Hahah nijn! dat is een goede! ze hebben wel leuke spulletjes daar! zo heb ik bij noppies veel te veel gekocht.. maar dat had ik al gezegd he.. :S zou dat te maken hebben met prille zwangerschappen? :0
De test van Ele!!! Echt overduidelijk. Zo hoop ik dat de mijne er ook uitziet over 6 dagen Zwangschaps-koop-woede, haha
meiden, ga even de plantjes water geven, de tuin netjes maken, want tja... we willen wel verkopen....
check! zo had ik hem nog niet gezien, ga hem gelijk opslaan! thanx nijn! oh ja je ziet gelijk wat ik aan het lezen ben of toch niet omdat ik aan het gluren ben ahhahaha na een paar minuten werd die test dus nog duidelijker! goed he! tenminste ik vind hem zelfs best goed...
nijn ik zou zo graag ruilen met je, ik zou je hele huis van buiten en binnen poetsen.. elke hoek zou ik meenemen.. als ik maar niet op gesprek hoefde te gaan morgen!
@ele: ow sorry heb geen smartphone... Maar gelukkig heeft Nijn de foto geplaatst! Wauw wat een duidelijke test!! Super! ben zoooo blij voor jullie!!
Oh Ele, zie je zo op tegen het gesprek morgen?? Het komt echt goed! Hoor je morgen ook meteen of je geslaagd bent?? Hoelaat is het gesprek??
heel eerlijk ja.. ik ben zo leeg ik denk dat het door de zwangerschap komt.. ik vergeet alle moeilijke woorden.. voorheen stampte die ik er nog even in zeg maar.. en dit zeg ik nu niet omdat ik bang ben.. maar het lukt gewoon niet.. en ook ik denk, och kom op ele het komt goed.. maar als ik dan eerlijk ben denk ik.. hoe kan dat nou ik ben zo afwezig..
Doortje, weet jij dat nog misschien? mocht jij je scriptie erbij houden en inzien tijdens het gesprek? ( ik hoop dat je dit nog op tijd leest al denk ik van niet)
@ele: ben d'r! phoe, even graven (is inmiddels een jaar of 10 geleden ).. volgens mij wel. Zij een versie, jij een versie. Ik zou 'm iig meenemen. Hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht!
vandaag d-day... ele, heel veel succes met t eindgesprek!!! marleen, heel veel succes bij de gyn en laat je niet af schepen! esli, vandaag op naar n heel mooi sterk kloppend hartje! smokey, werk ze! bijna weekend/vakantie! doortje, werk ze ook!
wat een spannende dag.. en hij begin zoooo klote.. sorry.. maar mannetje heeft de hele nacht gehuild.. nadat ik het na een uur wel gehad heb, is mijn man het gaan overnemen, die dus helemaal niks meer geslapen heeft, ik nog 2,5 uur gelukkig.. ik was zo boos op hem.. ik dacht echt daar gaat mijn eindgesprek.. en hoe ik me nu voel.. echt slecht.. maar ook nog eens niet misselijk??? Meiden, heel veel succes vandaag! hopelijk sluiten we allemaal deze dag, 8 juli, heel mooi af.. ik zal voor iedereen duimen en in mijn hoofd een kaarsje aanmaken.. en ach dat eindgesprek.. kom op ele.. je lult je hele leven al alles bij elkaar.. nu toch ook! dat is mijn instelling voor vandaag! Meiden.. carpe diem..
mijn man is werken.. (veel te laat) en ik zit nu dus met mannetje op bed.. pff.. ben zooo moe... echt niet grappig dat ik nu zo moe moet zijn! misschien dan toch maar een blikje red bull drinken voor het gesprek?
ele, nogmaals heel veel succes!!goed motto voor vandaag! hier vanmorgen duidelijkere tweede streep! wilde m plaatsen, maar dat lukt nog niet met deze telefoon, oftewel, ik weet nog niet hoe dat moet... meiden fijne.dag op d-day!!
haha nijn als je hem nu naar mijn mail stuurt? plaats ik hem wel!! ben echt giga benieuwd!! wat super dat de streep duidelijker wordt!!!! en nu wil ik de foto zieeehieen hihihihi..
goedemorgen meiden!!!! ELe: heel veel succes vandaag!! Wat zal er een grote last van je afvallen als je hiermee klaar bent! Esli: meid ik ga voor je duimen dat je een prachtige echo hebt vandaag! Hoe laat moet je? Meiden hier even eten en alles klaarmaken voor Jens en dan Jens wegbrengen en op naar het ziekenhuis. Hebben om 10.30 een afspraak. Ben stiekum tich wel zenuwachtig wat er allemaal staat te gebeuren!
marleen, laat je niet afschepen vandaag he! heel veel succes! ik ben benieuwd wat het plan van aanpak zal worden! esli, natuurlijk komt het goed vandaag met zulke klachten!! dat kan toch niet missen?? vergeet niet te genieten he? meiden ik ben exht zo gespannen... ik kan het geen gezonde spanning meer noemen.. er hangt ook zoveel vanaf.. al die maanden nou ja jaaaaaren werk.. en de vraag.. sluiten we het vandaag af of niet?... zucht.. ik heb het punt voor de literatuurstudie nog niet terug overigens.. maar nog steeds maak ik me daar niet het bezorgst over.... dat gesprek.. ik ga dat gewoon even doen toch? alsof ik nu ineens niet goed meer ben of niks meer weet.. ik aansteller!
Ele en Marleen heel veel suc6 vandaag!! Ele heb er vertrouwen in het komt echt wel goed geloof me, probeer de rust te krijgen nu. En als je daar zit komt alles echt wel weer boven. Good luck. Marleen ben reuze benieuwd straks laat je even weten hoe het was? Nijn weer een duidelijkere streep!! Joehoe komt helemaal goed. Verder =weet ik ff niet wat er nog meer gaat gebeuren vandaag bij de rest van de meiden maar ik hoop dat ik nieman vergeten ben, tot vanmiddag. ELE JE KAN HET!! GELOOF IN JEZELF TJAKKA!!!!
hey meiden, Esli, hoe was het bij de vk? Marleen, hoe was het bij de gyn? Ele, ik weet het al, super goed!!! All, streep is duidelijker, maar vetrouwen is er niet.... Geen idee waarom niet.... Voor mn gevoel had de streep duidelijker meoten zijn. Was ie bij de tweeling ook (mannetje meteen "maar toen ging het mis"). Verder nu wel eindelijk VAKANTIE!!!!!!!