zo bijzonder na een mk en een ukkie op naar een 2e wonder!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleentje26, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    oee spannend.... nijntje morgen testen. Ik duim voor roze!

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Meiden, ik heb besloten dat ik niet zwanger ben....
    * Maar Esli, ik duim wel mee hoor ;)*

Ele, met mn vriendin/duo gaat het redelijk goed. Ze vindt het natuurlijk wel kl#te, maar gaat volgende week lekker met haar mannetje en dochter op vakantie...
    Lief dat je er naar vroeg (en toen vergat ik er op te reageren, hihi)

Meiden, ik ga afsluiten. Lekker naar mn bedje toe...

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    nijn volgens mij haal ik er nu 2 vriendinnen van je door elkaar.. we bedoelen dat meisje van het ongeluk toch? niet van de mk vorige maand toch? :S of is dat hetzelfde meisje?

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    en je hebt besloten niet zwanger te zijn.. uit zelfbescherming?
    We zullen zien morgen. nou ja wij zullen horen! en hopelijk zien.... dat je wel.. kuch kuch..

slaap lekker! succes morgenvroeg!

5. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    ele: ze zetten er inderdaad 2 terug! Dus we wachten af wat er vrijdag gezegd word.

Nijn: testen spannend!!

Esli: dikke knuffel

Ele:25 juli een echo spannend!

Vanmiddag even nieuwe schoenen voor jens gekocht was nodig. Hij zit in maar 24 pff wat een reuze voeten haha. Ik zie de schoenen hier voor me staan en denk dan echt waar is mijn kleine ukkie!!

Meiden ik ga naar bed ben op!

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Goedemorgen!...

Nijn ik wacht op je ;)

Meiden ik heb sinds tijden heeeeerlijk aan eenstuk geslapen.. mannetje had gisteren smorgens en smiddags niet geslapen en daarna naar verjaardag en lag hij later in bed.. hij was doodop.. maar goed ook, want nu was hij zo moe.. geen gehuil of gespook vanacht en ik was ook zo moe dat ik zelfs ook doorsliep...

had ik verteld dat onze babyfoon een cursus zwemmen heeft gehad en nu stuk is? mannetje loop daar heel vaak mee.. als hij de knopjes drukt dan piept het apparaatje en gaat het licht aan.. etc etc.. hij denkt dat het een veredelde telefoon is ofzo..
    gisteren idem.. en ik zie hem zo de badkamer inlopen, en.. toen maakte hij toch een spurt naar de wc.. zonder na te denken, deksel omhoog bbfoon erin.. :(

en het behang van de muur.. hij is in de sloopmood.. :(

spannend nijn.. wel jammer dat je dacht dat je toch niet zwanger was gisteren anders had ik hele goede hoop!
    succes!

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Nijn waar blijf je? ;P

8. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: ik wacht op je haha

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik zie je online nijntje.. ik duim nu zoooo hard...

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey meiden,

Marleen, dat is spannend zeg dat ze er twee terugzetten dan... Een tweeling heeft mij altijd erg leuk geleken, maar wel erg zwaar....

Ele, Herbie in de sloopmood... haha Maar wel balen van het behang en de bbfoon.
    En vannacht heerlijk geslapen, lekker he? Ik ben daarentegen elke morgen super vroeg wakker en dat terwijl Esmee dan nog slaapt...

Esli, hoe is het met jou?

Smokey, vandaag weer een dagje werken? Bijna vakantie toch?

All, Esmee vindt het dansen aan zo'n speel-leerboom/tafeltje echt super leuk!! Echt grappig om te zien...
    Verder net getest. Ben er erg vroeg bij 3+1, maar het lijkt of ik heeeel in de verte toch een tweede streep zie staan... Ben nog zeker niet overtuigd, maar geeft wel een klein beetje hoop...
    Zou wat zijn zeg....

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Nu na 20 minuten staat er wel een vage tweede streep.... Zaterdag maar weer een testje doen.... dan moet ie iig duidelijker zijn.

12. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: is ook wel vroeg om te testen. Maar wie weet!!

13. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Ik heb geleerd van 1 maand geleden dat ik niet meer na afleestijd naar de test kijk kun je alleen heel onzeker van worden en in mijn geval draait het op niets uit. dus ik kijk alleen nog in afleestijd naar de test en dan gaat hij de vuilnisbak in.

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    nijn... het is dus heeeeeel spannend...... en het zou toch wat zijn als je echt 6 dagen op me achter liep ipv 6 weken he!
    wanneer ga je weer testen?

vandaag zou dus mijn nod zijn.. ik heb niet meer getetst.. ik wil er niet mee bezig zijn zoveel.. en gisteren was de test duidelijk, snel en goed te zien.. ( nog wel altijd lichter dan de dikke controle streep) zal als ik me echt niet meer kan inhouden nog wel een test doen.. maar hoop dat ik me nu kan inhouden..
    ik ben nu niet misselijk toen ik wakker werd.. en natuurlijk meteen weer die alarmbellen.. en ik wil ze niet horen.. toch schrik ik er soms wel van als ik me bedenk niks te voelen of te merken.. stom he wat het allemaal met je doet.. ik roep heel hard wil ik dit wel?? maar ik baal als ik merk niet genoeg kwaaltjes te hebben en ik test als een dulle..

nijn.. heb je al geprobeerd om toch een foto te maken? bij mij was de hele hele hele lichte test toch te zien via een foto.. toen zag ik duidelijk kleurverschil.. was die kleur er overigens vrij snel of duurde het meer dan een uur ofzo?

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marleen, weet idd dat een test na de afleestijd niet meer betrouwbaar is, maar heb nog nooit gehad dat een test na de afleestijd een streep liet zien. Maar ik ben ook nog niet overtuigd hoor....

Ele, jij vandaag je nod, spannend, maar het zit helemaal goed hoor! Gister een knaltest, dus je hcg stijgt.
    Heb wel al een foto gemaakt, maar echt duidelijk is die streep er niet op te zien... maar als ik hem bewerk (is een lelijke foto, dus die plaats ik niet), dan wel.
    Maar ik wacht gewoon af tot zaterdag....

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    meiden, ik ga esmee even in bad doen. Ze is uitgedanst, haha

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Marleen, ik heb nu al 4 zwangerschappen voor nod getest.. en bij alle 4 een hele lichte streep(soms dacht ik dat ik die streep alleen in mijn hoofd zag zo licht was die).. naarmate de tijd verstreek werd die streep iedere keer dikker.. en ok, ik heb 2 mk's gehad.. maar dat had niks met een lichte streep te maken..
    jij was toch ook zwanger ondanks de verstreken afleestijd? of heb ik het verkeerd begrepen?

nijn, na hoeveel tijd had je hem afgelezen? die van mij van vorige week vrijdag, was pas na een uur..

esmee aan het dansen wat leuk!

hier is mannetje meteen weer in slaap gevallen toen ik hem in bed legde.. die is nog steeds kapot van gisteren..
    vandaag nog een dagje pc hangen en lezen.. mannetje gaat zo naar mijn ouders.. mijn man is pas laat thius vandaag.. en morgen zelfs zo laat dat er collega's op het werk blijven slapen.. hij gelukkig niet ;)

18. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijntje: badder ze!!
    Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent!!
    Maar heb zelf helaas ervaren dat na afleestijd een licht positest niets is helaas. Dat was ook de eerste keer hoor! Had het anders ook nooit. Maar meid ik duim voor je op een knallende test van het weekend!

19. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: ja dat klopt maar was wel een vroege mk. Dus waarschijnlijk al voor mijn nod mis gegaan!

Bij Jens heb ik in afleestijd gekeken en was zwanger! Maar als je al 4 posi testen hebt gehad die steeds donkerder worden ben je echt wel zwanger!!

Sorry dat ik misschien nega overkom maar heb zelf ervaren dat na afleestijd testen kijken geen succes is!

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    logisch dat jij daarvan baalt en die nare ervaring met je meedraagt.. maar ik heb er juist meerdere positieve ervaringen mee.. zo zit ik ook op hete kolen bij mijn vriendin.. ze test vrijdag pas weer.. het kan alle kanten uitgaan.. maar toen ik vrijdag zo'n ministreepje zag.. (na een uur ;)) en ik me ook zo "anders" voelde wist het meteen.. vandaar ook dat ik zo vroeg teste..
    marleen dat zou toch wat zijn he.. een tweeling.. zou je dat zelf leuk vinden?

Deel Deze Pagina