Nijn je bent ook nog te vroeg toch met testen?? Je streep wordt straks gewoon alleen maar duidelijker...komt helemaal goed, en bij Maud was de streep bij mij ook heel licht in het begin dus dat zegt nog niets. Hoe zou het met Ele en Marleen zijn, ben benieuwd. Hier om half 4 bbq op t werk, maandag alleen nog ff een half dagje werken dan ook klaar...heerlijk vakantie joepie. We hebben een optie op een huis genomen en als we terug komen van vak hebben we een afspraak bij de makelaar om er verder over te praten joehoe ben zo blij.....duurt allemaal nog wel even maar zo kunnen we mooi ons eigen huis nog verkopen. Super blij en we hebben het nog niet eens officieel maar dit is al een hele stap met mannetje moet nu gek gaan lopen. Ga nog even wat doen druk druk...
whaaahhh, Smokey, je hebt gewoon een optie op een huis!!! Cool!! Veel plezier bij de bbq en bijna vakantie!!! Ben erg benieuwd naar marleen en esli....
GESLAAGD!!!!! poeh wat een toestanden zeg hahaha geslaagd met een 7 gemiddeld! whoeha! thanx voor het meeduimen, denken, begeleiden hahaha.. nijn die test is super goed! Ik heb ze net zo gehad hoor! tot mijn nod. pas die van gisteren was een stuk donkerder, ineens! vertrouwen hebben in jezelf en in mininijn!! je moet niet vergeten dat je vroeg getest hebt he! potjandriedubbeltjes! EN die streep is al vele malen duidelijker dan die van gisteren.. als ik je de vraag stel, wat verwacht je zelf nu voor streep? ( ik stel niet de vraag, wat wil je voor streep? ) denk dat je dan op deze steep uitkomt niet? dus komt goed.. Esli, hoe is je echo gegaan?? ik ben heeel benieuwd!!!! hopelijk denk je aan ons! Marleen hoe is het bij de gyn gegaan?? ook daar ben ik heel benieuwd naar... en euhh.. smokey, nog maar half dagje.. dat is dus net niks hihihi. en dan heb jij ook VAKANTIE!!! whoeha!!!!! enne nijn en ik hebben vakantie! whoppa!!! ik ben geslaagd fantastisch he... ik geloof het nog steeds niet.. beetje vaag allemaal.. alles.. zwanger? geslaagd? vakantie? en nu.. boeken naar mallorca of niet?
eej 7 Ele?!! Super goed!!! Wat had ik zelf voor streep verwacht? Die met de tweeling was op 3+3 veel duidelijker mannetje meteen "maar dat ging toch mis?" Nou ja, we zullen zien... Ele, echt super goed gedaan! Wanneer is je afstudeerdfeest?? O ja, meiden, had ik volgens mij nog niet verteld, maar morgen hebben we een bezichtiging. Nu dus even flink aan de poets en dan vanavond nog een beetje. Dadelijk 30 cupcakes afmaken en duimen....
Nijn duimen voor? en wat leuk, mag je voor iemand weer cupcakes maken? Van de bezichtiging wist ik al we! vergeten? hoezo lichte streep? ik had nooit zo'n dikke streep voor mijn nod nijn.. en misschien omdat het er toen 2 waren kreeg je dubbel hcg?? tenminste dat lijkt me het meest logisch.. maar dan nog vind ik je test duidelijeker dan die van mij afgelopen week.. (behalve die van gisteren) en die van gisteren had ik niet eens zo dik verwacht naar aanleiding van de testen daarvoor.. maak je niet nu al gek! ik ben ook heel onzeker... als ik niet elk uur misselijk ben denk ik ook geloijk, was het dat? maar weet je.. ik wil mjn vakantie er niet door laten verpesten.. ben zo blij dat ik van mijn man kan genieten.. hij is dit jaar zoveel weggeweest.. zoals jullie weten.. hij baalt daar ook enorm van.. en dan zou ik nu deze kostbare tijd 'verkloten' door me onzeker te voelen.. nijn we kunnen er toch niks aan veranderen...
Jaaa! Alles goed hier! Hartje klopt al stevig en 6 dagen gegroeid in 3 dagen! Volgens echo nu 6,6 dagen zwanger. Het zag er echt totaal anders uit! Met voedingszakje en hele andere verhoudingen. Ik ben helemaal gerust gesteld! Volgens de verlos kan het zijn dat we de vorige keer minder goed beeld hadden of dat de kleine een groeien spurt heeft gehad in 3 dagen. Voor een betere echo heb ik niet durven dromen. Ben helemaal in de wolken! Natuurlijk nog geen garantie. Maar dit kan de goede kant op gaan! Ik hoop dat het met de andere spannende dingen ook zo positief gaan vandaag van dit topic. Groetjes!
@ nijn, die streep is volgens mij prima voor hoe ver je bent hoor! @elegance, gefeliciteerd! Ik ga vanavond alles even goed lezen, groetjes!
Elsi ik was je helemaal vergeten sorry meid, maar wat een super goed nieuws En ele zie je nou wel GEFELICITEERD.... en nu inderdaad lekker op vakantie gaan als ik jou was heerlijk toch nu kan het nog ik zeg doen lekker genieten even met zijn 3 ehuh (4) tjes haha Snel naar de bbq....
joepie, wat een goed nieuws allemaal!! @ele: ik had je al terug gesmst, maar wat een supergoed nieuws! Ben echt heel trots op je! Ik zou lekker naar de zon gaan nu het nog kan Straks heb je geen puf meer met je dikke buik! @nijn: die streep is overduidelijk! Vind het zo leuk dat je al zo vroeg voelde dat je zwanger zou zijn! Don't worry (makkelijk gezegd), dit moet helemaal goed komen! @Esli: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat fantastisch! Je kindje is gegroeid en alles ok! Wat fijn! @smokey: jij ook leuk nieuws! is het een nieuwbouwhuis? Erg leuk om naar uit te kijken! @hier: weekend! morgen geven we een feestje, moet nog even zin maken haha
Nou.. allemaal tot nu toe goed nieuws!! wat een geweldig nieuws esli!!! wauwiee dan mag ik je nu echt feliciteren!!! dus nu een DIKKE GEFELICITEERD! wanneer ben je nu (ongeveer uitgeteld?) dan maken ze officieel met de 12w echo toch? oh wat super!! en smokey, wil jij voor mij als je aan de wijn gaat een slokje drinken? ik zou willen toasten nu.. maar met fruitsap is het toch anders he?
ow sorry smokey, ik ben jou nieuws helemaal vergeten over het huis.. ben ook zo met mezelf bezig.. ik leef in de 7e hemel... maar wat een goed nieuws!! spannend dus!!!! waar willen jullie nu naartoe? wel in de buurt of een hele andere kant uit? Doortje, super bedankt voor je sms.. ik vergeet jou ook te bedanken het is nog zo onwerkelijk!! ik ben zo blij dat ik nog niet besef wat dit voor betekenis heeft voor de rest van mijn leven....
Wow, d-day gaat tot nu toe goed!! Esli, super dat je echo goed was! En 6 dagen gegroeid in 3 dagen, nou die kleine gaat super goed hoor!! Smokey, is er ook een website van je nieuwbouwproject?? Ele, ik weet niet of ik nu naar de zon zou willen (nou ja, willen wel, maar durven)... Nogmaals doen waar jij je goed bij voelt! En je bent gewoon geslaagd!! Heb je trouwens 'hiep hiep hoera' van k3 al geluisterd? Marleen, waar blijf je met je nieuws?? All, ik heb met mezelf afgesproken dat ik van ons smurfje ga genieten. Zal ik dan ook mn banner gaan veranderen?? Cupcakes zijn af, zondag een taartje maken en mn collega's wilden al een workshop bij me volgen (en er voor betalen!), haha zo nog even verder poetsen en dan vanavond nog en dan morgen een hele drukke dag voor de boeg.... Oja, nog een stom voorval... kreeg woensdag een roos op school. Ik hem thuis netjes in een vaasje gezet, schuin afgeknipt. Zegt mannetje vanmorgen "uh, j.anine, die roos" Ik meteen "oooo, die heb ik geen water gegeven..." Roos is dus al verwelkt... handige actie, net als dat ik van de week mn bril kwijt was... lag ie op de vensterbank op zolder... zucht zucht, dat gaat goed....
Hey meiden het is eigenlijk een top dag voor alle zp meiden hier Wij moesten alweer naar huis van de bbq, Maud was erg moe, dus snel opgehaald bij mijn ouders en nu ligt ze op bed. Marleen of ik heb er overheen gelezen maar heb nog niets van jou gelezen waar ben je? Nijn, www.bunnik-projekten.nl/plantage hier staat het huis tussen aan het water het meest rechtse huis, op de 2e bladzijde. www.levenindeplantage.nl is het hele nieuwbouwprojekt. Nijn dat zijn echt van die zw kwaaltjes roos drogen kan ook altijd nog Ele ik heb een lekker roseetje extra op hoor, hij smaakte goed op je getoast Doortje morgen feestje gezellig ga je dat in de tuin doen of binnen? Zo gtst kijken heerlijk ben benieuwd erg he vind ik heerlijk kijken zoiets
@Elegance, Echt goed! en een mooie ruime voldoende! Wees er maar trots op! @Nijn, dit test is echt prima hoor! Mijne was rond die tijd ook zeker niet donkerder. Maar spannend blijft het natuurlijk Ik hoop echt zoo voor jullie dat het goed gaat met de nieuwe spruitjes! Wat is het toch spannend. Ik weet goed hoe jullie je voelen want daar was ik ook 3 weken geleden. Ik vond het heel moeilijk om rustig te blijven. Gelukkig heb jij al best snel je echo elegance. Ga jij naar de verlos of de gyn nijn? Cupcakes! Oh ik heb nu al zin. Het word weer tijd voor lekkere dingen te bakken! Beetje jammer dat ik zoete dingen nog niet weg krijg. Ik zal blij zijn als ik 14 weken ben. Ik zou inderdaad op vakantie gaan Elegance! Lekker genieten van elkaar. En dan maar een flinke laag zonnebrand op doen. Maar je kan natuurlijk als je dat fijner vind lekker een hutje op de hei. Niets mis mee! @ Doortje. Veel plezier met je feestje. Best heftig met een 30 weken buik! @smokey, een optie op een huis. Super spannend zo'n nieuwbouw huis. Ziet er gaaf uit hoor! Ik ben 21 feb uitgerekend en volgens deze echo 3 dagen later. Maar ja volgens mij verzetten ze het pas als er meer verschil tussen zit. Ik mag gewoon as woensdag weer naar de verlos! Die afspraak stond al en ze vond het prima om die te laten staan. De week erna, als ik 9 weken ben, ga ik wéér omdat we dan de termijn echo al doen. Ik ga namelijk daarna op vakantie voor 4 weken! Dus als ik terugkom is het al 13 weken en dat is weer te laat. En op vakantie in portugal willen we er ook één laten zien zodat de vader van mijn man ook een keertje mee kan. Maar we weten nog niet of dat gaat lukken. Wat een geluk heb ik hé, allemaal echo's straks. Nu lekker genieten van mijn weekend!
Smokey, ik kan de link niet openen... Zal het morgen (maar waarschijnlijk zondag) nog eens proberen... Gtst, heb net ooke ven het einde meegepikt, haha Esli, jij hebt idd geluk met al die echo's!! Maar dat is helemaal niet erg, toch? Super dat het vandaag zo goed was allemaal... En lekker naar portugal, zijn wij in 2009 geweest (Cascais). Ik ga trouwens naar de gyn ivm de keizersnede, hartvormige baarmoeder en Asherman, maar ga dinsdag pas bellen hoor. Maak me wel zorgen om Marleen hoor... Ben benieuwd hoe het bij de gyn was. Morgen starten met Cambridge, hopelijk bij jou ook zulke goede resultaten! Meiden, heb net teruggekeken naar mn tweelingzwschap, maar die test was helemaal niet donkerder, misschien zelfs wel lichter... Heb dus ook besloten gewoon te vertrouwen op mn lichaam en op smurfje!! Morgen druk dagje dus denk weinig/niet online. Maar natuurlijk lees ik wel even mee op mn telefoon. Morgen ook weer even langs KV, hihi
Hoi Meiden!!! Sorry nog geen tijd gehad om hier te komen kletsen! Na het ziekenhuis moest ik direct door naar mijn werk en heb tot half zeven gewerkt! ELe:Meid super je bent er vanaf!!!! Esli: wow ook al zo'n goed nieuws!! Geniet ervan! Nijn: gefelicteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt zwanger!!! Smokey: ook gefeliciteerd met jullie nieuwe aankoop!! Doortje en Anouk: Hoe gaat het met jullie?? Hier ging in het ziekenhuis alles goed! We hebben beide meteen bloed moeten laten prikken. Jeroen moet eind juli zijn goedje inleveren word onderzocht! En ik moet 7 kilo afvallen. 4 aug belt de gyn voor de uitslagen van de bloed en zaad test. En dan moeten we 1 sept terug naar het ziekenhuis. Dan moet ik 7 kilo kwijt zijn en dan nemen we alles door en komen me meteen op de wachtlijst!!! Dan gaan we van 2 tm 18 sept met vakantie en als het goed is en alle testen zijn goed dan starten we eigenlijk vrij direct want er is eigenlijk geen wachtlijst!!! Dus wij zijn tevreden!!
Dus morgen vol goede moed! (en nog meer stimulans!!) starten met cambridge!! Meiden ik zal jullie steun vaak nodig gaan hebben de komende tijd! Maar moet gewoon minimaal 7 kilo kwijt!! Dan worden we geholpen. Maar het dieet zal vaak erg zwaar zijn!
ff snel via foon... hier een omo witte test en een tempdaling... ongi zal vandaag dan wel komen... ga nooit meer voor nod testen en mn niet al te enthousiaste gevoel, was dus gewoon n voorgevoel...
Nijn: Nee he!!! Wat ellendig! Ja ze zeggen dan ook vaak dat als je voor NOD test je vaak een posi test hebt omdat er heel veel zw afbreken rond Nod. Maar meid wat balen zeg!!!! Een hele dikke knuffel vanaf hier!!!!! We gaan gewoon samen weer verder voor een ukkie!! Meiden hier zei de gyn gisteren nog dat ik mijn eisprong waarschijnlijk al gehad had! Dus ele ik denk dat je dan ook gelijk had vorig weekend! Gisteren heb ik dan ook heel de dag steekjes in mijn buik gehad een vreemd gevoel. En vanmorgen werd ik super misselijk wakker heb al verschillende keren naar de wc gerend maar er komt niets pfff. Zojuist mijn eerste shake op pff wta is het wennen meiden. het smaakt een beetje weeig. Heb iets meer dan de helft op en zat voL. het vult dus goed. neem over een uurtje de rest nog wel. meiden ik zal er vandaag niet veel zijn want ik moet vanmiddag werken (de komende 6 zaterdagen) en moet jens naar mijn moeder brengen want ik moet om 12 uur en jeroen werkt tot 12.
Nijn wat balen meid bah bah, dikke knuffel, maar samen met Marleen flink aan de klus Hopelijk wel suc6 vanmiddag met de bezichtiging. Oh Maud wakker kom straks weer terug.