joehoe! kom even kijken hoe het met Ele gaat! Las dat man het al aan je gezicht zag? haha, erg grappig! Hoe gaat het met je testen? Worden ze donkerder? En hoe voel je je? @smokey: ik zou ook een test doen voor de zekerheid. Het kan idd allemaal tussen je oren zitten, dus als je die nega test ziet, zal het vast losbarsten! @nijn: spannend voor jou he? je voelt dus van alles? @esli: oh meis, zo herkenbaar! Uiteindelijk wordt het morgen en zie je je kleine boontje! Ik zou ook lekker naar buiten gaan! @marleentje: hoe is het met jou? Helpen de pijnstillers? Hier idd hard richting de 30 weken, jemig! Komt ineens dichtbij ben er weer vandoor!
Meiden ik heb heel de dag al een ontzettend vreemde buik. net alsof ik erg ongi moet worden. Veel krampen en een raar gevoel. 24 juni ben ik ongi geworden. Zit vandaag op cyclus dag 10 is dit een eisprong?? Heb hem namelijk nog nooit gevoeld.
Marleen je zou wel nu midden in je cyclus zitten toch? ik zou uit voorzorg maar klussen! wie weet welk mooi resultaat dat zou kunnen opleveren! Doortje, leuk de 30 weken! zie je tegen de bevalling op? en nog 4 weken werken! whoeha! dat schiet ook op he! Esli, one day to go! kom je de dag een beetje goed door? Smokey, dus gewoon test doen! DE kv test die ik aan mijn vriendin gegeven heb was er een 2v 5 euro.. ik test met geen andere.. en iedere keer zijn ze zo ver voor mijn nod licht positief.. ik heb er dus 3 gedaan die pas na een uur licht positief teste... en mijn vriendin had er dus 2.. mij lijkt het zo'n toeval als er 2 testen vals testen.. Dus ik vandaag weer naar het kv.. weer een test gedaan met middagurine.. en binnen 2 sec was er een streep te zien!!!!!! Hij is nog steeds licht, maar goed ik zit ook 2 dagen voor mijn NOD.. dus.. ik kan mezelf nu toch wel echt zwanger noemen toch? wel heel snel dit hoor.. en heel raar.. misschien moet ik morgen dan toch maar een afspraak gaan maken bij de gyno voor over 3 weken....
ik zat te proberen, maar lukte niet via de phone.. hij gooit me iedere keer uit internet! maar ben beetje hyper... meiden.. we hebben nieuws van de meting van de poort.. zover wij uit alle jargon ons eigen verhaal kunnen maken.. staan we helemaal in ons recht!! (ondanks dat die dag dus de poort zo weinig geluid voor ons ter vergelijk van andere keren was!) Dus!!! dat betekend dat wij dus echt geluidsoverlast hebben en wij die kosten moeten verhalen op die makelaar.. de eigenaar van de poort.. meiden.. dit is zo'n opluchting.. zo'n opluchting.. zo'n opluching.. jullie willen niet weten wat voor impact zoveel geluidsoverlast heeft op alle momenten in huis.. ik wilde de afgelopen tijd daar bewust neit meer over zeuren.. al lig ik heel vaak snachts te huilen omdat ik er wakker van wordt.. oh oh oh.. meiden.. natuurlijk is de battle nog niet gestreden.. nu begint het pas.. maar een bedrijf heeft aangetoont dat er wel degelijk de grens van geluidsoverlast ruimschoots wordt overtreden... (er staat letterlijk ruimschoots!!) dus.. dan ben ik zoveel rustiger als we in dit huis rust zouden krijgen.. dan maak ik wel plek voor een 2de kindje! dan kunnen we het huis beter verkopen etc etc.. pf.. en nu nog vrijdag dat diploma binnen praten.. het zal nog maanden duren voor verandering.. maar het idee dat ik niet gek ben... oh oh oh.. blij blij blij...
@ele: jammer dat de foto niet lukt! Wat een goed nieuws zeg!! Weet niet het hele verhaal, maar het is heeeeeel goed om te lezen dat jullie in je recht staan en jullie gehoord worden! Wat een opluchting moet dat zijn!
geweldig he! ik zou niet weten hoe het verder gaat.. maar rechtspoitioneel konden we niet veel als zou blijken dat we geen overlast zouden hebben.. en omdat die man dus zelfs op de tijd van de meting aan de poort heeft gesleuteld.. Waar ik me toen nog zo aan gestoord heb.. dat staat zelfs in het rapport van 15 kantjes lang! allemaal goede dingen dus.. morgen moet ik met DAS bellen om te kijken hoe ze het verder gaan aanpakken... het bedrijf geeft iig aan dat er veranderingen aan de poort moeten komen die van lange duur zijn waarbij er op meerdere momenten gemeten moet worden of er daarna geen overlast meer is.. in het ergste geval een nieuwe poort, losstaand van ons huis.. natuurlijk werkt die man niet mee ( de eigenaar van de poort) het zal nog maanden, misschien wel langer nog duren.. maar het idee dat... zoals je zegt doortje.. dat ik gehoord ben.. dat ik dus echt niet gek ben.. ik heb in het begin gedacht dat het door de hormonen kwam en dus alles te goed hoorde en er teveel naar luisterde.. maar in normale normen is het dus zwaar over de norm! morgen weet ik misschien meer.. hopelijk blijf ik zo blij en vertelt hij ons niet ineens een heel andere conclusie omdat we niet alle jargon begrijpen
hey meiden, Ele, wat goed van de poort!! Super nieuws en ook een super test en een hele mooie banner!! En vrijdag eindgesprek, meid jij gaat goed!! Marleen, oei een rommelende buik, aan de klus en wie weet wat er vrijdag bij de gyn te zien is.... Esli, heel veel succes en plezier morgen! Hoelaat moet je naar de gyn?? Smokey, ik zou ook zeggen een test. Misschien houd je onbewust de ongi tegen. Maar spannend is het toch wel... Doortje, jij gaat nu echt snel!!! Super zeg!! All, net lekker getennist, morgenvroeg even naar Oss en daarna op visite. Druk programmaatje dus. Morgenavond lekker niks en dan woensdag legaal in ons nieuwe huis kijken (en 's avonds musical op school kijken). Donderdag en vrijdag werken en dan VAKANTIE!!
nijn? en hoe gaat het met je kwalen?? ben heel benieuwd! en hoe gaat het met esmee? Esli, mocht ik je ook niet meer spreken. lijkt me sterk ik ben meestal de eerste hier maar heel veel succes morgen... maar meer nog heel veel plezier.. vergeet ondanks de stress niet te genieten he... het zal de eerste keer zijn dat jullie je kleintje zullen zien.. zo bijzonder! Ik hoop dat je de nacht ook een beetje goed doorkomt.. ik weet niet hoelaat je aan de beurt bent.. maar ik duim voor je! laat je ons ook iets weten morgen? smokey, ik ben benieuwd of je een test gedaan hebt.. en weer rustig uitgezakt op de bank kunt zitten! marleen, nog heel even en dan is het vrijdag.. ben je erg nerveus ervoor? Anouk, we moeten toch eens gaan afspreken wat de tegenprestatie is als je je quotem niet haalt, tegen je zeggen dat ik je mis, helpt niet! Doortje werk je deze week alle dagen? nog nieuws over jullie huis of een nieuw huis? jeanine, geweldig dat je zo aan het genieten bent!!!! je klinkt zooo gelukkig.. je nieuwe roeping is dus moeder zijn! Meiden wordt het niet langzaam weer tijd voor wat spam?
@Elegance, Wat een goed nieuws over de geluidsoverlast. Ik hoop dat dat helemaal goed komt! Ik ben benieuwd naar je test! Leuke banner! De misselijkheid is inderdaad een soort bevestiging en ik kan me voorstellen dat je het bijna jammer vind dat je het niet heb na de vijf weken. En toch ben ik daar jaloers op hoor. Het overheerst mijn hele dag. Er is geen minuut dat ik er niet mee bezig ben. niet eten, wel eten, wat wel eten, wat niet eten. Meestal zeurend, af en toe het gevoel dat het er echt uit moet. En dan toch gewoon werken alsof er niets aan de hand is. Ik vind het slopend en het beïnvloed enorm mijn humeur. Mijn mannetje heeft het maar zwaar. @Smokey, ik ben ook benieuwd hoe het met jou is. Ik hoop dat de test lekker helemaal omo wit is. (dat ik dat nog eens zou wensen op deze website) En hier gaan we dan Het is dinsdag. Ik heb gisteren mezelf een beetje uitgeput zodat ik goed zou slapen. Zwemmen met meisje, naar de stad op advies van Elegance en ook nog gesport. En dat is gewoon gelukt. Tot 6 uur. Maar later lukt ziezo niet, want om 6 uur moet ik eten. Ik begin trouwens te begrijpen waarom ik bij de vorige zwangerschap 20 kilo ben aangekomen. Ik moet de hele dag eten. Om 11 uur heb ik de afspraak. Goed dat je zegt dat ik ook af en toe moet genieten Elegance. Je hebt gelijk! Maar ik vind het zo moeilijk! Ik heb er opzich een goed gevoel over. Maar kan dat? Na al die miskramen die we hebben moeten doorstaan. In één keer een goede zwangerschap? Ik kan me dat haast niet voorstellen. En ik denk ook dat ik meer verbaasd zou zijn als het goed zit dan slecht. We hebben trouwens de afspraak bij de verlos. Toen ik 12 weken goed zwanger was vond de gynaecoloog er geen reden meer om mij te houden. Ondanks de 3 miskramen. Dat is een beetje verschillend bij gyn denk ik. Als ik echt bij de gyn had willen blijven had het vast gekund, maar ik vond het heel fijn om naar de verlos te gaan. Ineens is het dan niet meer zo medisch, maar heel gezellig om zwanger te zijn. Het is heel bijzonder dat dezelfde verlos, terwijl er 4 zijn in die praktijk. Alle 3 de miskramen heeft ontdekt en ook nog geholpen heeft met mijn kind ter wereld brengen! En drie weken geleden, had ik haar weer aan de telefoon en ze wist gelijk wie ik was! Vandaag is ze er weer. Dus het kan niet beter! Natuurlijk laat ik het jullie zo snel mogelijk weten. Ik heb geen coole smartphone helaas, dus dat word om een uur of 12-13. groetjes!
Esli The Dayyyyy!!!! Het gaat helemaal goed komen en weer dezelfde verlos kan niet stuk gaan ik denk aan je meid Ele officieel echt weer zwanger joehoe en een mooie banner vind het super fijn voor jullie goed nieuws tot zover over de poort ook fijn idd dat je gehoord wordt. Nijn hoe gaat ie bij jou, en met je eventuele kwaaltjes. Een lekker druk weekje voor de boeg en dan vakantie Doortje tjee jij gaat echt snel zeg niet normaal weet nog toen ik zw was de tijd kroop en nu bij jou gaat het zo hard niet normaal gewoon,je hebt al bijna verlof toch? Marleen hoe gaat ie, wanneer was je afspraak bij de gyn ook al weer deze week toch? oh ik lees vrijdag beter opletten en druk aan de klusg geweest Anouk waar ben je gaat alles goed? Lekker aan het genieten denk ik van man en kind Ele wie is in godsnaam jeanine waar je wel vaker tegen kletst, ik zie hier toch nooit een jeanine of ben ik gek aan het worden Ongesteld joehoe eindelijk jullie hadden toch gelijk gelukig, ik knijp hem gewoon zo elke keer en dan ga je er over nadenken nou ja en dan krijg je dus vanzelf de kwaaltjes. 3 aug wordt mannetje geholpen na onze vakantie. Ik zie dat het trouwens super mooi weer wordt vandaag heerlijk. Ik ben nog zo moe verrot gewoon dacht ga er nog even in beginnen ze hiervoor met machines het gras te maaien grrrr. Heb pijn in mijn hoofd van de ongi en pijn in keel aftens in de mond en verder valt wel mee, nog 1 weekje dan vakantie.......ben er aan toe. Mijn ouders zijn vandaag ook weer thuis dus even bij opa en oma langs vanmiddag. Vragen of Maud vrijdag een nachtje mag blijven slapen, wij hebben bbq op het werk vrijdagmiddag en zaterdag weer wedstrijd eigenlijk te moe om te gaan maar doe het toch maar anders komt de conditie nooit goed...zucht donderdag de uitslag misschien heb ik wel iets te kort waardoor ik zo moe ben laten we het hopen.
esli: meid heel veel succes!! Ik zet een kaarsje aan voor je op een goede echo!!! Ele: gisteren op jou advies even geklust! Nu maar hopen op een vroeg ei! EN super die banner van je!
smoeky: joepie ongi geworden! Valt er toch een hele last van je schouders! Hier vrijdag naar de gyn. Moet zeggen ben er eigenlijk niet echt mee bezig. Weten al een beetje wat we kunnen verwachten denk ik. Ik eerst afvallen en jeroen zijn goedje inleveren en dan wachten op de uitslagen en dan mijn cyclus denk ik 2 maanden volgen en dan op de wachtlijst voor ICSI. Dat is mijn voorspelling zoals ik denk dat het gaat lopen. haha. Dan zullen we ergens in oktober/ november starten met icsi denk ik.
Ow esli spannend!! het is niet raar dat je het gek vindt als het goed blijkt te zijn.. ik heb dat de 3de zw ook gehad.. ik heb echt een paar keer gevraagd, meet hem nog eens! tikt het hartje goed of langzaam? kijk nog eens? is het vruchtzakje goed? serieus.. ik als groentje dacht wel even de vragen te stellen aan de gyno! gelukkig hebben we een leuke gyno Ik zou me geen andere wllen wensen, ze vindt het zelfs fijn als ik bij haar zou blijven bij een volgende zwangerschap.. maar zover ben ik nog niet voor mijn gevoel.. als ik wakker wordt wil ik niet met kwaaltjes bezig zijn en voel ik me heel stoer naar mezelf toe.. vanmorgen ook weer, oh ik voel niks, het zou over kunnen zijn.. nouja dan zien we dat wel.. niet erg hoor, ik was toch (te) snel zwanger.. sorry maar ben ik toch ook niet normaal toch? ik noem het zelfbescherming, maar wil er niet zo in doorslaan als de vorige zwangerschap dat ik er zo niet in geloofde dat ik me nooit had beseft wat het zou betekenen als ik na de bevalling een baby in mijn armen zou krijgen.. ik werd om 3 uur wakker.. niet gek denk ik, ik heb zoveel om over na te denken.. het ene moment bedenk ik me hoeveel ik nog moet lezen voor het eindgesprek.. het andere moment ben ik DAS aan het bellen en zet ik het huis te koop.. en dan denk ik vakantie.. en dan ben ik weer de nieuwe babykamer aan het verbouwen! ons mannetje heeft afgelopen weekend het gehele behang erafgetrokken achter zijn bed.. duidelijk dat hij nieuwe wil volgens mij Dat eten esli, is zo irritant he! vooral als je zo misselijk blijft voelen.. heb je al een nieuwe eettik ontwikkeld? marleen jij was toch ook zo gigantisch misselijk tijdens je zwangerschap toch? hopelijk trekt het snel weer weg.. je gaat toch al langzaam richting de 12w he! meiden wat vinden jullie wel of niet op vakantie gaan? voors: heerlijk genieten van mijn gezinnetje en de tijd gaat snel tegens: jimmy kan slecht tegen de stress, hij is nu net weer een beetje op de been na de vorige vakantie, al is zijn insuline met meer dan het dubbele verdubbeld moeten we nog veel in huis verbouwen, zoals nog steeds de plinten hahaha, moeten we de tuin nog doen, nieuwe deuren en ramen bestellen en plaatsen, kost het veel geld en ik heb nog geen nieuwe baan en zal ik wrs ook niet krijgen nu ik op vakantie bv mallorca een mk krijg ik me niet prettig zou voelen we pas op vakantie zijn geweest en in okt nog eens gaan.. pfff moeilijk hoor.. smokey!!! waar ben je? en nijn heel veel plezier met alle leuke dingen van vandaag!!! marleen weer een nachtje minder tot de gyno, heb je nog rommels in je buik? doortje, krijg jij een 30w echo? esli, jezelf nu niet gek maken he.. het komt altijd goed.. kijk maar naar je dochter! we kunnen het helaas niet beinvloeden(al denk ik soms van wel omdat ik dat wil geloven ofzo) maar het is niet zo.. dus laat het maar over je heen komen.. en inderdaad geniet.. op het moment dat je het hartje ziet, zie je voor het eerst je kindje.. zo bijzonder.. ik hoop dat ik tegen die tijd dit ook besef en ook een beetje kan genieten! moeilijk is het wel! gaat je man trouwens mee en de kleine meid?
ik had jullie net gemist smokey en marleen.. joehoe smokey ongi geworden! whoeha!!! nog even en je hebt deze stress niet meer! lijkt me ook wel heerlijk eigenlijk! al zou ik zo weer voor een spiraaltje kiezen.. toen werd ik zelfs nooit meer ongi.. wat een zegen was dat zeg! Balen dat je je zo verrot voelt.. hoe is het eigenlijk met maud? is ze er ver vanaf? hopelijk kun je toch een beetje van het mooie weer genieten vandaag! Donderdag de uitslag, ben benieuwd.. marleen oe oe.. geklust.. heb je toevallig ook ovutests gebruikt? als ik je een tip mag geven.. zou ik niet instemmen als de gyno zegt dat je 2 maanden je cyclys moet bijhouden.. dat heb je toch al een jaarlang gedaan?? dat kun je toch ook overleggen en aangeven en daarbij zou ik vertellen dat ik anders niet naar de gyno toe was gestapt als je niet zo zeker van je zaak zou zijn.. maar ik ben mevrouw ongeduld he.. ik praat me dan wel een slag in de ronde.. (of is het ronte ) Ik weet overigens niet eens wat icsi is? en je man dus het goedje inleveren.. lijkt me voor een man echt niet prettig..
bedankt voor de complimenten op mijn banner.. ik vind het nog steeds raar hoor.. vorige keer veranderde ik hem pas met 4w.. en toen dacht ik dus bij al die dingen na dat ze anders ongeluk zouden veroorzaken.. dat ga ik nu proberen niet meer te doen! ik ben zwanger basta!
ele: ik heb tot aan de 17 weken 24 uur per dag overgegeven. Minimaal 4 keer per dag met extreme dagen van 9 keer. pff als ik daaraan denk haha
hey meiden, Even snel... Esli, heel veel plezier vandaag!! Smokey, jippiieee ongi!! En donderdag de uitslagen, spannend... Marleen, druk geklust, goed hoor!! Ben het wel een beetje met Ele eens hoor, maar vind okt/nov nog zo ver weg klinken... Ele, jaaaa, staat goed!! En je bent echt zwanger en hebt nu alles tegelijk, maar alleen maar leuke dingen. Wel/niet op vakantie, ik snap het wel. Hadden wij in 2009 ook, de vakantie pas laat geboekt, als ik niet zwanger was, want stel het gaat mis op vakantie... Maar de voors heb je ook al genoemd. Dan kom ik met de nietszeggende opmerking, je meot doen waar je je goed bij voelt. Wij gaan ook niet dus ik kan je altijd vergezellen op zp, haha All, kwaaltjes... ben steeds super misselijk en aan het kokhalzen met het eten (en de lekluiers van Esmee), verder steekjes in mn (.)(.) en buik, maar ja, dat kan overal mee te maken hebben. Probeer me niet te veel te focussen, maar vanochtend sta ik vol goede moed op, nergens last van en dan wil ik gaan eten, bleh... We zullen zien, bedacht me wel dat ik morgen wel ga testen bij beide zw heb ik op woensdag positief getest, hihi Tot vanmiddag en geniet van het mooie weer!