zo bijzonder na een mk en een ukkie op naar een 2e wonder!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleentje26, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik vind het belachelijk dat ik me zo voel.. bij een mk zit ik weer keihard te huilen etc etc.. ik ben er gewoon achter dat ik door die hormoontoestanden een instabiel persoon wordt.. en die emotiedingen zijn er nu al.. hoeveel heb ik wel niet gehuild in de vorige zwangerschap en ik huil nu al in 3 dagen tijd een paar keer.. het begon donderdagavond..

Sorry voor dit alles, ik wil verre van ondankbaar overkomen.. ik hoop dat jullie me beter kennen dan dat.. het trekt wel bij, dat weet ik zeker, maar heeft ook tijd nodig..

Ik heb zelfs het idee dat souders heel koel reageren en mijn ouders het geen verstandige keuze zouden vinden.. raar toch??

2. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ele jeetje meid wat kl*te dat je je zo voelt, ik zou mezelf precies hetzelfde voelen als jij. Maar ja daar heb jij niks aan. Dikke knuffel en net wat Nijntje zegt met de psych bespreken.
    Je vroeg me gisteren of we niet wouden wachten met sterili, ivm mijn medicijnen. Maar we weten het echt heel zeker en ook al mochten de medicijnen wel aanslaan dan nog beginnen we er niet meer aan. En tuurlijk denk ik wel eens van doe ik er wel goed aan als ik jullie weer hoor, maar ik weet zeker dat dit de juiste keuze is!

Het lijkt toch heel stiekem 1% beter te gaan met Maud ze huilt iets minder maar dan ook heel iets....durf het bijna niet te zeggen.

Nijn wanneer is jou nod?

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Smokey wat een mooie foto op hyves! is dat jullie huis? ik ben wel lichtelijk jaloers zeg! ;) bah wat zou ik graag uit dit huis weg willen!! en een normaal huis op de begane grond willen! En nu met de zwangerschap lijkt het me ook al niet vanzelfsprekend allemaal..
    Zodra ik werk heb, gaat hij in de verkoop!! dat is for sure!
    maar maud, ietsje pietsje aan de beterende hand gelukkig.. hopelijk merk je dat vanacht ook! jullie hebben bijna ook weer vakantie! :) kun je weer even tot rust komen.. Lekker genieten van je mooie gezinnetje! ;)

Ik heb ondertussen met wat vriendinnen gesproken, ze snappen me allemaal wel.. het is snel gegaan en ik heb heel veel nare ervaringen die nu voor mijn gevoel weer allemaal voor de deur staan.. Dus ik ben volop bezig met verwerken.. en beseffen..
    zal wel even duren bij mij..
    Ik probeer me zo min mogelijk op de kwaaltjes te focussen, van de vorige zwangerschappen weet ik dat het niet heel veel zegt soms.. vandaag kreeg ik wel ineens enorme ()().... sjoe zeg.. omdat ze een beetje zijn gaan hangen na de vorige zwangerschap staan ze nu weer rechtop, dus dat is voor mensen die me kennen volgens mij wel zichtbaar..

4. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    @smokey, ahh ja zo zielig de waterpokken.:( Gelukkig gaat het heel snel. Ik heb welles gehoord dat ze in dag 5 in de top zitten en dat het dan alweer minder word.
    Op hoeveel dagen zit ze nu?

@elegance, wat balen van al die heftige gevoelens alweer! Het is ook niet niets dat zwanger zijn. Maar ik zou nog proberen en beetje nuchter te blijven. Je nod is nog niet eens!:cool: Eerst afwachten.
    Ik zou zeggen, ga lekker toch op vakantie! Juist goed voor je.
    Maar Ik begrijp het wel hoor. Zeker omdat je zon heftige zwangerschap en bevalling heb meegemaakt. Maar denk er ook aan hoeveel moois je er voor terug hebt gekregen! Heerlijk toch zo'n ventje. Dat is het toch ondanks alles de moeite waard geweest? Het word weer een jaartje tanden op elkaar en vanaf dan is het alleen nog maar genieten. (tenminste als je klaar bent met 2)
    Bij een tweede schijn je trouwens wat voordelen te hebben, ik ga even vervelend opbeurend lopen doen hoor:
    -minder extra kilo's, je hebt minder tijd voor je zelf om te eten :) en je blijft meer bewegen met een kleine;
    -rug kan minder pijn doen omdat je kind minder snel indaalt;
    -de tijd gaat sneller. Je bent veel drukker met je ventje.

Maar misschien kan Doortje hier meer over vertellen. ;);)

Nou goed,, ik probeer wel positief te blijven. Maar ik vind dat zelf ook moeilijk hoor. Jemig wat voel ik me waardeloos.
    Ik had gehoopt dat ik mij bij een tweede minder rot zou voelen. Ik heb tenslotte al een prachtige dochter! En als het alleen bij haar blijft is het prima. De ellende is alleen dat als je zwanger bent je vrijwel direct van dat hoopje cellen in je buik gaat houden. En nu wil ik het niet meer kwijt. :(:(
    Ik dacht dat de mk angst vooral te maken heeft met de kinderloosheid angst. Maar dat is het toch niet. Het valt mij dat betreft echt wel tegen.

Maar ik moet ook zeggen dat die hormonen volgens mij ook heel slecht voor mij zijn hoor. Ik ben erg snel geraakt.

Ik heb vrienden die helemaal geen kinderen kunnen krijgen en dat lijkt mij echt verschrikkelijk. Dan deze ellende maar weer doorstaan...

Wij hebben al onze afspraken voor morgen afgezegd en gaan lekker een stuk wandelen. Daar knappen we allebei van op.

Vanmiddag het nieuws aan mijn moeder verteld. Zij was best verrast dat ik al 7 weken was! Dat was dan wel weer leuk!
    Ze vond ons erg moedig dat we er weer voor gingen. En ze denkt dat een broertje of zusje heel leuk zal zijn voor mijn meisje. Ze was toch erg positief!

Wij hebben over 3 weken vakantie. Daar heb ik heel veel zin in! Ik hoop nog zwanger, maar als het een mk of ma is dan is het dan wel weer voorbij denk ik.
    Dus de planning is prima.
    Volgens mij zijn mijn eerste 2 spontane miskramen voor de 7e week gebeurt. Dus volgens mij zit ik daar nu bijna overheen!

Op naar de dinsdag! :p

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    #1185 Elegance, 3 jul 2011
    Laatst bewerkt: 3 jul 2011
    Good morning ladies ;)

Smokey, ik ben heel benieuwd hoe het met maud is, hebben jullie een beetje kunnen slapen? Eet en drinkt ze nog steeds zo slecht? Heb je nog nieuw eten uitgeprobeerd afgelopen week?
    En weet je al iets meer over de foto's van de fotograaf? dat was me toch ook een verhaal apart zeg!

Nijntje, Laatste weekend voor de vakantie! ;) Kun je het je voorstellen 6 weken!! :) ik nog helemaal niet, komt denk ik door het slechte weer.. ;)
    EN voetbalseizoen is dus ook ten einde.. wat zullen jullie rust krijgen volgende week! ;)
    Hoe is het met esmee haar lekluiers?

Esli, zoals jij het verteld, zo denk ik precies hetzelfde, nou ja zo wil ik het precies hetzelfde denken.. maar in de praktijk lukt dat niet zo he.. Ik was ook zo bang voor de kinderloosheid en nu denk ik steeds, niet zo moeilijk doen je hebt toch een gezond jochie!
    Ook vind ik het een heel ander idee van zwangerschap dan voorheen.. nu weet je 'precies' wat komen gaat..
    Heb jij al over praktische dingen nagedacht bij het hebben van 1 baby en 1 dreumes? ;)
    Ik denk idd dat als je pver 3 weken op vakantie gaat en over 2 dagen een goede echo hebt, de grootste zorg over zal zijn toch? Ik wil met 6.nogwat ook een echo.. dat had ik bij de laatste 2 zw ook en dan weet je gelijk of je wel of geen hoop moet houden..
    gelukkig kan ik mijn oude gyno houden.. jij stapt over na een vk toch? mag ik vragen waarom je dat liever doet?

Marleen, hoe is het met jou? al een beetje aan het voorklussen voor het ei deze week? ;) en de gyno.. oh wat ben ik benieuwd wat deze zal zeggen!

Doortje, thanx voor je lieve woorden deze week! en ik doe mijn best om je niet achterna te gaan! ;) nou ja wel met een meisje krijgen, maar ach, het worden denk ik 2 jongens.. ik ga er maar vanuit, dan wordt de teleurstelling niet zo groot.. veel belangrijker is dat het dan een gezond ventje wordt! ;)
    en aftellen naar je verlof! met hoeveel weken stop je?

Anouk, ik mis je oprecht! ;) ben je stiekem bang dat je wordt aangestoken door het klusvirus? ;)

jeanine, i luvvv you! ;) ook jij bedankt voor je geduld aan de telefoon! ;)

De misselijkheid komt en gaat, pijn in mijn ()() komen en gaan.. en toch ben ik nog steeds rustiger eronder dan voorheen.. Vandaag ben ik wakker geworden en bekijk ik dit alles weer wat positiever.. hopelijk blijft dat ook zo.. echt ik meen het meiden als ik sorry zeg dat ik soms zo denk.. hopelijk kan ik het positieve beter vasthouden omdat ik wat rustiger ben..

Gisteren een nieuwe fohn gekocht met roterende borstel, zal me benieuwen welk resultaat deze geeft! Vind mijn haar nu helemaal leuk! ik weet nog niet wat we gaan doen, misschien naar de diertjes.. en wrs uiteten met mijn vriendin die ook zwanger wil worden.. (maar het wrs nog niet is, zoals ze gisteren zei) Ik weet zeker dat ze ook van haar stoel zal vallen als ik het nieuws vertel.. ;)

Kunnen julie het al voorstellen.. ik nog niet.. maar Ele is zwanger! ;)

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey meiden,

Smokey, en hoe is het vannacht gegaan? Gaat het al weer iets beter met Maud? En wat Esli zegt... bij Esmee was dag 5 ook het ergste...
    Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met de foot's van de fotograaf afgelopen is...

Ele, je bent echt zwanger!! En vanmorgen veel te vroeg op *al was ik toen ook wakker*
    Ben benieuwd naar je nieuwe coupe, haha

Esli, nog maar 2 nachtjes....

Hoe is het met de andere meiden??

All, mijn nod is 10 of 12 juli, duurt dus nog wel even...
    Lekluiers gisteravond bij de bbq zat mevrou tot aan haar oksels vol en net was het ook bijna water met een kleurtje... Het schiet hier wat dat betreft dus echt niet op...
    Meiden, straks visite ontvangen, dus weet niet precies wanneer ik weer online ben...
    Morgen trouwens ook werken, dus weer een dagje niet online....

7. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Morgen meiden,

Ele wat fijn dat je je inmiddels wat beter voelt, je moet het ook allemaal nog een plekje geven en dat komt best wel goed, En net wat Esli zegt moet je kijken wat je er voor terug krijgt, je hebt toch een super lief/mooi en gezond mannetje en er komt nu gewoon een brusje aan:) ik zeg tijd om je banner aan te passen;)

Esli dag 5 dat klopt precies dat was vrijdag gister ging iets beter en vandaag volgens mijn ook. En ook wat je zei van sprongetje mevrouw wil gaan staan maar lukt niet dus dat zal haar ook wel frustreren:D Ja ja de dag van de echo komt echt steeds dichter bij jij kan dinsdag een mooi foto'tje plaatsen! Ga jij trouwens nog met vakantie?

Nijn ik heb de foto's van de fotograaf inmiddels maar heb er wel voor moeten betalen, mannetje wou al bijna bonje maken maar ja ik wil mijn album wel hebben. Dus nog een week of 5 geduld dan hebben we als het goed is ons album. Esmee heeft al een poosje nu last van van lekluiers of niet? Of wat geef je haar tijdens de bbq:D;)

Anouk ja waar ben je gaat alles goed met je, en idd missschien wel bang om aangestoken te worden;)

Maud gaat dus iets beter gelukkig en vannacht redelijk goed geslapen joehoe ik lekker uitgeslapen heerlijk dus een goeie nachtrust gehad. Ik hoop dat Maud morgen wel weeer naar kdv kan want ik heb nog veel werk liggen voor de vak, en mijn ouders zijn er pas savonds weer dus oppassen lukt ook niet.
    Vandaag weer niet veel op de planning, vanmiddag even naar het paard en verder niet zo veel.
    We hebben een mooi huis op het oog nieuwbouw moet nog gestart worden aan het water en tegenover een parkje nog geen 5 min van mijn werk dus ideaal. Proberen van de week een afsrpaak in te plannen om te bespreken hoe het moet met de hypo enzo. Denk dat we dat wel aandurven hebben dan zeker nog ruim een jaar om ons huis te verkopen (is niet van de foto's ele dat is van mijn ouders). We wonen in een gewilde buurt dus zou toch moeten lukken.

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Smokey, wat super dat het met Maud weer beter gaat en dat jullie een goede nachtust gehad hebben!!
    En leuk ook een nieuwbouwhuis!! Is er ook een website van?? Spannende tijd weer!!

Ele, heb je nog een test gedaan??
    Vind het zo super!!

En wat wij Esmee geven tijdens de bbq, een wit stokbroodje, dat zou toch moeten stoppen ;) Nee, zonder gekheid, ze heeft gister gewoon spaghetti op... En ook als we gewoon gekookte aardappelen, groente en vlees eten, heeft ze het, dus aan het eten ligt het niet... En ja, al een tijdje, ruim 2 weken... Dus de wasmachine maakt hier overuren...

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Gelukkig gaat het met maud ietsje beter! Joehoe! dan heb je dat ook weer gehad he smokey! de waterpokken! afstrepen die hap! :)
    dus jullie hebben toch dik betaald voor de foto's.. zuur he.. moesten wij ook toen en omdat ze al dreigde met geen foto's, was ik ook zoo bang.. gelukkig komt dat tegen een veel te dure prijs wel goed! ;)
    ik dacht al dat je een foto van de fotograaf op hyves had gezet, die foto vind ik zo leuk! :)
    Spannend, een nieuw huisje ( nouja nieuwbouwgrond ;)) bekijken.. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! :)

Nijn, ik vind het ook eigenlijk best lang. 2 weken zulke luiers.. kun je niet uit voorzorg ors geven? of drinkt ze echt genoeg? Ik ben zo bang uit mijn ervaringen dat ze uitdrogen he..
    Hoe gaat het met het huis?

Ik heb nog een test gedaan vandaag.. je ziet een roze streep door een roze vlek heen.. op de foto niet goed te zien dus.. maar heb nu 3 testen gedaan en 3 keer een streep. wel een lichte nog steeds.. ben ook kotsemisselijk.. ik heb het idee dat ik nooit meer een kroketje eet in miijn leven.. pff... vaag dit alles nog hoor.. soms vergeet ik het helemaal.. en ineens denk ik dan.. he????? oh ja... ik ben zwanger?? ja man.. ahahaa.. vaag...
    vaag is echt het goede woord...

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    haha Ele, je bent echt zwanger!!!
    'Geniet' er nou maar van ;) En die kroketjes... ach, ze hebben nog vele andere lekkere dingen in de friettent, haha

Esmee eet en drinkt wel erg goed, dus daar maak ik me geen zorgen om, maar word gewoon gek van die luiers.... en dus het wassen, haha

Meiden, tot dinsdagmorgen, want morgenavond ga ik tennissen. Niet te veel kletsen ;)

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    whaaaaa even kort, ik zei toch dat we afgesproken hadden met mijn vriendin? heerlijk mexicaans gegeten en bij ons nog iets gedronken, toen mannetje in bed lag..
    Bleek dat ze rond deze dagen ongi moest worden.. ongeveer 4 juli (ze is pas 1 keer ongi geworden na de pil en dat was 30dagen) oh zeg ik dus voor de grap, moet ik je de test meegeven naar huis.. heb je er morgen een.. ze wilde hem meteen wel doen.. ze voelde nog helemaal niks en ging er dus ook niet vanuit dat ze zwanger zou zijn.. komt er na 30 min dus een duidelijke 2de streep... nou ja! toen zijn we naar de 24h winkel gereden en een nieuwe test gekocht van predictor en die bleef aardig wit, maar als je heel heel heel goed keek leek er toch een verkleuring....
    ze is dat meisje waarvan ik vlak voor de bevalling zei dat ze contact met me had opgenomen en dat we altijd beste vriendinnen zijn geweest.. vaag he?? mijn en haar test van de kv zagen er idem uit! ik ben nog maar niet heel blij, want de teleurstelling is extra groot als een van ons een mk krijgt.. dat gevoel heb ik toen met doortje ervaren toen we een paar dagen na elkaar uitgeteld waren en daarna was jeanine zwanger, wel korter dan ik, maar leek me zo leuk en dat ging bij haar toen fout.. maar toch vind ik het bizar...
    en dan nog een heel ander ding, mijn vriendin attendeerde me daarop.. ik zei toch dat mijn ex van 13 jaar geleden me had toegevoegd? blijkt dat hij jarig is op de dag dat ik ben uitgeteld.. allemaal toevaligheden.. maar het blijft vaag.. daarom het woord vaag is wel erg in trek de afgelopen dagen zeg.. die droom van mijn opa kwam ook nog even voorbij in alle vaagheid..

Nijn werk ze morgen! en succes met tennis! gaat de tijd wel lekker snel tot woensdag ;)
    ben nog benieuwd of je nog hetzelfde gevoel hebt als paar dagen geleden! ;)
    en! de laatste werkweek is aangebroken voor de vakantie!! whoehaaaa!!

smokey, hopelijk krijg je vanacht nog meer nachtrust!

marleen, hoe is het met je knie en jens? nog een paar nachtjes slapen en dan naar de gyno!

esli, nog maar 2 dagen als je dit leest wrs nog maar 1! ;) hou je het nog een beetje vol?

de rest van de meiden, een hele leuke gezellige en fijne week gewenst! ;)

12. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ele dat is zeker vaag, maar wel allemaal leuk als het goed gaat.
    Om nog even vaag door te gaan kom ik weer met mijn verhaal.

Ik wordt niet ongesteld tot nu toe en ben er bang van

Waarom heb ik
    - al 1,5 wk last van (.)(.)
    - 1,5 wk geleden steken, toen dacht ik al what the fuck, maar zal wel niet.
    - smorgens misselijk en weer boeren
    - last van mijn tandvlees wat ik alleen had tijdens zw
    - ruik ik alles weer zo goed.
    - nu vandaag wit slijmverlies

Kortom weer behoorlijk in de rats, ik ben 1x de pil vergeten en dit was wel precies rond mijn vruchtbare periode, toen dacht ik nog oei beter opletten. Het is toch uitzonderlijk dat ik nu zw ben??
    Komt ook door dit vruchtbare topic ik moet niet meer mee kletsen!
    Zal me wel weer om niks druk maken, maar moest het toch even van me aftikken. Heb vorige wk donderdag mijn laatste pil op en tot nu toe niks nada nopa.

Zo goedemorgen allemaal, behoorlijk in de rats dus.

13. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    oh smokey: dat word testen!! dan weet je het zeker. Misschien juist omdat je bang bent zw te worden dat je het onbewust tegenhoud....

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    daar dacht ik ook aan marleen.. Omdat je en moe bent van de stress (maud ziek) en bang bent om zw te worden en je natuurlijk iets meer ermee bezig bent omdat wij hier als een dulle aan het klussen zijn en aan het testen zijn.. lijkt mij onwaarschijnlijk dat je door 1 pil te vergeten zwanger zou zijn.. meestal zit het hormoon dan in je lichaam.. de pil houdt het hormoon instand.. Zie het als diabitici.. ze spuiten elke dag om het het suikergehalte constant te houden.. doen ze dat 1 keer niet, is dat neit heel erg en overleven ze dat wel.. maar een 2de, 3de keer vergeten dan pas daalt de suiker zo enorm dat het gevaarlijk wordt.. dat heb ik ooit gelezen en ik dacht er toen aan ivm de suiker en mijn kat.. nu valt het me weer in..
    Ik zou wel voor je eigen gemoedsrust een testje doen, kun je ook met minder stress op je ongi wachten.. jezelf echt niet gek maken.. en ik hoop toch dat je hier blijft meekletsen hoor!!!! vind het juist super fijn dat je er bent! :)

marleen hoe is het met jou?

15. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ok dat stelt me enigzins iets gerust die woorden, ik ben voor mijn zw schap zo vaak een pil vergeten en nooit was het raak eigenlijk.
    Ga er dan nu ook maar vanuit dat dat zo is. Meen serieus dat ik blij ben als mannetje zicht heeft laten helpen, hij had al een uitnodiging gehad voor 22 juli maar dan zijn we met vakantie dus die moet hij nog even verzetten.
    ZO tegenstrijdig kunnen de mensen zijn, de 1 hoopt dat ie zw is en de ander hoopt juist van niet.

Ik heb trouwens gister van mijn vriending te horen gekregen dat haar vriend zwaar drusverslaafd is, we wisten wel dat er iets loos was daar maar dat het zo erg was niet. Hij komt er alleen niet meer vanaf en moet echt opgenomen worden maar wil dat niet. Ben er behoorlijk van geschokken, en vind het echt vreselijk voor haar. Nu zou dit stel ook meegaan in sept met ons naar Spanje maar ben benieuwd hoe dat gaat lopen.

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    #1196 Elegance, 4 jul 2011
    Laatst bewerkt: 4 jul 2011
    zo zeg smokey, dat is erg.. en jullie wisten het helemaal niet? vooral voor de mensen om hem heen is het erg, zij zien hem dus aftakelen en kunnen niet veel betekenen voor hem.. waaraan is hij precies verslaafd?

17. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    @Elegance, wat leuk dat je vriendin ook zwanger is! En nu inderdaad hopen dat het bij jullie allebei goed gaat! Bedenk maar dat de kans het grootst is van wel! Spannend hoor.
    Ik was bij mijn derde zwangerschap ook gelijk zwanger met mijn schoonzusje. En toen ging het bij mij mis. Mijn schoonzusje vond dit heel moeilijk. Maar ik vond het eigenlijk wel meevallen. Nu kreeg ik in ieder geval een leuk nichtje!
    Het is trouwens wel tijd voor een nieuwe banner hoor!;)

Bij mijn laatste (goede) zwangerschap was ik gelijk zwanger met een hele goede vriendin en dit was echt zo leuk! In het begin was ik wel een beetje jaloers. Bij haar was het na 1 keer al raak! Ik was al een jaar bezig. We kregen ook wel eens de opmerking of we het zo geplant hadden. Nou daar werd ik wel een beetje boos over… maarja
    De zwangerschap/verlof en kraamtijd waren wel echt super gezellig!

@smokey, ojee wat spannend. Ja inderdaad even een test doen!
    De kans is klein hoor. De pil houd je eisprong en je baarmoederwand opbouw tegen. Maar ja.. je hoort verhalen. Ben je misschien overgestapt naar een andere pil? of de pil doorgeslikt? Volgens mij heb je nu ook aardig wat te verwerken in je hoofd en dan kan je ongie makkelijker iets later komen.

Het witte slijmverlies kan ook een teken zijn dat je ongie er gewoon aankomt. Maar misschien iets heftiger dan normaal..

@Nijntje. Je NOD duurt inderdaad nog even! Wat een spannende tijd hé
    Ik hoop dat als jij weer online bent, ik weer goed nieuws heb. :)

Met mij gaat het eigenlijk niet zo… Ik ben zoo zenuwachtig! Hebben jullie nog tips hoe ik vandaag de dag een beetje fatsoenlijk doorkom! Pff.
    Ik ben onwijs misselijk trouwens. Het is echt niet meer te doen. Ik heb continu het gevoel dat alles er uit moet! Maar ik weet uit ervaring dat dat geen nut heeft. Juist meer eten wel. Maar hoe doe je dat met dit gevoel!! blech. Maar eigenlijk zou ik niet mogen klagen, het kan tenslotte een goed teken zijn toch? :cool:
    Ik was echt alleen maar bij mijn dochter zo misselijk, niet bij de mk…
    Als ik morgen weet dat het goed is, ga ik niet meer klagen over het misselijk zijn hoor!
    Ik had trouwens voor de vakantie een prachtige bikini gekocht. Ik heb me rot gezocht want ik heb b en die zijn er niet veel in bikini maat.
    Maar, nu pas ik die niet meer! Ik heb echt een volle c alweer! :$:$
    op zoek dus weer naar een andere...

18. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ow esli, wat een zenuwdag is dit.. ik snap het helemaal.. je bent nu niet aan het werk toch? Ik kan je alleen de tip geven, kleed je dochter en jezelf leuk aan en ga heerlijk naar buiten.. naar de stad, naar de diertjes.. niet naar de speeltuin dat is te saai voor ons ;) desnoods ga je naar de ikea! ;) neem je de lange route en ben je weer een dik tot 2 uur verder als je naar buiten loopt!
    Anders heb ik geen tips voor je..
    Wat ik wel een super goed tegen vind is dat je nog steeds zo misselijk bent! bij mij is het alle 3 de zw getsopt met 5 weken.. vind dat ook nu best weer eng.. dus waarschijnlijk zit het helemaal goed.. hoelaat ben je morgen aan de beurt?
    Ik ga zo hard duimen voor je! wat een spanning.. en je mag zeker klagen over je misselijkheid, is toch heerlijk dit forum? hier moet je juist je ei kwijt kunnen die je soms thuis niet kunt of wilt toch? :)

ik zit ook te denken wat ik vanmiddag kan gaan doen.. vorige week was ik al eens bij de ikea ;) heb ik ongeveer 90 fotolijstjes gekocht! ik wil een fotomuur in de gang! ;) grotendeels heb ik de foto's uitgezocht, maar met een drukke dreumes moet ik het iedere keer weer uitstellen..

Mijn vriendin belde net, ze denkt echt niet zwanger te zijn.. ze heeft net een kv test gedaan en de 2de streep was minimaal pas na 30min zichtbaar.. ( dus nu heeft ze 2 kv testen met een lichte streep) ze zegt op de bijsluiter staat dat je na 5 min de test als onbetrouwbaar moet achtten.. dan kan een nega test toch als posi uitslaan.. hebben jullie dat wel eens gehoord? ik dacht toch dat streep streep was en helemaal bij 2 testen.. dan beb je toch gewoon zwanger? zitten zij en haar vriend nog in de ontkenningsfase? :)

19. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    Hi Elegance,
    Dat van die strepen hangt een beetje van de test af. De 'dure' kruitvat testen met de blauwe streepjes staan er wel zeker om bekend dat ze vals positief testen na een half uur. Bij de 2v5 volgens mij niet.
    Weet je welke test ze heeft gebruikt?

20. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Ele: ik heb de laatste keer ook een kv test 2 voor 5 euro gedaan en had toen ook na de afleestijd een lichte streep. En je weet het resultaat. dus ik ben bang dat het niets is. Of een vmk.

Deel Deze Pagina