zo bijzonder na een mk en een ukkie op naar een 2e wonder!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleentje26, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Ele!! Echt?! Wat goed! Wat gaaaaaaf! Was je erg gespannen? Herbie wordt grote broer en jullie weer papa en mama! wat fijn dat jullie over 2 weken weer mogen kijken :) Ben heel blij voor jullie!

@nijn: ken die straat niet, even opzoeken :)

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @nijn: dt is echt heel dichtbij (de dichterswijk)! Wat grappig! Het is 1 grote ellende met werken aan de weg, dus trek er genoeg tijd voor uit :)

3. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    ele: wowowwwwwwwwwwwwwwwwwwww meid gefelicteerd!!! Hoop dat je nu meer kan genieten!!! Het is zo'n bijzondere tijd!!! En het vliegt voorbij!! Dus genieten wat komen gaat!!!

ps gaan jullie nu nog op vakantie??
    EN ga je het aan je ouders vertellen spannend!!

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Niet op vakantie dus.. pff... meer klussen in huis :( mischien wel een midweek ofzo in nederland mits het weer de goede kant uitgaat...

maar gek he.. kan het nog steeds niet geloven hoor... zo raar... zo snel.. zo apart... mannetje zal 23 maanden zijn als deze dus geboren wordt..
    komen ook gelijk alle vragen.. wat te doen met de kinderwagen.. wat te doen met het kamertje? wat te doen met? dit en dat en zus en zo... doodeng vind ik het ahahahah...

en vanavond het vertellen.. zoo spannend...

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, nogmaals super gefeliciteerd!!! Echt zooo leuk!
    Vanavond dus het goede nieuws vertellen, leuk!!!!!
    En die vragen over de kinderwagen, het kamertje enz. Dat snap ik, zou ik ook hebben
    Maar wat super leuk, nu echt gaan genieten. Jullie worden weer papa en mama en Hebrie grote broer!!

Doortje, het was idd een ellende om er te komen. Eerst op de a2, daarna vanaf de europaweg of zo... Maar ja, navigatie op de telefoon is super fijn. We waren dus bij jou om de hoek, haha
    Hoe is het verder met je?

Hoe is het met de andere meiden??

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    en ele, besef je het al??
    en hoe was t om t te vertellen? hadden ze het verwacht?

7. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    goedemorgen dames,

Ele ben ook wel benieuwd naar de reacties van je familie!!

Om 09.30 moet ik weer een vit B12 injectie gaan halen en daarna even rondsnuffelen voor jens zijn nieuwe kamer. En dan naar huis en eind van de middag met jens naar de fysio.Ik kom tussendoor nog even spieken hier.

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Druk dagje dus Marleen. Veel plezier!!!

Hier gaan wij dadelijk weer zwemmen. Esmee vindt dat zo leuk en nu is het vakantie en hebben we toch niks anders te doen...
    Vanavond weer een wedstrijdje tennissen en morgen helemaal niks op de planning....
    O ja, mijn temp... snap er niks meer van. Volgens mij is mijn ei zaterdag gesprongen, maar mn temp stijgt maar niet... Dus we blijven aan de klus...

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden,

even snel, (s)ouders reageerden allemaal super leuk.. ik moet nog zo aan het idee wennen dat ik nog steeds de niet leuke factor ben.. raar he.. maar begin het wel steeds leuker te vinden.. maar angst is een beetje de rode draad.. en dat moet ik eerst een plekje geven.. dan komt de rest vanzelf..

probeer morgen iets langer te reageren, vind mezelf nu naar maar ongezellig :)

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Goedemorgen!

zo zeg het was me het nachtje wel weer.. mannetje kon de slaap niet vatten.. en bleef maar wakker... uiteindelijk tussen ons ingelegd, wat hij nooit wil en hij was toen super lief, aaien en vertellen etc etc.. maar slapen.. ho maar.. ja tegen de morgen..

@nijn, leuk dat het zwemmen jullie zo goed bevalt! ben je van plan om vaker met esmee te gaan? nog leuke dingen voor vandaag op de planning?

@marleen, hoe gaat het met afvallen? ben je al ongi? (ivm witte test)

@smokey, nog een dikke halve week te gaan! heerlijk hoor! Ben benieuwd hoe jullie het hebben!

@esli, op jullie vakantieadres aangekomen neem ik aan.. en heerlijk aan het genieten van het mooie weer en jullie mooie meisje.. hopelijk is alles goed gegaan en vergeet je nu snel wat er allemaal gebeurd is afgelopen tijd..

@doortje, jij gaat zo snel, nog maar 1,5 week werken klopt dat?
    hoe gaat het zo met je? is het erg zwaar een dreumes en zwanger zijn zo tegen het einde? en zijn je bi klachten erger geworden? ben ook wel benieuwd of je tegen de bevalling opziet of het maar op je af laat komen.. hoe gaat het met sara, loopt ze nog vaak?

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey meiden,

Ele, gefeliciteerd met je 7 weken!!! Gaat goed!
    Maar die nachten bij jullie niet echt... Als ik zo de verhalen hoor, ben ik echt blij dat dat bij ons goed gaat.

Marleen, hoe gaat het met de kilo's?? En ook ik ben benieuwd of je al ongi bent of toch nog niet (en dus nog hoop kunt houden...).

Doortje, bijna verlof!! Jeejjj!!

Smokey en Esli, liggen lekker in het zonnetje!

All, gisteravond weer 2 uur getennist, het lijkt wel een sport te worden ;) helaas verloren, maar heel misschien kunnen we nog door naar de kwartfinale...
    verder weinig plannen vandaag. Mannetje is nu tennissen (ja ja, het is besmettelijk) en verder gaan we vanmiddag zandbakzand halen en kijken voor een houten stoeltje zodat Esmee ook aan de salontafel kan zitten (en zichzelf daaraan optrekken tot staan).
    Verder vanmorgen met mannetje afgesproken dat ik pas op zijn verjaardag (10 aug) ga testen. Ik heb geen idee of mn ei geweest is, want aan mn temp is het niet te zien, maar mn gevoel zei zaterdag al... Dus tja, lastig... Aan het klussen kan het deze keer niet gelegen hebben, vakantie he? ;)
    En hebben jullie de weersvoorspellingen gezien? Het wordt mooi weer!!!!

12. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    Goed nieuws elegance! Super. Geniet je er nu een beetje van?

Hier heerlijk aan het genieten van 35 graden! Doet een mens goed.
    Af en toe nog een golfje verdriet. Maar ik probeer vooral te genieten.

Nu hebben we nog een paar dagen wifi en ik was te nieuwsgierig naar ele. :). Ik ga weer de zon in! X

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey Esli, leuk om iets van je te horen!! Geniet lekker van je gezinnetje (in 35 graden *jaloersss*). En af en toe nog verdrietig mag zeker.

Hoe is het met de andere meiden?
    Hier net een stoeltje voor Esmee besteld en net even lekekr gewandeld en gespeeld in de zandbak. Wat een heerlijk weer!!

14. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    meiden ik ben sinds gisteren ongi. Dus definitief door naar de volgende ronde ben de tel eerlijk gezegd kwijt.

Hier druk met werken collega's hebben vakantie dus werk ik meer. Vanmiddag gewerkt. Morgenmiddag vrijdag middag + koopavond en zaterdag heel de dag! En dan weekend nou ja weekend 1 dag want maandag middag weer werken.

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Nijn, wat voor stoel heb je gekocht voor esmee?
    En inderdaad 7 weken, gek he... bij mannetje vond ik dat al heel ver, en nu denk ik.. ver? dit is nog pril! ;) ik krijg precies met 7w de eerste en de 3de zwangerschap bloedverlies(ook bij mannetje toen) vond het wel een beetje een mijlpaal vandaag.. ben ook vaker misselijk als vorige week.. ik moet blijven eten.. :(
    vandaag flink geshopt met mijn moeder, spijkerbroek, rok, korte broek en een 3/4 voor op de laarzen.. en een shirtje.. kan allemaal leuk bij de spullen van noppies die ik voor 2 weken geleden al gekocht had ;) en korte broek is handig voor de vakantie in oktober.. anders kan ik dan tussen de winterspullen zoeken en zul je zien dat er nergens een korte broek te krijgen is..

pas 10 aug testen! poeh nijn! als ik je moet helpen tegen die tijd om niet te testen, roep je maar! ;)
    ik snap nog steeds niks van je tempkaartje al doe ik mijn best als ik ernaar kijk, maar kom er nog geen wijs uit :)
    wat mooi weer? het heeft hier de hele dag geregend!!

esli wat lief dat je aan me dacht! of ik er een beetje van geniet, heel langzaam merk ik dat ik er rust in krijg, nog niet alle momenten, maar het komt, ik merk dat het groeit en ik eraan begin te wennen.. ik voel me wel al veel minder gespannend als bij de zwangerschappen hiervoor..
    Wat fijn om te horen dat je zo geniet en zulk mooi weer hebt, mijn broer in zwitserland, vrienden aan de spaanse kust, mallorca en tenerife hebben allemaal slecht weer! En af en toe een minder moment.. natuurlijk heb je die nog! Het is ook niet niks wat er afgelopen tijd allemaal gebeurd is.. en als je thuis zou zijn zou je er misschien nog meer mee bezig zijn... dus zo fijn dat je zulke mooie afleiding hebt! En je hebt nog 3,5 week voor de boeg!!! hoezo jaloers hahaha... geniet ervan!!

Marleen, zo hey wat moet jij veel werken! ik dacht juist dat je laatste zei in de zomer minder te hoeven werken! je hebt dus genoeg te doen! dan gaat de tijd wel sneller he! hoe gaat het met het dieet? je mocht met repen beginnen toch? heb je nog geen verleidingen gehad of af en toe iets genuttigd tussendoor?

Had ik verteld van de gendertest die ik besteld heb? ik geloof er niet echt in, maar ach laatste zwangerschap en vind ik het wel leuk om die snuisternijtjes te doen.. en hebben we die dus besteld.. ik geloof er ook niet echt in.. maar morgenvroeg dus plasje opvangen en kijken of ik een jongen of meisje krijg hahahah.. Overigens gaat dat ook met baking soda, zodra het gaat sizzlen, borrelen, krijg je een jongen! ;)

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Haha Ele, gaat aan de testen, flink geshopt, goed bezig!!!!!!
    En 7 weken zwanger, geen bloedverlies en steeds meer misselijk, wat wil je nog meer??
    Ik ga nu echt pas 10 aug testen, nog 2 weken, poeh... Maar ja, is mannetjes verjaardag, maar wie weet ben ik dan al ongi...
    en dat je mn tempkaartje niet snapt, snap ik, ik snap het zelf ook he-le-maal niet.... Denk zelf dat ik evt 6 of 7 aug al kan testen, maar ja...

Marleen, bah ongi....
    Maar je moet veel werken zeg. Gaat de tijd wel extra snel...
    Ben benieuwd hoe het met Cambridge gaat. En hoe de repen bevallen....

Weer, hier was het vandaag echt warm (23 graden). Esmee heeft lekker in de zandbak gespeeld, we hebben gewandeld (zonder jas) en ik had het zelfs warm (met lange mouwen aan). Nu begint het hier te donderen en te regenen. Ele, jullie heel de dag regen?? Nl is zo klein, maar dan weer zo groot...

Maar ben snel naar mannetje toe, kan die mij troosten...
    Schiet me ineens te binnen, dat het in de vorige klusperiode onweerde, wat zeiden we toen ook al weer? "Een knallende test" alleen was die iets minder knallend dan gehoopt...

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey meiden,

Ondanks dat ik niks van mn temp snap, heeft FF (fertilityfriend) wel een ei gevonden....
    Vandaag weinig op de planning, misschien ideeën opdoen voor het nieuwe huis. Gisteren op de woonboulevard al een leuk behangetje gezien voor Esmee, dus komt goed!!

18. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    whoe je ei nijn... dus klussen!!! wie weet was het afgelopen weekend vals alarm en heb je deze maand door het onweer een knaltest! :) wat dus ook betekend dat je pas over 2 weken, op je mannies verjaardag mag en kunt testen toch? :)

De rest is donkerpaars! hij neigt meer naar roze dan blauw.. hahah maar wat een onzin! en nu een halve dag later is hij meer blauw dan roze paars..

Mijn man heeft de boom omgezaagd in de tuin, waar we morgen eindelijk aan gaan beginnen! :) joehoe!
    Vanmorgen stapten we in de auto en een stank! keken we naar achter was alles roze! en daar was ook de fles van de appie die we kwijt waren! we hadden vorige week boodschappen gedaan en toen had ik zo'n glazenfles met vers fruit genomen.. ( die vind ik zooo lekker ;)) maar eenmaal thuis kon ik hem nergens meer vinden, een snelle blik in de auto gedaan maar ook niet..
    en die fles was nu opengesprongen!! alles was roze! en een stank, ik wil niet weten hoeveel fruitvliegjes in de auto zaten.. bleh... mijn man de hele auto ontsmet :)
    verder is de dag alweer voorbij gegaan zonder ehct iets gedaan te hebben... bah het gaat veel te snel! nijn jullie morgen een papa mama dag toch? :)

smokey, jij komt bijna alweer naar huis toch? :( maar het weer wordt beter hier.. zeggen ze :)

hier vandaag weer aardig misselijk geweest! nog steeds ()() die behoorlijk uit proportie zijn, veel groter als bij mannetje in het begin! en vandaag de nieuwe zwkleding aangehad aangezien de andere kleding veel te strak zit!

en ik vergeet bijna te vertellen dat we met mannetje in het zh zijn geweest ivm zijn scheve nekje.. dat gaat de goede kant uit! whoeha! zijn bult, waar ik het altijd al over heb van de bevalling, is aan het verkalken en zal ook nooit meer weggaan.. helaas.. maar gelukkig krijgt hij nu wat haar en valt het al iets minder op.. maar hij ontwikkeld zich goed zei de kinderarts en de neuroloog.. ze vonden hem heel bij dehand en hij zou een grote woordenschat hebben...
    de nacht was weer heel slecht, uiteindelijk laten huilen en de neurloog en kinderarts zeiden beide hetzelfde.. je ziet dat heel vaak bij kinderen die in het zh gelegen hebben, laten huilen (mits er niks is en hij natuurlijk niet overstuur raakt) en vaak dooft het dan vanzelf.. nou dat hadden we toevallig vanacht dus voor het eerst gedaan.. nu doorzetten... we zullen nog vaak wakker worden aankomende tijd maar hopelijk wel voor een goed doel! over 6 maanden moeten we nog eens terug.. ze zeiden ook dat de bult van de bevalling is gekomen of al in de BM.. en dat moest ik weer aan de gyno doorgeven ivm dat ze dat in de gaten kunnen houden voor een eventuele keizersnede..

toch nog een heel verhaal geworden!

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey Ele (want tja, we zijn toch met 2-en aan het kletsen, haha), wat een goed nieuws dat het met het nekje van Herbie goed gaat!
    En die test, wat kwam er nou dan uit? Een jongen, maar daarna een meisje. Misschien toch een tweeling, haha
    En wat een actie van de fruitfles!! Dat zou zo een nijn-actie kunnen zijn. Je man weer blij, hihi

Ff heeft een ei gevonden en dat was drie dagen geleden. Maar maakt niet uit, de afgelopen 11 dagen, 7x aan de klus geweest, dus daar kan het niet aan liggen... Dat is dan het fijne van vakantie...

Morgen idd een papa en mama dag. Mannetje moet nog schoenen hebben, dus misschien even naar Nijmegen/ Den Bosch. En we hebben 's avonds bruiloft, dus misschien ook nog even naar de kerk. En anders kunnen we nog aan de poets. Druk genoeg dus....

Nu maar weer bankhangen met mannetje... En wachten op de onweer.... zucht...

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    echt sjit als je zo bang voor onweer bent en je weet dat het eraan komt.. Ik hoop zo dat je ergens een moment hebt, misschien bij de 2de zwangerschap! :) dat je opeens niet meer bang bent.. voor iemand die niet bang is, is dat zo makkelijk gezegd, i know.. maar toch hoop ik het voor je.. Ik weet nog dat je bij esmee toen een poging deed om niet meer bang te zijn.. ik zie het met mijn spuitenfobie, ik zou er toch vanaf meoten zijn met zoveel spuiten tijdens de zwangerschap.. maar nee hoor, het hele circus begint weer vanaf voren! :(

Leuk een bruiloft! jullie hebben er echt veel gehad afgelopen jaar he! en lekker shoppen! ow den bosch vond ik zo leuk om te shoppen! ben ik al in geen eeuwigheid meer geweest! wij dus weer niet naar eindhoven maar klussen in de tuin! :) waar ik ook heel blij mee ben!

De test zei eerst meer een meisje en later meer een jongen.. ik heb gewoon een mail gestuurd naar het bedrijf amerika met een foto, dat hun er maar eens naar kijken toch? ik bedoel ze zijn duur genoeg! hihi.. maar leuk blijft het toch om er zo mee bezig te zijn! :):):)

Deel Deze Pagina