Nijn, WAUWIEEEEEEE Gefeliciteerd, ik zie echt wel een dikke vette streep!!!!!!!! Ik zag in 1x een ander plaatje bovenaan en kijk naar je banner schrik me rot, wat goed zeg helemaal top! En toch je mannetje verteld dat zou ik ook gedaan hebben hoor Marleen voor jou ook allemaal goed nieuws, spannend de komende periode de volgende ronde is voor jou ik ga voor je duimen ff snel kijken ben moe en heb nergens zin meer aan, bij Maud is trouwens een tandje door Oh ja en morgen mogen we ons trouwalbum ophalen spannend vind ik toch wel ben benieuwd, morgen ook naar de makelaar dus ook leuk. Zondag hebben we een verjaardag dus het hele weekend onder de pannen.
Jeej, Smokey weer een tandje bij Maud. Misschien was ze daarom wat hangeriger... Maar een leuk, druk weekend voor de boeg. En eindelijk jullie trouwalbum ophalen. Zet je ook nog foto's op je hyves?? En de makelaar, dan wordt het echt. Alle kleine dingetjes gerepareerd?? Hier trouwens nog een foto van de test.... * ik stuiter nog steeds wel een beetje* Zondag denk ik weer een testje doen en dan woensdag een van cb met indicator op mannetje's verjaardag
Nijm die is zoooooo duidelijk! Dus een dikke gefeliciteerd! Wauwie zeg! Jij bent ook snel zwanger zeg! Wat gaaf.. Zelfs ik ben hyper van jou nieuws! Marleen, wat een goed nieuws van de gyno! Voor jullie wordt het dus ook een spannende tijd.. En 12 kilo respect hoor! Smokey je fotoboek morgen ophalen! Joepie! Eindelijk! Je kreeg.ze niet.digitaal toch? Ga je er een paar inscannen? Ben wel nieuwsgierig! En de makelaar morgen, ook helrmaal leuk! Nou zeg, wat een goed nieuws allemaal! Ik type via foon dus best lastig, maar hier alles ok, denk ik. Vandaag minder misseéijk en nu beetje buikpijn, misschien te druk geweest.. Word dan toch wrrr een beetje onzeker.. we maken lange klusfagen, nu met steigerhout een loungeset voor in de tuin aan het maken en een nieuwe eettafel en een bijzettafeltje en nog vanales kleine dingen.. Nu aslapen dus... Tot snel!
Nijntje, ik wilde toevallig even checken hoe het met je gaat en zie ineens dat je zwanger bent Wat gaaf zeg, van harte gefeliciteerd! Ik ben heel blij voor je! Ik ga duimen dat alles goed zal gaan, maar dat komt vast goed
Nijn: zo dat is een duidelijke test!!! Gefeliciteerd meid!! Geniet ervan!! Waneer is precies jullie huis klaar?? Meiden sorry maar ik zit even in een dip!! Iedereen om me heen word zo makkelijk zwanger! Binnen een maand of drie waaron is ons dat niet gegund pff bij jens ruim 1,5 jaar en nu alweer 1 jaar bezig. Nijn niet om jou hoor ( gun het je ontzettend!) maar baal wel dat wij niet aan de beurt zijn!!! Weet wel dat we nu geholpen gaan worden in het ziekenhuis maar dan is de kans nog maar per keer 25% op een zw dus heel minimaal eigenlijk! En we zijn er zo aan toe! Eindelijk een broertje/zusje voor Jens! En waarom duurt het dan zo lang. Meiden ik hoop dat jullie mijn gevoel ook begrijpen dat het niet makkelijk is om hier alleen blij baby nieuws te lezen!! Ik gun het jullie echt hoor en ben heel blij voor jullie maar vind dat wij ook eens aan de beurt zijn!!! Merk ook wel dat ik het weer steeds moeilijker ga vinden om hier zw nieuws en kwalen te lezen enzo. Niet dat jullie dat moeten laten voor mij absoluut niet maar het ligt wel gevoelig bij mij!! Hoop dat ik dat hier ook kwijt kan en dat jullie me goed genoeg kennen dat het niet op jullie persoonlijk is. Ik ben nu ook nog 1 week druk met werken en dan heb ik wat meer tijd voor zp. ik hoop dat ik dan over mijn dip ben.
He wat? Nijn??!! Zwanger??!! Gaaaaaaf! Heb jullie vreselijk verwaarloosd, sorry! Ben heel benieuwd hoe het met jullie gaat! Ele: hoe is het met je, zwanger mutsje? Voel je je nog op en top zwanger?? Wanneer mag je weer naar je pinda kijken? Nijn: heel erg gefeliciteerd! Ik ga zo even bijlezen en je test bekijken! Marleen: hoe gaat het met afvallen? Goed vol te houden Smokey: hoest met jou? Op vakantie? Of ben ik in de war? Ik heb verlof! Joepie!! Gisteren laatste dagje en nu gaan genieten! hebben het druk zat met alles rondom het nieuwe huis... Ik zal hier dus vaker te vinden zijn xxx
Marleen zelfs ik kan je heel goed begrijpen hoor, het is logisch dat je zo denkt hoor en dat geeft helemaal niet. Je gaat idd naar het zh maar dan nog.... voor jou komt er ook echt wel een tijd aan waarin je zegt Jens word broer of zus!!!! Zeker weten probeer toch posi te blijven je bent zo goed bezig met je afvallen kop op meid, dikke knuffel. Ele doe je wel een beetje rustig aan met je geklus. Nijn hoe voel je je? Moet je nog tennisen? Doortje joehoe verlof lekker genieten het begint al op te schieten zeg Vanmorgen bij makelaar geweest helemaal top, hele boekwerken mee naar huis om te kijken, vanmidda fotoalbum gehaald wat is ie mooi echt super gaaf gewoon ben er helemaal blij mee. Morgen verjaardag van vrienden. Het begint het net te regenen maar vandaag aardig goed weer gehad bij jullie ook?
smokey: hier net ook een buitje!! Super zeg dat het fotoboek mooi geworden is! mag ook wel voor zo'n bedrag! Morgen dus een verjaardag. Hoe is het eigenlijk afgelopen met die vrienden en die BBQ? Is er nog over gesproken? Doortje: joepie verlof!!! Heerlijk dat word genieten van de laatste weekjes zwanger zijn. Heb je nog veel op de planning staan dan zp'en haha Nijn: leuke verjaardag gehad? Ele: hoe voel je je? Zijn de kwaaltjes weer terug? Wanneer is Esli weer terug van vakantie? Ik hoop dat ze onlangs alles toch nog een beetje heeft kunnen genieten van haar vakantie! Hoe is het met de rest???
hey meiden, ff heel snel vanuit bed net weer getest en mn hcg stijgt!! marleen, ik begrijp dat je t moeilijk vindt om zwkwaaltjes dingetjes enz te lezen. zou ik ook hebben. maar zoals smokey xegt, jullie tijd komt echt! en met al die afgevallen kilo's misschien wel heel snel!! ik zal iig flink duimen smokey, jeejj je fitoboek binnen. brn erg benieuwd, kun je wat inscannen of zo? doortje, jeeejjj lekker verlof!! dan is mini door er snel... dat vind ik altijd als mensen met verlof gaan...hihi ele, flink opgeschoten?? denk je wel aan jezelf? fijne dag allemaal!!
@nijn: wauw, je hcg stijgt zeker goed! Wat fijn! Dit moet gewoon goed blijven gaan! @marleen: ow meis...bah, kan het me erg goed voorstellen met al die (snel)zwangeren om je heen! Blijf vertrouwen hebben in je lijf en je toekomstige beeb, beloof je dat! Jens is het bewijs dat jullie een gezond, geweldig kind op de wereld kunnen zetten!
Hallo Meiden, Ook ik verwaarloos jullie ontzettend.. We zijn ook iedere dag.hard aanhet klussen en de vaksntie aan hez benutten daarvoor.. Super jammer, want het einde is al in zicht. Maar wat klaar is is klaar! Nijntje, hoe voel je je ? Je bent gewoon zwanger! Echt geweldig! Erg misselijk? Hoe vind jij de poepluiers nu ruiken? Hihi.. Marleen, jou situatie en gevoel zijn heel goed te begrijpen.. En natuurlijk krijgt jwns nog een brusje! misschien zegt het lot ook dat je eerst moet afvallen en krijg je daardoor minder bekkenproblemwn en huppel je zo de volgende zwangerschap door. Ik heb niet overal een verklaring voor maar denk wel datsoms dingen gebeuren omdat ze ergens goed voor zijn.. En jullie kansen zien er goed uit toch? Alleen nog evengeduld en de tijd nuttig gebruiken omaf te vallen.. Ondertussen hier je ei kwijt raken! Doortje je verlof! Waar is de tijd naartoe? vind jij het ook snel gaan? Hoe is het üet het nieuwe en oude huis? Is de beeb al aan het indalen? Smokey, hoe is hwt album? Is het geld en de tijd de moeite waard geweest? Ik ben stiekem heel nieuwsgierig! Hoe is het met je mannetje, is hij weer pijnvrij? Lijkt me een fijn idee te weten dat je niet ongepland zwanger meer kunt raken. In sept krijg je toch nieuws over je dieeet toch? Werk ze vandaag! Esli, nog 2 weken genieten! Ben benieuwd hoe het met je gaat! Anouk, hoe is het met jullie?
Via de foon typen is vrij lastig.. Vergeet te zeggen dat ik vanmiddagnaar de gyno moet, maar ik ondanks ik giga misselijk ben iedere dag ik opeens geenvertouwen meet heb.. Stom he... Dus best wel nerveus en klussen is een ideale afleiding...
hey meiden, Marleen, een hele dikke knuffel!! Hoe is het nu met de kilo's? En de consulente tevreden?? Ele, heel veel succes straks bij de echo!! En het komt helemaal goed! Doortje, lekker verlof, jeeeejjjj Smokey, vandaag weer een dagje werken... Maar morgen lekker vrij (vandaag regent het toch maar ) All, gisteren 2 wedstrijden getennist. Eén gewonnen en één verloren. Was wel erg zwaar en nu echt last van bandenpijn. Het is dat ik het herken van Esmee, anders maakte ik me meteen zorgen.... Vanmiddag weer een wedstrijd tennissen en misschien nog even lunchen met wat collega's. Vanavond nog verjaardagsvisite en dan is de maandag weer voorbij. Oja, vandaag de gyn ook nog even bellen... Druk dagje dus...
ele, nog een half uurtje.... ben lunchen en daarna tennissen. Hopelijk krijg ik niet meer last van mn liezen en mn schaambot.... Morgen moet ik nl weer twee wedstrijden....