zo bijzonder na een mk en een ukkie op naar een 2e wonder!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleentje26, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Marleen heel veel succes vandaag! een drukke dag ook nog, misschien wel fijn voor de afleiding. maar ik ben heel benieuwd wat de gyno zal vertellen en of jullie nu officieel op de wachtlijst komen te staan! heel spannend dus! ik wacht op je verhaal! :)

esli, wat fijn dat je je zo serieus genomen voelt door de gyn. Ook fijn om te weten dat ze nog een keer op alles willen testen, dan weet je wel echt zeker dat het daar allemaal niet aan ligt. En ik snap helemaal dat het nu een kwestie van accepteren is dat je niet meteen aan de klus kunt. Wie weet hoe blij je straks misschien bent als je er wat meer leeftijd tussen hebt en je misschien daar juist meer rust in kunt vinden.. maar ook dat zal de toekomst uitwijzen.. voor nu dus even rust in je hoofd en in je lijf.. wat betreft de cyste, ik had er nog nooit van gehoord dat ze ook weer vanzelf verdwijnen. krijg je tussentijds geen controle meer? en weet jij toevallig hoe een cyste kan ontstaan?
    nu dus wachten op je volgende ongi.. zodat het stukje dat is blijven zitten ook weggaat.. dat lijkt me wel vervelend zo'n lange nasleep van een mk.. gelukkig maar dat je zo van je meisje kunt genieten en je dat ook doet..
    en extra verwennen hihihih.. leuk toch! ik vind het ook altijd heerlijk om te doen! zo'n blij koppie met nieuw speelgoed! ;)
    Ik snap ook dat het rot is datje nu niet met ons kunt aftellen.. dat had ik 2 jaar geleden ook heel erg.. niet dat ik me jaloers voelde... maar ik wilde ook zo graag kunnen aftellen.. later accepteerde ik dat en toen dacht ik, weet je wat wel leuk is.. als de andere meiden het straks achter de rug hebben en hun "normale" leventje weer begint, begint bij mij pas het genieten en ontdekken! :)

nijn wat een mooie echo! jullie nieuwe wondertje! hij zit er toch echt hoor! :) hoe voelt het nu? kun je al wat meer genieten?
    de moeheid is echt killing soms he.. pff.. wat voel ik me er vaak echt slecht door.. zoals nu.. mannetje in bed en ik ga nu ook even een dutje doen... dat zou je eigenlijk moeten aanwennen hoor als je niet hoeft te werken! :) vooral omdat je al veel rust moet nemen!
    hoe gaat het met de vorderingen aan het nieuwe huis?

smokey, ik las laasts, dat jullie met dat nieuwe huis bezig waren.. is dat al bekend of het die gaat worden of niet? en staat jullie huisje al te koop? misschien heb je het verteld.. maar was ik zo afwezig in de vakantie..
    Hoe gaat het met het drinken en eten van maud?

doortje! joehoe! hoe gaat het? ik ben stiekem wel benieuwd naar een buikfoto!!! :):):)

Hier dus nu een dutje doen.. vanmorgen boodschappen gedaan.. hamsteren he ;) vanmiddag misschien even een stukje fietsen! :)

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Marleen hoe is het gisteren gegaan?

Om kwart over 11 de bekplooimeting... zo vlak ervoor vind ik het wel een beetje eng... stel het is geen goede uitslag....ik moet ook nog alleen gaan... mijn man moet werken.. hij kon geen vrij meer krijgen.. En ook hij baalt... mij moeder is naar begrafenis... waar ze echt naartoe moet.. en smoeder past op nannetje.. die wil ik echt niet mee bij zo'n lange echo... en ik moet bloedprikken maar zal vragen of ik dat later vanmiddag mag doen met man....
    Pffffff dus.... Zo heb ik me nog niet gevoeld deze zw. het voelt nu ook een stuk vertrouwder met 3 goede echo's... het idee van een mk heb ik ook losgelatwn.. ik wil toch kunnen genieten deze zw...r

En mijn slaaptekort bevorderd mijn stemming ook niet echt positief... om 22 yur begon hij te huilen.. al snel was duidelijk dat hij last van zijn tanden hweft... alle 4 de hoektanden willen doorkomen... om 4 uur heb im het stokje aan mijn man overgedragen.. ik kon echt niet meer.. hij bleef huilen...om half 5 .. viel hij in slaap... mijn oogleden hangen tot over mijn schouders....

Sorry voor het ego gedoe... geniet van het mooie weer allemaal!

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Even snel.. alles was ok..

Hoe is het met jullie?

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Ele! Sorry dat ik er niet eerder was!! Wat fijn dat alles ok is! Heb je nu het idee dat je echt alles kunt loslaten en kunt genieten? Ik hoop het, jullie hebben het verdiend! dikke knuffel!

5. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    Hee Elegance,

Wat heerlijk dat alles goed was. Nu lekker gaan genieten!

Wat heftig dat je zoontje nog steeds zo veel wakker is. Ik moet zeggen dat ik mij er helemaal niets bij voor kan stellen.
    Mijn meisje sliep vanaf een maand of 4 door en is misschien sindsdien 3 keer wakker geworden.

Is daar echt niets aan te doen? Heb je het er wel eens bij het consulatie bureau over gehad?

Geen idee hoe de cyste is gekomen. Maar ik denk wel door de miskraam. Het is eigenlijk een mislukte eisprong. Het eiblaasje blijft dan groeien gevuld met vocht of bloed. Het schijnt heel veel voor te komen en erg onschuldig te zijn.
    Als hij kapot springt word ik ongesteld, en begint er weer een nieuwe cycles, en nieuwe kansen.

De Cyste is nu 4 cm. Dat klinkt heel groot in mm-land maar het is vrij normaal. Pas bij 7 cm gaan ze er wat aan doen.
    Ik krijg over 3 maanden weer controle. Dus dan gaan we hopen dat hij weg is.

Ik begin langzaam de accepteren dat het voorlopig mijn tijd nog niet is. Maar ik besef wel langzaam dat het nu goed is zo. Iets meer leeftijdsverschil heeft ook veel voordelen.
    Mijn meisje vind baby's nu al geweldig, als ze wat ouder is kan ze het weer wat bewuster meemaken.

Bovendien moet ik blij zijn dat ik een gezonde dochter heb enzo bla bla, maar het is wel zo.

Zo nu ga ik lekker van het weekend genieten. Ik heb een scoutingweekend. Zin in!

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey meiden,

Eindelijk ook weer een teken van leven van mij....

Esli, wat fijn dat de gyn zo de tijd genomen heeft en alles nog eens wil onderzoeken!! En wow, klinkt idd groot die cyste... Hopelijk springt hij snel (hebben ze gezegd op welke termijn dat kan gebeuren?) en start er weer een gewone cyclus.
    En nu lekker genieten van je meisje, want kleine meisjes worden groot en dat gaat heel snel!!

Ele, super dat je nekplooimeting goed was!! En je mannetje nog vermoordt?? ;) Maar wel balen dat hij er niet bij kon zijn. Nu al 4 goede echo's, nou dat gaat helemaal goed komen!

Gisteren heb ik marleen gesms't en onderstaande sms kreeg ik terug:
    Het was allemaal erg positief gisteren. Na overleg met de gyn hebben we ervoor gekozen om te starten met IUI in mijn eigen cyclus. Dus zonder medicatie. Dit omdat ze denken dat we een goede kans maken met IUI omdat we al een spontane zwschap hebben gehad. Dit proberen met max 6 keer. Tussendoor evalueren we. Mocht het zaad toch minder goed zijn of we willen oven naar IVF dan doen we dat. We mogen direct starten en moet nu dus ovulatietesten doen en zodra mijn eisprong er is het ziekenhuis bellen en dan krijgen we de dag erna meteen IUI. Dus afwachten en heel spannend. Nu zitten we lekker aan zee en hebben super weer! Liefs Marleen

Marleen heeft dus super goed nieuwd gehad. Gefeliciteerd meid!

Doortje, wow al 37+4, hoe voel je je? en hoe gaat het met de catering?

All, hier erg moe en onzeker. Onzeker door het bruinverlies en gisteren besloten dat ik, mocht het er nog zijn, maandag de gyn ga bellen. Maar sinds gisteravond is het weg....
    Verder groeit mn buik als kool en vliegen de kilo's er inmiddels af....
    Het huis, toevallig gisteren even geweest en de steiger is bijna afgebroken!! Gaat dus goed!! Dit huis echter, is behoorlijk stil...

7. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Morgen meiden,

Ik ben er nog wel hoor, maar druk druk even weer je kent dat wel:)

Nijn hoe gaat ie nu ga je vandaag de gyn nog bellen?

Ele slaaptekort zwaar balen zeg dat je nu nog steeds brakke nachten hebt, hopelijk is herbelientje een slaapkopje:)

Verder heb ik niet echt terug gelezen:) sorry

Nu op mijn werk van het weekend feestje gehad was wel leuk, zondag de naweeen daar van hoofdpijn moet etc gister vroeg naar bed gegaan en nu weer aardig bij:)

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Haha Smokey, een gezellig feestje gehad dus! Maar nu weer aan het werk.. Weekend gaat altijd veelt e snel voorbij, vind je niet?

Hiervanmorgen de gyn gebeld en donderdag krijg ik een extra echo. Het hele weekend bijna geen bruin gehad, maar vanmorgen was het er weer. Dus de gyn gebeld... Wel spannend, over 3 nachtjes weten we dus of smurfje tegen dat bruin kan of niet....

9. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    Hee Nijntje, wat spannend de extra echo donderdag.
    Al had je al bruinverlies al voor dat je een goede echo had. Het zit vast goed!

Maar een extra echo voor jou gevoel kan natuurlijk geen kwaad. Jij hebt toch ook al wat miskramen gehad. En vaak krijg je dan toch wat vaker een echo. Ik mocht iedere week komen bij mijn goede zwangerschap tot de 12 weken.

Hier hebben we de box opgeruimd… Toch weer een momentje. De huiskamer anders ingedeeld en ziet er wel stukken beter uit. Ook meer speelruimte!
    Nu hopen dat we de box ooit weer nodig hebben…

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey meiden,

Waar zijn jullie allemaal?

Ele, druk op fb. Hoe is het verder met je? Geslachtsbepaling al gepland?

Esli, idd een emo momentje die box opruimen.... Hier wil mannetje hem weg, maar ja, waar laten we hem... Het huis is echt te klein aan het worden... Dus tijd voor een nieuw huis, haha

Smokey, druk aan het werk?
    Hoe is het met jullie nieuwe huis? Al officieel gekocht?

Doortje, jij gaat nu snel!! De kleine mag nu gewoon al komen... Hoe is het met de verbouwing/verhuizing/catering?

All, morgen de echo. Het voelt op zich wel goed, maar ik moet even de bevestiging hebben. Verder ontzettende last van mn rug (tussen mijn schouderbladen) en sinds vanmorgen ineens steken bij mn stuitje... Mn bekken zal toch niet nu al beginnen te vervelen??

11. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    Succes morgen Nijntje, ik duim dat alles goed is morgen.

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    succes vandaag Nijn! denk aan je!

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Nijn succes! Hoelaat ben je aan de beurt?

Meiden.. sorry dat ik er zo weinig ben! Ik geniet van het vrije lecen.. geen school scriptie momenteel.. ben dus elke dag op jats leuke dingen doen en afspraken maken.. ook zijn we weer druk.in huis met klussen.. lijkt wel alsof het nooit stopt...
    Doordat ik tegenwootdig niet meer voor de pc zit en alleen via de tel hier kijk denk ik altijd later te reageren.. en dat komt er dan weer niet van omdat ik dan weer kapot ben... ga mezelf dus aanwennen de laptop naast het bed te
    Zetten..
    Ik ben er dus snel weer.. nu naar een oud vriendinnetje met een kindje van 20 maanden. tot laterssss xx

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Het was allemaal goed!!
    De kleine was flink gegroeid en lag prima op schema!! Al 18,4 mm groot, haha

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
  16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @nijn: wat fijn! niet meer twijfelen!
    @aardbeving: hier niet, wel gehoord dat anderen het voelden.

17. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi Meiden,

Even een korte update:

We hebben een super heerlijke 1e week vakantie gehad in zeeland!! Met veelal zon en een stralend blauwe lucht!! Dus lekker buiten! Jens vind de zee geweldig! En geniet er echt van om met zijn blote voetjes in de zee en zand te spelen!

Nu zijn we een weekendje thuis en gaan maandag weer terug naar zeeland alleen dan een ander eiland!
    Vandaag de verjaardag van mijn schoonpa en morgen is het hier kermis dus we zijn druk op pad! En tussendoor even alle vakantie wasjes weg werken!

We zijn in de vakantie ook nog een dagje naar plopsaland geweest! Wat is dat super! Jens heeft genoten. Vooral van de kabouter Klus show en van de Bumba Show. Hij kletst nu heel de dag over Bumba en Klus. Hij had bij de entree een bumba stempel op zijn hand gekregen. En nu kijkt hij telkens naar zijn handje en zegt dan bumba weg zo lief!!

Als het goed is heeft nijn hier het goede niews verteld! Dat we starten met IUI. Mijn ovulatie testen worden steeds iets donkerder dus hoop dat ik morgen een mooie positieve LH test heb zodat we maandan de IUI kunnen krijgen en anders hoop ik dat ik maandag een positieve LH test heb zodat we dinsdag morgen de IUI krijgen dan vertrekken we gewoon een dagje later.

Afgelopen week te horen gekregen dat de zus van Jeroen weer zwanger is. (hun eerste kindje is 1 maand ouder dan Jens) Ze was toen de 1e ronde zwanger en nu weer. Dat doet wel zeer waarom hun wel en wij niet!!!!!

Maar goed heb wel weer vertrouwen in de IUI behandelingen en anders daarna IVF. Dus er blijft hoop!!!

Nijn: super zeg dat je 2e echo ook weer goed was!!

Ele: hoe gata het met jou??

Doortje: al over de 38 weken!!! Tjee hoe voel je je?? Ben je aan het aftellen???

Esli: Meid hoe was het bij de miskramenpoli?? Ik gun het je zo!!! En hoop dat wij samen binnenkort aan de beurt zijn om mooi zwanger te worden!!

Smokey: Is maud weer helemaal opgeknapt? En hoe staat het met het weekendje dat jullie met vrienden weg zouden gaan? Gaat dat nog door??

Meiden gaat het uitje nog door dinsdag over 1 week?? Wij zijn van de partij!! Overloon toch??

Ik ga even opruimen hier voordat jens wakker word want dan gaat op verjaardag! Meiden ik probeer hier nog even langs te komen voordat we weer op vakantie gaan zodat ik hopenlijk onze ervaring wat betreft IUI kan delen met jullie!!

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Marleen, super dat jullie eerste weekje zo geslaagd was!! En leuk naar Plopsa!!
    En steeds donkerdere ovutesten!!

Verder alles goed met iedereen?

Hier vandaag de regiokampioenschappen getennist (nou ja, wat was ik slecht, maar ja), maar we mogen naar de Nederlandse Kampioenschappen!! haha Wel op het laagste niveau, maar toch, staat wel stoer toch??

19. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Zo meiden daar ben ik weer eens, pff heb de laatste tijd gewoon geen tijd om hier te komen :)

Nijn ik las dat je weer een super mooie echo gehad hebt, helemaal toppie:) En nijn naar de nederlandse knap hoor, ben je niet moe door de zwschap?

Marleen wat heerlijk dat jullie het zo fijn gehad hebben, en nog steeds een week voor de boeg:) En wat goed starten met iui, hopelijk pakt dit snel en goed uit!

Ele ook al druk bezig, hoe gaat het met je zwschap? Heb je al weer een echo gehad?

Esli oh de box weg dat wil ik ook graag maar Maud zit er nog wel vaak in, dus voorlopig nog niet, vind altijd zon onding in de huiskamer.

Doortje hoe gaat ie bij jou alles nog rustig? Het begint nu uop te schieten vind je ook niet?

Hier is manlief naar een evenement in de stad, dus home alone samen met de kleine meid. Lekker vroeg op bed liggen heerlijk tv aan:)

Onze vrienden gaan niet mee naar Spanje hij wordt volgende week in een kliniek opgenomen, hopelijk komt het nog goed tussen hun maar heb er een zwaar hoofd in. We gaan dus met zijn 4en naar Spanje heb er wel zin aan.

Maud gaat super goed, ze krijgt de ene naar de andere tand echt niet normaal zelfs al kiezen en hoektanden ze is er vlot bij, en allemaal achter elkaar, veel dunne luiers...hopelijk binnenkort even stilstand met de tandjes. Verder gaat het super goed met d'r

Huis we hebben ons oog op een ander huis laten vallen, moesten hier voor inschrijven voor 22 sept krijgen we te horen of we uitgelood zijn, zal proberen de link te plaatsen
    Huis te koop: Bouwnummer 45 4191 Geldermalsen [funda]
    Spannend dus hier willen we echt voor gaan, vind een erg leuk huis.

Uitje hoe laat spreken we eigenlijk af?

20. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Bah ben ik alleen gaat nog onweren en lichten ben ik niet blij mee.

Deel Deze Pagina