zo bijzonder na een mk en een ukkie op naar een 2e wonder!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleentje26, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    ele: ja dat is hij gewend. Heeft al een keer of 5 gedaan denk ik. Dus ja dat is minder. dat is produceren en binnen 1 uur moet het bij het ziekenhuis zijn.
    Ja dat klopt wel van mijn cyclus. Alleen is mijn cyclus nu totaal anders als voor de zw van Jens. En als mijn cyclus anders is moeten ze dat wel weten anders kunnen ze de ICSI niet goed plannen. Kotm heel precies namelijk!

ICSI is de zwaarste vorm om medisch zwanger te worden. Is dus zwaarder dan IVF. Bij IVF zetten ze 1 eitje bij alle zaadcellen en dat moet elkaar vinden. Bij ICSI halen ze de beste zaadcellen eruit. En smelten ze 1 eitje en 1 zaadcel samen en dat zetten ze bevrucht terug. Dus ze kiezen echt 1 zaadcel. (ze weten dan dus al als het blijft plakken of je een jongen of een meisje krijgt) hier hebben we ook testen op gehad de vorige keer om te kijken of jeroen in zijn zaad bepaalde afwijkingen had bij bv een meisjes zw maar dat is niet het geval. Anders zetten ze bv altijd een jongen terug.
    Heb het even allemaal in jip en janneke taal uitgelegd haha

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jip en janneke taal is wel begrijpelijk voor mij hahahaha..
    Toch zou ik het bij de gyno aangeven dat je je cyclus hebt bijgehouden.. als hij al wisselvallig was, zal hij dat misschien ook blijven en wacht je 2 maanden voor niks.. je hebt immers toch een overzicht van dit jaar of heb je dat niet bijgehouden?
    maar wel spannend.. helaas mag je in nederland niet je voorkeur aangeven he, jongen of meisje, daar was vorig jaar een hele discussie over omdat het discirminatie is ofzoiets..

nijn!!! oooooohhh jij klinkt spannend!!!! en kokhalzen is typisch he ;) ohohoh.. ik ben er morgenvroeg heel vroeg bij hier op zp!
    en esmee dus nog steeds lekluiers.. ben je van plan om binnenkort eens langs de ha daarvoor te gaan?

dus eerst duim ik voor esli vandaag.. vanad dat nieuws ga ik over naar nijn en na morgen ga ik over naar marleen.. hmm en ikzelf dan.. met dat stomme gesprek! :)

3. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    Net bij de verlos geweest. We hebben een kindje en hartje gezien alleen helaas een week te klein dus ik ben er helemaal niet gerust op.

4. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    @smokey, ongesteld geworden! Yes. Gelukkig maar!

@marleentje. Wat erg zoveel overgeven. Gelukkig hoef ik dat nog niet.
    Maar af en toe scheelt het niet veel..

Ik baal echt ontzettend van hoe het vanmorgen gegaan is. Ik ben nu zo onzeker!
    Ik heb besloten dat ik toch een seconde opinie wil bij een gyn. Dus ik ben rond aan het bellen hoe ik dat moet regelen. Jullie horen nog van mij!

5. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Esli jeetje meid ik schrik er van, volgens mijn hoeft het nog niets te betekenen toch? En nu wat zij de verlos? Dikke knuffel voor je wat zwaar kl*te dit zeg!Maar misschien gaat het als nog wel goed dat kan toch ook nog?

6. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ok goed idee second opinion.

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Esli, oei, ik snap je onzekerheid en dan een second opinion, heel slim!! Dikke knuffel, maar het hartje klopt iig!!

Ele, ik ga morgen pas testen nadat mannetje weg is. Hij vindt het nog noet nodig om te testen, hihi Dus denk ik rond 8.00u-8.30u. Dus je kunt gewoon uitslapen. Maar de testen zijn in huis ;)

Marleen, die jip-en-janneke-taal is voor mij ook erg duidelijk. Maar is niet gemakkelijk zeg... Willen jullie dan ook weten of ze een jongen of een meisje teruggeplaatst hebben?

Smokey, 2 aug de ingreep voor mannetje, dat is al over een maand! Tussendoor nog op vakantie, dus dat is zo.

All, net gezellig gekletst met mn vriendinnetje (van dat ongeluk 1,5 jaar geleden). Esmee gezellig met hun zoontje van bijna 2 gespeeld en nu is ze doodmoe en slaapt in de buggy. Ook zijn haar armpjes een beetje rood en dat terwijl ik haar toch ingesmeerd heb.
    Mannetje komt zo thuis lunchen, dus tot vanmiddag

We hebben idd een drukke week voor de boeg met zn allen hier. En hopelijk sluiten we die allemaal positief af!

8. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: dat zeggen ze niet!! Ze weten het wel maar mogen dit niet aangeven. Maar zou een meisje wel heel leuk vinden!

Esli: meid ik snap dat je onzeker hier van word. Mag je niet deze week nog een echo bij de vk?? Dan kunnen ze zien of het blijft groeien? Kan het zijn dat je je eisprong later hebt gehad misschien?
    Esli wat zei de vk hoeveel kans je hebt dat het goed gaat?

9. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    hallo dames,
    Net de verlos gebeld, en ze wilde mij eigenlijk niet naar de gyn sturen. Maar ik heb as vrijdag wel weer een afspraak. Dat word weer duimen!

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Spannend Esli... Hopelijk is de kleine smurf vrijdag weer een beetje meer gegroeid. Knuffel!

Marleen, ze zeggen het dus niet... Wisten jullie bij Jens eingelijk dat het een jongetje was, of werden jullie ook verrast?

11. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Esli: fijn dat je vrijdag meer weet! Dan weet je in ieder geval hoe en wat!

Nijn: ja dat wisten we met 20 weken. Dat wilde we ook graag weten. Zou het als ik weer zwanger word ook zeker willen weten is zoveel makkelijker haha En ben veel te nieuwsgierig.

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ik ben ook erg nieuwsgierig, maar ook een evt tweede keer, zou ik niet van te voren het geslacht willen weten...

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    waar zijn jullie?????

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik zie Ele en Esli online.....

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jeetje ik heb geen tijd meer gehad om te reageren!

maar euh esli.. dit hadden we niet afgesproken.. sjit zeg.. kan me voorstellen dat je nu in de papzak zit en deze zw even niet meer ziet zitten.. hoe ver zou je volgens de vk zijn? en jij teste ook voor je nod positief toch? hoeveel dagen/weken teste jij precies voordat je de echo had?
    Ik heb het zelf ook meegemaakt.. en ben toen indernet gaan afzoeken.. en ik las hele verschillende ervaringen.. bij de een liep het goed af en de ander niet.. het kan dus allebei.. die klote hoop ook.. die je niet wilt houden( denk ik) om jezelf te beschermen.. maar van de andere kant hou je hoop omdat je het zo graag wilt.. klote dus.. bah.. gewoon van je af komen schrijven als je het nodig hebt he.. niet opkroppen.. daar help je jezelf echt niet mee!

bah.. had echt ander nieuws verwacht.. en natuurlijk denk ik bij zo'n nieuws ook weer even terug aan mijn ervaringen.. maar toch.. ook dat zegt niks.. daarna had ik een gezonde zoon.. probeer het zo van me af te zetten.. ik heb wel al een afspraak gemaakt bij de gyno.. 25 juli.. over 2,5 week... slik...

smokey 2 aug al! dat is snel! doet zoiets pijn? :S

hoe gaat het met je vriendin nijn? is ze goed herstelt? of nog volop in het proces?
    en ik ben een beetje emo nijn.. (niet gek he met die hormonen ;)) maar ik duim zo hard voor je.. heb je vandaag nog kwaaltjes gevoeld? Heel veel succes morgen..

marleen, het klinkt wel ingewikkeld allemaal, maar ik snap het.. dan weet je iig zeker dat je een goed ei en zaadje gemengd hebt.. zetten ze er dan ook wel eens 2 tegelijk terug? tenminste ik hoor vaker van mensen dat ze 2 "embryos" hebben teruggezet..
    Hoe is het eigenlijk met je knie?
    en zo misselijk ja.. dat was erg he.. lijkt me echt heel erg..

smokey, jeanine is mijn imaginary friend :) nee grapje.. mijn vriendin zit ook op dit forum.. dat meisje die vorig jaar ook een mk had en daarna ook weer zwanger was.. ondertussen bevallen en heel gelukkig toch jeanine? en soms spiekt ze even mee ;)
    dus bij deze jeanine.. hallo!;)

De test van vandaag.. is echt ongelooflijk donker.. en hele snel zichtbaar.. ben met vlagen misselijk.. met tandenpoetsen beetje tegen het kokhalzen aan... en moe... het begint alweer.. wat zie ik hier tegenop.. nog 8 maanden to go.. :S hoop echt dat de moeheid wegtrekt zeg!

vrijdag is d day geloof ik.. esli echo.. marleen gyno.. ik gesprek.. mijn vriendin gaat testen.. nijntje en ik vakantie.. (smokey jij ook al vanaf vrijdag?) het lijkt een hele belangrijke dag te worden..... hopelijk met heel veel goed nieuws meiden!

16. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    Wat een heftige dag! Toen we het hartje zagen waren we helemaal vol van de emoties van blijdschap. Maar toen ze vertelde dat het kindje te klein was weer vol van verdriet. Zal het weer misgaan?
    Eigenlijk was de verlos best positief. Het is lastig op te meten en bovendien wil het wel nog eens verschillen wanneer de kleintjes zich in nestelen. Een hartje is een goed teken.

Maar ik werd steeds verdrietiger. Helemaal vol van mijn emoties in de middag de verlos weer opgebeld en ze probeerde nog steeds positief te zijn en hoopte dat het zou helpen als ik vrijdag langs mocht komen.
    Nou daar voel ik me wel gelukkig mee. Wie heeft er nou binnen 4 dagen 2 echo's?

Toen mijn meisje wakker werd ben ik lekker een heel eind gaan fietsen met haar! Daar heb ik enorm van genoten! Nu heb ik weer volle energie. Ik probeer weer positief te zijn. Er was een hartje! En als ik deze website helemaal afspeur zijn de verhalen toch meestal positief.

Ik denk ook dat mijn gevoelens meer komen door wat ik al heb meegemaakt dan dat het realistisch is om zo onzeker te zijn.
    Het liefste had ik natuurlijk meer zekerheid gehad, maar daar is het zo ie zo nog erg vroeg voor!

Maar dus.. nu al met al op naar een mooie echo vrijdag!

17. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    Ik teste 3 dagen voor mijn al positief. En ik dacht echt dat ik dinsdag mijn eisprong had. Maar goed wie weet. Een halve week eraf geloof ik nog wel. Dus even vrijdag afwachten.

Ik was volgens de echo precies 6 weken.

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Jeej, twee flinke reacties!!

Vrijdag wordt echt een super dag!!

Ele, wow, nu echt een knaltest!! Foto, foto, foto (of ben ik nu te erg?)
    Nog kwaaltjes, heb veel afleiding gehad en toch wat pijntjes hier en daar... en misselijk dus vanmorgen met die vieze luiers en het ontbijt. Verder krijg ik geen eten weg. Maar dit zijn allemaal kwaaltjes die ook gewoon kunnen, dus.... En morgen ben ik nog steeds heel erg vroeg, dus ga er eigenlijk vanuit dat ie omo wit is...

Esli, fijn dat je je gedachten hebt kunnen verzetten. Vrijdag weer een echo, dan is jullie smurfje gewoon gegroeid en is er 'niks' aan de hand, deal? Maar o o o, wat spannend en ik snap je onzekerheid. Dat zou ik precies zo hebben....

En Smokey, er is toch al een Janine actief in dit topic? haha

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    esli slopend he al die emoties..
    Super dat je toch lekker met je meisje bent gaan fietsen.. en nu nog 2 dagen uitzitten en je weet het zeker!
    goed dat je positief blijft... ik weet zeker dat je kleintje dat voelt.. maar logisch dat je het zo ziet na al je ervaringen hoor.. ik zou hetzelfde denken in jou geval..

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hahah inderdaad! ik heb helemaal geen imaginary friend.. damn.. vond het zo spannend klinken! ;) we hebben gewoon 1,5 j(e)anine! :)
    Meiden ik ben zooow moe... morgen gaat mannetje naar mijn moeder kan ik de hele dag lezen.. zie er als een berg tegenop.. ik heb eigenlijk zo de zenuwen dat ik het zelfs moeilijk vind om te onthouden wat ik lees..

Esli.. probeer die gedachte vast te houden he.. en wil je me ook leren hoe dat moet ;)

Deel Deze Pagina