nou op buienradar lijkt de onweer verdwenen te zijn, terwijl er straks nog een hele rode streep bijna stond van de regen en de rode kruisjes. Maar dat vind ik niet erg Ik heb idd vrij snel nagevraagd bij het cb hoe ik er het beste mee om kan gaan als het onweert en Esmee is thuis, wakker of zo... O ja, jij je spuitenfobie. Dat lijkt me ook super vervelend (en dat is zacht uitgedrukt). Ik had het er ook nooit zo op, maar bij het vaststellen van de cvs ben ik zoooo vaak geprikt... Jullie dus morgen druk aan de slag in de tuin! Leuk! Wilde al zeggen "anders kom morgen naar Den Bosch" haha Merk wel dat iedereen die niet op vakantie gaat/is, bezig is met allerlei andere leuke dingen. Jullie de tuin, wij het nieuwe huis en zo ken ik er nog een paar... Nou hier vanavond eigenlijk een klusje op de planning, maar mannetje en ik hebben niet zo'n zin... Nog 13 nachtjes.... Oja, en bruiloften, ja die hebben we best veel gehad. Nu volgens mij geen meer in de planning. Alleen die van szusje, maar dat is pas 20 juli 2012 en eentje op 7 oktober. Welterusten!!
Goedeavond! ik praat maar weer tegen jou he nijn maar hoe was je dag? op hyves lees ik dat je voor je nieuwe huis bezig bent geweest? nieuwe leuke plannen? Ook nog gaan shoppen vandaag? je zit nu dus officieel op de wachtbank! spannend zeg! zou wat zijn als je nu zwanger zou worden, zou je weer 6 weken op me achter lopen toch? zou het wel heel gezellig vinden! vandaag hebben wij in de tuin gewerkt, de boom is uitgegraven, ook een laag van 30 cm aarde.. mijn moeder en ik hebben het huis gepoetst.. dus veel werk verricht en als beloning hoorden we het hartje gehoord via de angelsound.. mijn man ook, we konden het bijna niet geloven! maar meisje van de yoga vroeg me deze week naar de AS en dus had ik hem van de zolder gehaald en nu hij hier lag, ik dacht even luisteren hihih en ook nog heel zacht een hartje.. niet voor te stellen he.. maar wel heel bijzonder!
goedemorgen (Ele ), Wat hebben jullie gisteren hard gewerkt!! Doe je wel rustig aan? Je bent zwanger, weet je nog? hihi Als ik nu zwanger zou zijn, zouden we 5 weken schelen. Ik zit nu op 2 weken en 5 dagen en jij op 7+3. Maar we zien wel, we hebben super goed geklust, ben super rustig en heb sinds gisteren super pijn in mn (.)(.), maar ja, das wel erg vroeg. Dus we zien wel... Nog 11 nachtjes.... Gisteren weinig gedaan, gepoetst en verder uitgerust voor de bruiloft gisteren. Nou wat een feestje, schandalig slechte muziek, dus we maakten er zelf maar wat van... Is aardig gelukt moet ik zeggen, heb zelfs nog leren dansen (van een vader van een vriend van ons) haha Vandaag weinig plannen, dadelijk Esmee ophalen bij souders en vanmiddag misschien ff naar Oss. Mannetje moet nog nieuwe schoenen hebben... Verder uitrusten, want ik heb echt weinig geslapen... Kon niet in slaap komen en daarnaast lag mannetje geen 5 sec stil en begon hij ook nog eens te praten in zn slaap, fijn mannen die gedronken hebben...
Goede avond! weer een drukke dag in de tuin.. wat is dat veel werk!!! en dan hebben we nog maar zo'n kleine tuin! is dat normaal? het leek niet meer veel werk.. maar vandaag de betegeling gekocht en gelegd en morgen de randjes en de afwerking.. en dan is dat zo goed als klaar.. (nog niet alles maar de vloeren voor het terras dan) nog naar oss geweest nijn? wat een leuke foto van esmee op je hyves! het is wel een wijsneusje he! hoe is het met haar driftbuien? vandaag was het hier wel wat meer.. hij blijft naar ons gezicht grijpen en erin knijpen als hij zijn zin niet krijgt... niet zo leuk dus.. en ik heb hem al een paar keer op zijn vingers getikt, al ben ik daar nog steeds geen voorstander van, ik heb hem al eens voorzichtig teruggeknepen, niet pijnlijk maar willen laten schrikken, had helemaal geen effect.. hebben jullie nog ideen? hoe gaat het met jullie huis nijn? hoever zijn ze nu? heb je al foto's?
Jaaaa daar ben ik weer en warmt heb ik jullie verwaarloosd!! Geen wifi daar en me phOne deed raar dus 14 dgn geen internet record voor mij haha Vakantie was super leuk we hebben echt genoten en ik moet eerlijk bekennen de camping is zo erg nog niet.... Haha we willen zelfs in het voorjaar een weekje nederland proberen met een sleurhut, wel 1 helemaal naar mijn wensen natuurlijk hihi Hoe is het met iedereen hier alles goed? Misschien heeft iemand een kleine update voor me??
wat super dat het zo goed bevallen is! leuk is de camping he? alleen het douchen is echt not done.. het heeft zo wel zijn charme he hoe was het weer bij jullie? veel mensen die ik ken die terugkomen van vakantie hebben slecht weer gehad.. een update.. hahaha.. er is eigenlijk niet zo veel gebeurd.. nijn en ik zijn alleen zo lijkt het ahahha. marleen druk aan het werk, esli op vakantie, anouk wipt af en toe binnen.. doortje gaat meen ik nu aan haar verlof beginnen.. en jeanine sluit haar verlof af.. nijn heeft goed geklust.. ele had een goede echo.. met de curetage van esli is alles goed gegaan.. marleen valt goed af.. dus we waren best saai hahahaha.. maar heb je wel gemist hoor!! hoe vond maud het?
jaaaaa smokey is weer terug en heeft t zonnetje meegenomen! thnx!!! maar super dat de camping zo goed bevallen is. en dan in t voorjaar in nl, goed bezig!! ele, de tuin veel werk, maar t klinkt wel bijna af hoor. ben benieuwd als t af is, dus fotootje dan. ons huis, zal morgen wel n fotootje plaatsen.gaat echt super snel, maar ja oplevering zal pas dec/jan zijn... driftbuien, toevallig gooide esmee zichzelf straks achterover toen ze zat. dus nog harder huilen... driftbuien hier dus ook. tips, ik probeer t te negeren, maar als ze zichzelf pijn doet niet. esmee trekt nl ook aan haar haren en daar heb ik geen last van... naar oss zijn we niet meer geweest. beetje rustig aan gedaan, want was weer erg moe van gisteravond... sorry voor de spelfouten, maar ja is foon he tot morgen, ben blij dat er weer meer leven is, haha
Hey meiden, Alles goed? Hier een weer eens niet fitte Esmee. Ze hoest en snottert al 1,5 week, maar nu wordt het weer erger. Ze slaapt veel en als ze wakker is, is ze meteen weer moe. Net een uur in de bossen gewandeld met zn 3-tjes. Was wel erg leuk weer... Oja, een foto van het nieuwe huis... Wel lastig want de steigers staan er nog. Maar de rechterkant van de blok is van ons. De garage staat er niet helemaal op, maar zit er ook nog aan vast.
en dit is vanuit de keuken, richting woonkamer... Oja, ga stoppen met tempen. Mijn temp is gestegen, mijn ei is geweest, nu dus 'alleen' nog maar wachten. Mannetje gaf gisteren al wel aan dat hij dacht dat ik niet tot de 10e kon wachten... Ben er zelf ook bang voor, maar ja, we zien wel...
Nijn en Ele jullie zijn dus met zijn 2-tjes hier geweest haha Ik ben er ook weer hoor Ele helemaal te wauwie dat alles zo goed met je gaat en wat gaat de tijd snel al weer 7 weken wanneer heb je je volgende echo? We hadden een stacaravan met douche wc airco alles erop en eraan dus was goed te doen. Van het voojaar in een echte caravan proberen ben benieuwd of dat ook bevalt, dan moet ik wel in zon vies doucheje maar je hebt tegenwoordig veel campings al waar je prive sanitair hebt, moeten we daar maar heen gaan Nijn wat een mooi huis ziet er goed uit lekker ruim volgens mijn. Zaterdag hebben wij afspraak met de makelaar ben benieuwd. Ahh wat zielig dat Esmee weer verkouden is zeg bah kan ook niet anders met dit weer, heb echt geprobeerd de zon mee te nemen Esmee wordt dus al lekker ontdeugend op zijn tijd haha Spannende tijd voor jou dus weer gestopt met tempen,ik kon mezelf ook nooit inhouden met testen Maud was echt super goed te spreken tijdens de vakantie eerst vond ze het zwemmen maar niets maar later vond ze het heerlijk. Ook het discozwemmen vond ze erg leuk helemaal op de muziek aan het zwermbad mee hupsen haha Vanmiddag Maud even bij mijn ouders gebracht daar gaan we zo heen om een hapje te eten. Morgen back to real life,....werken...bah geen zin. Net de beestjes opgehaald uit pension die zijn ook weer blij ze maken het gelukkig allemaal goed. Ben trouwens benieuwd wanneer mijn trouwboek klaar is, mag zo langzamerhand wel eens vind ik.
Smokey, wat super dat Maud het zo goed gedaan heeft op de camping!! En zwemmen, ja, hier ook favoriet. En discozwemmen, leuk!! Een echte meid, volgens mij!! Morgen weer werken, bah, zeg...
Haha ik kan nu weer zeggen.. Hallo meiden! Esmee niet fit, dat is niet leuk.. Het is ook kwakkelweer zeg... Gelukkig is smokey zo lief om de zon mee te nemen.. Mooi huis nijn.. Het ziet er heel groot en ruim uit! Nu nog jullie oude huis verkocht krijgen.. Krijg je daar niet soms de zeuwen van? Smokey, het klinkt als een heerlijke mooie vakantie.. Fijn als de kleintjes het zo.naar hun zin hebben he.. En nu al discozwemen lijkt me door de lsmpjes en muziek helemaal indrukwekkend.. Leuk leuk! Een stacaravan is idd relax als er alles inzit. Dat is ook meer mijn ding.. Ik vind camping zo leuk.. Niet te vergelijken met hotel he? Wat ook leuk is .. Alle vakanties zijn leuk .. En wij zijn thuid.. Bah.. En morgen weer werken.. Succes. Gelukkig is alles goedgegaan met de diertjes! Hier al een paar dagen en nachten goed nu misselijk.. Vanmiddag beetje krampjes.. Vond dat super eng.. Maar waren ook zo weer weg eigenlijk... Volgens mij had ik dat toen ook vaker.. Ik vergeet echt vaak dat ik zwanger ben! Vanavond in de nieuwe tuin gebbq... Echt fijn om weer een tuin te hebben Nijn als we je moeten helpen door niet te testen roep je maar he? Hoe is het met de andere meiden? Ik heb alles via de foon getypt, is een record!
ja ele, lekker gebbqd in de nieuwe tuin!!! leuk!! hier is t de hele dag bewolkt geweest, maar ja, zonnetje komt er aan en goed misselijk, jeejjj, al is t alleen maar voor de bevestiging... ik zal zeker jullie hulp inroepen als ik wil gaan testen, haha oja, esmee haar 3e kies is door, dus ele bij herbie komt er ook weer iets verder is ze al 2x huilend, overstuur wakker geworden net... dus ben benieuwd hoe t vannacht zal gaan...
Nee nijn!!!!! Ik ben nu wakker omdat hij al een uur of 2 huilt.. Omdat hij een tand krijgt.. Nee nijn dat kan niet!! Hij krijgt eindelijk naast zijn 2 konijnen tandjes onderin een tandje... haha.. Ik lees je bericht en kon het niwt laten te reagwrwn zo toeballig vind ik het. Ik zal proberen morgen een foto te makenoverogens heb jij whatsapp?
whhaaaahhh, das wel heel toevallig! maar jullie dus ook n kl#te nacht achter de rug? wij ook... esmee begon on 1.11u te schreeuwen, haar bij ons in bed gelegd (doen er nooit),ligt ze de hele nacht te huilen en te draaien. heb s dus weinig geslapen, maar mocht uitslapen van,mannetje, gelukkig. vanmorgen had ze koorts en net nu het goed ging met 1 slaapje, wordt ze ziek en slaapt ze weer meer... jaja, ik heb ook whats app, super handig!! en meiden HET ZONNETJE SCHIJNT!!!!
nou, Esmee is echt ziek (en dat terwijl het nu juist mooi weer wordt). Ze heeft de hele dag behoorlijke koorts gehad, tussen de 38,5 en 39,0. Verder heel veel slapen en om 18.30u lag ze al in bed. Om 19.30u werd ze schreeuwend wakker en net ook weer. Wordt dus een leuk nachtje denk ik.... Nou bedacht ik me dat die prikken vandaag 2 weken geleden zijn. De reactie kon 10-12 dagen later komen. Zou dit nog van de prikjes kunnen komen? Ze heeft ook rode vlekjes op haar buik. Of zit er weer ergens een tand te vervelen of heeft ze keelpijn.... Het zou zooo handig zijn als ze kon praten... Hoe is het de rest? Ele, druk aan de klus in de tuin. Ziet er eg leuk en gezellig uit!! Smokey, hoe was je eerste werkdag? Balen zeg.. Maar morgen lekker vrij (en dan wordt het pas echt mooi weer)! Doortje, nog maar een weekje werken! Anouk, lekker varen met dit weer! Marleen, hoe is het met Cambridge? En verder met je??
hoi meiden, Sorry dat ik jullie verwaarloos!! Maar ben mega druk pff te druk eigenlijk zal blij zijn als deze 2 weken erop zitten en ik weer gewoon mijn eigen dagen werk dan heb ik weer meer tijd. Ik probeer morgen even langs te komen en te reageren op iedereen. Ben morgen vrij maar wil gezellig een dagje met jens zijn en boodschappen doen. Maar probeer even te komen als hij slaapt!
Marleen druk dus.. Ik ben ook benieuwd hoe het met je dieet en afvallen gaaT! Nijn een zieke esmee. Herbie had ook 2 weken na de spuitjes ladt ervan, dus het kan goed. Ik ben ook moe en hemdig chaggie.. Meneer begon ook om 2 uur te huilen.. Ik dacht eerst dat hij het warm/koud zou hebben.. Maar daar leek het niet op... ondertussen lig ik al die tikd al wakker kotsmisselijk te zijn.. Net maar broodje en vanille vla gegeten, wat vaak helpt.. Maar ben er alleen maar misselijker door gewordem.. Vind mezelf nu echt zielig... Hopelijk slaap ik zo mog even esmt we wilden naar het e3 strand.. Jullie nog leuke plannen voor vandaag? Doortje hoe bevalt je verlof? Smokey hoe bevalt het om weer aan hez werk te zijn?
Morgen meiden, Nijn bah wat balen dat Esmee juist nu koorts heeft, of gaat het inmiddels al wat beter? Ele ben je zo langszaam aan al aan het idee gewend dat je gewoon weer een kleintje krijgt? Mijn zwager en schoonzus waren hier zondag zei was nu ook 7 weken en is dus ook weer zwanger. Heb je het al weer aan mensen verteld of nog niet? Marleen lekker druk hoe gaat het met afvallen, ik zou ook beginnen vanaf gisteren maar vind zooo moeilijk toch maar doorzetten. Maud had gisteravond erg veel moeite om in slaap te komen denk weer even wennen aan het kdv dat is meestal na een vakantie perioed. Hoe het bevalt om aan het werk te zijn echt vreselijk normaal hebben we ook altijd nog een weekje als we thuis komen en nu niet dat doen we dus niet meer zo. Vanmiddag ga ik met mijn moeder de stad even lekker in heerlijk.
smokey: heb je al iets over je fotoboek gehoord? Nijn: hoe gaat het nu met esmee? Weer wat opgeknapt zo zielig als ze met dit weer koorts hebben. Houd je het nog vol om tot 10 augustus te wachten met testen? Merk je al iets aan je lichaam? Ele: jij dus lekker in de tuin bezig geweest. Doe je wel een beetje rustig aan je bent zwanger he haha anouk, jeanine, en doortje hoe gaat het met jullie?? Hier vanmorgen even met jens naar het dorp geweest en daarna samen koekjes gebakken. Hij vond het geweldig en het deeg ook erg lekker haha Hier gaat het afvallen erg goed ben nu 11,5 kilo kwijt in 3,5 week dus het gaat lekker. Merk wel dat ik nu meer behoefte krijg aan gewoon eten. Maar vanaf zaterdag mag ik 1 week als avondeten vlees of vis en groenten dus hoop dat ik dan weer energie krijg om weer 3 weken te shaken en soepen en repen. Vanavond ook even naar de consulente om daar te wegen ben benieuwd of die weegschaal net zo lief voor me is als thuis. Zal wel een kilo of 2 zwaarder wegen omdat het avond is en ik in kleding sta op de weegschaal. Kortom hier gaat het goed wel druk morgen weer een dagje werken. Misschien dat ik morgenavond nog even langskom anders donderdag dan ben ik weer een dagje vrij.