zo bijzonder na een mk en een ukkie op naar een 2e wonder!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleentje26, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey meiden,

Esli, wat ben je toch een sterke meid!! Gelukkig is alles gisteren meegevallen en kun je met je gezinnetje 4(!) weken op vakantie!

Ele, nog 3 nachtjes...
    Hoe is het verder met je?

Anouk, jeeej je bent nog niet weggevaren, hihi Tuurlijk ga je mee het uitje, 20 september toch dames?
    Maar Erin aan het spoken, balen zeg...
    En wj een grote dame? Erin gaat pas snel!!

Marleen, wow, wat is Jens al groot!!

Doortje, jij gaat echt snel nu, leuk! De eerste topic baby komt er aan!!

All, flink gewinkeld en voor het eerst in een jaar een nieuwe spijkerbroek gekocht! Verder weinig gekocht (zelfs niet bij LIEF!), maar wel leuk een dagje met zn 2-en weggeweest.
    Nu ben ik bekaf en twijfelde of ik vaavond nog even naar de 4-daagsefeesten zou gaan, maar weet nu zeker dat ik niet ga. Morgenvroeg weer tennissen, dus druk druk druk, aan het uitrusten op de bank

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Nijn, wat heb jij je ingehouden zeg! zul je ook zien, wil je gaan hsoppen zie je niks leuks! maar een lekker dagje met je man is ook heerlijk!
    wij zijn dus niet geweest ivm de regen die hier vanmorgen in overvloed aanwezig was.. als we volgende week vrijdag niet op vakantie zijn, wat ik steeds somberder inzie, gaan we dan denk ik.. zou er ook wel heel veel zin in hebben..

Esli, jij komt echt heel sterk over.. jeetje zeg.. hoop dat je deze ervaring toch heel snel achter je kunt laten op vakantie en je heerlijk kunt genieten.. 4 weken he.. poeh! hahaha.. wat een opgave.. om je spullen te pakken dan voor zo'n tijd hahahaha..
    FIjn dat het allemaal achter de rug is en ik hoop voor je dat jullie snel aan de beurt zijn voor een plakbeebje voor de grote zus!
    lief dat je af en toe spiekt op vakantie!!! goede reis alvast!!

smokey, nog een week vakantie! heerlijk!!!! geniet ervan!

marleen, jens is nog steeds groot! en alles was dus goed, super fijn weer die apk keuring.. ben ook benieuwd wanneer jullie op vakantie gaan, in september toch?

anouk, super leuk om van je te horen!! helemaal leuk ook dat het zo goed met jullie gaat en je zo aan het genieten bent! jullie meisje blijft zo leuk om te zien, zag net een nieuw filmpje op hyves, wat een dotje is het! oftewel mupke he! ;)
    ik weet het even niet meer zeker, maar jullie wilden wel een 2de toch ooit? of zit ik ernaast? :S

doortje, nog 2 weken!!!! wat gaat de tijd snel!! zijn jullie al een beetje aan het inpakken voor na de bevalling? :) wat een mooie vooruitzichten heb je toch! en ik zit met spanning op spam te wachten!!! :):)
    hoe is het met je bekken en met jezelf? lukt het een beetje om je grenzen aan te geven en naar jezelf te luisteren? sara nog pogingen gedaan om te lopen? zo'n leuk filmpje he!

Jeanine, we bellen wat af he! hahahah.. moet alleen een keer raak zijn ;) *Knuf*

Wat ik voel en denk, gaat van boven naar beneden, van links naar rechts.. ergens denk ik dat het nog steeds goed zit omdat ik af en toe weer wat misselijk ben, nog steeds ()() en ook trekjes en steekjes voel.. maar ja dat zegt natuurlijk ook niet alles.. word nu wel erg benieuwd nu het dichterbij komt.. het is nog steeds zo onwerkelijk.. de huisarts kon er wel inkomen dat het allemaal wat snel voor me ging en dat ik zo'n nare ervaringen heb gehad aan de zwangerschap en eerste tijd na de bevalling.. en dat ik er dus nu zo insta.. nou ja we zien wel.. inderdaad nog 3 nachtjes..

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik zat me net te bedenken waarom ik me voel zoals ik me voel en wilde al bijna een nieuw topic openen bij echo's.. maar heb ook helemaal geen zin in zielig gedoe... dus dat ook niet geplaatst... toch plaats ik het even hier om het van me af te zetten.. misschien stom, misschien niet.. maar het is wel hoe ik erover denk op dit moment..
    komt ie:

Maandag is het dan toch echt zover.. de echo, met 6.5w.. andere 3 zwangerschappen zat ik op het puntje van mijn stoel en had ik totaal geen geduld vanaf de dag dat ik positief teste.. en nu.. ik kijk er als een berg tegenop.. wat bezielt me vraag ik me soms af..

maar het is nou eenmaal een feit dat mijn vorige zwangerschap geen makkie is geweest en de tijd erna zeer zeker ook niet.. en dan heb ik het nog niet over de 2 miskramen..

Wat de uitslag dan ook zal zijn maandag, het is of een miskraam, of een tot dusver goed uitziende zwangerschap, waar ik nu al emorm tegenop kijk omdat ik weet hoe niet leuk zwanger ik kon zijn.. Dus beide opties voelen op dit moment voor mij niet heel fijn...

en natuurlijk is het eindresultaat, mijn zoontje van nu 15 maanden mijn rots in de branding die me laat herinneren dat het echt allemaal de moeite waard is, maar toch..
    ik ben vorige week 35 geworden.. dat is voor mij een van de redenen om ook niet langer te wachten met een 2de.. vooral niet omdat ik al 2 miskramen gehad heb..

het stomme is, ik wil niet zeuren, ik voel me gelukkig, gezegend en noem maar op.. maar ergens zie ik zo tegen de echo op dat het dit gevoel allemaal bij me losmaakt.. natuurlijk ook een stuk zelfbescherming, maar zo erg?

Dus maandag is een beetje D-day, langzaam word ik wel nieuwsgierig welke kant de weg voor ons zal uitgaan.. en waar we maandag zullen staan, bij de prenatal voor een leuk t-shirt voor grote broer, of op het reisbureau om er toch nog even heerlijk tussenuit te gaan..

wie o wie zal het zeggen.. Dus al met al, of ik er tegenop zie of niet, kom maar op met die maandag! Dan kan ik in iedergeval niet langer mijn kop in het zand steken en niet net doen alsof ik helemaal niet zwanger ben.. want dat doe ik nu..

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, wat verwoord je het goed! Daar ben jij echt een kei in!
    En maandag d-day, dat sowieso. Dat je op ziet tegen de zwschap, je hebt ook een rot zwschap achter de rug. En de mk, helaas weten wij ook hoe het er in hakt....
    Hoe voel je je nu je het opgeschreven hebt? Opgelucht?? Want daar zijn wij ook voor, zodat je je hart kunt luchten. We hoeven niet altijd met tips/advies te komen, soms is het gewoon neerzetten ook voldoende. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar hopelijk heeft het jou iets geholpen...

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    We zijn nog maar alleen zo lijkt het vaak hahaha.. iedereen druk met vakantievieren? :)

Ja stom he nijn, moest het ff opschrijven.. jullie weten immers hoe ik erover dacht en hoe snel het gegaan is.. Ik vraag het me nu ook echt af ben ik echt zwanger of zit het fout..
    vandaag 2 jaar getrouwd.. waar is de tijd naartoe.. (mannetje is dus nu ook 2 jaar hhihihi) toen kon ik jullie ook al! het gaat echt al lang terug he.. zo bijzonder!

Nijn hoe bevalt je nieuwe ring? :)
    Hoe gaat het eigenlijk met klussen? lukt het je deze maand er iets meer afstand van te nemen of ben je er veel mee bezig? dat laatste kan ik me overigens goed voorstellen :) maar je temp kaartje, jij temperatuurt dus standaard elke morgen voor je opstaat? ik snap dat namelijk niet echt.. en heeft de temp buiten en wat je aan hebt ook invloed op die temperatuur? en ik zie dat die lijn erg verspringt, net als vorige maand, en dat is voor je ei toch? allemaal vragen hahaha..

mijn man is ijs halen.. bij de ijswinkel... die is zoooow lekker... ik hoop niet dat dat een nieuwe tic is want dan word ik echt moddervet! :)

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey ele, de ring bevalt prima, alleen met tennissen ff niet. verder vanmiddag weer een lange wedstrijd gehad (ruim 2 uur), maar helaas verloren. ook vanmiddag op keaamvisite geweest maar oei, wat is dat weer klein..

temperaturen, voor mn ei zit mn temp vaak rond de 36.2/36,3 en na mn ei rond 36.6/36.8. mn ei verwacht ik vandaag, dus de klusperiode zit er hier weer bijna op. dan weer 2 lange wachtweken. ben er eigenlijk wel rustig onder... bedacht me net dat ik in 1,5 jaar 3x zwanger geweest ben, das best veel...

maar jij dus aan t ijs (dat was mijn tic en die is gebleven...).lekker hoor. nog 2 nachtjes slapen en dan weet je wat meer. hoelaat moet/mag je maandag?

maar gefeliciteerd met je trouwdag! nog iets leuks gedaan? herbie idd ook 2 jsar nu, haha

ga nu slapen welterusten en sorry voor de spelfouten, tja n nieuwe foon he...

7. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    meiden,

Ik heb nog niets terug gelezen sorry even tijdgebrek. Ik ga het morgen goed maken dan reageer ik even weer op iedereen.

Vanmorgen getest helaas nega. Ik had de laatste dagen ontzettende zere ()() dus dacht wie weet. En zou het wel heel bijzonder vinden om vandaag posi te testen omdat Jens precies 1,5 is vandaag!!!!
    Maar helaas weer wachte op ongi en op naar de volgende ronde.

Zojuist hebben we een bedje gekocht via marktplaats voor Jens een juniorbed met lade eronder. Jeroen gaat hem vanavons ophalen. Hij is nu white wash maar we gaan hem zelf schuren en opnieuw verven in donkerblauw. We gaan een nieuwe kamer maken met als thema strand. Heb er zo'n zin in een leuke stoere kamer met vuurtorens en reddingsboeien visjes enz enz. Maar dus nog werk aan de winkel. Zal nog wel een poosje duren voordat hij klaas is hoor. Jeroen wil zelf ook een strandhuisjes kast maken. We hebben voorbeelden op internet gezien alleen vinden we die te klein. Dus maakt jeroen er zelf een. Ben benieuwd!!
    We willen eigenlijk dat de kamer klaar is voordat jens 2 word. Dus kunnen nu alvast verzamelen en uitdenken.

Meiden nog een fijne zondag!

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    wat een zondag! gatverdarrie wat een vies weer!!!! de hele dag regen en we hebben het echt koud in huis..,. zijn ook alle 3 al verkouden.. pff... krijg er wel een beetje slechte zin van bij het idee dat dit de zomervakantie is....

morgen... ik kan me niet voorstellen dat er iets goeds uit komt.. ik kan dan alleen maar zeggen gelukkig heb ik me nog niet verheugd.. en serieus, ik weet niet of ik dan nog eraan wil beginnen.. maar dat zien we morgen wel weer..

nijn ben je lekker van de vakantie aan het genieten? deze week nog leuke dingen op de planning?

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hey marleen! dat klinkt leuk! zo zaten wij ook al te denken voor als er echt een baby komt... mijn man dacht aan een onderwaterkamer, had hij gezien bij home make over ofzoiets.. heb er nog geen beeld bij :) maar leuk leuk! krijgt hij een peuterbed of een groot bed? weet niet hoe groot een junior bed is? maar klinkt leuk! balen jullie er niet van dat het nog steeds niet verkocht is het oude huis?

balen van de nega test.. gelukkig dat jullie nu wel onder behandeling zijn van een gyno..

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey meiden,

Marleen, wat klinkt dat leuk zo'n stoere jongenskamer!! Dan van die netjes aan het plafond met schelpen er in... leuk!! Ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!
    En bah, een nega test... maar er is licht aan het einde van de donkere tunnel, toch? Eerst lekker op vakantie dan op de wachtlijst die er eigenlijk niet is, haha
    Hoe is het met de kilo's? Hoe bevallen de repen??

Ele, niet zo negatief! Al weet jij wel het beste je gevoel bij deze zwschap. Hoe laat moet/mag je morgen??
    En een rot weer he?

All, hier ook zulk lekker weer :( En nou komt het, ik moet dadelijk tennissen.... buiten....
    Verder heb ik ook gekeken naar een behangetje voor Esmee haar nieuwe kamer. Wil echt zo'n meisjes kamer maken, maar dan zonder prinsessen....

Plannen voor deze week. Morgen naar Utrecht mijn nicht is 28 mei (uitgerekende datum van Esmee) bevallen van een zoon. Dus even op kraamvisite, verder nog een keer zwemmen en naar de dierentuin of zo. Vrijdag weer een dagje met zn 2-en, dus deze week zal ook weer snel voorbij zijn....

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marleen, trouwens gefeliciteerd met Jens zijn 1,5 verjaardag!!

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    nijn wat leuk jullie ook al voor nieuw behang aan het kijken! :)
    mannetje heeft hier het hele behang gesloopt naast het bed.. maar zonde als we toch een nieuwe kamer moeten maken om nu opnieuw te behangen zodat hij het weer kapot kan trekken..

maar ik ben ergens ook best bezorgd.. mannetje geeft nog steeds geen kusjes.. gezellig in ons bed liggen is er ook totaal niet bij.. driftbuien krijgt hij dan.. wel spelen op bed.. maar echt gezellig knus.. no way.. vraag me af of dat normaal is.. sowieso heeft hij me driftbuien de laatste 2 weken.. bijten, op de grond liggen, met zijn hoofd slaan.. etc etc.. het stopt dan ook weer snel want we geven er geen aandacht aan en negeren hem per direct, maar ik mis het echt soms zo die ene knuffel of dat ene kusje voor het slapen gaan.. nou ja ik dwaal af.. ik weet wel dat ik het bij een ander kind heel anders aanpak.. niks noppes nada iedere keer zo ver van mij vandaan.. maar gezellig en cosy vanaf moment 1..

echt nijn, ik heb zo geen goed gevoel over morgen.. deze week ging het nog, maar nu heb ik weer zo'n moment van huh.. ik voel echt alweer een paar dagen niks.. nou ja we zien wel... zoals ik gisteren schreef, ik weet niet of ik nu blij of niet moet zijn met wat ik morgen hoor..

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, morgen.... tja, spannend, kan er niet meer van maken... Ben wel heeeeeel erg benieuwd... Maar nogmaals hoe laat morgen je morgen??
    Heeel heel heel veel succes morgen!!

En Herbie niet van het knuffelen? Dat is wel echt niet leuk... Dat je het gedrag van hem negeert, super! Doen wij ook met dram-gedrag van Esmee.

Net trouwens lekker in de regen getennist, maar gewonnen (en een korte wedstrijd).

En een spammetje van onze rennende meid (achter de loopkar, haha)

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    nijn, wat is het toch een mooi meisje! wat een stralend koppie.. en al achter de loopkar!
    In de regen tennisen is niet leuk, lijkt me, maar winnen helemaal leuk! :) gelukkig duurde de wedstrijd niet zo lang :)
    wanneer is de volgende wedstrijd?

Ja belen he van mannetje dat niet knuffelen, we proberen het spelenderwijs te leren, maar ook dat niet.. zoals hij zoveel andere dingen juist wel heel leuk vindt om te leren.. ook als we het een tijdje negeren gebeurt er niks.. echt zo balen.. soms verlang je zo erg naar zo''n kleine knuffel...
    vanavond slaapt hij voor de 2de keer bij souders.. we wilden hem morgen niet meenemen en omdat we wilden gaan uiteten en naar de film wilden was dat onze smoes he ;)
    Morgenvroeg al om 9:10.. gelukkig al vroeg.. ik vind het jammer dat ik er weer zo'n slecht gevoel bij heb.. wilde zelfs de uuzo drinken bij de griek omdat ik ervan overtuigd ben dat het niet goed zit.. en dat gevoel heb ik ook pas sinds eind deze week.. daarvoor zat ik nog in de ontkenningsfase :) al doen mijn ()() nog steeds zeer, en heb ik nog steeds snel honger of een heel leeg gevoel..

we shell see.. bedankt voor het duimen....

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, gelukkig al vroeg aan de beurt. En wat een goede en leuke smoes. Reden genoeg om eens lekker op pad te gaan met zn 2-en (3-en). Ik ga zeker voor je duimen morgenvroeg!!

Herbie is gewoon een lekker eigenwijs mannetje met een eigen willetje. "Ik wil niet knuffelen, dus dan gebeurt dat ook niet!" Heerlijk, maar niet altijd.

Thnx voor de complimenten over Esmee. Ze vindt het lopen ook echt super leuk en doet het liefst niks anders meer. Maar ja... zelf gaan staan he? Ze doet het wel steeds meer, maar zoekt nog steeds bevestiging.
    Volgende tenniswedstrijd dinsdagavond... dan meoten we wel tegen goede hoor. Zij hebben gewonnen van degenen waar wij gister van verloren hebben... Nou ja, we zien wel. We doen gewoon ons best...

Meiden, welterusten en Ele nogmaals heel veel succes morgen!!

16. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    ele: ik wil je nog even heel veel succes wensen zo met de echo!!! Ik ga voor je duimen!
    En kom straks even kijken naar je nieuws!

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    thanx marleen en nijn...
    ben nu toch wel nerveus.. maar toch anders als bij mannetje.. ik denk omdat ik weet wat er komen gaat.. het enige waar ik gigantisch tegenop zie, is als ze geen hartje zien en ik dus over een week ofzo mag terugkomen.. (bij de 2de zwangerschap was dat bijna 2 weken) dat duurde toen zolang terwijl ik gewoon wist het zit niet goed.. ik wil nml niet de hele vakantie verkloten om hier alleen mee bezig te zijn.. bij een kloppend hartje gaan we het vandaag ook onze ouders vertellen... en bij een minivruchtzakje die er nu al niet goed uitziet, hoop ik dat ik morgen of overmorgen al gecurateerd zou worden.. wat denk ik niet zo zal zijn.. maar dat is een beetje hoe ik het zie.. en de eerste bah.. wat zou ik dat weer erg vinden..
    vanacht wel goed geslapen.. en doorgeslapen... eindelijk nog eens een keer.. heerlijk dat uitgaan slapen van mannetje ;)

nou meiden ik moest sowieso even mijn cyclus opschrijven, doe ik dat gelijk hier ook..
    10 juni laatste ongi.. (26 dagen gemiddeld) 6 juli NOD - 1juli posi test.. dus zoveel verschil met 6.5w kan er niet inzitten...

tot straks... ohja ik heb ook jou tel nr niet meer nijn en door, ivm mijn nieuwe foon.. en de oude nummers staan ook niet meer op mijn oude tel als ik het oude kaartje erin stop..

dus kan het alleen hier laten weten straks!

doeidoei!!

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ben zo benieuwd hoe het met ele is...
    Ele, heb je vanmorgen nog een sms gestuurd, dus nu heb je mn nummer wel weer ;)
    Hopelijk hebben we hier pas laat nieuws, want dat betekent dat ze het goede nieuws ook tegen ouders verteld heeft...

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ben er gbenieuwd, steds ff spieken...

Doortje, ik ben vanmiddag trouwens erg dicht bij jou in de buurt. Ik ga naar Utrecht naar de Jeremias de Ddeckerstraat... Dacht ff kijken waar jij ook al weer woont en dat lijkt bij elkaar in de buurt. Zal wel ff zoeken worden voor me, maar ja....

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    nijn bedankt voor je sms! Jij weet het nieuws dus al! :):):)

Maar meiden, het hartje klopte!!! en het had de juste grote!!! ik kan het nu met momenten heel goed geloven en het andere moment nog helemaal niet! ze gaf ons nu ook een goede kans op een goede zwangerschap.. over 2 weken terug!! het waren er gelukkig geen 2.. ik vond dat ook wel een beetje eng hihihi.. mannetje wordt dus grote broer!!

Deel Deze Pagina