Ele, vanmorgen hebben we hem weer gezien en die website ook, haha ZIjn nu op you tube k3 aan het kijken. Deze is misschien wel erg leuk: k3- hiep hiep hoera... Dus ja, Esmee weet het al... hihi En dan nu weer verder lezen!! Doortje, de verkoop van dit huis gaat niet zo goed, maar ja... Hoe is het met juliie huis? Verkoop definitief? En al iets anders op het oog/gekocht?? Doeiiiiii
oh ze kent het al! vindt ze het ook zo leuk? en sara ook? mannetje is er zo weg van.. ook vindt hij het liedje van de efteling schatkamer tv helemaal leuk! vanmorgen wilde hij dat dikke dik mee uit bed kwam.. hij liet hem niet meer los.. en zo ging hij de auto in en zo naar opa en oma.. en ook daar liep hij ermee rond toen ik er nog was.. zoooo lief... en als ik zei waar is dikke dik, gaf hij een aai of knuffelde hij hem en zei soms diekdiek
@ele: dankje lieverd! weet ook dat het goed is zo, maar vind het moeilijk om de knop om te zetten.. En nu hup lezen jij! @nijn: jammer dat de verkoop niet lekker loopt... Hier is over een paar weken de verkoop echt definitief! En inmiddels hebben we bijna een ander huis gekocht, zitten nog druk in onderhandeling! Erg spannend dus! Half november is de overdracht van ons huis, dus fijn hier verlof en bevallen
k3 hiep hiep hoera kende ik niet, ik zit nu voor de grote pc en het geluid doet het niet.. weet niet waarom.. kijk ik straks even op de laptop..
@Ele: Uki wel eens gezien op tv, maar wist niet dat het zo leuk zou zijn Aaah, wat lief van Herbie! Diekdiek
doortje, ik in eerste instantie ook niet als hij er niet zo enorm op reageerde.. het liedje, de foto's echt bij alles begint hij te klappen en te springen.. wilde al een knuffel voor hem kopen, maar die zien er helemaal niet knuffelbaar uit.. Doortje spannend dat jullie een huis op het oog hebben.. wat betreft de korting op het huis, geldt die ook nog voor jullie verkoop? en jullie kopen dus heel gunstig een nieuw huis nu?
hier regent het zo vaag.. dat het net sneeuw lijkt.. het dwarrelt echt.. ik ben nu dus lapot moe... en alles wat ik lees ben ik in de volgende zin alweer vergeten!
Nijn hoe was jullie huis? schiet het al op? zie je je daar al op de bank liggen te puffen omdat je zo'n enorme toeter hebt?
Jullie hebben veel gekletst en ik heb geen melding gehad. Kon ik wel doorwerken op mijn werk heb een hoop kunnen doen. Nijn misschien zw spannend zeg zou wat zijn als het ook raak is En ja hoe was je huisje? Verder heb ik eigenlijk niets onthouden of terug gelezen sorry ben er vanavond denk ik weer, anders morgen. Loodgieter weer aan de lijn die komt zo langs, pff dakdekkers komen eerdaags langs om te kijken voor nieuw dakleer. En dan bord erin.. joehoe
even snel met telefoon... smokey, hard gewerkt dus... en het einde van jullie huizenellende lijkt in zicht, jeeejjj ele, zag mezelf nog niet zitten, haha all, huisje was echt leuk! volgende meeting bij ons? moet vanavond naar school; afscheidsavond. geen zin, maar ja, hoort er bij en dan bijna vakantie!!!
@Nijntje . ahhh Wat spannend. En inderdaad eerste je nod afwachten. Nog 6 dagen! Maar die testen zijn wel echt superrrr licht. Maarja, streep = streep! Wat spannend zeg! Ik hoop dat het goed gaat! Wat een vruchtbare bedoeling hier. Ik bedoel. Ook in 1 keer raak, misschien dan @Marleentje. Ik hoop echt dat we jou een beetje aansteken. Jij moet meer geduld hebben! @doortje, bedankt voor je positieve woorden. Ik heb echt heel internet afgespeurd. En dit gelijk soortige verhalen lopen inderdaad vaak goed af maar zeker niet altijd. Daar kan Elegance over meepraten Echt goed dat je minder gaat werken. Ik hoop dat dan ook je klachten minder worden. @Elegance, 4 weken zwanger!, nu is het echt hoor! heb jij al een afspraak gemaakt met de gyn? Ik zit wel vol in onzekerheid maar ondertussen ben ik onwijs zwanger. Vandaag weer super vermoeiend en super misselijk. Die misselijkheid is wel heftig heel de dag, vooral in de ochtend en avond. De eerste overgeef sessie al binnen! En die buik meiden! Dat is avonds echt niet meer normaal! Zo zag ik er bij de vorige zwangerschap pas bij 12 weken uit. En zal dit een goed teken zijn?? Ohh Ik word helemaal gek. Ik heb weleens op dit forum gelezen dat iemand had bedacht dat eigenlijk je teen groen zou moeten zijn als de zwangerschap goed gaat. Dat zou heel wat stress schelen! Vrijdag weer naar de verlos .
Jaaa smokey, jullie huisje schiet op! spannend als bij jullie binnenkort ook het bord in de tuin komt te staan! Druk druk druk op je werk dus.. wanneer begint je vakantie officieel? Nijntje het huisje wordt dus mooi! ben wel heeeel benieuwd nu! heb je foto's gemaakt? en volgende meeting is dus bij! gezellig! Dringt het goede nieuws al een beetje tot je door dat dit wel eens heel veel impact kan hebben in jullie leventje? Esli, 25 juli naar de gyno, dan ben ik 6.5. Ik wilde eigenlijk net als toen 6.2, dat was voor het weekend, ergens heb ik een beter gevoel bij 6.5.... Jij bent dus echt super misselijk.. dat klinkt allemaal heel goed, want de misselijkheid neemt toe toch? en je buikje neemt dus ook toe.. lijken mij juist allemaal goede tekens.. en ook al kan ik meepraten over een slechte afloop esli, ik las ook hele goede, meer zelfs.. en met mij was er een meisje die 2 weken was teruggezet.. echt veel dus.. maar uiteindelijk zat ze toch weer op datum en heeft ze ene gezond kindje gekregen! Hoe moelijk het ook is.. nog even volhouden.. morgen moet je werken.. hopelijk liggen er bergen met werk voor je met leuke uitdagingen.. en is de misselijkheid niet zo erg dat je nog eens moet overgeven.. bah zeg wat lijkt me dat erg.. Ik heb overigens wel een vraag wat de misselijkheid betreft.. moet dat continu zijn? ik heb bv de hele dag nauwelijks ergens last van gehad.. en dan gaan die stomme alarmbellen natuurlijk af.. mijn vriendin had weer getest en weer een licht streepje.. ergens krijg ik het gevoel dat ze toch zwanger is, maar het niet goed gaat of gegaan is.. ik zou een moord doen voor een groene teen!
oh meiden wat zei ik... niet misselijk.. zit al bijna een uur, vlak nadat ik het bericht had verzonden.. voor me uit te staren omdat ik denk dat ik met de wcpot moet knuffelen.. oh help.. wat crackers en een boterham gegeten.. weet het anders ook niet??
@ elegance, ha ha, mooie ben jij, een glas melk of optimel doet wonderen! En ik voel het wel de hele dag en nacht ja. Maar wel met vlagen erger en minder erg. Vooral vlak voor en na het eten is het het ergst. En als ik goed uitgerust ben scheelt het ook stukken! Maar niets 'moet' hoor. Er zijn er genoeg die helemaal niets voelen. Nog bedankt voor je positieve praatje. Oh wat zijn dit toch moeilijke tijden!
hey meiden, Groene teen, ik ben zeker voor!! Ele, die misselijkheid hoeft niet de hele dag hoor! En een uur aan één stuk is ook wel genoeg toch?? Esli, nou het klinkt helemaal goed hoor. Groeiend buikje, meer misselijkheid. All, net naar de musical geweest en die ging over koken. Bij het eerste liedje werd ik al misselijk.... Hopelijk voor een goed doel. Morgen werken en vakantieborrel en dan vrijdag nog even en weer een broodje eten ind e stad en dan zaterdag testen, verjaardag en familiedag. Zondag om 10.00u tennissen, poeh poeh, maar ook vakantie!! Mannetje zei net trouwens: "het komt helemaal goed". Wa'n lieverd... Ben er nu vandoor. Ff douchen en dan naar mn bedje.
jup.. en ergens ben ik vergeten hoe moeilijk moeilijk ook alweer echt is.. ik snap het nog steeds niet helemaal hoor.. bij mij duur het heel lang voor ik het echt begrijp en besef dat ik weer zwanger ben.. ik ga dus de hele dag van niet zwanger naar zwanger en denk opeens weer.. huh ik zwanger nee toch? ja he? dat vind ik ook al slopend hahahaha.. na de boterham ging de misselijkheid langzaam weg.. duidelijk dus een zwmisselijkheid.. :S Mannetje was me net in tranen voor het slapen gaan.. sjoesjoe zeg.. ik denk dat de laatste hoektandjes door gaan komen de rest lijkt hij al te hebben.. volgende week gaan we ook de mogelijkheden eens bekijken om dit huis te koop te zetten! of het handig is.. weten we niet.. morgen krijg ik van DAS defnitief in onze taal te horen hoe het nu zit met de poort en wat er gaat gebeuren... ik wil hier echt graag weg, al is het toch best een groot huis.. wil gewoon begande grond wonen! zo naar buiten kunnen rennen!!
leuk he nijn... je bent gewoon zwanger.. wie van ons is nu sneller hahahaha.. dat kun je ook niemand vertellen toch.. lief dat je man zo lief meedenkt.. het komt ook allemaal goed.. maar wachten duurt soms gewoon TE lang.. hihihi.. nou slaap lekker meiden en morgen hoeven we nog maar een nachtje te slapen.. en smokey, ik vraag me echt af wanneer je vakantie begint! dan kan ik meteen voor jou mee aftellen!
goodmorning ladies! Nijn hoe heb je geslapen als aanstaande mama van 2? dringt het nieuws al een beetje tot je door? Heb je het al tegen iemand verteld? En je moet zo gaan werken, zul je wel met een big smile de laatste 2 dagen tot een goed einde brengen! succes op je werk en met je binnenpretjes Marleen, nog een nachtje slapen en dan naar de gyno.. gaat je man mee? kan me wel voorstellen dat het msischien voor jou even wennen is, opeens 2 zwangere in het topic erbij terwijl jezelf al een jaar bezig bent.. maar wie weet worden het er echt 2.. voorheen moest ik niks van 2lingen weten.. nu denk ik.. zou toch wel leuk zijn! Esli, ook jij bent weer een dagje dichter bij de echo.. ik blijf erbij dat ik als je klachten zo hoor, ik bij jou zwangerschap een heel goed gevoel krijg.. vandaag nog een dagje werken toch. hopelijk gaat de dag snel voorbij! Smokey, vandaag krijg je toch de uitslag van je bloed toch? ik ben benieuwd wat daar zal uitkomen. heb je de officiele uitnodiging ook al gehad voor het nieuwe medicijn te gaan proberen? Ik las niks meer over maud, is ze beter of bijna beter? en jij komt meer aan je (nacht)rust toe? lijkt me zo slopend, nachten wakker zijn en dan toch moeten werken.. kon je mij ook heel snel opvegen.. Anouk, schitterende foto's op hyves van erin! wat is ze groot ineens.. ze lijkt echt al een peuter! ze is echt snel met alles he! doortje, vandaag vrij? nu je halve dagen werkt, breng je sara toch naar de opvang zodat je even helemaal niks 'moet'? het huis dat jullie op het oog hebben, is dat het huis in haarlem? zo zeg, vandaag nog een lange dag lezen.. als het me lukt om mijn concentratie erbij te houden.. mannetje gaat naar mijn moeder.. en mijn man is pas heel laat vanavond thuis van zijn werk.. een dagje voorbereiden dus.. ik hoop zo dat ik het allemaal een beetje onthouden kan! de afgelopen dagen zijn best somber wat dat betreft.. dus vandaag even hakken in het zand!
mijn vriendin is toch ongi geworden ze vermoed zelf ook een vmk.. ze heeft immers 4 testen licht positief gehad en ook na haar nod.. maar.. ze is nu wel helemaall om.. ze is een beetje zoals ik ben.. nee ik wil niet... neehee ik wil niet.. en dan is er de twijfel van stel ik ben nu zwanger ojee... en nu zei ze voor het eerst.. ik vind het eigenlijk heel erg opeens.. gek he.. wel fijn dat ze het nu zeker weet en er ook helemaal voorgaat de volgende maand.. maar balen is het zeker weten wel!
Zou dit echt mijn laatste dag studeren zijn?? ik ben benieuwd.. ik onthou namelijk niet veel.. en ga me er zelf nu van overtuigen dat ik alles onthou... hoe vaker ik het zeg, hoe meer ik het ga geloven.. dus ik onthou echt alles!!! en morgen flap ik dat op de juiste momenten allemaal eruit!!! zo is dat maar net!