zo bijzonder na een mk en een ukkie op naar een 2e wonder!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleentje26, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Esli, hoe is het nu met je? Nogmaals wat een kl#te nieuws....

Ele, niet zo onzeker zijn. De grootste misselijkheid kwam bij mij pas met 6 weken, dus geniet er nog maar even van!
    Een luiertas van bugaboo en een mc kinderwagen, kan echt niet ;)Boeiend, maakt toch niks uit?

Marleen, wat ga jij goed!! Iemand in mijn omgeving is nu weer 'gewoon' aan het eten en die kilo's blijven er af, dus komt goed!

Smokey, wat een heerlijk weer om je vakantie mee te beginnen... Snel maar naar Italië gaan.

All, vanmorgen een tekening van Esmee gehad en van mannetje mag ik zaterdag bij de juwelier iets uit gaan zoeken. Die muntenketting vond hij een beetje te duur. Nu heb ik mn zinnen gezet op een ring, maar moet even kijken wat precies. ZUl je zien kom ik er met een ketting/armband vandaan, haha
    Verder niet veel gepland. Mijn moeder en oma komen dadelijk even op visite en vanavond moet ik tennissen. Net dus even 8 cupcakes gemaakt en wat gebakjes gehaald bij de bakker.

2. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    Hoi Dames,

Bedankt voor jullie reacties, Ik baal er zo van dat ik dit weer mee moet maken. Maar inderdaad kunnen jullie hier helaas over meepraten.

Wel merk ik dat we nu heel serieus genomen worden ondanks dat we al een gezond kind hebben gekregen. Niemand durft meer tegen ons te vertellen dat we gewoon peg hebben gehad. Er is gewoon iets mis bij ons.
    Wel is het feit natuurlijk dat we een gezonde hebben, het kán wel. Het zal een kwestie van volhouden zijn. Het kan volgende keer raak zijn, het kan ook nog jaren duren.
    Ik vind het een beetje lijken op dobbelen en dan maar hopen dat je snel 6 gooit. Een beetje jammer, als het gaat om een kind…
    Hierdoor beseffen we extra dat onze dochter een enorm wonder is en genieten nog eens extra van haar

Ik vind dit soort dingen altijd ook lastig met mijn werk. Ik ben gisteren en vandaag niet gegaan. Maar eigenlijk voel ik me wel schuldig. En aan de andere kant kijk ik op tegen morgen, want dan ben ik weer van plan om weer te gaan.

Gelukkig gaan we nu bijna op vakantie, daar ben ik nu wel aan toe...

Liefs
    Esli

3. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Esli wat ontzettend kl*te zeg, hele dikke knuffel, en ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest van de meiden.

Ele verzorgingstas heb ik in het zwart erg leuke tas al zeg ik het zelf;) van beaba met zilver.
    Erg handig ook en manlief kan en wil er ook mee lopen:)

Nijn van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van.
    Eind van de middag breng ik Maud naar mijn ouders daar blijft ze slapen zodat wij morgen de boel kunnen pakken en schoonmaken hier. Beestjes naar t pension heb er echt zin aan helemaal nu het hier zulk weer is. Was even kort probeer nog wel langs te komen hier maar druk druk, doei doei allemaal, en ele als ik je niet meer spreek heel veel suc6 alvast als je voor de echo op mag!

4. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Oh de link onderaan is van de luiertas;)

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey meiden,

Wat een kl#te weer...
    Net getennist, en gewonnen, maar echt leuk was het niet....
    Morgen flink aan de poets, want Esmee gaat naar het kdv.
    En dan 's avonds weer 2x tennissen.
    Vanmiddag nog gezellig 2 vriendinnen op visite gehad, dus ben echt jarig (incl posters aan de lantaarnpalen...).

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Esli heel veel succes vandaag.. hou je ons op de hoogte? je hebt het mooi verwoord dat het soms voelt alsof je meedoet met dobbelen.. gelukkig nemen ze jullie nu wel serieus... ben je ook nog steeds zo misselijk? nogmaals veel succes en zal vandaag geregeld spieken of ik nieuws van je zie.. (je zou toch vandaag terug moeten of niet? aangezien je vandaag weer wil gaan werken? en over het werk.. ik ben de dag na de curetage gaan werken.. dat doe ik noooit meer.. of ik nou hard werkte of niet, een half jaar later stond ik met mijn goed gedrag toch op straat omdat er 3 mensen uit moesten)

Nijntje, hoe was je verjaardag? zaterdag dus uitzoek dag bij de juwelier hihih.. helemaal leuk! :) ben benieuwd waarmee je naar buiten gaat! :)
    en posters aan de lantaarnpalen whahahha.. wie is er zo lief geweest? :) houdt je je verjaardag ook nog voor de hele familie/vriendengroep?
    Vandaag dus een poetsdagje.. jij liever dan ik! ;) succes dus vandaag!

SMokey, dat is ook een leuke tas!! ik wil ook liever iets neutraals nu, ben de bloemen van oilily helemaal zat hihihi.. maar ik zou wel liever voor een leren tas gaan.. en heb zo'n vermoeden dat het toch die van bugaboo zal worden! :)
    vandaag dus de laatste regeldingetjes voor de vakantie.. ben nu stiekem toch wel heel jaloers.. ik besef me langzaam dat we echt niet gaan.. hoelang gaan jullie eigenlijk?

marleen succes bij de dieetiste vandaag! helpt het dieeten ook omdat je weet dat het voor een goed doel is? mij lijkt die drijfveer zo belangrijk.. ik bedoel, als ik al zou lijnen zou ik het doen omdat ik er leuk uit wil zien en niet om zwanger te worden.. lijk me toch heel anders..

Nog steeds geen telefoon hier! gisteren gebeld, zouden ze hem nog op de post moeten doen.. dat is inmiddels wel gebeurd.. maar de service vandaag voor 12 uur bestellen morgen voor 19 uur in huis zie ik toch in rook opgaan.. maar natuurlijk reageerden ze daar niet op..

mannetje heeft vanacht weer gehuild.. nog steeds iedere nacht op die ene nacht na.. en natuurlijk heeft hij vorige week niet bij souders gehuild, en dat horen we nu dus iedere keer dat we hem beter daar kunnen laten, daar slaapt hij namelijk veeeeeel beter.. zo'n lief kind.. hoe kunnen we over hem zeuren.. pff.. maar mijn man en ik waren het echt zat.. zijn naar hem toegegaan. luier gechecked, warmte gechecked, knuffels gegeven.. en de deur dicht gemaakt.. en serieus.. hij heeft 2 uur geschreeuwt... het zou toch wel heel toevallig zijn als er nu plotseling iets is.. meestal slaapt hij nadat we hem 10 keer hebben rechtgelegd of na een flesje.. en daar heb ik echt geen zin in.. een noodoplossing ok, maar niet standaard.. de buren zullen ook wel denken.. want meneer huilt niet meer he.. nee gillen.. kwaad dat hij was.. en mopperen tussen het snotteren door.. ben niet zo'n voorstander van laten huilen, kon er ook niet van slapen.. maar we hoorden echt dat het giftig zijn van hem puur te maken had met aandacht vragen.. dus ik heb een korte nacht gehad.. mijn man ook, maar die viel toch ergens in slaap..
    zwanger voelen, nee niet echt.. nog steeds niet, iedere dag worden mijn ()() dikker en voel ik af en toe een steek of kramp.. ik lijk wel vaak honger te hebben.. maar dat is het dan ook.. heb ook echt vaak zo'n gevoel van huh??? ik ben zwanger?? nee toch?? en dat gevoel gaat maar niet weg...

7. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    @ele, Wat heftig iedere keer zulke nachten! Heb je misschien hierover al contact gehad met het consultatie bureau? Zouden zij misschien nog tips en trucs hebben? Ik kan me voorstellen dat het echt slopend is.
    En wat jullie hebben gedaan, zoals warmte checken, schone luier. Zou ik ook zeker gedaan hebben. En toch slaapt mijn meisje altijd door. Maar hij snottert heel erg zei je? Is hij erg verhouden?

Je voelt je nog niet zwanger. Grappig eigenlijk zat die dingen zo verschillen per dame! Maar het zegt allemaal niets hoor. Je vertelde dat je bij je goede zwangerschap ook niet zo veel voelde..
    En het is ook wennen. Ik zelf begon het te beseffen toen moeders voor moeders langs was geweest. Toen werd het zo echt.

Het valt me trouwens toch weer zwaar om dat af te moeten zeggen. En ook het kinderdag verblijf heeft enorme wachtrijen dus die had ik ook al op de hoogte gebracht. Ik was echt te positief.
    Ik heb besloten om niet meer mee te doen met moeders voor moeders. Misschien dat als ik ooit weer 10 weken ben dat ik van gedachte verander, maar voorlopig even niet. Het is zo'n gedoe. En als dat ook voor niets is, toch weer extra verdrietig. Ik denk dan toch, laat het maar even vrouwen doen die makkelijk zwanger worden. Mijn schoonzussen hebben het gedaan en mijn vriendinnen doen het ook. 1 vriendin zei al, 'ik doe het gewoon voor jou'

Straks naar de gyn. Ik hoop dat hij/zij nog iets zinnigs te zeggen heeft en de curettage wil doen.
    Dat je 1 dag erna al bent gaan werken elegance! Jemig. Ik ben wellens 3 dagen erna gaan werken en toen dacht ik al, 'wat doe ik hier?'

Ik voel me langzaam al minder misselijk. Ik heb vannacht voor het eerst sinds tijden weer doorgeslapen. Het voelt wel fijn maar ook raar.
    Ik denk dat het vruchtje ondertussen dood is gegaan waardoor mijn hcg niet meer stijgt. Of zou het toch meer tussen mijn oren zitten?
    groetjes,
    Ilse

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Esli, heel veel succes dadelijk bij de gyn. Hopelijk denkt hij/zij mee en wil hij/zij zo snel mogeljk curreteren, zodat je dat achter de rug hebt voor de vakantie....
    Ik ben 2 dagen na de curretage destijds weer gaan werken en bedacht me dat ik dat ook nooit meer zo snel zou gaan doen...
    Dat je nu minder misselijk bent, kan van beide dingen komen denk ik. Misschien tussen je oren, maar je hcg, zou idd ook al vermiderd kunnen zijn. Desalniettemin, kl#te gewoon...

Ele, die nachten... zucht, dat gaat echt niet he, bij jullie??
    Nog 10 dagen en dan je echo!

Hoe is het met de andere meiden?
    Marleen, vandaag naar de consulente, spannend, maar wel leuk, want je hebt een goed resultaat bereikt...

Smokey, gaan jullie morgen? Vandaag dus echt lekker inpakken en op naar Italië (ben jaloers...., geen klein plekje meer in je koffer voor me?)

Doortje, hoe gaat het met lopende Sara? Wel een stuk handinger of niet? Zeker nu met die dikke buik.
    Ben ook wel benieuwd of het nu vergelijkbaar is met Sara of dikker of juist niet....

Meiden, vandaag een poetsdag en om 17.00u en 20.45u tennissen. Morgen naar de juwelier!!

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ow esli, wat je schrijft zou ik ook zo kunnen schrijven.. Daarom had ik je nog geen antwoord gegeven op de vraag of ik ook mee wilde doen aan MvM.. ik wil het wel heel graag,maar niet ten koste van mezelf.. en ik kan er ook niet tegen als ik het weer zou moeten afbellen omdat het fout is gegaan.. dus ik dacht laat ik even de echo afwachten en kijken hoe zeker ik me voel.. maar zoals je het schrijft denk ik, nee het is gewoon niet voor mij weggelegd..
    En het kdv afbellen, blijft sjit, maar het is goed dat je het doet.. tijdens de zw van mijn mannetje is mijn tijd blijven staan en ben ik nooit zo bezig geweest wat ik zou gaan doen na de bevalling, want in mijn hoofd kwam die zwangerschap niet eens zover.. niet eens op het einde.. zelfs ten besefte ik me niet dat ik een beeb kreeg.. als ik alle posts op dit forum teruglees, heb ik zelfs nergens geschreven dat ik me verheug op de baby zelf.. ik verheugde me op de datum.. dat ik er "vanaf" af..
    wanneer zijn jullie van plan om op vakantie te gaan? met eigen vervoer of? zodat jullie later kunnen vertrekken indien het nodig zou zijn?
    de hcg, ik zou het niet weten, ik denk dat beide misschien wel een rol spelen, tussen de oren en het vruchtje.. doen je ()() nog zeer of al minder? Heel veel succes dus vanmiddag! ik ken je niet echt als persoon, maar zal aan je denken dat ze je het liefst meteen al behandelen.. dan ben je er vanaf.. en kun je verder..

smokey, nogmaals een super fijne gezellige relaxte ontspannen liefdevolle zonnige vakantie! ook ik ben stronjaloers... we willen (na de echo) als het z'n vies weer blijft misschien toch nog een weekje weg.. en ik hou me aan oktober vast hihihi.. maar dat is nog zover weg!!!
    geniet ervan!!!

Nijntje, hoe is het met klussen? eind volgend week is je ei toch? ik ga heel hard voor je duimen!
    Poets ze! ps heb je gezien dat voor de telefoon ook nieuwe lensjes te koop zijn voor nog mooiere foto's? :):):)

soms denk ik ook, zou het een teken zijn dat ik me niet meer zo zwanger voel.. dat het mis is? maar dat dacht ik ook bij de vorige zwangerschap en was alles goed. ik zou er in iedergeval niet van opkijken als het fout is.. heel langzaam begint het wel tot me door te dringen en begin ik me te verheugen..mijn buik, is zo dik al.. mijn man zei zonet n de winkel dat ik het echt niet eer lang kan verbloemen.. belachelijk toch? maar ook dat had ik de andere 3 zwangerschappen ook.. zonet nog een test gedaan.. de laatste was redelijk gelijk aan de controle streep van een paar dagen geleden.. en deze.. deze is veel dikker dan de c streep! dat geeft me rust dat er wel meer hcg is, maar ja, ook dat zegt eigenlijk helemaal niks he..

vanavond gaan we bbq.. regen of geen regen hahahah.. we hadden er allebei zin in! ga ook nog een parasol zo bestellen op internet.. zo'n rare maat.. 2x3m.. moet wel met een tuin van 2,30 breed.. zucht..

wat stom is, dat ik al een paar keer het gevoel gehad heb dat het een 2ling is.. al vanaf het begin denk ik dat wel eens... misschien omdat ik dat helemaal niet zie zitten ahahhaaha.. stel je voor zeg.. maar als ik normaal denk, weet ik dat het niet zo is..

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, een tweeling, dat zou idd wat zijn zeg. Ik heb ook echt het idee dat wij ooit nog een tweeling krijgen... Dan wordt het zeker verhuizen ;)
    Hoe is het trouwens nu met de poort? Het DAS al actie ondernomen?
    Over je zwschap moet je niet zo onzeker zijn. Wat zei jij toen je net zwanger was? "Ik ga er van genieten!!" Dus doen!! Al snap ik je gevoelens wel heel erg goed...
    Jullie toch nog even weg, lekker hoor. Ik heb net toevallig bij vakantieveilingen.nl even gespiekt... toch wel aantrekkelijk dan...

Nog mooiere foto's met mn telefoon? Cool, ga zo eens even snuffelen... Nu ben ik druk aan de poets, maar heb geen zin meer....

Oja, en idd eind volgende week mn ei weer, spannend, maar toch (nog) niet... Geen idee, ben er nu veel minder mee bezig... Bedacht me ook later, ik heb toch die hartvormige baarmoeder. De kans op een mk is dan groter, want het vruchtje kan dan niet innestelen. Ik snapte dat niet zo, maar misschien was dat afgelopen maand toch het geval... Ik ga iig pas testen op mn nod en niet eerder (helpen jullie mij er even aan herinneren als we weer richting nod gaan?)

Hoe zou he met Esli zijn? Hopelijk is de gyn een beetje meedenkend...

Ik ga nu echt even de badkamer af maken en dan de rest morgen wel of zo....

11. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    Hallo Dames,
    Net terug van de gyn. Wat duurde het allemaal weer lang! Wachten en wachten.
    Echo gehad en het vruchtje leeft niet meer. Toch confronterend om weer te zien.
    We krijgen nu de laatste onderzoeken, schildklier en vitamines. Dan is echt alles gedaan. Gelukkig deed de gyn daar helemaal niet moeilijk over.

As donderdag, helaas was er eerder geen plek, krijg ik de curettage. De gyn vond dat eigenlijk zoiezo de beste optie omdat het anders erg lang kon duren. Dus daar ben ik wel blij mee.

Wat een tegenslag weer. Wel merk ik dat ik het beter aankan dan voor mijn meisje. Ik ben nu meer boos en gefrustreerd dan onwijs verdrietig. Wel gaan we na de vakantie weer contact opnemen met de psyg.
    We gaan volgende week zaterdag, maar inderdaad met eigen vervoer dus we zullen misschien wel een aantal dagen gaan.

Lees later jullie berichtjes, nu maar even werken.
    Liefs,

12. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    @nijntje. Wat leuk, iets uitzoeken bij de juwelier! Ik ben benieuwd wat het wordt!
    En weer cubcakes? Heb je een cake-bedrijfje? Je maakt er zoveel? Ik ben wel benieuwd!

@smokey, een fijne vakantie! Lekker gaan genieten!

@Elegance, dat mvm verhaal daar was ik tot nu toe nog redelijk positief over. Ik dacht echt: ik zeg het wel weer af. En ze hebben een tekort! Ik zou zo graag willen helpen. Maar ik snap jou gedachte nu helemaal. Ik moet gewoon aan mezelf denken en meedoen aan mvm levert extra spanningen op.
    Jij hebt bijna je echo! Wat ontzettend spannend alweer. Ik ben dan waarschijnlijk op vakantie. Maar als ik ergens wifi te pakken krijg ga ik zeker even spieken!
    Ik ben trouwens dan 4 weken weg. Dus dan zullen jullie mij even moeten missen.

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ow esli, het is dus zeker nu... stiekem had ik nog een beetje hoop, ik ben hier soms te positief in denk ik.. omdat ik me gewoon niet kan voorstellen waarom het zo vaak fout moet gaan.. zo denk ik ook bij mezelf hoor.. ik roep de hele dag, ik voel me niet zwanger.. maar ondertussen stijgt mijn hoop tot over mijn oren.. bleh.. maar nu weet je het dus zeker.. ik vind het best nog lang duren tot donderdag, dat is wel balen.. maar een paar daagjes later vertrekken als je 4 weken weggaat merk je misschien toch niet meteen.. en je hebt dan wel de mooist afleiding die je maar kunt bedenken.. zon zee strand en je gezinnetje! Fijn dat ze nu wel onderzoek gaan doen, je schreef iets over vitamines.. dat heb ik nog niet eerder gehoord.. wat bedoel je daar precies mee? ik denk dan meteen slik.. ik neem geen extra vitamines nu.. wel foliumzuur.. toen ik van mannetje zwanger was is het de enige keer dat ik vitamines slikte... (bijgeloof of is er echt iets met vitamines?) ja mijn hoofd doet weer raar soms ;)
    We slepen je er wel doorheen tot je op vakantie gaat! en 4 weken sjoe zeg... ben niet een beetje jaloers haahhah.. maar heel erg...
    de frustratie kan ik me ook goed voorstellen.. die stomme waarom vraag.. toen ik de mk's kreeg werkte ik met bjz samen om kinderen indien nodig uit huis te plaatsen.. en een van die moeders was zwanger destijds.. ik zat toen midden in een mk... met een kind op schoot dat uit huis geplaatst werd terwijl die moeder... pff.. die momenten heb ik maar moeilijk kunnen verwerken.. ook omdat ik op dat moment emoties moest verdringen om professioneel te blijven.. achteraf natuurlijk niet verstandig.. maar goed.. frustratie was toen al voor mij van pas..
    ben nog steeds jaloers op die 4 weken hihihi...

Nijntje, hoe is het in de badkamer? :) morgens is d-day in de juwelierszaak! ben benieuwd! ;)
    Hoe is het met esmee? nog koorts?
    hoe wil je dat we je helpen door wat te zeggen als je wilt testen? :) Je weet dat ik streng kan zijn he? :):)

Smokey, mocht je dit nog lezen, FIJNE VAKANTIE! :):)

marleen hoe was het bij de dieetist?

Doortje, anouk, jeanine, allemaal een heel fijn weekend! ;)

Een super leuke dag gehad.. gewandeld door de velden.. met super bloemen velden.. zal foto's op hyves zetten.. toen gaan touren met de auto hihihi.. (sorry milieu) en daarna naar een recreatiegebied met speeltuin, diertjes en vijver.. en nu net nog ge bbq.. :)
    De telefoon zou morgen komen.. moet ik dus weer thuis blijven... grrr.. duurt nu echt lang!
    zwanger voelen.. nee, honger hebben jaa.. pijn in de ()() jaa.. vandaag totaal geen steekjes krampjes gehad.. en dat is dan ook weer eng als je dat gewend bent afgelopen dagen..
    dus mijn vetrouwen neemt wel wat af.. maar gelukkig dat ik me er niet de hele dag mee bezig houdt.. ik weet het nu al 2 weken.. en ik hoef nog maar 10 dagen tot de echo.. (evenlang als een busreis naar spanje toch? :) en die vliegt ook voorbij hihihi..
    de test van vanmorgen is nog donkerder dan de controle streep.. dat dan weer wel.. en op de foto's schaam ik me kapot.. wat ben ik dik.. en moet mijn man gelijk geven.. die buik... ik zie er 30w zwanger uit ofzo? gelukkig volgende week donderdag naar de ha.. en wil ik het daar ook over hebben.. misschien is een dietist toch niet zo'n gek idee.. misschien heeft die tips tijdens zwangerschap... en anders ga ik lijnen na de mk.. maar er MOET iets gebeuren..

ik hoop op een goede nachtrust...

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Esli, wat een ellende.... Het laatste beetje hoop dan toch verloren... Donderdag pas de curretage... maar daarna lekker je zinnen verzetten met je gezinnetje!
    Wow, lekker 4 weken weg! *jaloers*

Smokey, je zult het niet meer lezen, maar een super fijne vakantie!! En neem je het zonnetje mee terug naar NL?

Ele, druk druk druk met allemaal leuke dingen!! En nog maar 9 nachtjes.... spannend.... Ben wel benieuwd naar hoe je er nu uitziet, kun je geen foto pb-en of zo??

Marleen, hoe was het bij de consulente??

All, gister 2 wedstrijden getennist. In de mixed dubbel sta ik in de finale en in de damesdubbel, helaas verloren in de halve finale...
    Verder vandaag niet zo veel op de planning, alleen naar de juwelier!!
    Mannetje heeft nu ook vakantie (al moet ie vandaag even terug), dus zal wel wat minder op zp te vinden zijn.

Meiden, fijne dag!!

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Jeeeejjj, Esmee haar tweede kies is door!!
    Eentje staat op springen, dus dat duurt ook niet meer lang, denk ik. en de laatste van de vier is ook al onderweg...

Fijne avond allemaal!!

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Ele, je nieuwe telefoon binnen? haha Zag het op hyves...
    Hoe is het verder?

Esli, hoe gaat hetn ou met jou meid??

Marleen, ben zo benieuwd hoe tevreden de consulente was...

Andere meiden, how are you?
    Smokey, natuurlijk super goed naar haar zin in Italië...

All, ik moet om 13.00u een finale tennissen, ben pas laat thuis denk ik, dus ik weet niet of ik nog online kom. Morgenvroeg naar het cb. Denk niet dat Esmee veel gegroeid is en waar ze ons nú weer naar toe sturen...

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Jaaa de telefoon is er nijn! wat een ding.. ik snap er nog niet veel van.. allerlei apps gedownload.. en was idd met hyves en facebook aan het proberen..

vanacht heeft mannetje bij mijn ouders geslapen.. even een nachtje doorslapen.. en natuurlijk word ik dan om half 7 wakker en was ik zo hyper van de nieuwe foon dat ik daar maar mee ben gaan spelen..

gisteren bij vrienden gaan bbq.. kregen we een welkomscoctail.. oeps... ik moet nog rijden geloofden ze niet hahaha.. dus het maar verteld.. super leuke reacties.. maar ook dan denk ik nog.. ben ik wel echt zwanger??? nog 8 dagen.. dan weten we meer..

Nijn lekker vanmiddag tennissen!! heel veel succes, maak er ook een leuke dag van! en je mannetje ook vakantie! whoeha! hoelang heeft hij vakantie?

Esmee dus een kiesje erbij! gaat snel nu he? en vind ht ook zo'n verschil ineens, geen of wel kiesjes.. ziet er ook zo koddig uit!

En.... ik ben heeeeel benieuwd wat je bij de juwelier hebt uitgezocht!!!! vertel vertel!!! laat zien laat zien! :):):)

Hopelijk gaat het met de andere meiden ook goed..
    Esli, hoe gaat het met jou? trek je het allemaal nog een beetje?
    en marleen, wat zei de consulente?
    Doortje, heb je ook nog ergens vakantie en ik ben nog heel benieuwd of je hetzelfde 'soort' buikje als bij sara hebt..
    Jeanine, nog leuke dingen op de planning?
    Smokey, jullie zitten nu in de zon.. heerlijk! geniet ervan, ik ben ook jaloers hihihi...
    Anouk, een zwaai vanaf hier!

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, leuk het leuke, goede nieuws al verteld! Maar hoezo geloofden ze je niet? Ben je zo'n zuiperd dan ;)
    Mannetje heeft 3 weken vakantie, maar gaat mrogenvroeg (ik dacht eerst zaterdag) nog even wat afmaken. De hele week hebben we al volgepland, dus komt goed!
    Lekker 'uitgeslapen'? Zul je altijd zien dat je dan vroeg wakker bent, maar je hebt wel gewoon door kunnen slapen en dat is ook fijn, toch?
    Hier snapt Esmee niet dat je op zondag langer moet slapen. Gister was ze om 8.10u wakker, super goed, en vanmorgen om 7.00u...

Deze ring heb ik uitgezocht. Zaterdag is ie binnen...

19. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    @elegance, Ik heb wel eens gelezen dat je vitamine b opname niet helemaal in orde kan zijn en je daarom miskramen kan krijgen. En aangezien ik vegetarisch ben zit dat toch wel in mijn hoofd. Ik denk nu ook, was is maar nooit tussendoor gestopt met foliumzuur. Misschien ging het juist met mijn dochter goed omdat ik dat spul inmiddels een jaar slikte. Maar je haalt van alles in je hoofd.
    De kans is heel klein hoor dat daar iets uitkomt.
    Mijn gynaecoloog heeft mij belooft om zich in dit onderwerp te verdiepen en misschien komen daar nog nieuwe onderzoeken mee naar boven.
    Ik slik trouwens gravitamon, daar zit van alles in.

Vervelend dat je buik al zo groeit! Dat had ik ook hoor de afgelopen weken. volgens mij reageren je darmen gewoon ook gelijk heel heftig. Mijn buik is helaas nog steeds niet de oude maat. En ik ben door deze zwangerschap toch weer 2 kilo zwaarder geworden. Ik zou me er niet druk over maken maar ik baal wel.
    Ik ben nou eenmaal een vrouw en wil er koe slank uitzien straks in mijn vakantie.

welke telefoon heb je?

@nijntje, mooie ring!

Hier probeer ik de boel een beetje overeind te houden. Nu een beetje voorbereiden voor de vakantie. Ik heb al een beetje buikpijn, dus misschien dat het vruchtje al een beetje loskomt. Nog geen bloedverlies en nog steeds die irritante misselijkheid! Weten jullie hoelang dat hcg blijft zitten na een curettage??
    Ik kijk best een beetje op tegen die curettage, ik moet dan namelijk nuchter zijn.
    En ik moet om 5 uur snachts nog steeds wat eten omdat ik anders niet kan slapen van de misselijkheid. Maar straks mag dat dus niet!
    Wat zal ik beroerd in het ziekenhuis zijn en dan moet ik misschien ook nog eens de hele dag wachten… pff wat ben ik blij als dat voorbij is!

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    niet leuk, bericht weg.. en ik was bijna klaar..
    en ik moet het nu kort houden, wil nog even tv kijken..

nijn een schitterende ring! goede smaak heb je! zou ook helemaal mijn ring zijn! je bent goed verwent dus..
    Hopelijk slaapt esmee morgen wat langer op jullie officiele eerste vakantie dag! balen dat je man nog even moet werken, maar daana dus 3 weken vrij! heerlijk, al een idee welke plannen het worden?

Esli, ik blijf het zeggen hoe erg ik het voor je vind.. en hoe sterk je ook overkomt.. Gelukig heb je iets heel moois om naar uit te kijken.. en wie weet wat er allemaal in die 4 weken kan gebeuren.. het is echt lang hoor! hihihihi... maar daar zul je denk ik nu nog niet mee bezig zijn.. eerst donderdag.. ik weet niet of je al eens gecurateerd bent? maar ik vond het echt meevallen.. het is zeker niet fijn.. en de reden waarom is verre van leuk.. maar had het me van te voren veel erger voorgesteld.. achteraf merk je er eigenlijk niks van en was de "shock" na het wakker worden uit de narcose met het idee dat ik echt niet meer zwanger was in 10 seconde verdwenen.. meer opluchting toen...
    hopelijk ervaar je dat ook.. en ben je tegen die tijd niet meer zo misselijk.. het tijdstip waneer je aan de beurt ben speelt daar ook wel een grote rol in mee.. bleh... hebben jullie al een idee wanneer jullie definitief willen vertrekken?

Ik wilde vandaag alweer bijna een vakantie boeken, maar mijn man wilde niet, want dan moest ik de gyno afbellen en de echo verplaatsen.. en dat wilde hij echt niet.. raar he, dat ik dat zo kon doen.. ik denk dat dat ook onder het kopje zelfbescherming en kop in het zand steken hoort.. vandaag wat meer misselijk, nog steeds ()(), niet echt steekjes, wel een opgeblazen gevoel..
    Krijg toch wel de kriebels en wil ook weer de dagravit gaan slikken.. al eet ik best veel vlees.. dus ook vitamine B.. maar toch.. Ik ben dus nog steeds relaxed.. ik vergeet echt heel vaak dat ik zwanger ben.. Nu ik rustig zit, voel ik wl weer onderin mijn buik zo'n drukkend gevoel alsof er een zware steen inligt.. als ik met volgende week maandag bezig ben, zoals nu, krijg ik wel de kriebels en lijkt het nog heel lang te duren.. toch zet ik die knop nog steeds heel makkelijk om..

Marleen, doortje, jeanine en berend botje(anouk);), een dikke knuffel vanaf hier! ;)

Deel Deze Pagina