zo bijzonder na een mk en een ukkie op naar een 2e wonder!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleentje26, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ah bah nijn... ik snap die omo witte tes dan niet meer.. zouden de kv2v5 testen zijn veranderd? dat ze ze met een andere samenstelling maken en je dus wel een roze streep vaak ziet? Ik bedoel marleen, mijn vriendin en nu jij.. en er is echt niks noppes nada meer te zien op die test? wil je die wel nog plaatsten/

kan me voorstellen dat je baalt, helemaal omdat je je ook echt zwanger voelde.. ik vind als je 3 posi testen heb mag je toch wel blij zijn?? wat vind ik dit niet leuk.. en niet nog een test gedaan om te kijken of die ook wit bleef?

marleen, wat goed dat die shake zo vult! waar koop je dat spul eigenlijk? welke smaken heb je? en misschien een stomme vraag, hoe duur is het? ik vind het wel wat hoor.. als ik een mk zou krijgen, doe ik met je mee! :) ik MOET ook echt afvallen hoor ipv bijkomen! ;)

bah nijn, ik vind dit echt niet leuk..

Esli, jij zult wel als een roosje geslapen hebben!

Smokey, hoe enthousiast is je man over dat neiuwe huis? ik kon de link ook niet openen maar via de andere link kon ik er ook komen en zie ik heel veel huizen klopt dat? heb je nog een duidelijker voorbeeld van jullie eventuele nieuwe huis? ;)

Anouk ik heb je nu officieel omgedoopt tot berend botje! ;)

doortje, hoe slaap jij in jullie oude huis hihihihi... wat een geweldig idee he! heb je er wel stress van? de verbouwing en verhuizing met 2 kleine kids etc etc? of valt dat wel allemaal mee? of zit je nu nog heerlijk te genieten van he idee?

hier best woelig geslapen ;) ik was gisteren zoo vaag.. echt raar.. maar ik ben klaar! :):) nog heelrijk gebbq. van mijn man. zo'n enorme bos rozen gehad! meestal krijg ik een bloemetje, maar dit is geen bloemetje meer!! ;):)
    zometeen trek ik de la eens open met schoolzooi! ;) en ga ik al die 'troep' opruimen!!! whoeha!

ik voel me raar.. totaa niet meer misselijk.. (niks noppes nada) en heb ongi krampen.. overal lees ik dat dat heel normaal is.. maar ja, het verleden he.. dus ik tel x en x ook op.. heb net wel weer een test gedaan en die is zoo dik.. kan iemand zich dat nog herinneren? ik heb nog geen bloed gespot.. maar voel me toch raar.. mijn man zegt, dat had je precies zo bij alle 3 de zwangerschappen.. zucht..

2. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    Ah Nijn nee, wat jammer!
    Wat naar dat je zo enthousiast was en nu zo teleurgesteld! Met voor nod testen is inderdaad voorzichtigheid geboden. Zeker met die kruitvat testen, die zijn super gevoelig!

Je moet maar zo zien dat er wel iets is geweest in je lijf en dat dat gewoon betekend dat je hartstikke vruchtbaar bent en je misschien de volgende ronde ook hierdoor meer kans hebt. Op naar de volgende maand meis!

Wat spannend Marleentje, je eisprong al gehad. En nu kraampjes en misselijkheid.
    En wat lijkt me dat moeilijk zon dieet! Maar ik vind het wel echt knap. En een hele goede motivatie dus! Heel veel succes ermee.

@elegance, die krampen herken ik wel ja, die voelen erg spannend. Ik was eigenlijk tot week 6 wisselend misselijk. De ene dag bijna niets de andere dag al lastig.
    Pas na 6 weken is het echt overheersend. Dus ik zou me zeker niet al te veel zorgen maken. Maar je zwangerschap is natuurlijk wel heel pril. Dus het is gewoon afwachten! Moeilijk!

Ik kan hier nog steeds niet geloven. In een keer een goede zwangerschap? Kan dat? Het lijkt te kunnen… ik ben zo blij. Natuurlijk heerlijk geslapen.
    Maar ik ben pas echt gerust als ik de 12 weken voorbij ben.
    Groetjes!

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey meiden,

Ele, krampjes en dingetjes horen er bij! En een hele dikke, vette duidelijke test, komt dus helemaal goed!!

Marleen, de eerste shakes zitten er dus in, super goed hoor!
    En al snel na de vakantie starten, spannend!!

Smokey, wil je de link nog eens plaatsen? Hoe is het met de blaasjes van Maud??

Esli, jouw banner gaat stiekem wel snel hoor!!

All, voel me zo zwanger... misselijk, duizelig, sterke reuk enz... Net de test er nog even bijgepakt en heeeel in de verte zie ik nog een streepje... maar de test is nog lichter dan die op 8dpo... Verder nog geen ongi of zo te bekennen, maar wel super veel afscheiding. Vanavond zouden we eigenlijk naar de kermis gaan, maar ik ga niet mee, ben veeeeel te moe... Ben ik dinsdag nog niet ongi ga ik nog één keer een test doen. Mannetje zei ook al, het kan nu echt alle kanten op...
    Dadelijk lekker in de douche en dan zien we wel weer..
    Morgenvroeg tennissen en een taart maken, morgenmiddag naar de kermis met mannetje en Esmee. Heb er zin in, draaimolen, here we come!!

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    o ja, en ik ga nooit meer voor nod testen!!!

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ow nijn voel je je zo rot? maar je hebt nog geen bloed toch?
    heb je zelf echt geen hoop meer?
    vind het echt zo erg voor je.. toch blijf ik nog even doorduimen!

smokey, ik ben ook benieuwd hoe het met de blaasjes van maud gaat! leuke plannen voor dit weekend? hoe gaat het met je paardje?

marleen lukt het een beetje allemaal.. de eerste dag heb je er al op zitten!

esli, je zult wel al een beetje op de roze wolk geklommen zijn? wat een stressweek heb je achter de rug.. en toch met een heel mooi kloppend hartje kunnen afsluiten! krijg je er nu meer vertrouwen in?

doortje, krijg jij de 30w echo?

vanmorgen had ik flink wat krampjes.. kan het niet echt krampen noemen.. de rest van de dag nog niet 1 keer misselijk geweest.. ()() doen wel nog gevoelig/zijn pijnlijk wel als ik eraan kom.. en voel dat er iets in mijn buik "zit".. ik ben er nog steeds relatief rustig onder.. mijn man ook.. ik weet totaal niet wat ik hiervan moet verwachten.. en zo voelt het ook, ik ben niet blij ik ben niet bang, ik ben neutraal.. hopeelijk houd ik dat nog even vol.

en mannetje slaapt vanacht bij souders.. ik zie het niet echt zitten hoor.. maar we moesten toch eens, en ik ben zo kapot van de afgelopen weken/maanden.. en de afgelopen week is er zo ingehakt.. en dan elke nacht is hij wakker en huilt hij.. nu even niet dus.. we hebben hem om half 7 gebracht... uurtje later ging hij toch al naar bed.. en morgen gaan we hem ophalen als wij zin hebben.. smorgens slaapt hij ook nog eens veel.. en het zijn niet echt tijden dat ze weg kunnen gaan.. ze zouden niet naar de kerk gaan.. (het idee alleen al) dat is ook echt onze voorwaarde.. maar ze kwamen er zelf mee, anders waren we hem gaan ophalen voordat ze daarheen gaan..
    dus hopelijk een nachtje hele lange nachtrust...

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, lekker lang slapen vannacht en morgen vroeg UITSLAPEN!!

Geen hoop, geen hoop, ik weet het echt niet. Mn lichaam zegt toch echt zwanger, maar mn gevoel twijfelt, weet het niet. Of misschien wel, dat het niet goed zit/is...
    Heb trouwens wel heel veel afscheiding, met af en toe een verdwaald bruin sliertje... Dus echt weinig bruin en nog geen rood of zo... Maar ja, zit ook pas op dag 27 volgens mij...
    Net een beetje gegoogled en kwam een vriendin van vroeger tegen die als vk vragen beantwoord. Ik heb haar net via hyves een berichtje gestuurd, haha

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Oh wat goed nijn, gewoon een vk hahahah... die moet je je zeker even te vriend houden hihihihi... wat zegt ze erover?

Goed dat je nu niet eerder gaat testen.. al zou ik mezelf weer eens niet kunnen inhouden in zo'n situatie.. maar het is idd denk ik alleen maar afwachten... ook ik kan niks anders doen.. maar voel me er wel redelijk (redelijk he :p) rustig onder.. denk omdat het me zo is overvallen en ik natuurlijk mijn hoofd afgelopen dagen op iets heeeel anders had gericht.. al was dat zo moeilijk...

is het niet zo dat je heel veel gedronken had en de test daarom lichter was?

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    heb nog geen reactie van die vk. Zij is genomineerd geweest voor vk van het jaar 2009, goed he?

Heb ik gisteravond veel gedronken, volgens mij niet. Of iig niet meer dan anders... Maar ja, afwachten.

Maar wat goed dat jij er rustig onder blijft! Na de echo gaat dat helemaal veranderen, deal? Dan schreeuw je het van de daken!!

Oja, de bezichtiging is op niks uitgelopen... maar het huis is eer goed gepoetst.
    verder ook weer wat afgevallen, dus dat gaat dan (als enige) wel goed...

Ga nu maar lekker slapen, des te eerder is het dindag, haha

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    dat wilde ik idd vragen over de bezichtiging... maar wist al de hele tijd niet wat.. en heb even snel gekeken net en nog dacht ik ik weet het niet meer..
    jammer dat het niks geworden is, weet je ook waarom niet? hoe kan het toch he? terwijl de huizen bij jullie in de buurt zo snel verkocht werden.. zijn er meer huizen op dit moment die te koop staan?
    dus we gaan samen neutraak zijn ok? en genieten van deze waardevolle weken van onze vakantie! hup *Geeft schop onder de kont* morgen is je mannetje heerlijk thuis en je meisje slaap uit.. en dat hadden we ons 2 jaar geleden al niet kunnen voorstellen toch!

10. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ik wordt er niet goed van Maud wil dus echt geen melk meer drinken krijg er niks meer in, soms bambix wel vanmorgen ook niet geen gewone fles en ook niets anders wordt er echt gek van. Ga maar weer een ander merk kopen misschien vind ze deze niet lekker;) ben van nr 1 naar 2 ook overgestapt op nutrilon nu naar nr 3 weer dit gezeur, wou dat ik helemaal klaar was met dat flessengedoe bah en ze wil ook echt niets anders uit een andere beker. Wordt nog leuk in italie met dat warme weer en dan niet drinken. Ik heb alles geprobeerd tot met een rietje aan toen gewoon uit een beker niets lukt.

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    evenheel snel, heb niks gelezen, maar hier nu dik vet ongi... wel een korte cyclus deze keer. Maar geloof wel dat er iets gebeurd is in mn buik (zwanger gevoel, streepjes op de test). Op naar de volgende ronde. Gaan we samen oke marleen??

12. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    nijn: balen zeg!! Er dan ook wel degelijk iets gebeurd vanbinnen! Wel fijn dat je cyclus niet zo lang is. Ik weet helaas hoe je je nu voelt! DIkke knuffel en we gaan samen voor een april/ mei kindje 2012!!!

Ele: je vroeg nog hoe het precies zat met mijn dieet haha
    Nou je hebt geloof ik zo rond de 10 smaken shakes en 4 soepen. Je mag drie producten op een dag. Er moet telkens minimaal 4 uur tussen zitten. Alle voedingsstoffen, vitamine, minerelan enz zitten in de voeding. Dus je hebt verdder niets meer nodig! Je kunt het alleen verkrijgen via een consulente! Daar moet je dan wekelijks naartoe om te wegen en te kijken hoe het gaat en voor vragen je kunt dan meteen nieuwe voeding meenemen. De eerste 2 weken mag je alleen shakes en soep of porridge (is een soort pap warm maar dat lust ik niet dus niet voor gekozen) En na die 2 weken mag je repen erbij (ipv 1 soep of shake). Dit houd je zo aan tot je klaar bent. Het is wel zo dat je na elke 3 weken een tussenweek krijgt gebruik je drie producten en mag je vlees of vis en groente eten. En dan de week erop start je weer met shakes, soepen en repen. Als drinken mag je water thee en koffie. En een boullion als je je flauw voelt!
    Dit is het een beetje in het kort. Het kost met soep en shakes 48,30 per week en met repen 54 euro per week. Maar je hebt dan ook totaal geen extra voeding meer nodig! Alleen in de tussenweek dan.
    Dus duur vind ik het persoonlijk niet.

Tot nu toe voel ik me goed en heb echt totaal geen honger zelfs gisteren met werken niet! Vanmiddag een verjaardag kijken hoe dat gaat!
    Vanmorgen trouwens gewogen en er waren gewoon 2 kilo af!! En dat in een dag wow! Dat geeft wel stimulans. Ik weet dat het vooral vocht is hoor maar werkt wel heel motiverend!!

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Bah, nijn, dus toch ongi.. balen dit hoor... ik hoop zo voor jou en marleen dat het snel raak is.. marleen vorige week bij het ei, en jij volgende week bij het ei..
    Nou ja hoe rot ik het ook vind, op naar de volgende ronde dus!!! en wie weet wat daar voor prachtplakbeeb uitvoortkomt!!
    NU gaan genieten van de vakantie!!!! zover dat een beetje lukt!
    jullie gaan een paar daagjes weg toch?

marleen respect hoor dat jij voor zo'n dieet kiest! ik denk wel dat je drijfveer zwanger worden is en dat dat een mooie achterliggende gedachte is.. lief dat je het zo helemaal hebt uitgelegd.. nu begrijp ik beter waarin ik je kan steunen voordat ik dingen zeg als, een droogkoekje mag je toch wel! maar nee nee nee we gaan voor die prachtplakbeeb!

smokey, balen dat ze zo moeilijk drinkt.. en als je het mengt? de oude en de nieuwe? drinkt ze ook niks anders als roosvicee ofzo?
    nog een dagje werken en heb jij ook vakantie!!! whoehaaaaa!!!!!!!! hoelang duren de foto's nog van de bruiloft?

esli, hoe is het met je misselijkheid? je banner schiet idd heel snel vooruit ineens.. fijn dat je nu al zover bent.. ik zou me echt niet kunnen voorstellen dat ik... no way.... heb je het al tegen meer mensen gezegd nu je de echo hebt gehad? en hoe reageerden ze?

Doortje, hoe is het in het hoge noorden? :) begint het al te kriebelen? :)

jeanine, ik had je al een sms gestuurd, heb je die gehad? hoe is het nu met je?

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    oh nijn, wat jammer, wat stom! wat een teleurstelling zeg! Er was zeker wat aan de hand in je buik, maar het mocht niet zo zijn dit keer... Vol goede moed verder, heel dapper!

@ele: nee geen 30 weken echo, heb het nog gevraagd bij de vk. Wel jammer :) Ze zei wel dat al er ook maar enige twijfel zou zijn over de ligging dat ik dan zowiezo een echo krijg.Heb trouwens a.s.woensdag een 3d echo! haha bijna vergeten! Ik twijfel er ook erg over. Ben dan 30 weken, ben bang dat het niet goed te zien is en dat het tegenvalt.. Betaal er toch 100 euro voor..
    Wat denken jullie?
    @marleen: ik zou het niet kunnen, zo'n dieet..heb er ook mijn bedenkingen over, ben ben blij dat je zo goed in de gaten gehouden wordt! Ik steun je hoor!
    @smokey: oh wat vervelend dat ze zo slecht drinkt! Wil ze wel ander drinken?
    @esli: lekker op je wolk geklommen?
    @hier: gisteren ons feestje gehad, ben gesloopt haha! Maar wat was het gezellig! Was veel te lang geleden!

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Doortje, de 30w echo krijg je gewoon vergoed.. dat heeft zelfs onze eigen gyno gezegd.. en daar hoef je geen medische reden voor te hebben.. het wordt gezien als groeiecho.. misschien wel handig om te weten ;)

maar een pretecho... juist leuk!!! natuurlijk zie je het dan minder goed, maar misschien wel fijn dat je even naar je kindje kunt kiken.. dat je weer even te zien krijgt dat alles goed gaat! en dat je daarna heerlijk aan je laatste weekjes kunt gaan beginnen!! nog 2 dagen en zit je toch echt aan de 30 weken! besef je het je al een beetje? is het nu heel anders als met sara?

door welk feestje hebben julie gehad? sorry dat ikhet even niet weet, van het huis, huwelijk verjaardag :S misschien heb je het al heel vaak verteld, ik was een beetje veel met mezelf bezig afgelopen week.. hihihi..

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @ele: hmm wist niet dat het vergoed wordt... ik ga maar eens googlen geloof ik :)
    Feestje geven voor van alles: huis (verkoop/koop), bijna 5 jaar getrouwd, kindje op komst, nieuwe baan, veel te lang geen feestje gegeven, enz :)
    Besef me nog niet heel erg dat ik al 30 weken ben, gek he? terwijl ik me wel al heel erg hoogzwanger voel :) Heb vooral heel erg veel zin in de komst van dit kindje! (is het mogelijk om de bevalling over te slaan?)

17. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    whahaha ele, kom ik tijdens het googlen jouw vraag tegen hier op zwp! In november 2009 :)

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey meiden,

Marleen, petje af hoor, dat cambridgen....
    En natuurlijk steunen wij je!!

Doortje, wow, leuk feestje gehad en nu de rommel opruimen(maar ja, jij bent hoogzwanger,dus mag uitrusten ;))
    De 3d echo, onze echoscopiste vertelde toen dat ie het mooist is rond 27 weken, maar kindje gluren is altijd erg leuk toch??

Ele, jij met jezelf bezig geweest ;) haha

Esli, ben ook wel benieuwd of je het al tegen anderen verteld hebt...

Smokey, idd misschien een idee om te melk te mengen of anders roosvicee of zo te proberen... Wel lastig. Esmee heeft dat ook een tijd gehad en dan meteen maakte ik me zorgen, maar nu drinkt ze super goed!

All, vanmorgen getennist en gewonnen! Nu morgenavond weer, dan moet ik mixen, dat heb ik nog nooit gedaan, dus ben benieuwd.
    Verder heel erg ongi, met buik- en rugpijn, terwijl ik dat nooit heb. Verder ben ik helemaal niet verdrietig of zo, het voelde al vanaf de eerste test niet helemaal goed (en dat bleek dus ook). Alleen het lastige is dat ik echt nog miseslijk ben...
    Oja, die vk heeft een berichtje teruggestuurd, zal haar nu maar even opde hoogte brengen.
    Net ook nog even een taart gemaakt voor een kindje uit onze groep (wordt morgen 1, het NL elftal speelde morgen een jaar geleden dus de wk finale...).

Dadelijk plof ik op de bank en is het welletjes geweest voor vandaag, haha

19. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Zit ik de hele dag te wachten op bericht van jullie, krijg ik weer niets door en waren jullie er gewoon..

Nijn wat flink balen zeg, maar samen met Marleen naar de volgende ronde. En weer gewonnen met tennis goed hoor.

Marleen wauw diep respect voor wat je doet zeg pff ik zou het echt niet kunnen, ik moet ook minder eten maar voorlopig lukt het niet:)

ELe hoe voel jij je vandaag? En ga je nog vakantie boeken of ben je er nog niet uit?

Doortje pretecho wat leuk, kan je idd weer even lekker genieten, en een feestje ter ere van een heleboel gezellig hoor!

Nee ze drinkt dus ook niets anders, vanmiddag fruitsmooty van friso geprobeerd uit een gewone beker gaat nog het best maar dat zijn 3 slokjes, moet dinsdag toch naar cb ga vragen of ik gewone melk mag proberen misschien vind ze dat wel lekker. Mengen van voeding had ik gedaan heel langszaam aan en dat ging goed tot ik helemaal over ging, was bij de vorige overgang ook al.Vandaag heeft ze 80 cc op meer niet, ja wel yoghurt vanmorgen ook geen bambix wat ze normaal wel eet want mannetje kreeg het niet voor elkaar, ze wordt ook een beetje eigenwijs met eten......hmm hoofd weg draaien en mond stijf dicht hoe bedoel je bijdehand..

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ow, smokey wat vervelend.. dan ga je in oplossingen denken en nog drinkt ze niet, frustrerend.. en als je nu teruggaat naar de oude melk? heb je die nog eens geprobeerd? met een maand of 7-8 ben ik hem gewone melk gaan geven, ik mocht dat toen geven, moest het wel goed in de gaten houden met de vermoedelijke koemelkallergie.. en maud heeft daar sowieso nooit last van gehad toch? ik zou het gewoon proberen, heeft ze tenminste iets gehad.. ik probeer maar mee te denken., maar weet ook als ze niet willen drinken.. krijg je er voor geen mogelijkheid iets in.. goed dat ze een eigen willetje hebben, maar niet met zoiets..

doortje, joehoe!! een feestje! waar was ik dan? :D maar nieuwe baan?? heb ik wat gemist? ik weet wel nog dat je voordat je zwanger werd het daarover gehad hebt...
    en leuk feestjes geven! alleen de zooi daarna is minder... dat is wel relaxed als je zwanger bent he.. het ik moet echt even gaan zitten moment ideaal! ;) en al bijna 5 jaar getrouwd.. wat worden we oud he!!! hihih

nijntje, jij hebt dus even al je emoties eruit getennist vandaag.. goed dat je niet verdrietig bent.. en je zei het al vanaf het begin he.. ik krijg er ook meteen de kriebels van.. ik had ook zp'n lichte tests.. en ik voel verder helemaal niks meer.. vandaag had ik een minimonentje het idee dat ik misselijk was, toen ik dat merkte was het alweer weg.. natuurlijk ben ik blij dat me niet de hele dag misselijk voel.. maar nu lijkt het net alsof er niks aan de hand is.. en heel eerlijk zo denk ik ook.. af en toe schrik ik er gewoon van dat me invalt dat ik zwanger ben.. de test van vanmorgen was een klein tikkeltje donkerder weer dan die ervoor.. maar ja wat zegt dat ook.. nog 15 dagen weet ik meer.. tot die tijd wil ik van de vakantie genieten.. zou toch zonde zijn als ik me alleen maar bezig hou met de echo..

esli en marleen, lekker genoten van jullie weekend samen met jullie gezinnetje? marleen hou je het nog een beetje vol? gewoon komen klagen he? :)

Deel Deze Pagina