zo bijzonder na een mk en een ukkie op naar een 2e wonder!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleentje26, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Morning!
    @nijn: blijft spannend dus! Ga je nu echt wachten tot zaterdag?? Knap! Zou ik niet kunnen :) Toch wel erg benieuwd naar de foto van je test!
    @ele: jeeeeh, vandaag NOD!! Heb je nog last van bruinverlies eigenlijk? 4 weken zwanger! nog 36 te gaan haha!
    @marleen: ben benieuwd hoe je afspraak verloopt a.s. vrijdag bij de gyno.
    @esli: snap dat je op beter nieuws had gehoopt, maar er is een kloppende hartje te zien! Op dit moment kunnen ze zowiezo geen duidelijke meting doen de termijn. Dan kan pas kon de 10 weken, meen ik. Dus ik ben erg positief, komt allemaal goed meis!

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    oja en smokey: jeeeeeeeeeeeeeeeeeeh ongie!!! Fijn, vast een hele opluchting!

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey meiden,

Net toch nog een testje gedaan en na 7 minuten verschijnt er in de verte weer een tweede streep... Ben nog niet heel blij, maar wel een teken dat ik morgen geen vakantieborrel ga drinken!! hihi

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @hier: gisteren en goed gesprek gehad met mijn leidinggevende en ga tot verlof 50% werken. Heel fijn en geeft rust. Dus ga nu 3 dagen van ongeveer 4,5 uur werken. Dit moet beter vol te houden te zijn!

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    wow, doortje al 29 weken!!
    En tot zaterdag wachten, nope, is niet gelukt...

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    dat is een goede afspraak Doortje. Fijn dat je zo'n meedenkende leidinggevende hebt!!

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @nijn: hihi lees het net :) wauw, wat gaaf! Ik wil een fotooooo zien! :)

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Poging 1, dit is de test van vanmorgen....
    Heel in de verte zie je misschien iets...

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Deze test is van net...
    Misschien in de verte weer een tweede streep...

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @nijn: sorry, was opeens weg...
    maarrrrr, ik zie wel zeker iets! Maar je NOD is dus zaterdag? Ik duim voor je hoor!

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    nee, mijn nod is dinsdag pas... de 12e... zit nu dus pas op 3+1...

Mannetje is net thuis komen eten ziet ook zeker 2x 2 streepjes staan. Hij is voorzichtig optimistisch, want hij zegt, en daar heeft hij helemaal gelijk in, het is nog zo vroeg... Maar blij is hij natuurlijk wel!!

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Leuk nijn! Hoop dat het een plakkerd is!

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ow nijn.. nu ben ik van mijn stoel gevallen!! daar zijn duidelijk 2 lijnen te zien! op beide foto's!! ik had ze echt niet duidelijker.. ik wil je wel feliciteren.. maar het is idd nog vroeg.. en het worden voor ons dus samen ellelange wachtweken! :)
    zou nu heel zuur zijn als een van ons toch niet zwanger blijkt of blijft.. maar daar gaan we niet vanuit.. ik probeer iig neutraal te blijven.. vandaag giga steken in mijn rug.. dan denk ik alweer.. is dat een mk? zou het?? en ik ben niet misselijk.. help.. maar ergens had ik dat ook tijdens de andere zw.. en ook bij de 3de had ik rugpijn in het begin en dacht ik dat ook... bij de 2de ook.. en toen ging het mis.. dus.. ik voel kwaaltjes, maar kan ze niet plaatsen.. onder de categorie zwanger..

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik moet echt even wennen ahahhaha... opeens zitten we weer in zo'n hele andere fase.. ik moet echt gas terug nemen om normaal te doen..
    tis alleen zo dat echt iedereen om me heen zwanger wordt en wil worden.. het werkt ook nog eens aanstekelijk!

smokey, wanneer gaan jullie precies op vakantie? heb jij vanaf vrijdag al vakantie?

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    net een stuk getypt, klikt Esmee het weg.
    Maar doortje en ele jullie maken me blij.
    Het worden nog lange wachtweken, maar eerst op naar mn nod. Ele jij kunt al toe gaan leven naar de afspraak met de gyn...
    Hier vandaag ook nog niet misselijk, maar wel steken in mn (.)(.), dus dat is prima...
    Dadelijk naar het nieuwe huis, heb er zin in!!

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    znnnnnxnxb b bd,ffmmdeeeeeee

berichtje van Esmee!!

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hoi esmee!
    wist je al dat papa en mama misschien een hele grote verassing voor je hebben? :p
    en ik zeg lekker niet waaahaat! :)

Ik moet lezen! en ik kom geen woord verder met al dat nieuwe nieuws van de afgelopen week! :)

Esmee check, vraag eens aan mama of ze naar deze website gaat!
    UKI | nl
    Bekijk bijlage 164930

18. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @ele: moeilijk om er rustig onder te blijven, he? Ik weet ook echt niet meer hoe ik die weken ben doorgekomen! Heb je de gyno al gebeld?
    @nijn: gelukkig kun je samen met Ele wachten, maar pfff ik benijt je niet hoor! Hoe staat het met de verkoop van jullie huis? Hallo Esmee! :)

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ooooh dat gaat Sara ook fantastisch vinden!

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    zal sara misschien nog zelfs leuker vinden!
    je kunt er hele simpele spelletjes doen, namelijk op een willekeurige toets drukken en toch speel je dan het spel! ;)

doortje ik heb nog helemaal niet op jou nieuws gereageerd.. sorry, ben zo druk met nijn in mijn hoofd! :) en dan de terugkoppeling naar mezelf..

maar..

wat super goed dat je voor jezelf hebt gekozen en.. dat er gehoor is gegeven aan je grenzen! wat moet dat een fijn gevoel zijn dat je nog maar zo kort hoeft te werken iedere dag.. echt super fijn! eindelijk meer rust voor jou! en voel je niet schuldig naar je collega's toe! je zou je schuldig moeten voelen naar minidoortje als je niet luistert naar je lichaam! zo klink ik weer streng! ( ik ken je wel een beetje he? ;))

dikke knuffel voor jou!

Deel Deze Pagina