Smokey, is het gisteren nog meegevallen met het onweer? Hier gelukkig geen last van gehad. Je mannetje naar appelpop geweest? maar dat was niks voor jou zag ik op FB... hihi En wat een mooi huis! Lekker groot, zeker met maar 1 kindje Spannend zeg!! En die Maud, die krijgt gewoon een heel gebit in een paar weekjes. Heeft ze, op de dunne luiers na, er geen last van? Ik was gisteren wel echt moe hoor! Dus de clubkampioenschappen (zijn nu bezig) en dan de NK nog en dan zitten de toernooien er even op voor mij.... Uitje, Anouk moet volgens mij het verst komen. Zal eens even op FB zeggen dat ze hier een tijd neer moet komen zetten Zat zelf te denken aan 11u of zo?
Even snel... smokey wat.fijn dat het allemaal zo goed gaat! De tandjes iomen.me wel bekend voor dat ze zo snel achter elkaar konen.. zielig he.. Ben je er wel in ene een ver vanaf.. en een bod gedaan op een huis.. zal zo even kijken welk huis.. spannende tijd dus voor je.. In sept.zou je iets horen over een nieuwe therapie ivm je dieet toch? Al iets gehoord? En bijna op vakantie.. ik ben.ook hard aan get aftellen! Doortje hoe gaan de laatste loodjes? Ben dtiekem wel benieuwd naar buikfoto! Nijn voel je je na de laatste echo iets zekerder? Esli hoe is het met je? Marleen morgen misdchien iui.. heel veel succes en geniet van jullie vakantie! Het uitje.. kan het ook iets meer nasr de kant van eindhoven uit? Wij doen er ny anderhalf uur over.. en eerlijk hebbik Zo weinig energie.. ik ben echt kapot.. en 3 uur rijdrn zoals ik ne nu voel zie ik niet zitten. Verder gaat het allemaal wel.. mijn bekkrn doet snachts echt sl pijn.. heel enf vind ik dat.. masr probeer zoveel mogelijk te genieten..
Hallo Dames, @ Elegance, wat balen dat je nu al last heb van je bekken. Ik kan me voorstellen dat je er bang van word. Misschien maar even loslaten? Het hoeft niet zo veel pijn te gaan doen als vorige keer. Het kan wel, maar dan kan je er helaas niets aan doen. Even 6 maanden doorzetten en dan is je 2e wonder er! Dan ben je er voor altijd vanaf! Toch? of zou je een 3e willen?? @ Nijntje! Echt super dat de echo zo goed was. Kan je nu lekker genieten? @Marleen. En, is vandaag je eerste iui poging geweest? Spannende tijden hoor! Ik hoop dat het snel raak is. Je vakantie klinkt heerlijk. Ik wil ook weer! ha ha. We zijn maar aan het kijken of we niet nog even allerlei weekendjes weg kunnen? Bij de miskramen poli was het niet veel bijzonders. Dezelfde waarden zijn nog een keer geprikt. Alleen kan ik helaas voorlopig even niet zwanger worden ivm een cyste. Nogal balen. @smokey, wanneer ga je naar spanje? Heerlijk zeg. Zeker met dit sombere weer hier. Hier gaat het langzaam wat beter. Ik begin te accepteren dat we voorlopig nog geen tweede krijgen. Ik probeer enorm te genieten van mijn dochter en dat lukt goed. Ze loopt nu een maand of 2 en wat is dat leuk. Ik lach me kapot met haar. En ze kan al zo veel zelf. Ik ben regelmatig erg trots. Wel ben ik het lichamelijke zo zat. Ik vind die cyste maar een raar idee en ik wil zo graag ongesteld worden zodat het laatste beetje bloedverlies eindelijk ook voorbij is. Ik ben nu al sinds de curettage, 21 juli, aan het klooien met maandverband en tampons enzo. bah! Gelukkig is de zwangerschapstest nu wel eindelijk echt helemaal negatief, dat voelt wel fijn. Nu ga ik lekker zwemmen met mijn meisje, leuk leuk!
Meiden ik had vanmorgen een posi ovulatie test! Dus morgen vroeg onze eerste IUI!!! We gaan dus pas morgen middag op vakantie ipv vanmiddag! Hopen dat we geluk hebben en ben wel wat zenuwachtig voor morgen!!
Esli, ik zou echt geen 3de willen hiihi.. ik zou er niet aan moeten denken... vond een 2de al een ja-nee stap.. min bekken maakt me echt wel een beetje bang.. vorige keer heb ik er last van mijn voet aan overgehouden.. niemand die weet wat het is.. en nu gaat mijn rechtervoet ook pijn doen.. de osteopaat dacht toen een zenuw.. en dat zei de cesartherapeut vanmiorgen ook.. morgen had ik al een afspraak staan bij de ha ivm mijn bekken.. dan zal ze me wrs weer doorsturen.. zou niet weten wat ze nu nog willen proberen.. maar goed... wie weet helpt het.. tot nu toe heeft het iig niet veel geholpen allemaal.. ik kan me goed voorstellen dat je het zat bent om zolang te moeten wachten.. wat ik me afvraag.. je bent dan bij een mkpoli.. kun je niet je gyno bellen ivm die cyste? misschien dat ze er toch iets aan kunnen doen? je wilt toch immers verder! en als die cyste weg is kunnen jullie weer aan de klus toch? ik snap dat je droom nu misschien niet helemaal vervult wordt om 2 kindjes achter elkaar te krijgen.. maar jullie tijd komt wel en het mooiste is, dat je deze tijd dat vaak sneller vergeet dan je van te voren kunt voorstellen en je dan optimaal kunt genieten van een meisje die met de baby kan meehelpen en een echte mama wanna be is! lijkt me op zich ook helemaal leuk.. maar neemt niet weg dat je het nu niet moeilijk hebt natuurlijk.. maar probeer vooruit te kijken en je droom niet te los te laten.. en idd genieten van je meisje.. leuk he dat lopen.. ik kan me nu al niet meer voorstellen dat ons mannetje niet kon lopen.. vorige week moest ik met hem in het ziekenhuis zijn ivm zijn koemelkallergie.. hij werd een halve dag opgenomen en op dezelfde kamer lag een kereltje van 6 maanden.. en dat vond ik zo gek om te zien.. zo was hij ook een jaar geleden! het gaat echt allemaal veel te snel! marleen wat super fijn dat jullie morgen aan de beurt zijn! wat betekend overigens iui? wat gaan ze dan precies doen? en heerlijk aan het genieten! fijn om te lezen! heel veel succes morgen en ik ga heel hard duimen!!!! ik ben wel aan het idee gewend nu dat er een 2de komt.. en omdat mannetje zo groot al is.. heb ik wel zin in zo'n klein hummeltje.. ik heb het idee dat ik er nu heel anders insta.. de stress van toen is er in iedergeval niet.. nu wil ik zo optimaal mogelijk genieten en tot nu toe.. lukt me dat redelijk goed.. ik plan allemaal leuke dingen en neem ook wat meer rust op een dag.. vandaag al 14 weken! mijn banner klopt niet helemaal meer, aangezien de gyno de officiele datum op 12 maart gezet heeft.. nog steeds denk ik een jongen.. al zit ik soms te fantaseren over een meisje.. as woensdag zullen we het zeker weten... ja dan al hebben we de geslachtsbepaling.. zeker weten.. mits mupke een beetje meewerkt dan! krijg woensdag ook de uitslag van de combinatietest..
nijntje hoe gaat het bij jou? merk je al iets aan je buikje? ben je nog erg misselijk en moe? en heb je nog bruinverlies? ik blijf maar misselijk.. dat was toen al over met 9,5 week.. en nu sta ik elke morgen te kokhalzen.. ik heb nog niet geknuffelt met de wc.. maar zit iedere dag tegen het randje aan.. ik ga even een dutje doen
Ele kant van Eindhoven vind ik ook prima, weet alleen niet waarheen dan? Al 14 weken weer zwanger pff wat gaat het hard zeg. En je bent zowaar aan het genieten volgens mijn goed hoor. Esli volgende week donderdag gaan we naar Spanje het is er nu nog 30 gr heerlijk.. Hoe was het zwemmen met je meisje? Marleen wat een goed nieuws, morgen spannend hoor!! Good luck... Ele misselijk ele krijgt een meisjeeeeeeeeeeeeeee volgende week de geslachtsbepaling wat spannend en leuk is dat, en van de combitest. Jeetje het klinkt al zo lang geleden weer dat wij die test gedaan hebben tijd vliegt echt.......
hey meiden, ff snel via foon marleen, heel veel succes morgen en we gaan voor n plakkerd!!! ele, geslachtsbepaling, spannend. ik neig ook naae n meisje hoor, hihi smokey, lekker naar spanje!!!!! welterusten meiden!!!
Marleen, heel veel succes vandaag!! En natuurlijk weer een hele fijne vakantie!! Uitje, richting Eindhoven is ook prima. Daar zit dierenrijk europa. Ben er nog nooit geweest, maar schijnt ook wel leuk te zijn....Dus misschien een idee?
Marleen hoe was het?? Uitje prima dierentuin eindhoven ook. Bah bah Maud uit het niets weer koorst 39.6 verder niets aan de hand, misschien door tandjes?? Zijn kleintjes altijd zo vaak ziek? Of komt het door lang leve het kinderdagverblijf.
Smoeky, hier ook steeds uit het niets die koorts... Dus ik schuif het een beetje meer op het kdv dan op de tandjes. Al kunnen ze daar ook flinke koorts van krijgen.....
Hallo! Ik kom even zwaaien! Nog geen baby helaas, ik begin het aardig zat te worden. Ben ook niet heel leuk gezelschap, sorry! Ik hoop dat het goed met jullie gaat! @smokey: las dat maud koorts heeft, wat vervelend! @nijntje: hoe gaat het met mini nijn? @ele: nog steeds misselijk lees ik? Wat vervelend voor je, kan je je knap beroerd door voelen! Hoe groeit je buik? Over buik gesproken, man maakt er straks 1, ik zal 'm morgen even posten @marleen: ben erg benieuwd hoe de iui ging! Over 2 weken weet je het, spannend!
Nijn dat dacht ik zelf ook al een beetje lang leven het kinderdagverblijf...zucht zo zielig, hopelijk gaat morgen al wat beter weer. Alhoewel er net als de vorige x een kies moet doorkomen, maar ja toen had ze de 6e ziekte volgens mijn want toen kwamen er ook rode bultjes daarna. Doortje wat spannend zeg begint echt op te schieten je hebt wel meldplicht vanaf nu hoor! als je niets wilt zeggen en er de puf niet voor hebt dan zet je alleen maar eens stip neer Is je buik erg gegroeid of valt het mee? Ga zo maar naar bed heb zon vermoeden dat ik vannacht er nog wel een keer uit mag.... toedels en weltrusten!
super dat we naar eindhoven kunnen! dat scheelt voor mij wel een heleboel en volgens mijn is het ook op de helft van iedereen toch? smokey, heerlijk dat jullie naar spanje gaan! waar gaat maud naartoe? jullie gaan een week toch? lijkt me heerlijk om even niks te moeten of te moeten zorgen.. maar dat andere stel gaat dus niet mee begrijp ik. omdat die jongen wordt opgenomen? bah wat naar dat maud weer verhoging heeft. is ze er ook ziek van? hier kreeg mannetje vaak tandjes als hij verhoging had. maar hij gaat dan ook neit naar het kdv en dan zijn ze idd wat vaker ziek. waarschijnlijk gaat hij wel een morgen naar de creche als hij 2 is. en zal hij in razendtempo alle ziektes krijgen. hopelijk hebben jullie wel goed kunnen slapen! marleen je zult wel heerlijk van je vakantie aan het genieten zijn. maar ik ben stiekem wel heel benieuwd hoe de iui is gegaan! doortje wat fijn om van je te horen.. en dat je het zat bent kan ik me goed voorstellen! dit is de aller aller allereerste keer dat je ook maar een minibeetje klaagt! ik hoop voor jullie dat jullie kleine man zich snel zal melden en dat je heerlijk kunt gaan genieten van je mooie gezinnetje! is het erg druk met het nieuwe huis erbij of kun je dat goed splitsen? zie je trouwens erg tegen de bevalling op? en inderdaad je hebt gewoon meldplicht vanaf nu! dan zet je maar een punt ben benieuwd naar de foto van je buik! is hij dikker dan bij sara? wat vind ik je zwangerschap toch snel gegaan! nijn, hoe is het met jou eigenlijk na de laatste echo? voel je je ietsje meer zekerder? en al 9 weken!!! dat schiet ook op zeg! ik voelde me toen redelijk zeker.. die 7 weken voelden eerder cruciaal. heb je nog bruinverlies? wanneer krijg je nog een echo of moet je terug naar de gyno? Esli, ik zat te denken, is het geen idee dat je contact opneemt met je oude gyno ivm je cyste? of ben je in het geheel naar de nieuwe gyno toe? aangezien de cyste niks met je mk's te maken heeft. ik vind het zo naar voor je dat je zolang moet wachten. ik weet nog hoe vervelend ik de 31 dagen na de curetage heb gevoeld.. dat leek al een eeuwigheid.. kan me voorstellen dus dat je verder wilt.. ik ben wel blij te lezen dat je geniet van je meisje.. het is moeilijk nu, maar echt je tijd komt ook! ik ga een ongi dansje voor je doen vandaag! Hier gaat alles zijn gangetje.. soms kan ik me nog niet voorstellen dat ik zwanger ben omdat die eerste weken zo snel gegaan zijn.. het voelt nog steeds zo anders als bij mannetje.. ik luister nu ook niet iedere dag naar de as.. wat ik toen wel deed.. ergens ben ik veel zekerder van de zwangerschap, of wil ik me ook niet focussen op wat fout kan gaan.. als het zo is heb ik het toch niet in de hand.. dat besef ik nu een stuk meer denk ik... mijn banner klopt nog steeds niet.. gisteren al 14 weken! mijn buik begint langzaam de oude vorm weer aan te nemen hahaha.. in sneltreinvaart dik worden dus! en misselijk.. helaas nog steeds.. vooral smorgens.. ik moet meteen eten.. en wat heel genant is.. ik heb het tegendeel van obstipatie.. en door de incontinentie moet ik dan ook echt meteen.. (sorry meiden) maar daar word ik dan zo misselijk van.. ik wist neit of ik dit wel hier neer kon zetten.., maar dacht ach.. we hebben al wat meegemaakt samen dan kan dit er ook nog wel bij hihihihi... vandaag krijg ik de uitslag van de combi test.. en vanmorgen besefte ik me dat ik er niet te lichtzinnig over moet denken.. even stilstaan bij het idee dat er ook eens slechtnieuws zou kunnen komen... en vanavond dus de geslachtsbepaling.. die vrouw zou het kunnen zien met 13w.. nou vond ik dat nog net iets te vroeg.. dus heb ik er 14w van gemaakt.. ergens wil ik het neit weten omdat dan de "spanning" eraf is van mijn fantasieen over een meisje.. maar van de andere kant.. als ik zeker weet dat het een jongen is kan ik fantaseren over mannetje die samen speelt met zijn kleine broertje.. dus ach.. ik wil gewoon kunnen shoppen hahahaha.. gisteren bij de karwei super leuke kleuren uitgezocht voor een jongenskamer.. ik durfde niet naar het roze te kijken.. ik heb ook echt een blauw gevoel! vanmiddag naar de meiden van de yoga.. ik ga denk ik deze zw haptonomie doen mits dat verzekerd wordt. ik weet neit of ik weer yoga wil gaan doen.. lijkt me nml niet meer vernieuwend.. heeft iemand van jullie nog leuke ideeen? beterschap met maud smokey!
Ele een spannende dag voor je ik ben erg benieuwd. Post je hiet zsm even. Jij bent in de jongetjesmood maar ik nog steeds in het roze hoor!! We gaan van donderdag tot maandag naar Spanje, en Maud gaat naar mijn ouders dus die vermaakt zich wel Hier dus echt de tandjes wat een drama nacht zeg, hele nacht jammeren en huilen. En nu nog steeds eigenlijk bah bah, zo zielig en die druppels helpen ook niet...
Heerlijk dat jullie weggaan! waar gaan jullie precies naartoe in spanje? nog 5,5 week en dan gaan wij ook eindelijk! heb er zo'n zin in! Oh balen dat de druppeltjes niet helpen, ik heb het idee dat die hier altijd goed hun werk doen... maar nog steeds drama met de tandjes dus.. vorige week dus ook al.. ze krijgt gelijk een heel smoelwerk vol tandjes dus! vind het wel koddig staan die mini tandjes in de mond.. als ik nu foto's zie van alleen die onderste 2 tandjes, het konijnenbekkie lijkt dat zo lang geleden, terwijl hij dat toch bijna een jaar zo gehad heeft.. Gisteren nog eens goed het jaaroverzicht van school bekeken, wanneer mijn man vrij is.. dat ziet er wel goed uit zeg! in februari als ik precies 37w ben heeft hij een week vrij.. en dan moet hij 6 weken werken( de weken waarin ik ergens ga bevallen dus en hij een paar dagen vrij heeft.. en dan heeft hij de 2de wek van april vrij.. en dan 2 weken werken en de eerste week van mei vrij.. dan komt een hele week werken.. dan 3 dagen werken.. dan een week.. dan weer 4 dagen.. en dan nog 4 volle weken werken en zomervakantie.. op zich kon er dus geen betere planning zijn mbt bevallen en vrij zijn.. ik werd er helemaal blij van.. die 6 weken zijn dus wel redelijk lang als ik zou bevallen op bv precies 38w.. maar daarna als we helemaal ko zijn komen er wel tijden aan dat we kunnen bijtanken.. ik vind mannetje inees weer een groeisprong gemaakt hebben.. gisteren zegt mijn man toen we alle 3 op bed zaten.. geef de baby maar een kusje.. en toen ging hij mijn buik aaien en kusjes geven.. voor het eerst dat hij dat deed.. zo lief!! en de dingen die hij begrijpt gaan echt in razendtempo ineens.. gisteren vond ik zijn drinkbeker niet, en zeg hem dus.. waar is je beker.. hij loopt zo naar zijn bureautje en haalt de beker eruit.. dan sta ik wel even versteld.. en praten doet hij de hele dag door! woorden als grrroen(stoplicht) trrrein, ten, lal(bal), rijen rijen(rijden) auwwt(auto), aaai, lape(slapen, sttttt(zegt hij met de vinger voor zijn mond half in de neus als hij een tuta hoor) tuta, ham ham, haaaaaai, dagdag, en nog zoveel meer woorden.. zijn woordenschat is dus echt goed.. soms uit het niks komt hij naar me toe en tuit hij zijn lipjes en krijg ik een kus.. genoeg gezwijmelt? morgen is shopping day blauw of rose...
smokey je banner is gestopt met 1 jaar he.. wel raar dat hij niet doortelt! maud blijft verjaardag vieren hahah..
hoi hoi, Hier even vanaf ons vakantie adresje!! Gisteren onze eerste IUI gehad!! Moet zeggen heb het als heel prettig ervaren! Alles werd netjes uitgelegd hoe en wat ze gingen doen. Hoe het zaad was en hoe de vervolg stappen waren. En werd echt op mijn gemak gesteld. En alles werd netjes en duidelijk uitgelegd ook kon ik al mijn vragen stellen die er waren. En kregen we na de IUI toen ik nog 10 minuten moest blijven liggen netjes koffie en thee aangeboden! Kortom een positief gevoel eraan over gehouden. Wel een minpuntje was het zaad van mijn man. Het moet boven de 1 zijn voor goede kansen op een geslaagde IUI. Bij vooronderzoek was het 1,35 netjes dus. Gisteren helaas 0,22. Dus erg slecht. Maar goed we duimen dat er 1 hele goede zwemmer tussen zit. En anders hopen we dat de volgend IUi poging meer succes brengt! Ik moet nu vandaag over 2 weken testen. En de dag erna belt de gyn nog even over hoe nu verder. En dan nog super nieuws Jens loppt sinds maandag helemaal los!! Eindelijk heeft hij het ontdekt en nu loopt hij dus lekker heel de dag rond. Dan lijkt hij nog groter dan hij al is haha