ben benieuwd.... hier ook een spam foto van de tandjes.... En volgens mij komt er nog veeeel meer. Gister heeft ze 3x gepoept en vandaag ook al 3x Als dat vandaag zo doorgaat...
Super leuke spam Marleen!! En wat een cool pak of een stoere matroos!! En ook een super leuke taart! En wat knap op die auto zeg! Gewoon super!! En ook dat je nog niet ongi bent, vergat ik net helemaal (stom, want hoe kan ik dat nou vergeten....)
Moet zeggen esmee doet het ook goed op de foto! Word gewoon fotomodel! En die tandjes leuk he als ze zo zichtbaar zijn op een foto!! Indd spannend nog geen ongi in aantocht hier pfff wachten wachten wachten haha Ben veel te bang voor een teleurstelling dus wacht dan liever wat langer dan zo weer een omo witte test.
Ik snap dat je geen zin hebt in een teleurstelling, maar o wat spannend zeg.... Guus nog gesnuffeld? En van die foto's... Hoorde van de week ook al dat Esmee een gemakkelijk model is, maar dat valt wel tegen hoor... Ze vindt alles interessant en ziet alles waardoor ze niet kijkt naar de camera...
ja guus heeft gisteren nog gesnuffeld hihi Ja dat is hier ook altijd het geval. Lacht hij kei leuk kom je met de camera gaat hij heel zielig kijken ofzo haha. En alles om hem heen is leuker he
wow, Guus weer gesnuffeld, leuk/goed/geweldig!! en dan zielig kijken, is soms ook wel leuk voor de foto, haha Zeker voor later ,
Nou hier een echte poep-dag achter de rug... Esmee heeft vandaag wel 8x gepoept. Het was zo sneu, haar billen hebben veel te lijden gehad vandaag. We hebben haar straks zelfs in haar blote billen laten spelen. Verder lijkt ze nergens last van te hebben, alleen als ze plast/poept, dan is het huilen. En dan haar billen afvegen, dat is drama, evenals het insmeren met sudo creme.... Echt zielig hoor... Hoop dat het een tandje is en dat ie dan snel door is. Of zal het van de shoarma van gister komen?? Marleen, al nieuws? Geen nieuws is goed nieuws toch? Hoe is het met de andere meiden? Heb soms het idee dat ik hier alleen aan het kletsen ben Ach ja, dan ben ik het kwijt...
haha nijn: ik klets gewoon met je mee! Zijn we in ieder geval niet alleen. Wat zielig van de poeperitus van Esmee! Misschien komt het inderdaad wel door de shoarma is toch altijd erg gekruid en vaak toch wat vetter dan normaal eten. Dus misschien reageren haar darmen daar wel zo erg op. Hier nog steeds geen teken van ongi!
bedoelde geen echte shoarma, maar de bladzijde (met het schaapje) uit haar boek wat ze gister gegeten heeft.... Maar wat goed, nog geen ongi, jeeeej!!
haha nijn dat is waar ook dat heb je gezegd ja klopt! Hoezo moe moe en nog eens moe valt het op haha Ik dacht al je gaat haar toch geen shoarma geven haha
maar nu heb je vakantie toch? Nee shoarma doen we nog maar even niet.... Heb je al een gesprek met de GO gehad? Of van het weekend pas? Laat je het zaterdagochtend wel meteen weten als je getst hebt? We zijn allemaal erg benieuwd...
Ik ben er ook!!! en er is ehct veel gekletst dus weet even niet meer of ik alles kan onthouden nu! de buggy niet veel verstand van, we hebben de quinny zap omdat ik die mooi vond uitzien :S en idd ook voor ernaast hij ligt in onze kleine auto zodat ik de andere wagen in de andere auto kan laten ( hoezo lui) Shoarma bladzijdes eten haha.. Klinkt nu al als een bourgondier! of hoe je dat ook schrijft! Herbie heeft hier trouwens al een beetje shoarma meegegeten en hij vond het heerlijk! daarna ook geen rare luiers gehad.. Guus snuffelt? oh ik blijf duimen voor je! spannend hoor! nog 2 nachtjes wachten.. Wat een geweldige spam marleen! wat een mooi koppie heeft jens toch! en die tandjes wat staat hem dat goed! hij heeft ook een bos met haren zeg! daar is hebrie jaloers op! Leuk carnavalspakje! een minimatroos! Kan hij al helemaal aleen op de traktor? Ik heb wel het idee dat jens al zoveel ouder dan herbie is als ik de foto's zie.. dat is ook wel zo, maar het idee dat herbie ook zo snel 1 is.. zucht... Belachelijk van de gastouder, lijkt me ook heel pijnlijk dat je om financiele redenen zo aan de kant wordt geschoven. Ben benieuwd hoe het gesprek met de 2de go zal gaan. Gelukkig heb je al 1 goed gesprek gehad.. Nijntje, kan de foto's van de carnavalspakken nog steeds niet zien! Esmee en nog meer tandjes? wacht even!! hahaha. herbie zit nog steeds op 5! Hij heeft overigens vandaag ook een nationale poepdag! en de laatste was ook vrij dun.. hmmz.. al ga ik niet uit van nog een tandje nu.. zal morgen wel nog eens kijken en voelen klinkt ook raar hahaha Doortje, hoe gaat het met de misselijkheid? kun jij ook de 12e? En ik ben stiekem nog eens heel benieuwd hoe sara er nu uitziet! heb ik alweer een tijdje niet gezien op een foto! en zou echt leuk zijn als je de 12e ook zou kunnen! moeten anders nog eens een datumprikker rondsturen als iedereen mee zou willen? Anoukie! kom jij ook de 12? Hoe gaat het trouwens met je ouders en de hond? gaat dat nu goed? Marleen mooie taart, ziet er heeel lekker uit! had je die ook laten maken? ik zit wel eens te twijfelen of ik hem zelf moet maken ofdat we hem laten maken! Heb ik nu alles gehad? Vanmorgen nog eens met z'n 3en gaan zwemmen! dat was leuk, merk je goed dat hij een stuk ouder is en ook meer reageert en onderneemt! echt heel leuk! maar dus ook flinke poepluiers leg dan meteen de link naar het zwembad toe, mijn man ook, hopelijk is het morgen weer over! Hij deed gisteren voor het eerst kiekeboe achter zijn trui die hij vasthad toen ik hem aan het verschonen was.. en toen dacht ik dat hij dat per ongeluk deed.. vandaag deed hij het bij mijn man die hem aan het afdrogen was achter de handdoek.. ik probeer dit echt morgen te filmen dat is zoo leuk! hij doet zeg maar de handoek voro zijn hoofd doet hem dan weg en zegt whaaaa ( in kindertermen he!) echt lief! morgen naar de kapper! :S
nijn: klopt heb nu een week vakantie. Maar ben zo moe kan niet bijgeslapen komen. We hebben gisterenavond nog met 1 gastouder kennis gemaakt was erg leuk! En van het weekend met nog 1. Die van gisteren was een hele lieve vrouw! Ken ze natuurlijk al vanuit mijn werk. En jens kan daar alle aandacht krijgen op wo is hij daar alleen en op vrijdag met nog 1 baby. Ze wil verder geen kinderen meer aannemen zodat ze alle tijd heeft voor de kids. Op vrijdag zou jeroen alleen 1 uur eerder moeten stoppen met werken om jens op te halen. Omdat ze dan wel naschoolse opvang heeft en als jens dan blijft overschreid ze de kindaantallen. Dus moet jeroen kijken of dat haalbaar is op zijn werk. De andere gastouder waar we dit weekend naartoe gaan is hier om de hoek en heeft zelf 2 kinderen van 1,5 en 5 jaar. En jens dan want op die dagen heeft ze geen andere opvangkinderen dus ook ideaal! We zullen zien! Ik laat het jullie natuurlijk meteen weten als ik iets weet!
ele: ja jens zit zelf op zijn boby car en gaat zo de kamer rond. Vind het super! Ende taart hebben we laten maken! Hij was echt perfect netjes afgewerkt en wilde voor zijn 1e verjaardag een mooie taart. Jens is ook gewoon heel lang he dan lijkt hij ook al veel ouder. En is ondertussen al 4 keer bij de kapper geweest haha Ik ga even tv kijken bij mijn mannetje! Ik kom natuurlijk straks nog even spieken hier.