, morgen ook nog heel veel plezier! :) leuk he ik weet nog vorig jaar dat iedereen aan je buik zat met carnaval en nu is ze gewoon mee! :D

20. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    hoi dames,

Even snel moet om 20.00 bij gastouder zijn voor gesprek!

Nijn: wat een super leuke foto's

Ele: jullie ook al zo'n plezier gehad met carnaval!

Hier nog niet ongi spannend. Zit nu op dag 29. En mijn cyclussen zijn tussen de 27-34 dagen. Dus heb nog even te gaan haha. Moet zeggen voel nog geen ongi aankomen. En ja hoor guus zat van het weekend aan mijn buik helemaal te snuffelen en likken. Zou het dan toch???? Maar was wel maar eenmalig en bij andere zw vaker. Dus we wachten rustig af nou ja rustig haha. Ga op z'n vroegste zaterdag testen.

Deel Deze Pagina